Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
361/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi omituinen kysymys. Yli nelikymppisistä naisista ylivoimaisesti suurin osa lienee avio- tai avoliitossa. Eikö sitä lasketa vienniksi vai miten tämä kysymys pitäisi tulkita? 

Vierailija
362/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin tärkeää päivittäin miettiä että onko niin viehättävä miesten keskuudessa, luulisi tärkeämpiäkin asioita olevan elämässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kertaalleen leskeytynyt naapurini meni uudelleen naimisiin seitsemänkymppisenä. Mies on viitisen vuotta nuorempi. 

Vierailija
364/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö mua viedä jonnekin? Minne ihmeessä? Kyllä mä meen ihan itse sinne, minne tahdon. Enkä tarvitse miestä enkä naista oloani pönkittämäään. Olen sosiaalinen  tyyppi, ja nautin ystävistäni. Mutta siis mitään vientiä minnekään en tarvitse.

Vierailija
365/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo voin helsinkiläisenä naisena allekirjoittaa tuon että täällä on todella vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä tuosta 30 v. eteenpäin. Olen joskus jutellut muista kaupungeista täällä käyvien miesten kanssa ja he ovat kertoneet että heidän kotikaupungeissaan (pienempiä) naisen ei tarvitse olla päivääkään eron jälkeen yksin jos ei halua. Ihan riippumatta siitä millainen nainen on, kaikille löytyy mies. Tasan ei käy..

Tää on tosi erikoista koska itse olen löytänyt Tinderistä kaksikin miestä pk-seudulta vaikka itse asun kauempana. Toisen kanssa olin vuosia (oli tosi hyvä tyyppi mutta suhde oli mulle enemmän sellainen kaverisuhde niin päästin menemään) ja sitten löysinkin elämäni suurimman rakkauden sieltä. 

Kävin treffeillä myös muiden pk-seudun miesten kanssa (itse en koskaan treffaillut omalta paikkakunnalta koska täällä on tosi pienet piirit

Suhtautuisin jonkinasteisella skeptisyydellä aina kun miehet ylipäätään valittaa naisten "kohtuuttomia" kriteereitä. Toki pk-seudun naisissa korostuu verrattain vahvasti se että sinkkumarkkinoilla on suhteellisen paljon korkeasti koulutettuja, omillaan toimeentulevia ja itsestään huolehtivia naisia, joilla ei ole mitään intressiä ottaa riesakseen ihan ketä tahansa. Ja heitä on varsinkin Helsingissä paljon enemmän kuin vastaavanlaisia sinkkumiehiä. 

Vierailija
366/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1% suomalaisista naisista 40 vuotiaana on hyvässä kunnossa. Loput ylipainoisia tatuoituja persjalkaisia taikinanaamoja, monet vieläpä luonnevikaisia ja mt ongelmaisia. 

Vierailija
367/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 1% suomalaisista naisista 40 vuotiaana on hyvässä kunnossa. Loput ylipainoisia tatuoituja persjalkaisia taikinanaamoja, monet vieläpä luonnevikaisia ja mt ongelmaisia. 

Finninaamainen incelikin on siellä jo herännyt uuteen päivään. 

Vierailija
368/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vientiä ollut.

Vierailija
369/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä mistä vain vetoa, että olet juuri kuvailemani nainen, toki valehtelet anonyymina olevasi jotain muuta. Tuo on se yleisin 40v ja siitä vanhemmat naiset. Et muuta näe kun menet ulos, normaalikuntoisia naisia tai hyvin säilyneitä näet korkeintaan 1-2 kertaa koko vuoden aikana.

Vierailija
370/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo voin helsinkiläisenä naisena allekirjoittaa tuon että täällä on todella vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä tuosta 30 v. eteenpäin. Olen joskus jutellut muista kaupungeista täällä käyvien miesten kanssa ja he ovat kertoneet että heidän kotikaupungeissaan (pienempiä) naisen ei tarvitse olla päivääkään eron jälkeen yksin jos ei halua. Ihan riippumatta siitä millainen nainen on, kaikille löytyy mies. Tasan ei käy..

Tää on tosi erikoista koska itse olen löytänyt Tinderistä kaksikin miestä pk-seudulta vaikka itse asun kauempana. Toisen kanssa olin vuosia (oli tosi hyvä tyyppi mutta suhde oli mulle enemmän sellainen kaverisuhde niin päästin menemään) ja sitten löysinkin elämäni suurimman rakkauden sieltä. 

Kävin treffeillä myös muiden pk-seudun miesten kanssa (itse en koskaan treffaillut omalta p

Joo mä arvasin että saan tällaisen kommentin. En nyt viitsi alkaa sen kummemmin asiaa selittelemään, kuin että molemmat miehet olisivat kyllä lähempääkin seuraa saaneet, ja että mä olen itsekin aika hyvä "saalis", vaikka itse nyt sanonkin. Tuskin sieltä Helsingistä ihan kenen tahansa takia muualle lähdettäisiinkään, varsinkin jos niitä hyviä tyyppejä on niin vähän että valinnanvaraa olisi sielläkin :) 

Mutta ilmeisesti sellaista ilmiötä ei siis ole olemassa että oltaisiin vähän sellaisia tiukkanutturaisia? 

Vierailija
371/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä mistä vain vetoa, että olet juuri kuvailemani nainen, toki valehtelet anonyymina olevasi jotain muuta. Tuo on se yleisin 40v ja siitä vanhemmat naiset. Et muuta näe kun menet ulos, normaalikuntoisia naisia tai hyvin säilyneitä näet korkeintaan 1-2 kertaa koko vuoden aikana.

Lyö ihan rauhassa vetoa. Meissä on se ero että minua ei liikuta pätkääkään, mitä sinä pienessä päässäsi ajattelet. En ala todistella vientiäni tai arvoani jollekin vauvapalstan uikuttajalle, joka on nähnyt pi11un viimeksi syntyessään. 

Vierailija
372/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lyö ihan rauhassa vetoa. Meissä on se ero että minua ei liikuta pätkääkään, mitä sinä pienessä päässäsi ajattelet. En ala todistella vientiäni tai arvoani jollekin vauvapalstan uikuttajalle, joka on nähnyt pi11un viimeksi syntyessään". 

Pillua saa 50 eurolla, joten siinäpä se sinun pillusi arvo korkeintaan on. Luulen, että sinun pillusi arvo on lähempänä 0 euroa, kukaan ei huoli edes ilmaiseksi.

Vierailija
373/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa Alepasta uusi pullo Clearasilia, niin kyllä se sinunkin naamasi joskus siliää.

Vierailija
374/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä myös muiden pk-seudun

"Mutta ilmeisesti sellaista ilmiötä ei siis ole olemassa että oltaisiin vähän sellaisia tiukkanutturaisia?"

Mitä tarkoittaa tiukkanutturainen? Onko nainen tiukkanutturainen jos hän toivoo että elämänkumppani ei ole esimerkiksi juoppo tai sovinisti tai elämänkoululainen? Tai jos hän toivoo että tämä olisi lukenut peruskoulun jälkeen vapaaehtoisesti kirjan tai pari? 

Vierailija
375/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lyö ihan rauhassa vetoa. Meissä on se ero että minua ei liikuta pätkääkään, mitä sinä pienessä päässäsi ajattelet. En ala todistella vientiäni tai arvoani jollekin vauvapalstan uikuttajalle, joka on nähnyt pi11un viimeksi syntyessään". 

Pillua saa 50 eurolla, joten siinäpä se sinun pillusi arvo korkeintaan on. Luulen, että sinun pillusi arvo on lähempänä 0 euroa, kukaan ei huoli edes ilmaiseksi.

Öhö öhö, kylläpä Jonne keksi nasevan kommentin, ai että! Meidän naisten ei kuitenkaan koskaan tarvitse maksaa seksistä, toisin kuin sinun ressukan.

Vierailija
376/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset valehtelee ketjussa ja yläpeukuttaa toistensa kommentteja! :DDDD

Vierailija
377/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas. Siellä se raivosta tutisten paukuttaa eetteriin pahimmat solvaukset mitä keksii ja tädit vaan vähän säälii ja miettii että matalan kynnyksen mt-palveluista ei saisi kyllä säästää enää yhtään. 

Vierailija
378/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt inkkeli jo muualle itkemään, pilaat koko ketjun. Jos pillua saa 50 eurolla, mitä te inkkelit oikein ulisette päivästä toiseen. Sehän on halpaa kuin saippua!

Vierailija
379/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset valehtelee ketjussa ja yläpeukuttaa toistensa kommentteja! :DDDD

Toisin kuin sinä, joka yläpeukutat vimmaisesti omia kommenttejasi? XD XD

Vierailija
380/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi erikoista koska itse olen löytänyt Tinderistä kaksikin miestä pk-seudulta vaikka itse asun kauempana. Toisen kanssa olin vuosia (oli tosi hyvä tyyppi mutta suhde oli mulle enemmän sellainen kaverisuhde niin päästin menemään) ja sitten löysinkin elämäni suurimman rakkauden sieltä. <

Alan ymmärtää, mistä siinä ilmiössä on kyse. Nämäkin miehet joita itse olen tavannut ovat olleet koulutettuja ja mukavia miehiä. Voin kuvitella kuinka turhauttavaa on keskustella naisten kanssa, jos se asenne on tuo kommenttisi kaltainen. 

Kiitos, kun demonstroit. Tämä auttoi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi