Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
01.07.2024 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet on kauniit. Elämän merkki

M43

Vierailija
22/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ap sun vartalo kauhean näköinen? oletko lihava vai mikä siin?

Voi sitä olla ruma vartalo ilman lihavuuttakin, on löysä iho, rupia, arpia, roikkuvat rinnat, lättänä roikkuva takapuoli, leveät reidet, suora vartalon malli, läskiä selässä hoikkanakin Esim. minulla on nämä kaikki. Ja kyllä siitä saa kuulla, että on ruma koko elämänsä ajan. Parisuhteessa sen näkee niin että puoliso ei halua seksuaalisesti vaan hakee seksinsä muualta ja välttää koskemista joka tavalla ja ei ikinä edes katso päin jos olet alasti.

En ymmärrä kuinka puoliso on sitten mennyt kanssasi yhteen. Jos kerta olet ollut "koko elämäsi" ns ruma. Kai hän sen itsekin näki?

Kyllä on niin, että pettäjät pettävät oli puoliso minkänäköinen hyvänsä. Voivat toki vedota että "akka on rupsahtanut". Mutta jos se ei

Koska minä maksoin kaikki laskut, elämisen, pidin kodin siistinä ja vaatteet viikattuina kaapissa, sekä palvelin hiljaa ja sanomatta mihinkään mitään ja tietysti sallin nämä muut naiset, koska siksihän hän ne joutui hankkimaan kun minä olen niin ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot roikkuvat rinnat, joiden roikkumisesta sain kommenttia jo 23-vuotiaana. Sen jälkeen en aina välttämättä ole ottanut rintsikoita pois seksin aikana. Avorintsikat voisivat toimia mulla, olisi alhaalta tukea kuitenkin. Takapuoltani ei miehet ole kumma kyllä haukkuneet, vaikka varsin pieni ja litteäkin on, päinvastoin. Naiset ovat haukkuneet takapuoltani ja kettuilleet rinnoistani.

Vierailija
24/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Vaikka ne olisi tullut vain lihomisesta? 

Vierailija
25/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aito intiimiys on mahdollista jos ei itse arvosta omaa kehoaan. Etenkin monilla naisilla on niin, että elleivät koe itseään seksikkäiksi eivät halua seksiäkään.

Jos itsetunto on matala, on elämässä usein muitakin ongelmia. Yleensä niistä kannattaisi aloittaa. Voi olla esim huono parisuhde, ylikuormittunut arki, liika yksinolo, väärä opintoala,  talousvaikeudet, käsittelemättömät traumat jne. Kun ihminen kokee saavansa toimijuuttaan edes osittain takaisin, alkaa itsetuntokin parantua.

Voi ihmisen ulkonäkö olla ruma vaikka sillä olisi hyvä itsetunto. Se vaan lähinnä meinaa että rumuus ei haittaa itseä. Potentiaalisia kumppaneita se voi haitata. 

Juuri sitähän tuossa selitin. Että itsetunnon ongelmat ovat pohjimmiltaan usein muualla. Ihmisen "todellisella" ulkonäöllä ei välttämättä ole asian kanssa paljoakaan tekemistä.

Suurin osahan meistä on loppupeleissä hyvin tavanomaisen näköisiä. Erikseen on sitten ääritapaukset esim onnettomuuden jälkeen tehty kasvokirurgia ym. Silti näilläkin ihmisillä voi olla rakkautta ja läheisyyttä kun itsetunto on kohdillaan. Itsevarmuushan se vasta seksikästä onkin.

Vierailija
26/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tähän ole helppo vastaus, että jos on ylipanoa tms., laittaa itsensä timmiin?

Ainakin itse ratkaisin asian näin.

Vierailija
27/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tähän ole helppo vastaus, että jos on ylipanoa tms., laittaa itsensä timmiin?

Ei se timmiys poista lyhyitä töppöjalkoja, pitkää selkää, leveää rintakehää, roikkuvia rintoja.. 

Vierailija
28/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Niin. Olet todennäköisesti nähnyt vain niitä raskausarpia, jotka ovat pari haaleaa kapeaa viivaa reiden sivussa.

Vierailija
29/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ulkonäköongelmista ei ole ratkaistavissa millään "timmiin laittamisella". Ja kauneusleikkauksiin tms. ei kaikilla ole varaa, niissä on riskejä eikä kaikkeen rumuuteen edes ole mitään leikkausratkaisuja.

Vierailija
30/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin, erotiikka on mukavaa.

Vierailija
31/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Niin. Olet todennäköisesti nähnyt vain niitä raskausarpia, jotka ovat pari haaleaa kapeaa viivaa reiden sivussa.

Voi olla eri mieltä kun toisella on niitä satoja.

Vierailija
32/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Voi olla eri mieltä kun toisella on niitä satoja.

Niinpä. Esim. Mun rintojen ja vatsan iho on käytännössä pelkkää raskausarpea ja näin ollen nuo alueet on myös erittäin velttoja ja kurttuisia. Mutta on niitä arpia toki muuallakin, pakarat ja reidet ihan täynnä, sisäreidet aivan kauheat venyneet arpipussit ja jopa pohkeissa on arpia.

Ap

Vierailija
33/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta,monella tuo. moni tyytyy mielikuvitukseen ja omaa kivaa. joku valitsee vastaavanlaisen kumppainin. hyvin voi olla ilmankin. siihen tottuvat eikä kaipaa kuulema mitään. muttaesim. orgasmit olisi tuotettava jotenkin,miehillä puhistuu röörit.siis seksuaaliterveyttä. vaikuttaa kasvoihin,mielihyvähormoonit jne.parempi uni. moni näkee jo 50vuotiaiden kohdalla -saati vanhempien,että epäesteettistä  jos jouituisi ikäänkuin ulkopuolelta katsomaan. mutta joo ihan sama nuorilla,harvojen kohdalla esteettistä

Vierailija
34/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap:n kuvaama ongelma, joka on astunut kuvioon kuluneen vuoden aikana.

Vaimoni ei halua seksiä, koska kokee itsensä lihavaksi ja rumaksi.

Hän on ihan kaunis 50-vuotias vartalo on naisellinen  tiimalasi, BMI on jossain 25 ja 30 välissä, rinnat ryhdikkäät.

Minä pidän hänen kurveistaan, mutta sekin on väärin, koska hän on mielestään lihava ja en saa pitää hänen lihavuudestaan...

T: mies 52v

Vierailija
35/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ylipainoa, mutta on monenlaista muuta ulkoista rumuutta, joka vanhetessa vain lisääntyy. Ikää tosin on jo sen verran ettei asialla ole enää merkitystä. Ei ole enää pari- eikä muutakaan suhdetta, joiden takia pitäisi pinnistää, eikä tulekaan. Vain oman hyvinvoinnin ja arjen toimintakyvyn säilyttäminen merkitsevät.

Vierailija
36/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pystykään.

Mutta, mulla on ihan ok vartalo näiden läskien alla, tiedän sen koska olin joskus aika hyvässä fyysisessä kunnossa. Eli tarkoitus olisi nyt pikkuhiljaa saada itseni takaisin siihen kuntoon missä olin 5 vuotta sitten.

Vierailija
37/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä pitää valot kiinni ja peiton päällä?

Vierailija
38/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pystykään.

Mutta, mulla on ihan ok vartalo näiden läskien alla, tiedän sen koska olin joskus aika hyvässä fyysisessä kunnossa. Eli tarkoitus olisi nyt pikkuhiljaa saada itseni takaisin siihen kuntoon missä olin 5 vuotta sitten.

No sinulla on se etu, että ongelman voi korjata kohtalaisen helposti. Mun vartalolle ei ole tehtävissä yhtään mitään.

Ap

Vierailija
39/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla sitten vaatteet tai ei, sen kyllä huomaa että ylipainoa on. Sen myös huomaa vaatteiden läpi, etten ole mikään kiinteä pullukka, vaan roikkuva plösö. Ja alasti tosiaan vatsa sekä rinnat roikkuu ja taitaa toi naamakin iän myötä olla vähän enemmän kalkkunanaama kuin ennen.  Oman miehen edessä kehtaan olla alasti ja en kyllä uimarannallakaan häpeä itseäni. Mitä sitä itseään häpeämään, en mä tästä ainakaan kauniimmaksi muutu ellei sitten joku liikuntakärpänen puraise.

Vierailija
40/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse miettiä tollaista kun vartaloni on kiinteä ja hoikka.