Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
01.07.2024 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on helvetin typerää Porukkaa täällä jotkut . Mistä yläasteen tupakkapaikan reunalta nämä tällaiset kommentit oikein on ? Näyttää olevan näillä Läskeistä piipittäjillä vielä matkaa aikuisten elämään. Että miksi lihotit itsesi tai asia on helppo korjata laihduttamalla. Ja paskat! Joskus monet sairaudet tai lääkkeet voivat lihottaa ilman mitään omaa lihomisen halua Tai huonoa itsekuria . Ihmisellä voi olla sairaus tai vamma, joka ei välttämättä näy päällepäin, mutta estää liikkumisen tai  Syömisen rajoittamisen  ja laihduttaminen ei ihan ole noin helppoa kuin termeillä ja vammattomilla. Eikö kaikki lihominen johdu huonosta itse kurista Tai laihtuminen tapahdu ihan noin vaan . eikö näillä ihmisillä sitten ole  oikeus läheisyyteen ja seksiin ? Ja sille valopäälle, joka sanoi läskin tuntevan pimeässäkin, toivotan tasaista matkaa vanhuuteen . Monelle timmillekin saattaa viimeistään silloin alkaa valjeta, että elämä voi tuoda eteen ihan tilaamattakin ei niin helposti hallittavia asioita .

kun ihmiset ihan oikeasti välittää toisistaan eli myös arvostavat toisiaan ei noilla ulkoisilla asioilla ole kertakaikkiaan merkitystä . Kun himo ja kiima iskee siihen arpiseen, roikkuvaan, hyllyvään tai eriparisen elämään, ei siinä jouda noin yhden tekemiä mietiskelemään. Satunnainen kumppanin Voi olla ihana ja haluttava , kun oma pää ei ole ahdas omien  tyhjyyksien ja turhanpäiväisyyksien kanssa. 

sinulle, jolle seksikumppanit olivat kommentoineet törkeästi tai peittäneet pään jne, maailma on täynnä keskenkasvuisia, itseään täydellisinä pitäviä kakaroita, mutta he ovat vain pieni osa ihmisistä ja niitä oikeasti toista arvostavia aikuisia miehiäkin on maailmassa paljon .

olen johonkin ketjuun vastannut vähän samanlaisen vastauksen kuin tämä , mutta nyt on taas niin karmea luettavaa, ettei eikun voi ihmetellä ihmisten yksinkertaisuutta .

Vierailija
102/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siin on ettei vaan voi laihduttaa ja treenata itteensä seksikkääksi? Silloin teitä riisuttaisiin jos silmillä ja kehtaisitte todella antaa palaa, mutku ei ja pitää täällä uhriutua. 

Ei se helvetin treenaus nuorenakaan pidentänyt töppöjalkojani tai lyhyttä kaulaani, lyhentänyt pitkää selkääni, saatikka tehnyt kaukana toisistaan oleville epämääräisen muotoisille rinnoille mitään. Oon aina ollut kummallisen mallinen. Naama nyt on jo kauan sitten ollut menetetty tapaus, eipä ole senkään suhteen geenit suosineet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarve pystyä kun ei kukaan ole koskenut 10 vuoteen :(

Mut joo teksis vähän tiukkaa ellen olisi viinipäissäni

Vähän tiukkaa jos on jo kasvanut melkein umpeen??

Vierailija
104/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin akoilta unohtui nyt ne niin tärkeät kemiat? 

Vierailija
105/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin akoilta unohtui nyt ne niin tärkeät kemiat? 

Lompakon paksuus voittaa kullin pituuden.

Vierailija
106/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on helvetin typerää Porukkaa täällä jotkut . Mistä yläasteen tupakkapaikan reunalta nämä tällaiset kommentit oikein on ? Näyttää olevan näillä Läskeistä piipittäjillä vielä matkaa aikuisten elämään. Että miksi lihotit itsesi tai asia on helppo korjata laihduttamalla. Ja paskat! Joskus monet sairaudet tai lääkkeet voivat lihottaa ilman mitään omaa lihomisen halua Tai huonoa itsekuria . Ihmisellä voi olla sairaus tai vamma, joka ei välttämättä näy päällepäin, mutta estää liikkumisen tai  Syömisen rajoittamisen  ja laihduttaminen ei ihan ole noin helppoa kuin termeillä ja vammattomilla. Eikö kaikki lihominen johdu huonosta itse kurista Tai laihtuminen tapahdu ihan noin vaan . eikö näillä ihmisillä sitten ole  oikeus läheisyyteen ja seksiin ? Ja sille valopäälle, joka sanoi läskin tuntevan pimeässäkin, toivotan tasaista matkaa vanhuuteen . Monelle timmillekin saattaa viimeistään silloin alkaa valjeta, että elä

Ihminen,kuten kaikki muutkin nisäkkäät toimivat ns luonnon valinta periaatteella ja vain terveet ja elinkelpoiset kelpaavat paritteluun. Valitettavasti lihava vanheneva naaras ei ole siitä terveimmästä päästä edes henkisesti.

Vierailija
107/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siin on ettei vaan voi laihduttaa ja treenata itteensä seksikkääksi? Silloin teitä riisuttaisiin jos silmillä ja kehtaisitte todella antaa palaa, mutku ei ja pitää täällä uhriutua. 

Ei se helvetin treenaus nuorenakaan pidentänyt töppöjalkojani tai lyhyttä kaulaani, lyhentänyt pitkää selkääni, saatikka tehnyt kaukana toisistaan oleville epämääräisen muotoisille rinnoille mitään. Oon aina ollut kummallisen mallinen. Naama nyt on jo kauan sitten ollut menetetty tapaus, eipä ole senkään suhteen geenit suosineet. 

Mullakin on jotenkin epämuodostunut keho. Edes pakarat ei ole treenaamisesta saaneet pyöreää muotoa vaan niissä on keskellä yläviistoon osoittavat vekit, ihan kuin olisivat halki.

Ap

Vierailija
108/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt vartaloani niin kauan kuin muistan. Pystyn kyllä seksiin vaikka häpeän ja inhoan vartaloani. Kiloja ei ole kuin 5 liikaa mutta joka paikka roikkuu, on raskausarpia ja leikkausarpia, liikaa karvoja ja muutenkin huono iho. Vaikka pystyn niin en rentoutumaan pysty kuitenkaan joten seksi jää jotenkin vajaaksi ja orgasmia on turha edes yrittää.

Omituista on että kumppania ei tunnu vartaloni inhottavan. Ei hän vartaloani myöskään kehu mutta haluaa aika usein seksiä valot päällä. Valot päällä seksi on vaikeinta.

Vierailija
109/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse miettiä tollaista kun vartaloni on kiinteä ja hoikka. 

Yrititkö tarkoituksella korostaa omaa paremmuuttasi, vai teitkö sen vahingossa?

On harmillista, että empatiakyvyttömyys ja itsekkyys eivät näy samalla tavalla päällepäin kuin vartalon kokemat kolhut. Ovat paljon ikävämpiä ominaisuuksia kumppanissa kuin roikkuva iho.

Sitä paitsi kiinteä ja hoikka vartalokin voi olla ruma.

Vierailija
110/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia edes kiinnosta seksi. Taas tätä heteropropagandaa täällä.

Vierailija
111/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelmana vain ylipaino,niin sehän lähtee helposti jos haluaa .

Valitettavasti ei ole.

Ap

Laihduttaneena sanoisin, että mun kroppa ainakin oli lihavampana paremman näköinen kuin nyt tän roikkuihon kanssa.

Vierailija
112/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet ja ikä on tehnyt tehtävänsä. Ei ole enää kroppa kuten ennen ja sitä ei mikään määrä liikuntaa ja salaattia pysty muuttamaan. Seksi on silti mahtavaa. Mies jaksaa ihastella ja kehua ja kertoa kuinka ihana ja kaunis olen ja kuinka minulla on sileä iho ja tunnun hyvältä, tuoksun hyvältä, maistun hyvältä ja teen ihania asioita. Miksi ei seksi kelpaisi?

Vierailija
113/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarve pystyä kun ei kukaan ole koskenut 10 vuoteen :(

Mut joo teksis vähän tiukkaa ellen olisi viinipäissäni

Vähän tiukkaa jos on jo kasvanut melkein umpeen??

Henkisesti, mussukka, henkisesti. Kyllä ne hämähäkin seitit saisi sieltä halutessani poiskin. 

Vierailija
114/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaudet ja ikä on tehnyt tehtävänsä. Ei ole enää kroppa kuten ennen ja sitä ei mikään määrä liikuntaa ja salaattia pysty muuttamaan. Seksi on silti mahtavaa. Mies jaksaa ihastella ja kehua ja kertoa kuinka ihana ja kaunis olen ja kuinka minulla on sileä iho ja tunnun hyvältä, tuoksun hyvältä, maistun hyvältä ja teen ihania asioita. Miksi ei seksi kelpaisi?

Harvalla rumiluksella vaan on kumppania ollenkaan, saati sellaista joka jaksaisi vuolaasti kehua. Kyllähän sun kelpaa.

Vierailija
115/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on helvetin typerää Porukkaa täällä jotkut . Mistä yläasteen tupakkapaikan reunalta nämä tällaiset kommentit oikein on ? Näyttää olevan näillä Läskeistä piipittäjillä vielä matkaa aikuisten elämään. Että miksi lihotit itsesi tai asia on helppo korjata laihduttamalla. Ja paskat! Joskus monet sairaudet tai lääkkeet voivat lihottaa ilman mitään omaa lihomisen halua Tai huonoa itsekuria . Ihmisellä voi olla sairaus tai vamma, joka ei välttämättä näy päällepäin, mutta estää liikkumisen tai  Syömisen rajoittamisen  ja laihduttaminen ei ihan ole noin helppoa kuin termeillä ja vammattomilla. Eikö kaikki lihominen johdu huonosta itse kurista Tai laihtuminen tapahdu ihan noin vaan . eikö näillä ihmisillä sitten ole  oikeus läheisyyteen ja seksiin ? Ja sille valopäälle, joka sanoi läskin tuntevan pimeässäkin, toivotan tasaista matkaa vanhuuteen . Monelle timmillekin saa

Tuo, että nisäkkäille vain terveet ja elinkelpoiset kelpaisivat paritteluun on ihan roskaa. Sonni astuu teurastamolla ammuttua lehmää ihan tuosta vaan. Eiköhän niitä erilaisia mieltymyksiä ole ihmisilläkin. 

Vierailija
116/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse miettiä tollaista kun vartaloni on kiinteä ja hoikka. 

Milläs miettisitkään? Aivoton.

Vierailija
117/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröstä ylöspäin ihan ok meininki, vyötäröstä alaspäin raskausarpia ja ylimääräistä ihoa mahan kohdalla raskauksista. Semmoista se on, eletty elämä näkyy. Katselen seksin aikana kumppania silmiin tai pidän silmiä kiinni ja nautin kosketuksesta ja koskettamisesta, enkä mieti mahaani.

Vierailija
118/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä kokenut itseäni erityisen seksikkääksi. Aina on ollut kummallisen muotoiset rinnat ja liian pieni, miehen mallinen takapuoli. Niille ei mitään voi. 

Vierailija
119/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiimiä kanssakäymistä ei ole, kun ei ole parisuhdettakaan, mutta jos olisi, haluaisin esim. sängyssä pitää rintsikat tai jonkin topin päälläni. olen ylipainoinen ja varsinkin rintani ovat mulle häpeän aihe. En halua kenenkään näkevän niitä.

Yksilöllistä, itse tykkään rinnoistani ja näyttää niitä, mahaa häpeä, se on valtava ja kova.

Vierailija
120/122 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kauhean näköinen vartalo.