Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?
Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten ap sun vartalo kauhean näköinen? oletko lihava vai mikä siin?
Rumat mittasuhteet ja kauheat raskausarvet lähinnä.
Raskausarvet on oksettavia näin miehen silmin katsottuna. Oli nainen sitten lihava,laiha tai mitä tahansa siltä väliltä.
Näin miehen silmin? Aika monella miehelläkin on raskausarpia.
mulla seksi suhde naisen kanssa mikä ruma ku rullatuoli mut seksiä takaapäin ja pimppa tuntuu tosi hyvältä.
Eiköhän siinä vaiheessa kun päädytään intiimiin kanssakäymiseen ole jo päivän selvää, että on toisen osapuolen mielestä haluttavan näköinen? Mihin ihmeeseen se naisten ylimielisyys miehiä kohtaan nyt yht'äkkiä katosi kun vaatteita riisutaan? Ylpeys vaihtui häpeään? Prinsessasta tuli rupikonna? Nyt oikeesti 😂 turpa kiinni ja nussi!
Vierailija kirjoitti:
mulla seksi suhde naisen kanssa mikä ruma ku rullatuoli mut seksiä takaapäin ja pimppa tuntuu tosi hyvältä.
Niin justiinsa.. tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskausarvet on oksettavia näin miehen silmin katsottuna. Oli nainen sitten lihava,laiha tai mitä tahansa siltä väliltä.
Niin no, en minä niitä miehiäkään pane, eipä sillä.. mutta olisiko sinulla hetki aikaa puhua jeesuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en minä niitä miehiäkään pane, eipä sillä.. mutta olisiko sinulla hetki aikaa puhua jeesuksesta?
Olin nuorena hoikka ja nätti. Nyt 10-15kg ylipainoa. En pidä kropastani. Urheideln kyllä, mutta syönkin paljon roskaa, joten tuloksia et näy...Itsekuri ehkä huono. Mutta en voisi alkaa intiimiin suhteeseen tällä kropalla (koska siis voin siinä itse huonosti).
muna pimpaa vaa hyvätä se tuntuu rumankin pillu.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena hoikka ja nätti. Nyt 10-15kg ylipainoa. En pidä kropastani. Urheideln kyllä, mutta syönkin paljon roskaa, joten tuloksia et näy...Itsekuri ehkä huono. Mutta en voisi alkaa intiimiin suhteeseen tällä kropalla (koska siis voin siinä itse huonosti).
en usko että huonolta näyttäisit.enköhän panisi sua innoissaan.
Mä niin vaan luulen,että toi body shame on vain yyhhoo naisten juttu ja ongelma. Niiden kanssa moni mies häpeää olla vaikka niillä olisi vaatteet päällä.
En näe syytä miksi kunnolliset naiset itseään häpeilisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi.
Mutta rakastuisiko mies sinuun jos tapaisitte nyt, ettekä silloin kun olit nuori ja timmi?
Nuorena kroppani oli tosiaan ok, mutta sitten tuli leikkausarpia ja nyt vaihdevuosi-iässä olen löysänahkainen kuin shar-pei. Nuorena en kasvoiltani ollut kauneimmasta päästä jos en vieläkään, mutta eipähän se miestäni tuolloinkaan haitannut. Ehkä rakastuisi, ehkä ei. Hän ei kuitenkaan ole ulkonäköön ja ikään tuijottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt panisit vaikka nahkarukkasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi.
Mutta rakastuisiko mies sinuun jos tapaisitte nyt, ettekä silloin kun olit nuori ja timmi?
Nuorena kroppani oli tosiaan ok, mutta sitten tuli leikkausarpia ja nyt vaihdevuosi-iässä olen löysänahkainen kuin shar-pei. Nuorena en kasvoiltani ollut kauneimmasta päästä jos en vieläkään, mutta eipähän se miestäni tuolloinkaan haitannut. Ehkä rakastuisi, ehkä ei. Hän ei kuitenkaan ole ulkonäköön ja ikään tuijottavia.
Mitä väliä kasvoilla on? Enhän minä nyt naamaa pane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äläppä puhu paskaa.
Onko olemassa pinnallisempaa olentoa maan päällä kuin suomalainen 150-156,4 pätkä suomalainen reilusti + 80 kiloinen naispuolinen ihminen?
Mikä siin on ettei vaan voi laihduttaa ja treenata itteensä seksikkääksi? Silloin teitä riisuttaisiin jos silmillä ja kehtaisitte todella antaa palaa, mutku ei ja pitää täällä uhriutua.
Kyllä minä pystyisin, mutta kumppaniehdokkaat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äläppä puhu paskaa.
Ole hiljaa siinä! Ei se, että sinulla ja äidilläsi on sama isä tarkoita että voisit aukoa päätäsi koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin justiinsa.. tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Olet siis homo?