Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
01.07.2024 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele kauhean näköinen vartalo.

No vaikka tää omani: lyhyet jalat, pitkä selkä, leveä rintakehä, kaukana toisistaan olevat liki tubulaariset rinnat, lyhyt kaula, olematon vyötärö. Ei auta mikään treeni. Naamasta puhumattakaan. 

Vierailija
122/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pysty seksiä harrastamaan, enkä kyllä haluakaan. Olen paitsi läski, myös ruma. Selluliittia on ollut aina, koko alakroppa on sen peitossa. On tiimalasivartalo, mutta sehän on ihan järkyttävän ruman ja oudon näköinen: mitkään vaatteet ei istu, kun vyötärö ei ole samaa mittaa lantion kanssa, ja lantio on kuin joku ladonovi. Perse ja tissit roikkuu, ei ole varaa rintojen korjausleikkaukseen. Monet ovat sanoneet suoraan minulle, että heitä käy sääliksi miten kauhean näköinen olen ja ovat kiitollisia, etteivät itse ole tämän näköisiä tai kokoisia. Kerran sekosin ihan täysin ja aloin juustohöylällä "höylätä" sitä selluliittia ja läskiä pois. Olen ollut anorektikko ja bulimikko teini-iästä asti (nyt 32v) ja ei mitään vaikutusta, läskinä pysytään.  Tosin on yksi ainut mies, joka jostain syystä toisinaan haluaa panna kanssani. Oon aika varma, että hän on hävinnyt jonkun vedon tai sitten kyseessä on joku haaste, tai sitten seurustelee jonkun laihan kanssa joka ei anna tms. Hänelle oon aina sanonut suoraan että olen ruma ja läski, nykyään hän kuittaa sen että tietää jo ja ei ole väliä. Naurettavinta koko hommassa on se, että mies on itse ihan oikeasti järkyttävän komea. Olen myös ajatellut, että ehkä videoi ja pistää sen jonnekin pokekanavalle missä mulle nauretaan, joku juju tässä täytyy olla, koska ei ole mitään järkeä että niin komea mies nussii minunlaista rumaa ja läskiä naista. Miksi sitten menen hänen pantavakseen? No, kuten sanoin, en lähtökohtaisesti halua seksiä ja sitä on tämän miehen kanssa 1-2 krt vuodessa (hän ei asu Suomessa). Mies on niin oman tasoni ulkopuolella (no jokainen on koska olen ruma ja läski) että en halua häneltä hellyyttä tai rakkautta, en ole ihastunut häneen koska tiedän hänen olevan liian hyvä minulle. Ehkä ajattelen sen niin, että vaikka olisin joku vedon kohde, niin viihdytän sitten häntä kaiken edestä - saapahan joku edes hyvät naurut. Voin ihan hyvin olla se läski pelle, koska inhoan jo itseäni ja en välitä. Itse vedän yleensä kännit ennen seksiä, ja saan yleensä pitää paidan tai hameen päällä, hän ei suostu harrastamaan seksiä pimeässä. Yleensä olen syömättä viikko ennen hänen tapaamistaan, ihan kuin sillä olisi jotain vaikutusta. Seksin jälkeen voin pahoin ja viiltelen niitä vartalon läskimpiä kohtia (heh, eli koko vartaloa). Ja kyllä, mietin itseni t*ppamista joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla