Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos kroppa ei ole hoikkanakaan kaunis?

Vierailija
03.07.2024 |

Ajattelin aina, että laihduttaminen on avain onneen, mutta ei se mennytkään niin helposti.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat ja kapea lantio. Lisäksi lihon vyötäröltä helposti, joten on pakko pitää itsensä hyvin hoikkana. Tykkään kovasti vartalostani, se on helppo pukea kivan näköiseksi. Treenatessa olkapäät ottaa äkkiä lihasta ja näyttää hyvältä. Peppu on pieni ja pyöreys näkyy hyvin. Vaatteiden mittasuhteilla voi helposti luoda kuvan kapeammista hartioista, jos haluaa. Mutta mulla esim halterneck näyttää hyvältä. 

Niin. Vaatteet päällä voi näyttää ihan siedettävältä, mutta ilman ei.

Vaatteilla voi peittää sen ei niin kauniin kropan, mutta ongelma onkin se, jos on vähän tiukemmissa vaatteissa, joissa se ruma vartalo tulee esiin tai ilman vaatteita. Itse en ole halukas vartaloani näyttelemään ja tämä on syynä miessuhteiden luomiseen. Kasvoiltani olen ihan nätti ja hoikka olen, mutta vartalon muodot: kapea lantiio, pieni takapuoli, ohuet jalat, iso yläkroppa, ei vyötäröä. Eipä siinä kiinnosta ilman peittäviä vaatteita näytellä itseänsä, en miehelle  enkä mielellään muuallakaan esimerkiksi uimarannalla tai kylpylässä.

Vierailija
102/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksymään kehosi sellaisena kuin se on ja ala kiinnittämään huomiota asioihin jotka ovat oikeasti tärkeitä. Turhaa vertaat kehoasi muihin ja mietit mitä muut ovat siitä mieltä. Nykyään kiinnitetään aivan liikaa huomiota ulkonäköön ja verrataan itseään käsiteltyihin kuviin jotka eivät vastaa todellisuutta. Todellinen onni ja tyytyväisyys eivät löydy "täydellisestä" kropasta ja kauniista ulkonäöstä vaan ihan jostakin muualta.

Tämä neuvo on aina yhtä rasittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jos on hoikka ja urheilullinen nainen ja lisäksi pienirintainen, se ärsyttää jotakin miehiä. Ihan kuin pienirintaisuus olisi naisen oma vika. Exäni vittuili minulle, että olen pienirintainen koska olen liian laiha, yritti käskeä syömään enemmän. Myöhemmin lihoin 20 kg raskauden myötä ja kuppikoko oli edelleen sama. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan