Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
181/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee naiselle :D En ikinä valitsisi työtöntä juoppoa. Jos nainen neitsyt oikeasti oli, niin todennäköisesti haluaa tutkia mitä muuta on tarjolla. Puhutaan paljon siitä, että jos nainen on neitsyt tai ollu ihan parin kanssa vain, hän sitoutuu paremmin kuin ne, ketkä on ollut monen kanssa. Minusta tuntuu ettei tällainen neitsyt välttämättä tiedä mitä edes haluaa tai mitä etsii, niin ei se uskalla sitoutua mihinkään, koska ei tiedä löytyisikö vielä parempaa jos kaikki ei matchaa 100%.

Vierailija
182/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolla miehellä on väsytystaktiikka käytössä. Hän kiltisti mukamas esittää juttukaveria naiselle, kun naisella ei näytä olevan oikeasti ketään muuta jonka kanssa jutella. Mies odottaa kärsivällisesti, että ap tekee jonkun väärän liikkeen kuten vaikka normaali riitä ap ja naisen välillä, silloin mies on tottakai heti naisen tukena. Hän varmaan myös manipuloi naista, mutta pikkuhiljaa sekä niin ettei nainen huomaa sitä. Tuollaiset miehet ovat vaarallista seuraa naisille jotka seurustelevat, sillä he tuhoavat monet hyvätkin seurustelusuhteet ja miksei myös avo- tai avioliittoja tunkemalla niihin väliin."

Joo varmaan totta, mutta on sen naisen omalla vastuulla alkaako juttukaveriksi jollekin kärkyllä olevalle miehelle. Miksi pitää olla niin rajaton nysväke, että alkaa mielistelemään jotain suhteen ulkopuolista ukkoa ja viihdyttämään sitä viesteillään? Saati vielä jos nainen menisi jostain riidasta sille suhteen ulkopuoliselle kärkyllä olevalle miehelle avautumaan - kuka fiksu ihminen tuollaista tekisi? 

Ei tuollaiset miehet ole mikään uhka kellekään muille kuin vietävissä oleville mielistelijöille tai muutoin huomionhakuisille ja rajattomille yksilöille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on aina tärkeille asioille. Jos naisella ei ole koskaan aikaa sinulle, et ole tärkeä.

Älkää uskolo sanoja. Katsokaa tekoja. Teot eivät valehtele kuten sanat.

Jep. Nainen alkanut ap:n kanssakin varmaan vaan kun "kiltteyttään" ja "ujouttaan" ajautunut tilanteeseen. Jotkut ihmiset on sellaisia, että ne vaan ajautuu ja ajelehtii milloin minnekin, ei kannata sellaiseen luottaa jos "sitä oikeaa" on etsimässä kuten ap. 

Vierailija
184/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla miehellä on väsytystaktiikka käytössä. Hän kiltisti mukamas esittää juttukaveria naiselle, kun naisella ei näytä olevan oikeasti ketään muuta jonka kanssa jutella. Mies odottaa kärsivällisesti, että ap tekee jonkun väärän liikkeen kuten vaikka normaali riitä ap ja naisen välillä, silloin mies on tottakai heti naisen tukena. Hän varmaan myös manipuloi naista, mutta pikkuhiljaa sekä niin ettei nainen huomaa sitä. Tuollaiset miehet ovat vaarallista seuraa naisille jotka seurustelevat, sillä he tuhoavat monet hyvätkin seurustelusuhteet ja miksei myös avo- tai avioliittoja tunkemalla niihin väliin."

Joo varmaan totta, mutta on sen naisen omalla vastuulla alkaako juttukaveriksi jollekin kärkyllä olevalle miehelle. Miksi pitää olla niin rajaton nysväke, että alkaa mielistelemään jotain suhteen ulkopuolista ukkoa ja viihdyttämään sitä viesteillään? Saati vielä jos nainen menisi jostain riidasta sille suhteen ulkopuo

Eli suurimmalle osalle naisista.

Vierailija
185/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli suurimmalle osalle naisista."

No jaa, ei tuollainen omassa elinpiirissä kyllä normaalia ole. Jos yritän kuvitella vaikkapa isoäitejäni, äitiäni tai läheisiä ystäviäni toimimassa noin, niin ajatuskin on aivan absurdi. 

Vierailija
186/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei tuollainen omassa elinpiirissä kyllä normaalia ole. Jos yritän kuvitella vaikkapa isoäitejäni, äitiäni tai läheisiä ystäviäni toimimassa noin, niin ajatuskin on aivan absurdi. 

Eli he eivät olleet huomiinhakuisia ja rajattomia.  Nykyään naiset sensijaan ovat aivan pohjattoman huomionkipeitä.

Vierailija
187/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli he eivät olleet huomiinhakuisia ja rajattomia.  Nykyään naiset sensijaan ovat aivan pohjattoman huomionkipeitä.

Ai, olitkin vain trolli.

Älä vahtaa vain teinejä (ja niitäkin vain netin kautta), niin näkemyksesi naisista monipuolistuu kummasti.

Vierailija
188/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiset ystäväni ovat syntyneet 90-luvulla ja 2000-luvulla. 80-luvulla syntyneet tätini ja muut tuollaiset eivät myöskään ole yhtään tuon tyyppisiä.

Enkä siis sano etteikö osa naisista olisi tuollaisia, mutta omaan kaveripiiriin ei vaan kuulu kun ei ilmeisesti synkkaa sellaisten kanssa? Varmaan nuo on jotain opittuja malleja joillain, ja semmoset hengaa usein keskenään joilla on samankaltaiset opitut mallit. 

Vierailija
189/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiset ystäväni ovat syntyneet 90-luvulla ja 2000-luvulla. 80-luvulla syntyneet tätini ja muut tuollaiset eivät myöskään ole yhtään tuon tyyppisiä.

Enkä siis sano etteikö osa naisista olisi tuollaisia, mutta omaan kaveripiiriin ei vaan kuulu kun ei ilmeisesti synkkaa sellaisten kanssa? Varmaan nuo on jotain opittuja malleja joillain, ja semmoset hengaa usein keskenään joilla on samankaltaiset opitut mallit. 

Eli omassa kuplassasi ei ole jotain niin sillä ei ole merkitystä, selvä.  Kehittynyttä ajattelua.

Vierailija
190/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seurustellut (kuvitellut seurustelevasi) jonkun kanssa ja nyt tämä "joku" on löytänyt uuden kumppaniehdokkaan. Mitä sinä uliset, et kai haluaisi pariksesi ihmistä, joka ei sinusta piittaa? Sinun näkemyksesi hänen kumppanistaan on vain omien mustasukkaisten ja katkerien lasiesi läpi hahmottamasi subjektiivinen kokemus. Te miehet osaatte olla uskomattoman paskamaisia toisiannekin kohtaan.

Yksin on hyvä olla kun rauhoittaa mielensä ja lakkaa kuvittelemasta, että muilla on velvollisuuksia tyydyttää sinun tarpeitasi.

Ei rakkautta voi pakottaa eikä tuo pakonomainen kumppanin etsiminenkään muuta aiheuta kuin katkeruutta. Joten poika hyvä, keskity tekemään elämästäsi hyvä, tee työtä ja jaa ympärillesi rakkautta ja hyvää mieltä. Silloin saat sitä samaa takaisin muilta.638

Vierailija
191/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä olet sellainen ja projisoit omat puutteesi muihin ihmisiin.  Teidän äärioikeistoincelien ihmiskuva on todella lattea ja kapea. Te kuvittelette, että sadan metrin päästä näkee, millainen joku on. No, teistä varmaan näkeekin, rystynen maassa örveltävistä työttömistä luusereista.

Huom, useimmat työttömät on fiksuja ihmisiä eivätkä ala ryypätä ja öyhöttää vaan hakevat töitä.

Vierailija
192/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli omassa kuplassasi ei ole jotain niin sillä ei ole merkitystä, selvä.  Kehittynyttä ajattelua."

Missä olen noin väittänyt? Olen ainoastaan eri mieltä siitä, että suurin osa naisista olisi tuollaisia ja "naiset nykyään" olisi tuollaisia ja muuta vaihtoehtoa ei ole. Kun ei ole, on paljon naisia jotka eivät ole tuollaisia.

Minullehan sillä ei kyllä ole merkitystä, mutta ymmärrän, että sillä on tietysti merkitystä niille joita asia koskee!

Vierailija
193/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä olet sellainen ja projisoit omat puutteesi muihin ihmisiin.  Teidän äärioikeistoincelien ihmiskuva on todella lattea ja kapea. Te kuvittelette, että sadan metrin päästä näkee, millainen joku on. No, teistä varmaan näkeekin, rystynen maassa örveltävistä työttömistä luusereista.

Huom, useimmat työttömät on fiksuja ihmisiä eivätkä ala ryypätä ja öyhöttää vaan hakevat töitä.

Ai siellä olikin sosiaalisen oikeudenmukaisuuden soturi näppäimistön ääressä voimaantumassa.  Punikkisika, arvosi ovat yhtä mätiä kuin aivosi.

Vierailija
194/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi incelien pitää tulla pilaamaan kaikki ketjut

Vierailija
195/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi incelien pitää tulla pilaamaan kaikki ketjut

Miksi vasentuneiden piti pilata kaikki teollistuneet länsimaat.

Vierailija
196/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies on kovempi tasoinen kuin sinä ap. Siksi nainen haluaa hengailla hänen kanssaan.

Osaatko oikeasti lukea ? Luepa uudelleen aloittajan kertoma

Vierailija
197/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies on kovempi tasoinen kuin sinä ap. Siksi nainen haluaa hengailla hänen kanssaan.

Osaatko oikeasti lukea ? Luepa uudelleen aloittajan kertoma

Mikään ei kastele naisen pöksyjä tehokkaammin kuin hurmaava renttu jonka siitoksen seurakset kunnon miehet pääsevät maksamaan.

Vierailija
198/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ap:n tarinan kaltaiset miehet, jotka oikeesti osasivat näytellä hyvää ystävää naisille olivat suurharvinaisuus isoäitiesi ja äitisi nuoruudessa. Sillä silloin melkein kaikki halukkaat miehet löysivät kumppanin itselleen ja perustivat perheen jo parikymppisinä. Nykyään tilanne on eri, sillä ihmiset haluavat elää nuoruuttaan sekä matkustaa ympäri maailmaa ilman lapsia. Perhettäkin nykynuoret alkavat perustaa vasta siinä yli +30v vasta. Nuorten itsekkyys ja minä minä minä sekä minun haluni ensin ovat myös yleistyneet todella paljon. Eli nykyään on enemmän rikkinäisiä nuoria, jotka eivät vieläkään yli +30v tiedä mitä haluavat elämässä.

Vierailija
199/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ap:n tarinan kaltaiset miehet, jotka oikeesti osasivat näytellä hyvää ystävää naisille olivat suurharvinaisuus isoäitiesi ja äitisi nuoruudessa. Sillä silloin melkein kaikki halukkaat miehet löysivät kumppanin itselleen ja perustivat perheen jo parikymppisinä. Nykyään tilanne on eri, sillä ihmiset haluavat elää nuoruuttaan sekä matkustaa ympäri maailmaa ilman lapsia. Perhettäkin nykynuoret alkavat perustaa vasta siinä yli +30v vasta. Nuorten itsekkyys ja minä minä minä sekä minun haluni ensin ovat myös yleistyneet todella paljon. Eli nykyään on enemmän rikkinäisiä nuoria, jotka eivät vieläkään yli +30v

Joo mutta ei ne mun tuntemat parisuhteessa olevat nuoret naiset ole siltikään sen enempää tuollaisten miesten vietävissä... kun eivät ole tahdottomia mielistelijöitä ja nysväkkeitä

Vierailija
200/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei naisilla lähtökohtaisesti ole mitään tarvetta pitää kontaktia mieheen joka "osaa näytellä hyvää ystävää", ei kai kellään muilla kuin joillain ressukoilla ole tarvetta tuollaiselle? Normaali selkärankainen ja omanarvontuntoinen nainen ei ole kiinnostunut tuhlaamaan aikaa tuollaiseen.