Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?
Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten ap sun vartalo kauhean näköinen? oletko lihava vai mikä siin?
Voi sitä olla ruma vartalo ilman lihavuuttakin, on löysä iho, rupia, arpia, roikkuvat rinnat, lättänä roikkuva takapuoli, leveät reidet, suora vartalon malli, läskiä selässä hoikkanakin Esim. minulla on nämä kaikki. Ja kyllä siitä saa kuulla, että on ruma koko elämänsä ajan. Parisuhteessa sen näkee niin että puoliso ei halua seksuaalisesti vaan hakee seksinsä muualta ja välttää koskemista joka tavalla ja ei ikinä edes katso päin jos olet alasti.
En ymmärrä kuinka puoliso on sitten mennyt kanssasi yhteen. Jos kerta olet ollut "koko elämäsi" ns ruma. Kai hän sen itsekin näki?
Kyllä on niin, että pettäjät pettävät oli puoliso minkänäköinen hyvänsä. Voivat toki
Ihan oikein sulle. Jos ei itsekunnioitusta löydy ei irtoa sitä muiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten ap sun vartalo kauhean näköinen? oletko lihava vai mikä siin?
Rumat mittasuhteet ja kauheat raskausarvet lähinnä.
Ei haittaa. Vartalo on kauhean näköinen vain jos on lihava, ja siihenhän pystyy itse vaikuttamaan.
Jos ongelmana vain ylipaino,niin sehän lähtee helposti jos haluaa .
Itsetyydytys ei poista seksin tarvetta.
Seksiin liittyy muutakin kuin orgasmi: läheisyys, molemminpuolinen nautinto, tunne siitä että on haluttu ja hyväksytty. Rakastelun jälkeen olo on pidempään tyydyttynyt ja rauhallinen kuin masturboinnin jälkeen, vaikka orgasmi olisikin ollut soolodeksissä voimakkaampi.
Samasta syystä en voisi ajatellakaan prostituoidun käyttämistä: ajatus siitä, että hän ei halua minua oikeasti on todella häiritsevä. Puhumattakaan siitä, että tämä voisi olla inhan parittajan hyväksikäyttämä.
T: mies 52v
Vierailija kirjoitti:
Jos ongelmana vain ylipaino,niin sehän lähtee helposti jos haluaa .
Valitettavasti ei ole.
Ap
Minäkin oon ihan suosiolla lopettanut kaiken "puuhastelun" nykyään, ei vaan pysty. Aiemmissa suhteissa miehet on vttuilleet esim. siitä miten ruma naama mulla on, laitettu peitto mun naaman eteen hommien aikana ettei seisokki lopahda yms. Timmi kroppa ei siltikään välttämättä näytä hyvältä (ainakaan mulla) tai edes siedettävältä jos kaikki muu on lähtökohtaisesti pielessä, esim. roikkuvat löysät nahkapussukkarinnat, arpinen ja muhkurainen iho joka puolella kehoa, lättänä persus, roikkuvat häpyhuulet jne. Henkilön jolla on vaan tyyliin yks tai kaks "virhettä" kehossaan on helppo ajatella että kyse olisi vain itsetunnon puutteesta, kyllä se aika masentavaa on kun näyttää muutenkin joltain kauhuelokuvan hahmolta ja alasti vielä kamalammalta
Miks te mietitte tämmöstä? Kuulostaa jotenkin kauheen vaikealta ja ahdistavalta miettiä tämmöstä. Kerta olette itse muokanneet vartalonne läskiks, niin eikö oo tullu mieleen, että sen voi muokata myös hyvän näköiseksi niin kehtaa mennä sänkyynkin? Ei tartte miettii tämmöstä naurettavaa asiaa tääl.
Vierailija kirjoitti:
Miks te mietitte tämmöstä? Kuulostaa jotenkin kauheen vaikealta ja ahdistavalta miettiä tämmöstä. Kerta olette itse muokanneet vartalonne läskiks, niin eikö oo tullu mieleen, että sen voi muokata myös hyvän näköiseksi niin kehtaa mennä sänkyynkin? Ei tartte miettii tämmöstä naurettavaa asiaa tääl.
Opettele lukemaan.
Tääl jokku ehdottaa pimeässä ja peiton alla jne. Mut kyl ne läskit sielläkin tuntee paremmin kun hyvin, et ite en hässis lihavaa naista niinkään koska ei se "pimeys" auta yhtään mitään. Seksikäs nainen on taas yhtä ihana pimeässäkin, kun kiinteä kroppa tuntuu mahtavalta koskettaessa. Lihavat naiset haisee kuulemma myös pahalta..
Sen seksikumppani ei ajattele useinkaan vartalostasi samoin kuin sinä itse teet. Jos hän haukkuu vartaloasi, hän ei arvosta sinua. Miksi olisit kenenkään kanssa, kuka ei arvosta sinua?
Oma puolisoni kokee olevansa liian lihava, mutta mielestäni hän on hyvä tuollaisenaan ja olen sen hänelle sanonutkin usein. Seksi on parisuhsuhteessa muutakin kuin motoristista omien tarpeiden tyydyttämistä, koska sen saa tehtyä nopeasti ja tehokkaasti itsekin. Parisuhteessa seksi ovat vain yksi osa yhteen kuuluvuuden kokemusta.
Miksi ei keskittyisi olemaan yhtä sen kumppanin kanssa, eikä keskittyisi vaan omaan vartaloon ja miltä se näyttää vaan itse kokemukseen ja toiseen ihmiseen sekä yhteiseen hyvään oloon?
Valitsin puolison nuorena, kun olin vielä laiha. Sen jälkeen en ole vaihtanut seksikumppania.
On. Multa kysytään vielä henkkareitakin.
Ei se nyt mitään parikymppisiä minusta tee, mutta todennäköisesti kuitenkin kertonee, että näytän alle 40 vuotiaalta ;)
Vierailija kirjoitti:
Valitsin puolison nuorena, kun olin vielä laiha. Sen jälkeen en ole vaihtanut seksikumppania.
MIksi lihotit itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon ihan suosiolla lopettanut kaiken "puuhastelun" nykyään, ei vaan pysty. Aiemmissa suhteissa miehet on vttuilleet esim. siitä miten ruma naama mulla on, laitettu peitto mun naaman eteen hommien aikana ettei seisokki lopahda yms. Timmi kroppa ei siltikään välttämättä näytä hyvältä (ainakaan mulla) tai edes siedettävältä jos kaikki muu on lähtökohtaisesti pielessä, esim. roikkuvat löysät nahkapussukkarinnat, arpinen ja muhkurainen iho joka puolella kehoa, lättänä persus, roikkuvat häpyhuulet jne. Henkilön jolla on vaan tyyliin yks tai kaks "virhettä" kehossaan on helppo ajatella että kyse olisi vain itsetunnon puutteesta, kyllä se aika masentavaa on kun näyttää muutenkin joltain kauhuelokuvan hahmolta ja alasti vielä kamalammalta
Sun pitää oikeasti mennä jonnekin itsepuolustuskurssille. Itsetunto pitää saada sille tasolle, että kukaan ei kehtaa tehdä tuollaisia temppuja (peitto naaman peitoksi tms.). Varmasti olen vielä rumempi kuin sinä, mutta kukaan yhtään asiaa tarkemmin miettivä, ei tekisi tuota minulle, koska tilanne näyttäytyisi juuri niin kuin se on: mies on keskenkasvuinen koulukuisaaja.
Olen parisuhteessa. Ei ole ongelmia sen suhteen. Ei ole mieskään täydellinen.
Minun vatsa näyttää raskauksien jälkeen aikalailla tältä:
https://www.instagram.com/p/Cy8_9RNR7RO/?igsh=MTNnYm8zOWEyanVmYg==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi lihotit itsesi?
Avioliitto.
Jollekin se on kaunis,Älä turhaan kainostele.
Harvoin se vastapuolikaan on mitenkään esteettisesti täydellinen.
Yrititkö tarkoituksella korostaa omaa paremmuuttasi, vai teitkö sen vahingossa?
On harmillista, että empatiakyvyttömyys ja itsekkyys eivät näy samalla tavalla päällepäin kuin vartalon kokemat kolhut. Ovat paljon ikävämpiä ominaisuuksia kumppanissa kuin roikkuva iho.