Helen oli juuri hankkinut miehensä kanssa omakotitalon ja koiran Silti jokin oli pielessä
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/154756c5-d9cd-4fc2-9f44-67d50f90dfc4
Ihan hirveetä suorittamista ja ig-kelpoisuuutta koko elämä. Fed flag.
Kommentit (26)
Eihän tuossa jutussa mainita ig:tä kertaakaan.
Seuraavaksi sitten onlyfansiin niin tulee kiva olo?
Vierailija kirjoitti:
Melko tyypillinen tarina nykypäivän modernista naisesta. Jos jokin on vialla, syytä tulisi aina etsiä ensimmäisenä itsestään. Täällä palstalla huomaa kuinka vaikeaa se peiliin katsominen on.
Syyttikö nainen tuossa jutussa jotain muuta kuin itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tyypillinen tarina nykypäivän modernista naisesta. Jos jokin on vialla, syytä tulisi aina etsiä ensimmäisenä itsestään. Täällä palstalla huomaa kuinka vaikeaa se peiliin katsominen on.
Ei enää kun on kohdannut itsensä. Etsi ongelmaa itsensä ulkopuolelta, kuten on tapana. Eikös se ole silloin juuri sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää kun on kohdannut itsensä. Etsi ongelmaa itsensä ulkopuolelta, kuten on tapana. Eikös se ole silloin juuri sitä?
Itsestäänhän hän sitä etsi kun oli uupunut ja laittoi elämänsä uuteen uskoon jotta saavuttaisi muutoksen.
Ahistaa parisuhteessa taviksen kanssa, ahistaa kun joutuu käymään töissä. Haaveilee "eeppisestä rakkaustarinasta", eli siitä, että joku prinssi pyyhkäisee mukaansa ja elättää loppuiän.
K-Karusell veti puoleensa vastustamattomalla voimalla. Ei voinut vastustaa. Rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten onlyfansiin niin tulee kiva olo?
Elämä alkoi taas maistumaan kun alkoi tapailemaan nuorempia miehiä ja löysi oman seksuaalisuutensa.
Tyypillistä. Hajotetaan koko elämä atomeiksi ja huomataan että se ahdistus johtukin itsestä, koska ei tehty niitä asioita joita itse haluaa. Samassa sitten pilaa muidenkin elämää, mutta se ei liikuta, koska minä minä minä ja minun tunteet ja elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Hajotetaan koko elämä atomeiksi ja huomataan että se ahdistus johtukin itsestä, koska ei tehty niitä asioita joita itse haluaa. Samassa sitten pilaa muidenkin elämää, mutta se ei liikuta, koska minä minä minä ja minun tunteet ja elämä.
Jonkun toisen vuoksiko tätä elämää eletään? Pakko pysyä rakkaudettomassa suhteessa koska se toinen osapuoli haluaa olla yhdessä?
Voi luoja mikä artikkeli. 😆 Toivottavasti eeppinen rakkaus löytyy.
P.S. toimittaja, voisko saada vielä lisää selfieitä kuvitukseksi? Niitä ei taitanut olla vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun toisen vuoksiko tätä elämää eletään? Pakko pysyä rakkaudettomassa suhteessa koska se toinen osapuoli haluaa olla yhdessä?
Ei vaan hoitaa se elämä kuntoon ennen kuin alkaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä jo pitäisi olla selvillä, mitä loppuelämältään haluaa? Kuinka moni on?
Onko Fed Flag jonkun liittovaltion lippu? Minkä? Ja miten se liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä jo pitäisi olla selvillä, mitä loppuelämältään haluaa? Kuinka moni on?
Hirveän usein täältä on saanut lukea, kuinka pojat haluaisivat jo teineinä vakiintua loppuelämän parisuhteeseen, mutta kun tytöt eivät halua vaan kieppuvat ties missä karuselleissa ja blaablaablaa. Vaikka oikeasti tytöt muuttaa opiskelupaikan perässä, opiskelee itselleen ammatin, muuttaa työpaikan perässä, laittaa elämänsä kuntoon.
Sitten kun kerrankin on nuori nainen, joka on vakiintunut parikymppisenä, tullaan märisemään että ei kun pitää ensin laittaa se elämänsä kuntoon ennen kuin alkaa suhteeseen.
Nainen ei vain voi näiden palstalla jankkaavien tyyppien mielestä tehdä mitään oikein, tekipä hän mitä hyvänsä. 🤷
Eli hän oli aivan hukassa ja löysi itsensä. Sehän on pelkästään hyvä. Kateelliset marmattavat, eivätkä itse tiedä mitä elämälleen tekisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun nainen oli tosiaan 22-vuotias tavatessaan miehensä, ja he seurustelivat 9 vuotta. Niin nuorena aloitetussa pitkässä suhteessa ehtii se elämä mennä moneen kertaan epäkuntoon ja taas kuntoon kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän usein täältä on saanut lukea, kuinka pojat haluaisivat jo teineinä vakiintua loppuelämän parisuhteeseen, mutta kun tytöt eivät halua vaan kieppuvat ties missä karuselleissa ja blaablaablaa. Vaikka oikeasti tytöt muuttaa opiskelupaikan perässä, opiskelee itselleen ammatin, muuttaa työpaikan perässä, laittaa elämänsä kuntoon.
Sitten kun kerrankin on nuori nainen, joka on vakiintunut parikymppisenä, tullaan märisemään että ei kun pitää ensin laittaa se elämänsä kuntoon ennen kuin alkaa suhteeseen.
Nainen ei vain voi näiden palstalla jankkaavien tyyppien mielestä tehdä mitään oikein, tekipä hän mitä hyvänsä. 🤷
Ei tietenkään. Nainen tekee suurimman synnin jo siinä jos ilmaisee mitään omia tulevaisuudenhaaveita. Naisen opiskeleminen on pois siltä kuvitteelliselta mieheltä, naisen työssäkäyminen on pois kuviteelliselta mieheltä, ystävyyssuhteet, matkustelu ja harrastaminen ne vasta ovatkin itsekästä settiä ja pois siltä kuvitteelliselta mieheltä jolle naisen on elämänsä omistettava.
Naisen on mielellään otettava jo viimeistään 17-vuotiaana 30-vuotias maaseudun peräkammarinpoju ja omistettava sydämensä ja sielunsa tämän passaamiseen. Kaikki muu on pinnallista ja itsekästä ja naisen vika kun joku mies on taas onneton. Miten voi Petteri V'ttulanjänkältä ikinä saada omaa neitsyt-eloveenaansa jos ne letukat lähtee johonkin kaupunkiin elämään omaa elämäänsä eivätkä yhtään tajua, mitä Petterille samalla tekevät!
Tuli yllärinä että työt nyt usein on ihan perseestä.
En jaksanut edes lukea tuota juttua loppuun. Koko ajan tunne että jotain on pielessä, vaihtaa työpaikkaa, jää saikulle, eroaa ym, mutta mikään ei toimi. Toivon että loppujen lopuksi huomasi syyn löytyvän peilistä. Ja kaikki kuvat taas tuollaisia täydellisiä some-kuvia, vähän vaikea uskoa että elämä on ollut niin kovin kamalaa.