Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
01.07.2024 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pystykään. En ajatellut asiaa kyllä, että tällä iällä olisi niin tärkeää, eikä exänkään vartalo ollut mitenkään hyvännäköinen, vaikka laiha olikin.

Haukkui minua kyllä törkeästi. Luulen että seurusteluyritykset oli nyt tässä.

Vierailija
2/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap sun vartalo kauhean näköinen? oletko lihava vai mikä siin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan pitää ollaa välittämättä siitä toisesta ja sen mielipiteistä ja muistaa, että olet käyttämässä sitä seksiin. Sen ulkopuolella voi sitten olla ihminenkin. Sehän siinä on panttivankina tilanteessa, en minä.

Vierailija
4/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi. 

Vierailija
5/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiä kanssakäymistä ei ole, kun ei ole parisuhdettakaan, mutta jos olisi, haluaisin esim. sängyssä pitää rintsikat tai jonkin topin päälläni. olen ylipainoinen ja varsinkin rintani ovat mulle häpeän aihe. En halua kenenkään näkevän niitä.

Vierailija
6/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aito intiimiys on mahdollista jos ei itse arvosta omaa kehoaan. Etenkin monilla naisilla on niin, että elleivät koe itseään seksikkäiksi eivät halua seksiäkään.

Jos itsetunto on matala, on elämässä usein muitakin ongelmia. Yleensä niistä kannattaisi aloittaa. Voi olla esim huono parisuhde, ylikuormittunut arki, liika yksinolo, väärä opintoala,  talousvaikeudet, käsittelemättömät traumat jne. Kun ihminen kokee saavansa toimijuuttaan edes osittain takaisin, alkaa itsetuntokin parantua.

Vierailija
7/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän pystyn intiimiin kanssakäymiseen. Kiitos kysymästä. 

Mites itse?

Vierailija
8/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lähtee korvien välistä ja hurjinkin vartalo on ihana jos sitä ohjaa hyvä ja osaava tyyppi.  

Vierailija
9/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä olla ruma vartalo ilman lihavuuttakin, on löysä iho, rupia, arpia, roikkuvat rinnat, lättänä roikkuva takapuoli, leveät reidet, suora vartalon malli, läskiä selässä hoikkanakin Esim. minulla on nämä kaikki. Ja kyllä siitä saa kuulla, että on ruma koko elämänsä ajan. Parisuhteessa sen näkee niin että puoliso ei halua seksuaalisesti vaan hakee seksinsä muualta ja välttää koskemista joka tavalla ja ei ikinä edes katso päin jos olet alasti.

Vierailija
10/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunto oli kohdallaan seksiin ja muuhunkin, siitä huolimatta, että keho on mikä on, kunnes intiimiyttä huijannut mies romautti sen.

Vierailija
11/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaiheessa kun ollasn jo intiimissä kanssa käymissä, sillä vartalon ulkonäollä, ei  hittojakaan merkitystä.

Vierailija
12/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiimiä kanssakäymistä ei ole, kun ei ole parisuhdettakaan, mutta jos olisi, haluaisin esim. sängyssä pitää rintsikat tai jonkin topin päälläni. olen ylipainoinen ja varsinkin rintani ovat mulle häpeän aihe. En halua kenenkään näkevän niitä.

No eikös tuo olisi ihan hyvä idea? Sitten kun huomaat, kuinka paljon kumppanisi sinua ihailee, alat pikku hiljaa rentoutua. Lopulta saatat riisua tuon topinkin. Ei kannata vaatia itseltään liian paljon heti alkuun vaan edetä rauhassa.

Vierailija
13/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat mittasuhteet ja kauheat raskausarvet lähinnä.

Vierailija
14/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En ole mielestäni seksikäs enkä halua seksiä. En pysty vaikuttamaan asiaan tarpeeksi jotta olisin seksistä vähääkään kiinnostunut. Ensi elämässä sitten!

Vierailija
15/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mies ei välitä vaikka kroppani on rupsahtanut. Sitä se rakkaus teettää eli hyväksyy toisen vaikka ei olisikaan kaunis ja timmi. 

Mutta rakastuisiko mies sinuun jos tapaisitte nyt, ettekä silloin kun olit nuori ja timmi? 

Vierailija
16/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumppanista. Itse en tuntenut itseäni yhdenkään miehen kanssa haluttavaksi, ennen kuin tapasin miehen joka oikeasti rakasti minua. Vartaloni oli tuossa vaiheessa objektiivisesti katsottuna kauheimmillaan mutta ei sillä ollut tuossa kohtaa mitään väliä. Nyt 10 vuoden jälkeenkin suorastaan mystistä miten ruma olen esim valokuvissa mutta miten kauniiksi tunnen itseni alastomana hänen kanssaan.

Vierailija
17/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aito intiimiys on mahdollista jos ei itse arvosta omaa kehoaan. Etenkin monilla naisilla on niin, että elleivät koe itseään seksikkäiksi eivät halua seksiäkään.

Jos itsetunto on matala, on elämässä usein muitakin ongelmia. Yleensä niistä kannattaisi aloittaa. Voi olla esim huono parisuhde, ylikuormittunut arki, liika yksinolo, väärä opintoala,  talousvaikeudet, käsittelemättömät traumat jne. Kun ihminen kokee saavansa toimijuuttaan edes osittain takaisin, alkaa itsetuntokin parantua.

Voi ihmisen ulkonäkö olla ruma vaikka sillä olisi hyvä itsetunto. Se vaan lähinnä meinaa että rumuus ei haittaa itseä. Potentiaalisia kumppaneita se voi haitata. 

Vierailija
18/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ex sai painostettua minut ostamaan seksiasun ja pyysi laittamaan sen päälle kun tulee ruokatunnille kotiin. No laitoin päälle, mies tuli kotiin, näki minut, jo valmis seisokki laski, hän hyppäsi pyöränsä selkään ja ajoi takaisin töihin. Ja tämän takia en ikinä tule enää huijatuksi näihin nöyryyttäviin juttuihin missä pitäisi olla seksikäs.

Vierailija
19/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä olla ruma vartalo ilman lihavuuttakin, on löysä iho, rupia, arpia, roikkuvat rinnat, lättänä roikkuva takapuoli, leveät reidet, suora vartalon malli, läskiä selässä hoikkanakin Esim. minulla on nämä kaikki. Ja kyllä siitä saa kuulla, että on ruma koko elämänsä ajan. Parisuhteessa sen näkee niin että puoliso ei halua seksuaalisesti vaan hakee seksinsä muualta ja välttää koskemista joka tavalla ja ei ikinä edes katso päin jos olet alasti.

En ymmärrä kuinka puoliso on sitten mennyt kanssasi yhteen. Jos kerta olet ollut "koko elämäsi" ns ruma. Kai hän sen itsekin näki?

Kyllä on niin, että pettäjät pettävät oli puoliso minkänäköinen hyvänsä. Voivat toki vedota että "akka on rupsahtanut". Mutta jos se ei ole ikään kuin lainkaan uskottavaa (puoliso esim ihan nuori vasta), voi aina sanoa "kun akka nalkuttaa" tai "akka pihtaa". Selityksiähän näillä tyypeillä riittää, omaa vastuunkantoa vähemmän.

Vierailija
20/122 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit kuitenkin koskettelua, miten olisi pimeässä peiton alla?