Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkä sinkkuus on redflag?

Vierailija
06.07.2024 |

Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag. 

ihan vain kun itse olen ollut 9vuotta sinkku,jotain tapailuja ollu niin en ymmärrä miten olisin jotenkin redflag.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä sinulla on tekemistä itsesi kanssa, jos ajattelet olevasi älylliseltä tasoltasi niin kova, että muut ovat suuruutesi rinnalla yksinkertaisia. On ihan ilmiselvää, miksi et löydä kumppania."

Ei minua haittaa olla sinkku. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, pärjään mainiosti ilman parisuhdetta. Seksielämä kukoistaa myös. 

Älysi ei ole siis mikään este.

Ei olekaan, vaan este on tähän mennessä tapaamieni miesten äly. Sitten kun tulee älykäs ja sopiva vastaan, nappaan sen. Siihen asti olen ihan tyytyväinen sinkkuna.

Seksielämäsi kukoistaa, joten olet löytänyt älykkäitä miehiä. Älysi ei ole siis este löytää riittävän älykkäitä miehiä.

Tässä kommentissa nyt ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
42/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini joskus sanoi, että

"Jos ihminen on 30v eikä ole koskaan seurustellut, vaikka on etsinyt aktiivisesti seuraa viimeiset 10 vuotta, niin silloin on aihetta kyseisellä ihmisellä katsoa peiliin; syyt sinkkuuteen löytyvät takuuvarmasti sieltä peilikuvan ihmisestä. Muutoin sinkkuus on usein ihan ok"

Niin..nykypäivänä on kyllä tosi hankala löytää parisuhdetta kun miehillä on mahdottomat vaatimukset ja nuorena miehet asuu pääasiassa maaseudulla ja naiset kaupungeissa. Kaupungeissa asuvilla hyvillä miehillä on rajattomat mahdollisuudet ja nimenomaan miehiä tuntuu vaihtelu kiinnostavan. Miten ihmeessä seurustella kun miehiä ei se kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on hyväksyttävä aika olla sinkku ennen kuin on kelpaamaton?

Työelämän puolella yli 3 kk aukko CV:ssä vaikeuttaa työllistymistä merkittävästi. Parisuhdemarkkinoilla ehkä puhutaan jostain samansuuntaisesta?

Hah, itse olen ollut kohta 6v ilman mitään säätöä kenenkään kanssa :D Silti ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa etteivät ihmiset kiinnostuisi. En etsinyt seuraa, en käynyt baareissa enkä sosiaalisissa harrastuksissa ja silti tuli useita treffipyyntöjä. Ja nyt kun taas etsin seuraa, tuli heti Tinderissä kivoja matcheja. Saa nähdä kuin iso ongelma on kun pitkä sinkkuuteni selviää heille :D

Vierailija
44/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämän puolella yli 3 kk aukko CV:ssä vaikeuttaa työllistymistä merkittävästi. Parisuhdemarkkinoilla ehkä puhutaan jostain samansuuntaisesta?

Taidat itse olla sellainen sarjaseurustelija, joka ei yhtään kestä olla yksin.

Vierailija
45/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, itse olen ollut kohta 6v ilman mitään säätöä kenenkään kanssa :D Silti ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa etteivät ihmiset kiinnostuisi. En etsinyt seuraa, en käynyt baareissa enkä sosiaalisissa harrastuksissa ja silti tuli useita treffipyyntöjä. Ja nyt kun taas etsin seuraa, tuli heti Tinderissä kivoja matcheja. Saa nähdä kuin iso ongelma on kun pitkä sinkkuuteni selviää heille :D

Eli olit omasta tahdostasi sinkku. Ja nyt kun palasit markkinoille, niin kauneutesi vetää puoleen miehiä koko ajan.

Vierailija
46/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset haluaa käytetyn puolison. Miten se eroaa maksullisissa käymisestä?

Vierailija
47/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olit omasta tahdostasi sinkku. Ja nyt kun palasit markkinoille, niin kauneutesi vetää puoleen miehiä koko ajan.

No en tiedä vetääkö enää sen jälkeen kun kerron että olen ollut reilusti yli 3kk sinkkuna XD

Vierailija
48/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redflag? Opettele suomenkieltä, kun Suomessa asut. Minä näen punaista joka kerta, kun englannin ja suomenkielen sanoja tungetaan samoihin lauseisiin!

Vierailija
49/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, jos pitkä sinkkuuteni olisi naisille red flag. Jos minä olisin komea mies, jolla olisi pakka kasassa, niin vetäisin naisia puoleeni koko ajan. Näin ei tapahdu, joten en ole riittävän kiinnostava. Voin vain katsoa peiliin ja alkaa tehdä salilla ja lenkkipolulla töitä, mikäli haluaisin helpottaa kumppanin löytymistä.

Vierailija
50/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.

Näin raju väite pitää todistaa. 

1) Jos olet kaunis tai komea, niin ihmiset tulevat luoksesi. Et voi välttyä suhteiden muodostumiselta yhdeksän vuoden aikana.

2) Jos olet parisuhdekelpoinen, käyt todennäköisesti myös ulkona sinkkuna ollessasi. Jälleen: jos ulkonäkösi on kohdallaan, et voi välttyä suhteilta

3) Mikäli et löydä yhdeksän vuoden aikana minkäänlaista parisuhdetta, niin et ole kaunis tai komea. Ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, tai et itse ole kiinnostunut ihmisistä. Yleensä kiinnostumattomuus johtuu siitä, että olet katkeroitunut siitä, ettei sinusta olla kiinnostuneita.

Ei ole mikään pakko alkaa

Just näin. Ei kukaan ole "velkaa" parisuhdetta tai edes kiinnostusta takaisin siitä, että joku on kiinnostunut sinusta. Tuohan kuulostaa ihan mun nuoruuden yläasteen "aletaaks olee?" tason hommalta.

"Hei! Olen kiinnostunut sinusta."

"Ai, sepä kiva! Aletaaks nyt olee?"

"Joo."

Tuo typistää sen henkilön, jota lähestytään, täysin tahdottomaksi kohteeksi, jolle parisuhteeksi riittää, että joku jossain tuolla on kiinnostunut ja kertoo sen hänelle. Ihan sama, mitä tämä henkilö itse haluaa, ajattelee tai tuntee.

Vierailija
51/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla demi tms. Aivan kelpoa seuraa, mutta vaatii pitkän lämmittelyn.

Vierailija
52/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikisinkkumies ja ikää minulla on 33 vuotta. Varmaan mahdollisuuksia minulla olisi ollut useita päätyä parisuhteeseen elämäni aikana mutta en ole vielä kokenut tarvetta naiselle. 

En ole se kaikkein komein mies vaan iskäkroppanen duunari(palkka 3200e-3500e euroa kuukaudessa).

Pitkä sinkkuus tekee varmaan sen että silloin ihminen on itsenäinen eli pärjää arjessa ilman apua ja minusta tuntuu jopa oudolta se ajatus että joku asuisi minun kanssa yhdessä saman katon alla. Ehkä olen alkanut pitämään koko parisuhdettä epänormaalina asiana ihmisille. Tiedän sen että pitkään sinkkuna jos on ollut niin silloin ehkä se parisuhteen aloittaminen on vaikeaa koska on tottunut elämään sinkkuna. 

Naiset ajattelee varmaan meistä ikisinkkumiehistä että olemme juoppoja,mt ongelmaisia tai muuten vaan epänormaaleja miehiä mutta voin sanoa että itse olen raitis,mt ongelmaton ja ihan keskiverto mieshenkilö.

Vierailija
53/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,8 - 2,3 vuotta.

Vierailija
54/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollut koko elämäni (44 v). En kaipaa parisuhdetta tai perhettä, satunnaiset yhden illan jutut riittää. Perheetön on huoleton, saan tulla ja mennä miten tykkään. Kaikille ei tällainen elämäntyyli sovi, mutta itse olen aina viihtynyt yksikseni. Suuret väkijoukot, hälinä ja sotku aiheuttaa lähinnä inhon puistatuksia. Siksi en juurikaan vieraile mm. monilapsisten tuttavien luona ja työnkin olen valinnut sen perusteella että on itsenäistä 😊

Vierailija
55/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.

Näin raju väite pitää todistaa. 

1) Jos olet kaunis tai komea, niin ihmiset tulevat luoksesi. Et voi välttyä suhteiden muodostumiselta yhdeksän vuoden aikana.

2) Jos olet parisuhdekelpoinen, käyt todennäköisesti myös ulkona sinkkuna ollessasi. Jälleen: jos ulkonäkösi on kohdallaan, et voi välttyä suhteilta

3) Mikäli et löydä yhdeksän vuoden aikana minkäänlaista parisuhdetta, niin et ole kaunis tai komea. Ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, tai et itse ole kiinnostunut ihmisistä. Yleensä kiinnostumattomuus johtuu siitä, että olet katkeroitunut siitä, ettei sinusta olla kiinnostuneita.

Puhut omasta puolestasi. Olet siis ruma.

Vierailija
56/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskitasoa oleva mies ja en kelpaa naisille koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naiset ovat tuhonneet parisuhdemarkkinat.

Vierailija
57/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että paremminkin on "redflag", jos ei osaa ollenkaan olla sinkkuna. Jos ei kelpuuta kumppanikseen ketä vain, niin eikö sen pitäisi olla hyvä asia.

Vierailija
58/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä tuhoisasta suhteesta toipuminen vei vuosia...sen jälkeen olisi ollut tarjolla vielä pahempaa sekopäätä, sen osasin onneksi väistää. En käy baareissa enkä tinderissä. t. 6v sinkkuna ja ilmeinen red flag :D

Vierailija
59/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hen, ihanaa kun nää kaikki perustelut pohjautuu ennakkoluuloille ja oletuksille😁

Vierailija
60/106 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa. Sitähän sanotaan että sinkkuna pitäisi olla puolet siitä ajasta mitä ollut suhteessa jotta on yli ja valmis uuteen ilman painolastia.Jos olet 20 vuotta ollut suhteessa niin 10 vuotta sinkkuna on hyvä aika toipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan