Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
201/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl ihme hyypiö tää mies, joka tunkee väliin toisen parisuhteeseen. Ihan kuin helsingis ei olisi tarpeeks sinkkunaisii, joita hän voisi käydä iskemäs. Taitaa olla tää mies ihan luuseri, koska kehuskelee sil et on omasta halustaan työtön. Ei taida olla miehel mitään muutakaan millä kehuskella.

Vierailija
202/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton nainen. Kasvu on kesken ja humaltuu mielistelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajaton nainen. Kasvu on kesken ja humaltuu mielistelystä.

Kaikki naiset ovat rajattomia, kyse on vain hoksaako nainen itse sitä.

Vierailija
204/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole omia rajoja, hän ei kunnioita sinunkaan rajoja. 

Usko huviksesi:

On helpompaa olla naisen kanssa joka tietää omat rajansa, niin vastavuoroisesti sinunkin rajoja kunnioitetaan. 

-Mies1976

Vierailija
205/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole ollut sinulle aikaa pariin viikkoon, vaan on pyörinyt tuon toisen miehen kanssa, niin olet entinen poikaystävä. Ette ole enää missään suhteessa, vaan muija pyörii tämän toisen miehen kanssa. Mitä nopeammin tiedostat tämän ja siirryt itsekin eteenpäin, sen parempi.

Itse blokkaisin tämän naisen täysin joka paikasta. Tarvitset aikaa tunteillesi jäähtyä, etkä haluakaan olla tällaisen petturimuijan kaveri. Sinulla kestää aikasi toipua suhteesta ja sen aiheuttamasta traumasta.

Parempi nyt vaan siirtyä eteenpäin itsekin mahdollisimman nopeasti. Älä suotta jää roikkumaan, satutat vain itseäsi. Naisella ei ollut sinua kohtaan niin voimakkaita tunteita kuin sinulla oli häntä kohtaan. Mitä nopeammin hyväksyt tämän tosiasian, sen parempi itsellesi.

Vierailija
206/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on varmaan jo maannut naisesi kanssa. Sen takia nainen on vältellyt tapaamasta sinua, koska tietää teidän suhteen olevan ohi. Hän ei vielä ole löytänyt oikeita sanoja kertoakseen siitä sinulle.

Vierailija
207/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa perinteisesti paljon enemmän ne puhelahjat kuin teot. Jaskanpauhaaja on kaikkein suosituin. Töitä tekevä järki ihminen on vähiten suosituin.m38

Mihin aineistoon tämä tutkimus perustuu ja missä se on julkaistuna?

Vierailija
208/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyl ihme hyypiö tää mies, joka tunkee väliin toisen parisuhteeseen. Ihan kuin helsingis ei olisi tarpeeks sinkkunaisii, joita hän voisi käydä iskemäs. Taitaa olla tää mies ihan luuseri, koska kehuskelee sil et on omasta halustaan työtön. Ei taida olla miehel mitään muutakaan millä kehuskella.

Luuseri tai ei, mutta naiselle hän näyttää silti kelpaavan 😁. Koska kyseessä on voittaja 🥇, toisin kuin te säälittävät inselit täällä 😝.

Vierailija
209/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on varmaan jo maannut naisesi kanssa. Sen takia nainen on vältellyt tapaamasta sinua, koska tietää teidän suhteen olevan ohi. Hän ei vielä ole löytänyt oikeita sanoja kertoakseen siitä sinulle.

No kun kyseessä on alfauros! Sille te tavikset ette täällä mahda mitään.

Vierailija
210/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa perinteisesti paljon enemmän ne puhelahjat kuin teot. Jaskanpauhaaja on kaikkein suosituin. Töitä tekevä järki ihminen on vähiten suosituin.m38

Mihin aineistoon tämä tutkimus perustuu ja missä se on julkaistuna?

Elämän kovaan kouluun.

Vierailija
211/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en olekaan enää tavis, minäkin aloin ryyppäämään, narkkaamaan ja valehtelemaan naisille.  Kiittäkää onneanne että vihaan feminismiä niinpaljon ettei tee mieli nussia naisia.

Vierailija
212/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista tuttu kikka, jota voi käyttää jos epätoivottu mieshenkilö liittäytyy seuraan kun olet juttelemassa naisella.

Alat iskemään sitä miestä. Puhu tälle vahvasti homoeroottisia juttuja ja viittaa voimakkaasti siihen että tämäkin haluaa samaa, viittaa siihen varsinkin silloin kun nainen on myös seurassa. Tilanteen tullen läppäset tätä miestä pepulle tai kourit haaroista.

Voin luvata, että jo ensimmäisen kerran jälkeen tämä mies alkaa olla varuillaan ja hyvin nopeasti lopulta poistuu maisemista. Voi olla, että menetät naisen samalla, mutta ainakin saat pidettyä itsekunnioituksesi kun tiedät ettet alistunut.

Vierailija
213/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareista tuttu kikka, jota voi käyttää jos epätoivottu mieshenkilö liittäytyy seuraan kun olet juttelemassa naisella.

Alat iskemään sitä miestä. Puhu tälle vahvasti homoeroottisia juttuja ja viittaa voimakkaasti siihen että tämäkin haluaa samaa, viittaa siihen varsinkin silloin kun nainen on myös seurassa. Tilanteen tullen läppäset tätä miestä pepulle tai kourit haaroista.

Voin luvata, että jo ensimmäisen kerran jälkeen tämä mies alkaa olla varuillaan ja hyvin nopeasti lopulta poistuu maisemista. Voi olla, että menetät naisen samalla, mutta ainakin saat pidettyä itsekunnioituksesi kun tiedät ettet alistunut.

..tai sitten saat kyytiä eturauhasellesi.

Vierailija
214/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua tästä sen naisen kanssa nyt ihan kahdestaan ja vakavasti. Teillä on Espanjan matkakin varattuna muutaman viikon päästä. Mitä hän nyt oikein meinaa? Etsiikö hän itselleen elätettävää pummia vai tasaveroista elämänkumppania?

Vierailija
215/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua tästä sen naisen kanssa nyt ihan kahdestaan ja vakavasti. Teillä on Espanjan matkakin varattuna muutaman viikon päästä. Mitä hän nyt oikein meinaa? Etsiikö hän itselleen elätettävää pummia vai tasaveroista elämänkumppania?

Jotkut naiset ovat vaan tuollaisia luonteeltaan, eikä sille oikein mitään voi.

Vierailija
216/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset itkevät iltiksen seksi- ja parisuhde osastolla, kun se "alfauros" ei sitoutunut minun kanssani. Vaan juoksee panemassa "muita naisia" minun lisäksi.

Vierailija
217/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset itkevät iltiksen seksi- ja parisuhde osastolla, kun se "alfauros" ei sitoutunut minun kanssani. Vaan juoksee panemassa "muita naisia" minun lisäksi.

Onneksi feministit vääntävät tämänkin kaikkien miesten syyksi, sortorakenteet jne.

Vierailija
218/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies varmasti yrittää estää naista lähtemästä Espanjaan. Manipuloimalla häntä.

Vierailija
219/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies varmasti yrittää estää naista lähtemästä Espanjaan. Manipuloimalla häntä.

Naisille menee viesti paremmin perille, kun heitä nussii oikein kunnolla.

Vierailija
220/261 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap olla betamies!

Joo, ihme mies tää ap, 29v eikä sil oo viel omii mukuloit. Taitaa jäädäki ilman niitä.