Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
01.07.2024 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi. 

Mutta rakastuisiko mies sinuun jos tapaisitte nyt, ettekä silloin kun olit nuori ja timmi? 

Nuorena kroppani oli tosiaan ok, mutta sitten tuli leikkausarpia ja nyt vaihdevuosi-iässä olen löysänahkainen kuin shar-pei. Nuorena en kasvoiltani ollut kauneimmasta päästä jos en vieläkään, mutta eipähän se miestäni tuolloinkaan haitannut. Ehkä rakastuisi, ehkä ei. Hän ei kuitenkaan ole ulkonäköön ja ikään tuijottavia. 

Mitä väliä kasvoilla on? Enhän minä nyt naamaa pane.

Et niin kun tumputat ihan itseksesi ja ilman peiliä ettei halut mene oman pärstäsi nähdessäsi. 

Vierailija
82/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siin on ettei vaan voi laihduttaa ja treenata itteensä seksikkääksi? Silloin teitä riisuttaisiin jos silmillä ja kehtaisitte todella antaa palaa, mutku ei ja pitää täällä uhriutua. 

Miksi pitää laihduttaa ollakseen seksikäs? Toiset ne vaan tykkää muhkummasta.

Ei se seksikkyys ole sidottu mitenkään vartalon kokoon naisten kohdalla. Koon suhde seksikkyyteen ja haluttavuuteen kohdistuu vain miehiin, sillä naisten mielestä miehen kuuluu olla pitkä,treenatulla vartalolla oleva varakas mies täyttääkseen seksikkyyden ja haluttavuuden kriteerit. Naiset niitä pinnallisia ovat, eivät miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi. 

Mutta rakastuisiko mies sinuun jos tapaisitte nyt, ettekä silloin kun olit nuori ja timmi? 

Nuorena kroppani oli tosiaan ok, mutta sitten tuli leikkausarpia ja nyt vaihdevuosi-iässä olen löysänahkainen kuin shar-pei. Nuorena en kasvoiltani ollut kauneimmasta päästä jos en vieläkään, mutta eipähän se miestäni tuolloinkaan haitannut. Ehkä rakastuisi, ehkä ei. Hän ei kuitenkaan ole ulkonäköön ja ikään tuijottavia. 

Et niin kun tumputat ihan itsek

En ole ehtinyt tumputtelemaan kun on naisten kanssa ollut kiireitä ja aika tahtoo mennä siihen, että potkin rumimpia jo pois.

Vierailija
84/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla seksi suhde naisen kanssa mikä ruma ku rullatuoli mut seksiä takaapäin ja pimppa tuntuu tosi hyvältä.

Niin justiinsa.. tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Olet siis homo?

Olen lesbo ,pidän naisista .

Vierailija
85/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P****kelen menemään vaan. Ei miehet mitään huomaa enää siinä vaiheessa. Ja onhan se nähnyt jo vaatteet päälläkin, että olen muhku.

Tuosta laihduttamisesta sen verran että en mä nyt tiedä olisiko kiva ku nahka ois löysää ja tissit ihan pussit. Mä tiedän että mun tissit näyttää paremmilta ku monen muun, ku en oo imettäny ja niissä on matskua. Eipä ne miehet paljon selluja syynää ku näkee mun rinnat paljaina.

Suorastaan säälittää yhteissaunoissa treenattujen naisten lätkylät. Mutta toisaalta, monet miehet kestää ne nahkariekaleet ku alakroppa on poikamainen, tai hyvä p**se. Eli miehiä on moneksi.

Vierailija
86/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et pääse ketään naista lähelle ellei hän ole lähisukulaisesi. 

Vierailija
87/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena hoikka ja nätti. Nyt 10-15kg ylipainoa. En pidä kropastani. Urheideln kyllä, mutta syönkin paljon roskaa, joten tuloksia et näy...Itsekuri ehkä huono. Mutta en voisi alkaa intiimiin suhteeseen tällä kropalla (koska siis voin siinä itse huonosti).

en usko että huonolta näyttäisit.enköhän panisi sua innoissaan.

Sinä nyt panisit vaikka nahkarukkasta!

äläppä puhu paskaa.

Ole hiljaa siinä! Ei se, että sinulla ja äidilläsi on sama isä tarkoita että voisit aukoa päätäsi koko ajan!

no pidä sinä turpa kiinni jostain hiton rukkasista.rukkaset ei kuulu tähän keskusteluun meneekö se sun puu päähän.

Vierailija
88/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisesta puhuvat he jotka eivät ole koskaan rakastelleet. 

Vierailija
89/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P****kelen menemään vaan. Ei miehet mitään huomaa enää siinä vaiheessa. Ja onhan se nähnyt jo vaatteet päälläkin, että olen muhku.

Tuosta laihduttamisesta sen verran että en mä nyt tiedä olisiko kiva ku nahka ois löysää ja tissit ihan pussit. Mä tiedän että mun tissit näyttää paremmilta ku monen muun, ku en oo imettäny ja niissä on matskua. Eipä ne miehet paljon selluja syynää ku näkee mun rinnat paljaina.

Suorastaan säälittää yhteissaunoissa treenattujen naisten lätkylät. Mutta toisaalta, monet miehet kestää ne nahkariekaleet ku alakroppa on poikamainen, tai hyvä p**se. Eli miehiä on moneksi.

Niin no.. mutta aattelin kysyä, että..

Vierailija
90/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Onneksi ei ole vaaraakaan, että kukaan sitä multa haluaisi.

Vierailija
91/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kummallinen mies. 👀

Vierailija
92/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kummallinen mies. 👀

Nainen.

Vierailija
93/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan hyvä itseluottamus kun uskallan olla alasti naisen kanssa vaikka ei ole kuin 13-senttinen.

Vierailija
94/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykään. Ne ajat jäi iän myötä taakse. Ei kehtaa enää ilman vaatteita olla, kun vyötärö kuin tynnyri ja rinnat roikkuvat vyötärön korkeudella. N50

Vierailija
95/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siin on ettei vaan voi laihduttaa ja treenata itteensä seksikkääksi? Silloin teitä riisuttaisiin jos silmillä ja kehtaisitte todella antaa palaa, mutku ei ja pitää täällä uhriutua. 

Miksi pitää laihduttaa ollakseen seksikäs? Toiset ne vaan tykkää muhkummasta.

Ei se seksikkyys ole sidottu mitenkään vartalon kokoon naisten kohdalla. Koon suhde seksikkyyteen ja haluttavuuteen kohdistuu vain miehiin, sillä naisten mielestä miehen kuuluu olla pitkä,treenatulla vartalolla oleva varakas mies täyttääkseen seksikkyyden ja haluttavuuden kriteerit. Naiset niitä pinnallisia ovat, eivät miehet.

Kukaan ei tykkää muhkummasta. 

Vierailija
96/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan hyvä itseluottamus kun uskallan olla alasti naisen kanssa vaikka ei ole kuin 13-senttinen.

Mulla sama ja mulla on vain 7 tuumaa =/ 

Vierailija
97/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä tai hämärässä pystyn. Esim. yksi tuikku makkarissa on aika armollinen määrä valoa.

Vierailija
98/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kummallinen mies. 👀

Nainen.

Ujo nainen..hmm.. aika herttasta..niihin harvemmin törmää enää missään. Ei naiset enää edes punastele. Oisko ollut joskus vuosia sitten kun näin yhden sellaisen.

Vierailija
99/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeässä tai hämärässä pystyn. Esim. yksi tuikku makkarissa on aika armollinen määrä valoa.

Ei siinä valoja tarvita..jos tarvittais niin kullinpäässä ois silmät. 

Vierailija
100/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarve pystyä kun ei kukaan ole koskenut 10 vuoteen :(

Mut joo teksis vähän tiukkaa ellen olisi viinipäissäni