Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos kroppa ei ole hoikkanakaan kaunis?

Vierailija
03.07.2024 |

Ajattelin aina, että laihduttaminen on avain onneen, mutta ei se mennytkään niin helposti.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ajatella että se kroppa  kantaa sinut, se palvelee sinua, sinä elät siinä kropassa?

Eikö olisi tärkeintä pitää siitä hyvä huoli, sillä jos sen menetät tavalla tai toisella on se taatusti valtava katastrofi.

Kenelle sen pitäisi olla kaunis?  Miksi arvosi riippuu siitä onko kroppasi kaunis muitten mielestä?  Miksi et itse kykene arvostamaan itseäsi, juuri sinuna?

Miksi elät muitten kautta?  Et kuitenkaan voi ikinä miellyttää jokaista. Aina löytyy heitä jotka eivät sinusta pidä, ja niitä joille olet herttaisen yhdentekevä.  Itse sinun pitäisi olla oman itsesi paras ystävä.  Kun kuolet, et tarvitse kroppaasi enää, siihen asti se on   melkoisen välttämätön ja hyvä juuri sellaisena kuin on.

Minä olen hyvin hoikka ja saan kuulla siitä.  Pitäisi olla sitä ja pitäisi olla tätä, jotain mistä ottaa kiinni.

Miksi pitäisi kun riitän itselleni ja ke

Sen pitäisi olla kaunis minulle niin, että kestäisin katsoa peiliin itkemättä.

Ap

Vierailija
42/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katoaa rinnat, kun olen hoikassa kunnossa. Lisäksi olen aika isoluinen, niin luut alkavat törröttää rumasti, vaikken olisi edes alipainoinen vaan vain hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Sen pystyy piilottamaan vaatteiden alle 😃

No joo, tavallaan kyllä ja osin pakkokin mutta ei silti kiva juttu. Itse en missään paljasteluvaatteissa haluaisi kulkeakaan, mutta jotenkin riepoo että kropassa on mittasuhteet edelleen ihan päin sitä ihteään.

Ja sinkkuna tässä on vielä sekin ongelma, että kun vaatteet päällä näyttää ihan kivalta niin pettymys on valtaisia, kun vaatteiden alla oleva näky ei olekaan yhtään niin kiva..

Sellainen "olen ruma alasti" käsivarsinauha pitäsi määrätä rumille naisille pakolliseksi. Symbolina voisi olla vaikka ristin muotoon asetellut laudat.

Miehillä tällaisia ei tarvita kun kaikki miehet, paria poikkeusta lukuun ottamatta ovat rumia alasti.

Naiset vaan kostuu kun ruma rakastaja saapuu. Kauneus on naisellinen hyve.

Vierailija
44/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on edelleen ongelmana?

Eri, mutta mulla nämä: lyhyet jalat, pitkä ja leveä selkä, lyhyt kaula, leveä rintakehä, rinnat omituisen muotoiset, ei erottuvaa vyötäröä. 

Nyt olisi kyllä parasta tyytyä siihen, mitä luontoäiti on antanut. Tervettä ihmistä ei pitäisi yhtään leikellä. Joillekin voi tulla eteen sellainen päivä, että on pakko tehdä korjausleikkauksia. Auto-onnettomuuden tai jonkun muun tapahtman takia.

Vierailija
45/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Toki sitä normipainoisena on parempi kuin pullukampana ja etenkin oma olo on parempi, mutta ei sitä kyllä edelleenkään mitenkään kiva kroppa ole eikä kivasti istuvien vaatteiden löytäminen ole oikeastaan yhtään sen helpompaa mitä oli lihavampana.

En siis nimenomaan halua mitään makkarankuoria vaan vaatteita missä on sopivasti sitä väljyyttä ja istuvuutta oikeissa kohdissa. Esim farkkuja ei löydy vieläkään.

Se on se tyhmä kireiden vaatteiden trendi. Viimeksi toissapäiviänä käväisin lastenvaatekaupassa ja kauhistelin pikkutytöille tarkoitettuja hirmu kireitä T-paitoja ja mekkoja. Kainalon kohta on kuin ruuvipihdit ja hiha liian kapea eikä juuri jousta. Pojille on vähän väljempiä, mutta myös heille tuputetaan nykyään kireitä vaatteita.

Vierailija
46/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy laitattamassa rinnat, treenaa vatsalihaksia ja takamusta.

Oletko kenties mies? Menisitkö vapaaehtoisesti vatsan rasvaimuun, kasvojen leikkelyyn ja antaisit ruiskuttaa haitallisia aineita kasvoihin? Antaisitko  "muokata" sukuelimiä leikkaussalissa?

Vierailija
47/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katoaa rinnat, kun olen hoikassa kunnossa. Lisäksi olen aika isoluinen, niin luut alkavat törröttää rumasti, vaikken olisi edes alipainoinen vaan vain hoikka.

Äitini joskus marmatti, että jos hän laihtuu, rinnat katoavat ja jos paino nousee, se näkyy heti takapuolessa. Tuo oli siis aikana, jolloin ulkonäön palvonta ei ollut saanut sellaisia mittasuhteita kuin someaikana. Hän ei pahemmin murehtinut tilannetta.

Vierailija
48/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksymään kehosi sellaisena kuin se on ja ala kiinnittämään huomiota asioihin jotka ovat oikeasti tärkeitä. Turhaa vertaat kehoasi muihin ja mietit mitä muut ovat siitä mieltä. Nykyään kiinnitetään aivan liikaa huomiota ulkonäköön ja verrataan itseään käsiteltyihin kuviin jotka eivät vastaa todellisuutta. Todellinen onni ja tyytyväisyys eivät löydy "täydellisestä" kropasta ja kauniista ulkonäöstä vaan ihan jostakin muualta.

Joo, todellinen onni löytyisi parisuhteesta, lapsista ja perheestä mutta niitä ei saa kkn keho ja naama on epämuodostuneet. Ja ihan olen tullut torjutuksi nimenomaan ulkonäön takia, kun nuorena (JA hoikkana vielä yritin pariutua). 

Jos et itse vaadi mieheltä mitään adonismuotoja, niin kyllä hyvän parisushteen voi muodostaa. Heillä on ihan samanlaiset ong

No, miksen sitten ole tähän ikään (43 v) mennessä tavannut miestä jolle olisin kelvannut? 

Vierailija
49/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin paremman näköinen. Sairaudet eivät ole kauniita. Lihavuus on sairaus. Siihen kuolee.

Rasvattomat kasvot eivät ole kauniit. 

Vierailija
50/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja treenattu mutta saanut useinkin pakit koska kroppa ei miellytä. Minulla on suora poikamainen kroppa, ei erottuvaa vyötäröä ja lättäperseon ja pysyy vaikka joskus kyykkäsin isoilla painoilla (jos kuulen vielä kerrankin että sen saa kasvamaan isoksi niin nauran). En liho yhtään perseestä tai lantiosta. Ainoa hyvä puoli on tissit vaikka nekit suht pienet. 

Vierailija
51/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vartalossa hyvät mittasuhteet ja luusto. Mutta päässä ne onkin sitten ihan päin peetä. Miten voi ollakin niin. No, kaikkea ei voi saada. 

Vierailija
52/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunis on se joka kauniisti tekee.m30

Vierailija
53/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi olla kaunis minulle niin, että kestäisin katsoa peiliin itkemättä.

Ap

Jos et kestä katsoa peiliin itkemättä on ongelma sinun pään sisällä eikä sinun kropassa. Se on ihan sama vaikka parantaisit kroppaasi esim. leikkauksella. Olisit siihen tyytyväinen pari kuukautta ja sitten itkisit jonkun muun vian takia. Laita pää kuntoon niin todennäköisesti huomaat että sinun kroppa on ihan ok, niinkuin meillä muillakin naisilla.

Vierailija
54/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen homma. Tiedän, koska olen itsekin ollut samassa tilanteessa.

Itse ratkaisin asian niin, että aloin nostamaan puntteja. Totesin että kun mulla ei kerran ole peppua käytännössä ollenkaan, niin rakennan sellaisen sitten tyhjästä salilla.

Vierailija
55/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto on parantunut ja oletettavasti myös terveys. Kauneus on pelkkää ulkonäköä millä ei ole mitään merkitystä. Mikä on ongelma?

Vierailija
56/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja treenattu mutta saanut useinkin pakit koska kroppa ei miellytä. Minulla on suora poikamainen kroppa, ei erottuvaa vyötäröä ja lättäperseon ja pysyy vaikka joskus kyykkäsin isoilla painoilla (jos kuulen vielä kerrankin että sen saa kasvamaan isoksi niin nauran). En liho yhtään perseestä tai lantiosta. Ainoa hyvä puoli on tissit vaikka nekit suht pienet. 

Jos saat usein pakkeja kropastasi johtuen niin katselet vääränlaisia miehiä. Mitä jos jättäisit idiootit ja pahat pojat vähemmälle ja alkaisit katsomaan fiksuja miehiä. 

Vierailija
57/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat usein pakkeja kropastasi johtuen niin katselet vääränlaisia miehiä. Mitä jos jättäisit idiootit ja pahat pojat vähemmälle ja alkaisit katsomaan fiksuja miehiä. 

Mutta sitten joutuu tinkimään ulkonäkövaatimuksista ja ulkonäköhän on kuitenkin kaikkein tärkein asia maailmassa.

Vierailija
58/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on edelleen ongelmana?

No eihän se ruumiinrakenne / vartalonmuoto miksikään muutu vaikka laihtuisikin. Itse olen edelleen lyhytraajainen, skrode ja iso yläkropasta mutta vastaavasti sitten lantio on kapea eikä vyötäröä ole lainkaan eli minulla olisi varmasti ihan kiva ruumiinrakenne miehelle ja tästä olisi varmasti helppo treenata sellainen "kaappimalli" jos sellaisesta siis tykkää. Itse en tykkää sellaisesta edes miehellä eli salitreeni isommilla painoilla ei ole vaihtoehto eikä myöskään se, että kuvittelisin / väittäisin olevani mies.

Mulla on ihan samanlainen kroppa! Ala-ja ylävartalo on ihan eri paria. Jalat ja lantio on 150-senttisen kapeavartaloisen, yläkroppa 180-senttisen juuri tuollaisen skroden tyypin, ilman vyötäröä. Näytin jo l

Hirveän harvoin näkee tuollaista kroppaa. Mahdatkohan vähän liioitella nyt?

Vierailija
59/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa suomea! Kroppa on vanhanaikainen ja typerältä kuulostava lainasana ruotsista. Heti tietää, että boomeri äänessä kun puhuu kropasta tai piisaamisesta.  Minulle tulee oksennusta suuhun.

Mikä sitten olisi parempi? 

Vierailija
60/103 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten joutuu tinkimään ulkonäkövaatimuksista ja ulkonäköhän on kuitenkin kaikkein tärkein asia maailmassa.

Jos vaatii toiselta hyvää ulkonäköä niin sitten törmää nimenomaan ihmisiin jotka vaativat samaa. Sitten ei voi valittaa jos ei kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän