Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
121/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kysytään naisilta? Miksi miehiltä ei. Ehkä kaikki naiset ei etsi "vientiä", makuukammaria tai ketä tahansa. Ehkä osa elää omaa elämää kaksiossa. Jospa on henkisiä tavoitteita.

Vierailija
122/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit miehet kysyy ja vielä idootimmat miehet vastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneita on tähän asti riittänyt. Terveisin Salme 72 vuotta.

Kiitos, Salme!

Itsekin olen huomannut tämän vaikka olen 70 v. Ihmettelen kyllä suuresti. Toisaalta eihän se haittaa, kunhan ei mene häirinnän puolelle.

Vierailija
124/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä kysytään naisilta? Miksi miehiltä ei. Ehkä kaikki naiset ei etsi "vientiä", makuukammaria tai ketä tahansa. Ehkä osa elää omaa elämää kaksiossa. Jospa on henkisiä tavoitteita.

Sinulla on kyllä henkisiä tavoitteita.Enemmistö naisista ei etsi "vientiä" ja haluaa elämää yksiössä. Monilla naisilla on todella paljon henkisiä tavoitteita.

Vierailija
125/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias, ja kyllä, kun en todellakaan ollut kiinnostunut parisuhteesta, useampi tuttu ja tuntematon yritti. Lopulta yhden miehen kanssa todella kolahti, kun jutut meni niin yksiin, että nyt sitten seurustellaan. Toki osa näistä tapahtui tyyliin 38 tai 39 vuotiaana, kun olen tosiaan nyt 40v, mutten usko, että se pari vuotta tässä iässä juuri mihinkään vaikuttaa. Kiinnostuneet miehet on olleet suurin piirtein samanikäisiä.

Tiedän myös useamman n. 50v ja jopa joitakin n. 60v uuden parisuhteen löytäneitä, että onhan noita sinkkuja kaiken ikäisissä ja yleensä etsitään samassa elämäntilanteessa olevia, joiden kanssa ehkä kokemuspohjat natsaa. Silloin on parasta olla samaa ikäpolvea. Esim. eläkkeelle seuraa etsivä tuskin tekee mitään kumppanilla, joka tulee olemaan vielä 15v työelämässä.

40-vuotiailla on monilla kouluikäisiä lapsia, joten jos kumpikaan ei halua enempää lapsia, ja niitä jo molemmilla on, on helpointa aloittaa suhde sellaisen kanssa, joka ymmärtää tuollaista viikko-viikko-elämää, eli joka on itsekin samassa tilanteessa.

Vierailija
126/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista. 

Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa. 

Kyllä, kun on ulkonäöllisesti sitä parasta kymppiprosenttia niin tuota tapahtuu, niin naisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
127/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä ja tuontia. Import & export.

Vierailija
128/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kovin paljon huomiota miehiltä edes aikanaan 20-30v ikävuosina, kun lähipiirissä aktiivisesti pariuduttiin.

Nykyään sitä huomiota ei tule enää ollenkaan. Todettakoon että paljon vähemmän sitä enää tulee liikuttuakaan sellaisissa tilanteissa, joissa olisi vastakkaista sukupuolta (siis sinkkuja) paikalla.

Vierailija
129/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta? 

Kiitos kysymästä, elämäni seksikokemuksen, mutta ei jatkoa

Vierailija
130/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppiä ei vielä ole mikään ikä. Taidan olla vanhempi ja vasta vongattiin. On kuulemma kroppa kuin veistos.

Vierailija
131/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä henkisiä tavoitteita.Enemmistö naisista ei etsi "vientiä" ja haluaa elämää yksiössä. Monilla naisilla on todella paljon henkisiä tavoitteita.

Harvalle naiselle (toisin kuin 99% miehistä) seksi on kanimaista panemista ja liman vaihtoa vaan siihen liittyy henkinenkin puoli. Tällaista itsestäänselvyyttä joutuu toistamaan, koska Vauva palstakin on valitettavasti romahtanut tasoltaan ja on nyt kuin Tinder. Täällä on arviolta 75% kiimaisia miehiä murrosikäisistä irstaisiin vaareihin ja sitten taas 25% tavallisia naisia. Ajatukset ei vaan kohtaa.

Vierailija
132/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vientiä, mut olen varattuna ollut jo pari vuotta. Ikää noin neljäkymmentä.

Miehet sanovat, että heitä kiinnostaa nainen joka ajattelee ja osaa kommunikoida, sekä elämäntapani. Ei haittaa pätkääkään että on kaksi (isoa) lasta tässä kokoonpanossa. Mä vaan luulen löytäneeni nyt sen loppuelämän suhteen, on niin seesteinen ja hyvä olo ton nykyisen miesystävän kainalossa. Harrastetaan ja viihdytään yhdessä.

Vierailija
133/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua kiinnostuneita. Ei kiinnosta hinkata sukupuolia, hoidan sen itse itseni kanssa.

Vierailija
134/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-v jo. Ei ole vientiä livenä. Mutta kun laitoin ihan meikittömän kuvan kokeeksi tinderiin, niin sain vuorokaudessa kymmeniä matcheja. Laitoin ikähaarukaksi 50-75, mutta yli puolet viesteistä oli nuoremmilta. En ole kiinnostunut treffeistä nuorten miesten kanssa ja seksijuttuja en tarvitse vaan ihmissuhteen.

Loppujen lopuksi otin profiilin pois saman tien. Ilmeisesti väärä foorumi tämän ikäisille.

Vierailija
135/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on 56 v, erittäin naisellinen ja pyöreä nainen. Olen myös parisuhteessa. Kun olen iltaa viettämässä niin liki joka kerta saisin jonkun mukaani, jos tahtoisin.

Harrastan karaokea, ja olen noin kerran kuussa laulamassa. Ja minä laulan, en ole etsimässä seuraa, mutta toki juttelen ihmisten kanssa.

Vierailija
136/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? En ole koskaan saanut minkäänlaista huomiota, vaikka nyt 40+ olen huomattavasti paremman näköinen kuin 20+. Olen laittanut itseni kuntoon viimeisen 5-10 vuoden aikana mutta eipä sillä ole mitään vaikutusta mihinkään. Ja hyvä niin, viihdyn yksin.

Vierailija
137/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa riittäis vähän liiaksikin asti.

Seurustelusta olisi kiinnostuneet lähinnä miehet, jotka ovat älykkyysosamäärältään mua niin paljon matalammalla, etten voi olla heistä kiinnostunut vakavissaan, vaikka olisivat minkälaisia laatikkoleukoja.

Ystävinä on fiksuja ja komeita miehiä, jotka ei ilmeisesti ole seksiä vailla, koska jos olisivat, kyllä se olisi jo tapahtunut. Keskustellaan ja vietetään aikaa. Käydään reissuilla. Järkevä mies ymmärtää olla lähtemättä suhteeseen tai sänkyyn minun kanssa ;D.

Vierailija
138/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vientiä. Ehkä yks, max 2 treffipyyntöä deittisivulla vuodessa. Ei heistä kyl sen jälkeen enää mitään kuulu. 

Livenä ei kukaan lähesty.

Kyllä tulen surullikseksi kun luen näitä :(

Vierailija
139/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vieläkin 54v. mutta mua ei kiinnosta.

Vierailija
140/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiseuraa riittäis vähän liiaksikin asti.

Seurustelusta olisi kiinnostuneet lähinnä miehet, jotka ovat älykkyysosamäärältään mua niin paljon matalammalla, etten voi olla heistä kiinnostunut vakavissaan, vaikka olisivat minkälaisia laatikkoleukoja.

Ystävinä on fiksuja ja komeita miehiä, jotka ei ilmeisesti ole seksiä vailla, koska jos olisivat, kyllä se olisi jo tapahtunut. Keskustellaan ja vietetään aikaa. Käydään reissuilla. Järkevä mies ymmärtää olla lähtemättä suhteeseen tai sänkyyn minun kanssa ;D.

Sua ei kiinnosta miehet, joilla on mielestäni alhainen älykkyys ja fiksut miehet ymmärtää olla lähtemättä kanssasi suhteeseen.

Oletko harkinnut, että vähän katsoisit, mitä siellä peilissä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän