Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin vähän neljänkympin jälkeen, ja alussa olin tosi motivoitunut löytämään uuden kumppanin. Hain miestä Tinderistä, mutta se oli aika surkea kokemus, lähinnä seksinvonkaajia ja kaikin puolin omituisia tyyppejä tuli vastaan.
Jaksoin sitä tinderiä pari vuotta, jonka jälkeen paloin ihan täysin loppuun deittailuun. Käytännössä luovutin kokonaan. Nyt olen ollut kolme vuotta ilman että olen käynyt yksilläkään treffeillä. Kukaan ei myöskään ole minua treffeille pyytänyt tänä aikana, tai osoittanut mitään kiinnostusta.
N45
Oletko pk-seudulta? Koska täällä se on juuri tuota, sopivia miehiä ei vain ole ja vähät hyvät toisella kierroksella menevät heti. Helsinki pahin.
N49
Jaa, minä kaiketi olen hyvä mies, mutta en ole kuitenkaan löytänyt itselleni sopivaa samanikäistä naista. Missä teitä hyviä / sopivia miehiä etsiviä naisia oikein tapaa? Tinderiin en ole ainakaan toistaiseksi aikeissa mennä.
Miehet nyt tekee tarpeensa kehen vain. Mistä te niiden tarkoitusperät tiedätte. Puheista? :D :D Lätisevät mitä vain, että saavat reikää mahd. monelta. Ja akat keulii, että ovat niin haluttuja ja vientiä olisi. No pillunpäälle, pillunpäälle.
Kyllä oli vientiä yli 40 vuotiaana ( enemmän kuin nuorena) nyt yli 50v olen räjähtänyt plösö matami😂.
Olen naimisissa, mutta seksiä emme ole harrastaneet enää vuosiin.
Enkä oikein usko että minulla on juuri vientiä muidenkaan miesten silmissä. Ainakin siis tuntuu siltä että he katsovat kadulla suoraan lävitseni, eikä kukaan ole todellakaan tullut mitään iskemään tai jututtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt tekee tarpeensa kehen vain. Mistä te niiden tarkoitusperät tiedätte. Puheista? :D :D Lätisevät mitä vain, että saavat reikää mahd. monelta. Ja akat keulii, että ovat niin haluttuja ja vientiä olisi. No pillunpäälle, pillunpäälle.
Minä tiedän esim. siitä että minua on kosittu. (Vastasin kieltävästi.) Ja siitä että kerron jo profiilissa että en kaipaa yhden yön suhteita. En myöskään harrasta seksiä kenenkään kanssa ennen kuin olemme tutustuneet melko hyvin. Kyllä sieltä joukosta aina välillä joku hätähousu karsiutuu, mutta suurin osa on ihan tosissaan liikkeellä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee että aloituksen on joku pikkupoika laatinut. Siis jos viennillä tarkoitetaan ylipäätään miesten kiinnostusta niin aivan kuka tahansa nainen saa halutessaan miesseuraa. Väitän että kahdeksankymppinen naapurinkin saisi seksiseuraa vain menemällä lähipubiin ja ilmaisemalla toiveensa. Se, minkätasoista seuraa saa ja mihin tarkoitukseen, riippuu sitten enemmän yksilöstä. Olen huomannut että kaltaistani liikunnallista ja perusnättiä nelikymppistä lähestyvät flirttaillen eniten 40-50-vuotiaat miehet ja satunnaisesti myös parikymppiset.
"Väitän että kahdeksankymppinen naapurinkin saisi seksiseuraa vain menemällä lähipubiin ja ilmaisemalla toiveensa"
Nyt menit kyllä liian pitkälle. Vaikka miehillä onkin rima satunnaisen seksin suhteen aika matalalla, niin kyllä aika kauan saat etsiä löytääksesi edes yhden miehen, joka lähtisi 80 vuotiaan mummon sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin vähän neljänkympin jälkeen, ja alussa olin tosi motivoitunut löytämään uuden kumppanin. Hain miestä Tinderistä, mutta se oli aika surkea kokemus, lähinnä seksinvonkaajia ja kaikin puolin omituisia tyyppejä tuli vastaan.
Jaksoin sitä tinderiä pari vuotta, jonka jälkeen paloin ihan täysin loppuun deittailuun. Käytännössä luovutin kokonaan. Nyt olen ollut kolme vuotta ilman että olen käynyt yksilläkään treffeillä. Kukaan ei myöskään ole minua treffeille pyytänyt tänä aikana, tai osoittanut mitään kiinnostusta.
N45
Oletko pk-seudulta? Koska täällä se on juuri tuota, sopivia miehiä ei vain ole ja vähät hyvät toisella kierroksella menevät heti. Helsinki pahin.
N49
Jaa, minä kaiketi olen hyvä mies, mutta en ole kuitenkaan löyt
Ihan normielämässä meitä sinkkunaisia pyörii, kaupoissa, kaduilla, salilla. Luulen että ongelma täällä on että ihmiset ei osaa tai uskalla enää tutustua toisiinsa muuten kuin esim. Tinderin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N49
Sama kokemus sillä erolla että olin Helsingissä kolmekymppisenä sinkkuna ja jo siinä ikävaiheessa näki että siellä on todellakin miesten markkinat. Ne muutamat kaikin puolin hyvän oloiset miehet vaikuttivat siltä että niiden Tinder kilkutti ihan solkenaan, ja pidempiaikaista huomiota olisi irronnut lähinnä tyypeiltä joista näki jo ensitreffeillä, miksi niitä ei kukaan katsele. Sittemmin muutin sadan kilometrin päähän pikkukuntaan ja täällä kysyntää selvästi olisi näin nelikymppisenäkin, mutta en ole enää sinkku. N41
Joo voin helsinkiläisenä naisena allekirjoittaa tuon että täällä on todella vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä tuosta 30 v. eteenpäin. Olen joskus jutellut muista kaupungeista täällä käyvien miesten kanssa ja he ovat kertoneet että heidän kotikaupungeissaan (pienempiä) naisen ei tarvitse olla päivääkään eron jälkeen yksin jos ei halua. Ihan riippumatta siitä millainen nainen on, kaikille löytyy mies. Tasan ei käy..
Vierailija kirjoitti:
Joo voin helsinkiläisenä naisena allekirjoittaa tuon että täällä on todella vaikeaa löytää hyvää vapaata miestä tuosta 30 v. eteenpäin. Olen joskus jutellut muista kaupungeista täällä käyvien miesten kanssa ja he ovat kertoneet että heidän kotikaupungeissaan (pienempiä) naisen ei tarvitse olla päivääkään eron jälkeen yksin jos ei halua. Ihan riippumatta siitä millainen nainen on, kaikille löytyy mies. Tasan ei käy..
Mikset vaan vaihda Tinderissä sijaintiasi jonnekin pienemmälle paikkakunnalle, jos kerran helsinkiläiset miehet eivät halua sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N49
Olen. Asun Helsingissä.
Joo, Helsingissä saa aika rauhassa olla tämmöinen hoikka ja nätti 40v lapseton nainen. Vain ylipainoiset vanhemmat miehet lähestyy. Muut lähinnä tuijottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N49
Jaa, minä kaiketi olen hyvä mies, mutta en ole kuitenkaan löyt
Lenkillä, ruokakaupassa, salilla. Baareissa en käy kun en juokaan... Tinderissä olin, mutta siellä aktiivisia oli lähinnä tulijat ja vonkaajat ja ties mitkä ihme hiihtäjät ja huijarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N49
Olen. Asun Helsingiss
Joo, Helsingissä saa aika rauhassa olla tämmöinen hoikka ja nätti 40v lapseton nainen. Vain ylipainoiset vanhemmat miehet lähestyy. Muut lähinnä tuijottavat.
Lähestytkö itse koskaan kiinnostavia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N49
Jaa, minä kaLenkillä, ruokakaupassa, salilla. Baareissa en käy kun en juokaan... Tinderissä olin, mutta siellä aktiivisia oli lähinnä tulijat ja vonkaajat ja ties mitkä ihme hiihtäjät ja huijarit.
Se ei kyllä ole todellakaan ihan OK että mies lähestyy naista joka on lenkillä, ruokakaupassa tai salilla. Todennäköisesti tulee sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
Jestas mitä puppua!
Ensinäkin näköjään miehet, varsinkin nuoremmat tykkää vanhemmista naisista juuri siksi että ei ole pelkoa enää lastenhankkimisesta, tiedämme mitä haluamme, yleensä myös talous on kunnossa. Emme haaveile yhteisestä farmariautosta ja punaisesta tuvasta.
Seksuaalisest
Eipäs yleistetä siellä. Täällä 40-vuotias lapseton nainen, joka todellakin vielä haluaisi mahdollisuuden saada lapsi. En halua, että minua katsotaan niin, että tuo ei enää pysty tai halua.
FIBA
virhe, epäonnistuminen.
Sattu pikku fiba, kun nostin sen pöydältä.
https://urbaanisanakirja.com/word/fiba/
VIBA
Tunnelma, värinä, tunne. Tulee sanasta " vibe " joka tulee sanasta vibration.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee että aloituksen on joku pikkupoika laatinut. Siis jos viennillä tarkoitetaan ylipäätään miesten kiinnostusta niin aivan kuka tahansa nainen saa halutessaan miesseuraa. Väitän että kahdeksankymppinen naapurinkin saisi seksiseuraa vain menemällä lähipubiin ja ilmaisemalla toiveensa. Se, minkätasoista seuraa saa ja mihin tarkoitukseen, riippuu sitten enemmän yksilöstä. Olen huomannut että kaltaistani liikunnallista ja perusnättiä nelikymppistä lähestyvät flirttaillen eniten 40-50-vuotiaat miehet ja satunnaisesti myös parikymppiset.
"Väitän että kahdeksankymppinen naapurinkin saisi seksiseuraa vain menemällä lähipubiin ja ilmaisemalla toiveensa"
Nyt menit kyllä liian pitkälle. Vaikka miehillä onkin rima satunnaisen seksin suhteen aika matalalla, niin kyllä aika kauan saat etsiä löytääksesi edes yhden miehen, joka lähtisi 80 vuotiaan mummon sänky
Tämä lienee melkoinen uutinen kaikille niille 80-vuotiaiden mummojen aviomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi erikoista koska itse olen löytänyt Tinderistä kaksikin miestä pk-seudulta vaikka itse asun kauempana. Toisen kanssa olin vuosia (oli tosi hyvä tyyppi mutta suhde oli mulle enemmän sellainen kaverisuhde niin päästin menemään) ja sitten löysinkin elämäni suurimman rakkauden sieltä.
Kävin treffeillä myös muiden pk-seudun miesten kanssa (itse en koskaan treffaillut omalta paikkakunnalta koska täällä on tosi pienet piirit ja kaikki tuntuu olleen jonkun tutun kanssa tai useammankin, en halunnut osaksi sitä piirileikkiä). Se viesti minkä mä sain näiltä miehiltä oli että monen pk-seudun naisen kanssa on sellainen olo että on tosi tarkan syynäyksen alla. Että heitä pisteytetään jotenkin. Ja että me täällä "maalla" ollaan siinä mielessä helpompia. Enkä tarkoita helpolla mitään sänkyhommia nyt vaan ehkä jonkinlaista asennetta ylipäänsä.
En tiedä. En ole koskaan aiheesta keskustellut yhdenkään pk-seudun naisen kanssa. Onko teillä kovat kriteerit?
Ei tuo kyllä normaalia ole, että keski-ikäinen mies nussii jotakin vanhainkoti-ikäistä akkaa. Pahoja äitisuhdeongelmia vähintäänkin taustalla. ->paskapalsta vääntää lainaukset päin vittua, tämä 50 v ukolle, joka nai 70 + akkaa, jolla jo kävelykin tekee tiukkaa, tavaroiden nostelu ym. Kyselee, että pitäisikö vaihtaa. Miksi ylipäätään aloit olemaan tuollaisen vanhanämmä kanssa. Joku fetissi taustalla? En voi ymmärtää tuollaista äläkä ainakaan mitään rakkauspaskaa ala sönkkäämään jos tähän vastaat.