Mikähän on, kun me vanhemmat naiset emme joidenkin mielestä saisi olla tällä palstalla?
On täällä mukaviakin tyyppejä, mutta jotkut eivät sulattaneet musiikkimakuani.
Kommentit (25)
Minulla oli jo lapsena valtavan laaja musagenreskaala ja tapana kuunnella runsaasti klassista musiikkia teknon, räpin, housen, jazzin, suomipopin ja muun ohessa.
Muistan, miten luokkakaverini ilkkuen naureskeli: 'Mitä nää teet, ei kai nyt skidit mitään Bacheja kuuntele?!' 😱
> > >
Nyt olen 40++ ja arvatkaa mitä? Kuuntelen yhä samoja genrejä laajalla maulla - ihan sanoin kuin junnuna.
Sielumme ovat iättömiä luonnoltaan. 😉
No pistä uudestaan kramofooni pyörimään niin katsotaan. Kuunnellaan.
Fintelligensin Ela ja Iso Hoo, Paleface..
he ovat samaa samaa ikäpolvea mun
kanssani.
Suomiräpin pioneerikonkarit olivat nuoressa
aikuisuudessani vahvasti läsnä. Entäs nyt?
Yli nelikymppisiä! Avioituneita perheenisiä
vuonna 2025. 😄
No en tiiä. Oon ite ollut palstalla säännöllisen epäsäännöllisesti vuodesta 1998 ja aion pysyä vastakin
Silloisella vauvallani on jo murrosikäisiä lapsia :D
Sitkeesti vaan. Kaikki jäärät täällä olla sitkeästi ikäänkuin harjoituksena tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
"No pistä uudestaan kramofooni pyörimään niin katsotaan. Kuunnellaan.'
Kramofooni? Tiedätkö. Sanot sen juuri sillä tapaa pilkallisesti, että mä skippaan nää bileet.
*Emil Berliner patentoi gramofonin 1887.
Ongelmana maassamme on aidon
sydämellisyyden puute.
Piikittely on ikäänkuin aina mukana..
Empaatti ei kukoista tässä
schoolbully energiassa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itse olin kehittämässä yliopistolla 80-luvulla tätä www/aateekoota. Ihan sieltä alusta lähtien.
Nyt kakarat ovat olevinaan hallitsemassa koko maailmaa, kun osaavat siinä ja siinä kirjautua TikTokiin.
Incel alkoi ulista mulle kun minulla on hyvää seksiä ja hänellä ei edelleenkään minkäänlaista.
N60
Vierailija kirjoitti:
kanssani.
vuonna 2025. 😄
Näitäkö ne haukkui? Fintelligens on parasta :D anna sen soida.
Joillakin on 45-vuotiaana jo 5-vuotias lapsenlapsi. Aivan. Hän on nuori mummi. Toisella nelifemmalla on 5-vuotias, vasta 40 veenä saatu ensimmäinen. Kolmannella ei lapsia lainkaan. Kukaan ei parempi toistaan.
Eikö?
Ei tarvi välittää niistä mielipiteistä.
En ole huomannut tuollaista. Itsekin vanha.
Luulisi sinun "vanhempana naisena" luottavan itseesi enemmän. Älä ota henk.koht. täällä kirjoitettuja kommentteja, joillakin on tosi paha olo itsensä kanssa. Sanonpahan vaan että, joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanssani.
vuonna 2025. 😄
Näitäkö ne haukkui? Fintelligens on parasta :D anna sen soida.
fIMBECILES!
Nau en on naiselle susi. Mutta miksi musiikkimaun vuoksi?
Siinähän olette, mitä te muilta kyselette, saatteko olla täällä. Jos jotain ei miellytä niin vikisköön keskenänsä 😃
Remulla magee fleda (t. savolainen): :)
Mistä kukaan tietää mitä sukupuolta ja ikää edustaa muut tällä palstalla?Osa saattaa olla puhtaita AI ohjelmia jopa.
Niinpä. Itse olin kehittämässä yliopistolla 80-luvulla tätä www/aateekoota. Ihan sieltä alusta lähtien.