Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
381/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset valehtelee ketjussa ja yläpeukuttaa toistensa kommentteja! :DDDD

Toisin kuin sinä, joka yläpeukutat vimmaisesti omia kommenttejasi? XD XD

Voisitte vähän alapeukuttaa itseänne, niin ette olis noin takakireitä.

Vierailija
382/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en ole. Oon yli 6-kymppinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lyö ihan rauhassa vetoa. Meissä on se ero että minua ei liikuta pätkääkään, mitä sinä pienessä päässäsi ajattelet. En ala todistella vientiäni tai arvoani jollekin vauvapalstan uikuttajalle, joka on nähnyt pi11un viimeksi syntyessään". 

Pillua saa 50 eurolla, joten siinäpä se sinun pillusi arvo korkeintaan on. Luulen, että sinun pillusi arvo on lähempänä 0 euroa, kukaan ei huoli edes ilmaiseksi.

Jos pillu tosiaan on noin halpaa, niin mikäs hätä teillä luusereilla sitten on? Kai siitä työttömyyspäivärahasta yksi viisikymppinen kerran kuussa tuohonkin irtoaa?

Vierailija
384/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset valehtelee ketjussa ja yläpeukuttaa toistensa kommentteja! :DDDD

En ole yläpeukuttanut omia kommenttejani. Kun argumentit loppuu, niin alkaa solvaus. Selvästi olin oikeassa. :] :] :]

Vierailija
385/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vähän alapeukuttaa itseänne, niin ette olis noin takakireitä.

Ei tarvitse tehdä tuota itse, kun mulla on kuitenkin mies jonka kanssa hoitaa nämä peukutukset.

Vierailija
386/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko lopettaa noihin baitteihin vastaamisen? Toi jankkaaminen pilaa koko ketjun 

Vierailija
387/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yläpeukuttanut omia kommenttejani. Kun argumentit loppuu, niin alkaa solvaus. Selvästi olin oikeassa. :] :] :]

Kerrotko vielä keneltä ne argumentit loppuivat? Sinultako?

Vierailija
388/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein 40-45 vuotiaalla naisella parempi kroppa kuin alle 30 vuotiailla. Heidän nuoruudessa kaikki olivat hoikkia ja jatkaneet sillä linjalla 👍

??????????????????????

läskejä tätejä noin 70%

??????????????????

Vierailija
389/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo voin helsinkiläisenä naisena allekirjoittaa tuon että täällä on todella vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä tuosta 30 v. eteenpäin. Olen joskus jutellut muista kaupungeista täällä käyvien miesten kanssa ja he ovat kertoneet että heidän kotikaupungeissaan (pienempiä) naisen ei tarvitse olla päivääkään eron jälkeen yksin jos ei halua. Ihan riippumatta siitä millainen nainen on, kaikille löytyy mies. Tasan ei käy..

Tää on tosi erikoista koska itse olen löytänyt Tinderistä kaksikin miestä pk-seudulta vaikka itse asun kauempana. Toisen kanssa olin vuosia (oli tosi hyvä tyyppi mutta suhde oli mulle enemmän sellainen kaverisuhde niin päästin menemään) ja sitten löy

"Alan ymmärtää, mistä siinä ilmiössä on kyse. Nämäkin miehet joita itse olen tavannut ovat olleet koulutettuja ja mukavia miehiä. Voin kuvitella kuinka turhauttavaa on keskustella naisten kanssa, jos se asenne on tuo kommenttisi kaltainen. 

Kiitos, kun demonstroit. Tämä auttoi."

Ehdit jo melkein mennä läpi naisesta mutta sitten alkoi tuo sama loukkaantunut ulina, joten valitettavasti sinut tunnistaa siitä mieheksi. Mut yritys 4/5, ei huono ollenkaan. 👍

Vierailija
390/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta. :DDDDD

Valehtele lisää kuinka saatte Tinderissä tuhansia tykkäyksiä ja miehet ostaa teille baareissa juomia. :)

Vierailija
391/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lyö ihan rauhassa vetoa. Meissä on se ero että minua ei liikuta pätkääkään, mitä sinä pienessä päässäsi ajattelet. En ala todistella vientiäni tai arvoani jollekin vauvapalstan uikuttajalle, joka on nähnyt pi11un viimeksi syntyessään". 

Pillua saa 50 eurolla, joten siinäpä se sinun pillusi arvo korkeintaan on. Luulen, että sinun pillusi arvo on lähempänä 0 euroa, kukaan ei huoli edes ilmaiseksi.

Jos pillu tosiaan on noin halpaa, niin mikäs hätä teillä luusereilla sitten on? Kai siitä työttömyyspäivärahasta yksi viisikymppinen kerran kuussa tuohonkin irtoaa?

Tässä se miehen ja naisen ero nähdään. Ei se kerta kuussa riitä mihinkään.

Vierailija
392/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele lisää kuinka saatte Tinderissä tuhansia tykkäyksiä ja miehet ostaa teille baareissa juomia. :)

No tinderiin ei ole koskaan tarvinnut mennä, koska miehet ovat löytyneet aina ihan livenä, että siitä en osaa sanoa mitään. Ja yleensä baarissa juomat tarjoaa ihan oma mieheni, mutta viimeksi kun olin baarissa, niin baarimikko tarjosi ilmaiseksi lasillisen valkkaria.

Vierailija
393/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki mutta enempään sulla ei rahat riitä. 

Vierailija
394/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä mäkin tarkoitin. Jos haluat sitä pilua useammin kuin kerran kuussa, niin mene töihin, että on varaa useampaan rundiin.

Vierailija
395/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa noihin baitteihin vastaamisen? Toi jankkaaminen pilaa koko ketjun 

Sitä varten tää palsta taitaa olla.

Vierailija
396/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla riitä tuohonkaan.

Vierailija
397/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parisuhteessa olevan nelikymppisen silmissä tää keskustelu on jotenkin todella omituinen. Suurin osa keski-ikäisistä naisistahan on suhteessa ikäistensä miesten kanssa. Olen 42 ja menossa 2 viikon päästä naimisiin. Onko tämä nyt siis kuitenkin jotain sellaista vientiä jota ei lasketa? Oikeanlainen vienti ilmenee vain jossain Tinderin irtosuhdekarusellissa? 

Vierailija
398/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy baareissa ja jos kävisin, en huolisi jonkun vieraan tarjoamaa juomaa, mutta OkCupidissa minulla on 2400 tykkäystä. Olen 46-vuotias nainen. Tuolla aiemmin väitettiin että ei tuo ole mitään, kun miehet nyt tykkäävät automaattisesti kaikista. Nyt sinä väität niin uskomattomaksi että ihan valetta sen täytyy olla. 

Valitkaa toinen.

t. eri

Vierailija
399/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista. 

Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa. 

Minua on pyydetty treffeille kesken kauppareissun, ja samalla kehuttu ulkonäköäni ja vartaloani. Myös salilla on oma PT mies pyytänyt treffeille. Baareissa en saa olla rauhassa, kerran kaksi miestä alkoi baarissa tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin. Olen ollut myös treffeillä rikkaan juristin kanssa Kämpisså ja mies tarjosi kaiken. Minua myös katsellaan ja sukulaistytön kaverit minut nähdessään olivat sanoneet siskontytölle että sun täti on Milffien Milffi😁

Myös saan paljon palautetta ulkonäöstäni. Viikottain saan kuulla kehuja ulkonäöstä työkavereilta, harrastuspiireistä jne. 

Toki voitte luulla tätä iltasaduksi mutta Tämå kuitenkin on totta 

Urheilen 4-5 krt viikossa, ja olen siro ja hoikka, isot, kiinteät silikonirinnat, pitkät hiukset, valkaistut hampaat, isot siniset silmät ja muhkeat huulet luonnostaan. Hyvä iho ja naisellinen pukeutuminen. Huolehdin ulkonäöstäni ja terveelliset elämäntavat, Töissä hyvissä tehtävissä pankkialalla. 

N49 

Vierailija
400/408 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 45-vuotiaana, meni tovi ja löysin uuden puolison. Sen koommin en ole kaivannut muilta miehiltä huomiota, yksi riittää mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi