Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-v jo. Ei ole vientiä livenä. Mutta kun laitoin ihan meikittömän kuvan kokeeksi tinderiin, niin sain vuorokaudessa kymmeniä matcheja. Laitoin ikähaarukaksi 50-75, mutta yli puolet viesteistä oli nuoremmilta. En ole kiinnostunut treffeistä nuorten miesten kanssa ja seksijuttuja en tarvitse vaan ihmissuhteen.
Loppujen lopuksi otin profiilin pois saman tien. Ilmeisesti väärä foorumi tämän ikäisille.
Meikattuna olisit saanut satoja tai tuhansia matcheja. Aidot kuumat puumat on iso valuutta deittimarkkinoilla. Jos haluat, et seksitöntä päivää koe. Mitä luoja loi, sitä arvosta ja käytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet tykkää nelikymppisistä, koska ensinnäkin nykyään ihmiset pysyy nuoremmanoloisina kuin aiemmin. Nelikymppiset ei juuri kolmekymppisistä eroa, jos puhutaan itsestään huoltapitävistä.
Nuoret naiset on kuulemani mukaan (miehiltä kuultua) epävarmoja ja draamailevat. Myös jatkuva somepäivitys ärsyttää. Karkeasti sanoen ne nuoret elää elämäänsä siellä somessa ja me keski-ikäiset eletään aidosti. Joka asiaa ei tarvitse kuvata, kännykkä ei ole kasvanut käteen eikä jatkuvasti ole jotain muillenäyttämisen tarvetta.
Nuoremmat miehet on aina halunneet seksiä vanhempien naisten kanssa, koska nuorilla naisilla on korkeammat kriteerit eli vanhemmat on helpompia. Nelikymppiset kyllä näyttää nelikymppisiltä eikä kolmekymppisiltä mutta toki on silti myös hyvännäköisiä nelikymppisiä.
Ei voisi vähempää kiinnostaa nuoremmat miehet enkä myöskään ole "helppo". Harrastan seksiä tasan silloin kun itse haluan ja kenen kanssa haluan. Tarjokkaita riittäisi kyllä, myös parisuhteeseen. Mutta aidosti ei kiinnosta joku 25v lapsukainen, pidän Miehistä. Onneksi niitäkin löytyy ja helposti vielä :)
N42
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiinnostuneita nuorempana, ei nytkään. Enää en jaksa itse metsästää miehiä (kun siten ei saa kuin perässä vedettäviä muutenkaan) joten olen ilman. Pelkkä seksi ei kiinnosta.
N44
Mikä pelkkä seksi? Sehän voi sisältää koko elämän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan.
"Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi"
Mitäköhän se voisi johtua, onpa kyllä aivan valtava mysteeri 🙄
Leikki leikkinä, minä voin kertoa sinulle mistä se johtuu: olet hyvännäköinen.
Eh. Minulla on sama homma, eikä tuo ole selittävä tekijä. En ole ruma, mutta objektiivisesti tarkasteltuna monet ystävistäni ovat minua ulkoisesti viehättävämpiä. En ole erityisen hoikka, eivätkä kasvot ole klassisen kauniit. Ei ole edes erityisen isoja rintoja. Silti saan usein enemmän huomiota kuin ystäväni.
Kysyin joskus minua baarissa lähestyneeltä mieheltä, miksi hän valitsi kohteekseen seurueestamme nimenomaan minut. "Sä oot the cat". Että silleen. Mitä ikinä se tarkoittaakaan.
Oletan että olen jollain tapaa helposti lähestyttävä ja aivan varmasti ilmeikäs. Mutta kaikki av:n tasoteoreetikot voisivat sisäistää sen, että ihmisen viehätysvoima ei perustu ikään eikä pankkitilin, hauiksen, vyötärön tai rintojen kokoon. Vaikka se Excel-taulukointia helpottaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
Ja tämän kirjoittaja on onnellisessa parisuhteessa ja hänellä on vilkas seksielämä?
Juupa juu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
Öö...oletko itse yli 45-vuotias nainen, kun luulet tietäväsi noin huvin?
En hae seuraa enkä käy missään, mutta ainakin työpaikalla ympärilläni pyörii kiinnostuneita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet tykkää nelikymppisistä, koska ensinnäkin nykyään ihmiset pysyy nuoremmanoloisina kuin aiemmin. Nelikymppiset ei juuri kolmekymppisistä eroa, jos puhutaan itsestään huoltapitävistä.
Nuoret naiset on kuulemani mukaan (miehiltä kuultua) epävarmoja ja draamailevat. Myös jatkuva somepäivitys ärsyttää. Karkeasti sanoen ne nuoret elää elämäänsä siellä somessa ja me keski-ikäiset eletään aidosti. Joka asiaa ei tarvitse kuvata, kännykkä ei ole kasvanut käteen eikä jatkuvasti ole jotain muillenäyttämisen tarvetta.
Nuoremmat miehet on aina halunneet seksiä vanhempien naisten kanssa, koska nuorilla naisilla on korkeammat kriteerit eli vanhemmat on helpompia. Nelikymppiset kyllä näyttää nelikymppisiltä eikä kolmekymppisiltä mutta toki on silti myös hyvännäköisiä nelikymppisiä. <
Näin on. Jos nainen on edes siedettävän näköinen hän voi nyt elää villiä seksielämää, joka ennen oli mahdollista vain yläluokalle. Nelikymppinen nainen voi helposti hankkia satoja seksikumppaneita vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama homma, eikä tuo ole selittävä tekijä. En ole ruma, mutta objektiivisesti tarkasteltuna monet ystävistäni ovat minua ulkoisesti viehättävämpiä. En ole erityisen hoikka, eivätkä kasvot ole klassisen kauniit. Ei ole edes erityisen isoja rintoja. Silti saan usein enemmän huomiota kuin ystäväni.
Kysyin joskus minua baarissa lähestyneeltä mieheltä, miksi hän valitsi kohteekseen seurueestamme nimenomaan minut. "Sä oot the cat". Että silleen. Mitä ikinä se tarkoittaakaan.
Oletan että olen jollain tapaa helposti lähestyttävä ja aivan varmasti ilmeikäs. Mutta kaikki av:n tasoteoreetikot voisivat sisäistää sen, että ihmisen viehätysvoima ei perustu ikään eikä pankkitilin, hauiksen, vyötärön tai rintojen kokoon. Vaikka se Excel-taulukointia helpottaisikin.
Olen kuullut tästä ilmiöstä, ja just tällaisista tavallisen näköisistä tytöistä joiden perään huudellaan kadulla. Musta kyse on myös siitä millaista energiaa lähettää ulospäin, uskon että tällä ihmistyypillä on leikkisä, valoisa ja helposti lähestyttävä energia. Ei se kaikki ole ulkonäköä.
Tosin miehillä on myös oma makunsa. Muistan kun yhtä tosi oudon näköistä tyttöä jo lapsena pojat sanoi "hyvännäköiseksi". Musta näytti joltain nukketeatterin nukelta, siis vaan outo, iso naama. Että tässä sekin ero, että naiset on tosi tarkkoja piirteiden kanssa, miehille menee joku yleisfiilis joskus läpi.
Minä olen aktiivinen reilu nelikymppinen nainen ja vientiä todella on. Olen kyllä treenanannut itseni kuntoon ja pukeudun aika huolellisesti niin päältä kuin altakin. Kivan näköisissä naisellisissa vaatteissa tuntee itsensä voittajaksi jo lähtökohtaisesti.
Joku voisi sanoa minun olevan helppo, mutta minä nyt vaan tykkään miesten liehittylystä ja ihan seksistäkin. Pidän toki rimaa varsin korkealla, mutta en jarruttele, jos synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista.
Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa.
Harvoin kävelen kaduilla, kahviloissa käyn vielä harvemmin. Kaupassa käyn, mutta koskaan ei kukaan siellä lähesty, joten kai sitten voin vastata, että ei ole vientiä.
Et kävele kadulla? Asutko perämetsässä vai invataksillako liikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan.
Eh. Minulla on sama homma, eikä tuo ole selittävä tekijä. En ole ruma, m
Miksi olet suosittu? Oikeasti klassisen kauniit naiset ei ole kiinnostavia kuin rikkaille "keräilijöille". Kauneus pilaa naisen luonteen, valitettavasti, sillä minkä nainen perusulkonäölleen voi. En tunne yhtään kaunista naista, johon ei yllättävän hyvin sopisi vanha klisee, bimbo. Varmasti poikkeuksiakin löytyy. Suurin osa miehistä valitsee kuitenkin ennemmin naisen, joka kehrää ja on elossa miehenkin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista.
Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa.
Harvoin kävelen kaduilla, kahviloissa käyn vielä harvemmin. Kaupassa käyn, mutta koskaan ei kukaan siellä lähesty, joten kai sitten voin vastata, että ei ole vientiä.
Et kävele kadulla? Asutko perämetsässä vai invataksillako liikut?
En minäkään kävele koskaan kadulla. Ajan autolla kaupan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aktiivinen reilu nelikymppinen nainen ja vientiä todella on. Olen kyllä treenanannut itseni kuntoon ja pukeudun aika huolellisesti niin päältä kuin altakin. Kivan näköisissä naisellisissa vaatteissa tuntee itsensä voittajaksi jo lähtökohtaisesti.
Joku voisi sanoa minun olevan helppo, mutta minä nyt vaan tykkään miesten liehittylystä ja ihan seksistäkin. Pidän toki rimaa varsin korkealla, mutta en jarruttele, jos synkkaa.
Ihan kuin miehen kirjoittama kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh. Minulla on sama homma, eikä tuo ole selittävä tekijä. En ole ruma, mutta objektiivisesti tarkasteltuna monet ystävistäni ovat minua ulkoisesti viehättävämpiä. En ole erityisen hoikka, eivätkä kasvot ole klassisen kauniit. Ei ole edes erityisen isoja rintoja. Silti saan usein enemmän huomiota kuin ystäväni.
Tää on ihan totta. Tätä palstaa kun lukee, saa käsityksen että miehille merkkaa naisessa pelkkä nuoruus (ja sen myötä ulkonäkö). Mäkin oon alkanut lähes uskoa siihen, mutta tosimaailma on kuitenkin ihan erilainen. Myös mulla on kaltaisiasi ystäviä, jotka ovat yksinkertaisesti miesmagneetteja, huolimatta siitä etteivät ole mitään erityisen kauniita ja huolimatta siitä että ikääntyvät. Yksi ystäväni on minua 14 vuotta vanhempi, ja ihan ilman itserakkautta sanon että noin yleisen kauneuskäsityksen mukaan olen paremman näköinen. Hänellä jo ryppyjä, lyhyehköt hiukset, tasapaksu vartalo jne. Minulla sileä naama, tiimalasivartalo ja pitkät hiukset ym. Mutta, olen tuntenut hänet vuosia, ja suurimman osan aikaa minä olen ollut sinkku ja hän saa parisuhteen kuukaudessa jos hän niin haluaa. Aina kun menemme yhdessä baariin, hänellä on silmäpeliä ties kenen kanssa ja miehiä tunkee pöytään hänen juttusilleen. Nykyään hän on jo 60+ ja menossa naimisiin miehen kanssa, jonka tapasi viitisen vuotta sitten. Minäkin löysin miehen nelikymppisenä, mutta kyllä mun vienti nuoremmasta iästä huolimatta on ollut ihan varjo siitä mitä hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin miehen kirjoittama kommentti
Miten arvasit, oon Jorma, kuka sää?
Kyllä riittää ihan samalla tavalla kuin 20-vuotiaana. Facebook on ilmeisesti nykyään miesten mielestä myös tinder. Päätellen saamistani jatkuvista miesten kiinnostuneista yhteydenotoista. -N46
Sexi vie ja taxi tuo, kuten laulussa sanotaan (Popeda?)
Ei ollut kiinnostuneita nuorempana, ei nytkään. Enää en jaksa itse metsästää miehiä (kun siten ei saa kuin perässä vedettäviä muutenkaan) joten olen ilman. Pelkkä seksi ei kiinnosta.
N44