Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!
Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.
Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Ap purkaa tyypilliseen tapaan katkeruuttaan haukkumalla sitä toista miestä pummiksi ja juopoksi ja ties miksi. Varmaan se voi hieman lääkitä kirvalevää itsetuntoa.
Katkeruus on totta kai kova, mutta mietipä olisiko se nainen sittenkään olllut "se oikea" jos noin helposti heivasi sinut yli laidan? Ei tainnut hän olla tosissaan kanssasi. Kannattaako itkeä perään ja marinoida itseään itsesäälissä ja katkeruudesssa vai jättää se kaikki taakseen ja jatkaa elämää.
Mitään sellaista "sitä oikeaa" on kyllä melko mahdoton löytää etsimällä. Yleensä hän tulee vastaan jos on tullakseen ihan muulla tavalla. Tietenkin jos omat kriteerit parisuhteen suhteen on melko vaatimattomat voi sitten helpommin löytyä se ns. oikea. Kun tyytyy vähempään.
Se nyt vain on niin että naisilla tuntuu olevan korkeammat vaatimukset parisuhteesta ja yhdessäolosta. Ei katsota läpi sormien niin helposti asioita joita mies ei edes huomaa toisessa eikä tajua itsessään. Vielä kun naiset ovat oppineet ja kasvaneet itsenäisiksi, tietävät mitä haluavat voi se miesparalle olla kova paikka.
Voi olla kyseinen nainen ei ollut liikkeellä yhtä vakavalla pohjalla kuin sinä. Ehkä ei tuntenut tarvetta alkaa liian sitoviin juttuihin.
Mielestäni on hyvä ja oikein ja tervettä että myös naiset ovat saavuttaneet itsenäisyden ja valinnan vapauden. sitä on nyt vain miesten opittava sietämään, Suomessa ei voi ketään pakottaa mihinkään.
En oo ap, mut hei oikeesti... Onks susta tuon toisen miehen käytös hyväksyttävää? Taitaa nainen oikeesti olla liian sinisilmäinen ja kiltti, kun antaa vanhan koulufrendin hiplailla itteensä vaikka ite ei siitä nauti.
Entä jos se mies oikeesti ryyppää jatkuvasti ja on omast tahdost työtön! Sit viel pummii naiselta rahaa... onks tämä kaikki sun mielest okei vai? Ihme porukkaa kyl tääl palstal on!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan ilmianna te-toimistoon "ideologisesti työtöntä" miestä. Heitä varmaan kiinnosta katkaista tuet kokonaan häneltä.
He varmaan tietävät jo TE-toimistossa miehen olevan toivoton tapaus.
Siis tykkääkö naisesi, että häntä pompotellaan noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei ole ennen viime aikoja saanut kovin paljon huomiota miehiltä. Ei sitten osaa vetää rajoja, kun nyt saakin. Jännä ja uusi tilanne. Perinaiselliseen tapaan myös yrittää olla kaikille kiva ja ajattelee kaikista vaan hyvää.
Jos nainen ei oikeasti halua tuota toista miestä, joka mm. koskettelee häntä, ja sitli viettää aikaa hänen kanssaan, niin huonostihan tuossa sille naiselle käy. Jossain vaiheessa mies kyllä painostaa/pakottaa naisen seksiin vastoin tämän tahtoa.
Ja nainen ei välttämättä edes tajua enää, että joutui pakotetuksi seksiin vastoin omaa tahtoa. Sillä tuo mies kokeilee naisen rajoja jatkuvasti, kun nainen näyttää jo hyväksyneen jonkinlaisen epämiellyttävän koskettelun, niin mies siirtyy uusiin ja vielä enemmän härskimpiin tekoihin. Hänellä näyttää tavoitteena olevan saada nainen sänkyyn ja sitä kautta itselleen. Jos hän siinä onnistuu, niin tulee naiselle ankea tulevaisuus tuon miehen kanssa.
Tuolla miehellä on väsytystaktiikka käytössä. Hän kiltisti mukamas esittää juttukaveria naiselle, kun naisella ei näytä olevan oikeasti ketään muuta jonka kanssa jutella. Mies odottaa kärsivällisesti, että ap tekee jonkun väärän liikkeen kuten vaikka normaali riitä ap ja naisen välillä, silloin mies on tottakai heti naisen tukena. Hän varmaan myös manipuloi naista, mutta pikkuhiljaa sekä niin ettei nainen huomaa sitä. Tuollaiset miehet ovat vaarallista seuraa naisille jotka seurustelevat, sillä he tuhoavat monet hyvätkin seurustelusuhteet ja miksei myös avo- tai avioliittoja tunkemalla niihin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ole kovasti kertoneet täällä palstalla, että haluavat miehen joka on taitava keskustelija? Vai muistanko väärin?
Et muista väärin!
Täällä oli vähän aikaa sitten semmoinen ketju kuin "miksi hiljainen mies ei kelpaa?", mutta se ketju on poistettu jo!
https://www.vauva.fi/haku?keys=miksi+hiljainen+mies+ei+kelpaa
Siinä naiset haukkuivat passiiviset miehet tyhmiksi sekä inseleiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...
Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.
T. Ap
No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.
Tapasi puhua on ällöttävä. Olin neitsyt 24-vuotiaaksi, koska irtosuhteet eivät kiinnostaneet, etsin aviomiestä.
Harmi, että Ylilauta on oksentanut turhan monia teitä vastenmielisiä miehiä mesoamaan tälle palstalle.
Oli pakko tulla tänne laudalta, koska villit huhut kertoivat, että täällä pelkkää vasemmistoPaskaa ja kaikki vasemmistoa kritisoivat ketjut poistetaan. Meitä on täällä nykyään tuhansia lautiksia eikä olla lähdössä minnekkään. Eikä olla teidän pyllyjänne kuvattu, koska tuskin AV-mamman peppu niin siro on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan jos luovutat etkä häiritse meitä muita pitämästä hauskaa parisuhdemarkkinoilla naisten kanssa!
Niin, onneksi luuserit kuten ap, menevät maitojunalla kotiin häpeämään omaa olemassaoloaan.
Monia miehiä nähtävästi ottaa päähän, että ap vaan luovuttaa eikä "taistele" tyttöystävästään.
Mut tuo kuviohan on sama kuin jos 3-kymppinen incelmies olis löytänyt nörttitytön ekaksi tyttöystäväkseen ja sitten incelin lapsuudenystävä, joka olis muuttunut jännäksi tekokynsi-huulitäyte-instabeibeksi, ilmestyis yhtäkkiä kuvioihin ja alkais kaveerata incelmiehen kanssa. Että kummanko valitsis, sen itsensä kaltaisen harmaan nörrittytön vai eloisan ja jännän ja seksuaalisemmalta näyttävän lapsuudentutun?
Ymmärrän hyvin sinua ap, sillä hengailin myös erään mukavan ja kiltin tytön kanssa. Mutta sitten tuli yksi mies joka vie tytön minulta... He kyllä menivät naimisiin sekä saivat 3 lasta, mutta nainen oli se joka hoiti kaiken eli kodin ja lapset. Mies eleli sinkkuelämää vaikka hänellä oli vaimo sekä lapset kotona odottamassa häntä. Ei miestä perhe kiinnostanut. Lopulta mies menehtyi syöpään 39v ja vaimo jäi yksin lasten kanssa. Naisille tuli vaikea masennut miehen kuoltuaan ja lapset joutuivat hoitokotiin. Tästä on jo jonkin aikaa, lapset ovat täysi-ikäisiä sekä omillaan, mutta lasten äiti on edelleen laitoksella hoidossa ja varmaan sinne hän nyt jää loppuelämäksi.
Tuntuu todella pahalta ex-tyttöystäväni puolesta, että joutui kokemaan tuollaisen kohtalon. Mietin joskus, että millaista olisi ollut, jos minä olisin silloin saanut pidettyä tyttöystävän luonani. Millainen meidän elämä olisi ollut? Nämä ovat vain pohdintojani. Minulla on nyt vaimo sekä lapset, mutta tilanne olisi voinut olla toisin.
M 46
Mikäs runkkari se ap oikei on 😈, kun ei saa yhtä naista pidettyä itsellään 👿!
Noniin ap. Jos asia ketuttaa niin silloin siinä on jotain perää. Naisen käytöksessä on jotain mitä et siedä. Se mies ei ole ongelma vaan ongelma on sinun ja naisen välillä. Ei kannata käyttää aikaa suhteisiin, jotka tuo huonoa oloa. Ymmärrän jos ero ei oikein maistu tai olrt kahden vaiheilla, mutta kuuntele ikämiehen neuvo sinkkuvuosilta ja hoitotyöstä: arvioi, paraneeko tilanne oikeasti. Jos se menee alaspäin niin potilas sairaalaan ja sinkkumarkkinoilla: etäisyyttä naiseen ja uutta kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat aikaasi hyvä mies. Lopulta sinulle käy tuossa niin, että tuo nainen tulee raskaaksi tuolle toiselle miehelle ja väittää että lapsi on sinun ,jonka jälkeen muutatte yhteen jolloin hän maksattaa elämäänsä sinulla ja lopulta vie sinulta koko omaisuutesi ja jatkaa seuraavan miehen matkassa eteenpäin kohti rikkauksia. Jätä se sika!
No justiinsa siinä se oikea naisvihaaja antamassa hyviä neuvojansa.
Oletko Ap keskustellut tyttöystäväsi kanssa tuosta tilanteesta. Eli tuosta hänen entisen koulukaverinsa vähän hulttiomaisesta elämäntyylistä sekä ehkä epärehellisestä touhusta. Oletkohan kuitenkin mahdollisesti erehtynyt siitä että tyttöystäväsi olisi hänestä mitenkään kiinnostunut sen enempää kun tuntee kuitenkin hänet ja tapansa.
Olen keskustellut kyllä pariinkin kertaan tästä tilanteesta. Aina kun yritän alkaa keskustella tästä, niin nainen vaihtaa puheenaiheen tai sanoo "että kyllä mä pärjään hänen kanssaan, ei sun tarvii huolehtia musta". Tämä hänen koulukaverinsa on sanonut suoraan "että häntä ei työnteko kiinnosta lainkaan ja että vaan tyhmät käyvän töissä". Nainen itse on tai ainakin ennen ollut ideologisesti työttömiä vastaan. Tietenkin tämän "koulukaverinsa" kohdalla nainen ymmärtää työttömyyden... koska koulukaverilla on niin rankkaa ollut aikuisena... tai niin mies on hänelle kertonut.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustele naisystäväsi kanssa asiasta neutraalisti, syyttelemättä ketään. Kerro, että välität hänestä ja että teidän juttu on vaikuttanut sinusta hyvältä ja näet teillä mahdollisuuden hyvään yhteiseen jatkoonkin. Totea myös, että odotat yhteistä matkaa Espanjaan. Sano, että sinua kuitenkin huolettaa ja osin myös loukkaa, että nainen tapaa entistä luokkakaveriaan niin usein. Kysy mitä nainen ajattelisi, jos tilanne olisi toisin päin. Esitä toive, että nainen vähentäisi yhteydenpitoa entiseen luokkakaveriinsa.
Jos nainen välittää sinusta ja teidän suhteesta, hän pyrkii ottamaan etäisyyttä siihen toiseen tyyppiin, kun kuulee asian häiritsevän ja loukkaavan sinua.
Jos hän on liian kiltti, eikä osaa torpata sen toisen tyypin lähestymisiä, autat häntä keskustelun kautta rajojen asettamisessa, kun hän voi jatkossa vedota luokkakaverin ottaessa yhteyttä siihen, ettei halua enää tavata häntä
Hyvä neuvo. Just näin sitten on asia selvitetty läpi. Onnea Ap:lle tämän asian suhteen. Vaikutat vakavasti otettavalta mieheltä ja todella toivon että tuo naisystäväsi tajuaa sen.
Itsekin toivon samaa, että meidän suhde ei kaadu nyt tähän. Toivon myös naisen itse tajuttavan millainen mies oikeasti on.
T. Ap
Unohda ap hikinen nainen ;D Ei ole sua varten muutenkaan ;) Onneksi sulla on vielä oma käsi jäljellä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mitäpä sinä itse luulet ap? Kumpi teistä kahdesta on se, joka sopii paremmin kumppaniksi naiselle?
No se jonka kanssa nainen viettää enemmän aikaa tietysti. Ap voi olla sanoilla naisen poikaystävä, mutta käytännössä hän ei sitä ole (ainakaan enää). Vaikuttaa siltä että ap:n taso on laskenut naisen silmissä poikaystävästä, nyt sinne pelkäksi ystäväksi tai kaveriksi. Eli nainen ei näe ap enää potentiaalista poikaystävää kuten ennen. Tämä taitaa olla se totuus tässä tarinassa.
Joo, aikaa en vietä naisen kanssa nykyään juuri ollenkaan. Tuntuu siltä että minä olen entinen poikaystävä, kun koko ajan naisella ei mukamassa ole minulle aikaa. Vaikka hänellä on alkanut lomaa ja kuten minulla myös koko heinäkuun. En kyllä pitkään jaksa katsella tällaista. Anna meidän suhteelle vielä mahdollisuuden kesän loppuu mennessä, jos ei toimi, niin silloin ei. Lopetan myös kumppanin sekä parisuhteen etsimisen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisitte sinne espanjaan, siellä tuo mies ei ole häiritsemässä teitä. Kun olette ensin nauttineet muutaman päivän toisistanne, voit mielestäni sanoa, ettet koe hänen jatkuvaa läsnäoloaan naisesi luona mukavaksi. Ja että ahdistelulle on vedettävä rajat, se on myös rikos. Jos naisen on itse hankala sitä tehdä, voitte vaikka yhdessä miettiä ja harjoitella, miten se tapahtuisi niin, että se on hänelle mukavaa. Noin tuo ei kuitenkaan tosiaan voi jatkua, se ei ole normaalia eikä asiallista
Niin, no. Kysyin whatsappissa naiselta espanjan matkusta, että onko tulossa vastaus oli "joo, kyllä mä tuun". Ongelma on se, että me ei olla nähty kahteen viikkoon. Mutta sitä toista miestä nainen on kyllä nähnyt joka toinen päivä... Kun tämä mies laittaa viattomia piknik kuvia omalle facebook tililleen missä hän on minun naisystäväni kanssa viettämässä "hauskaa helteistä kesäpäivää". Viime viikolla kysyi naiselta whatsappissa, että olisiko hänellä joku päivä aikaa, niin voitaisiin tehdä jotain yhdessä. Naisen vastaus oli "ei sovi, kun pitää siivota omaa huonetta", mutta hänellä löytyy kyllä aikaa mennä piknikille toisen miehen kanssa. Myös tällä viikolla naisella ei ole aikaa minulle, sillä hän vastasi "ei pysty, kun on muuta menoa", kun kysyin häneltä.
T. Ap
Aikaa on aina tärkeille asioille. Jos naisella ei ole koskaan aikaa sinulle, et ole tärkeä.
Älkää uskolo sanoja. Katsokaa tekoja. Teot eivät valehtele kuten sanat.
Ryyppäisit sinäkin etkä hoitaisi asioitasi kunnolla niin naisten pöksyt kostuisivat heti. Naiset on alinta saastaa.
Ja nainen ei välttämättä edes tajua enää, että joutui pakotetuksi seksiin vastoin omaa tahtoa. Sillä tuo mies kokeilee naisen rajoja jatkuvasti, kun nainen näyttää jo hyväksyneen jonkinlaisen epämiellyttävän koskettelun, niin mies siirtyy uusiin ja vielä enemmän härskimpiin tekoihin. Hänellä näyttää tavoitteena olevan saada nainen sänkyyn ja sitä kautta itselleen. Jos hän siinä onnistuu, niin tulee naiselle ankea tulevaisuus tuon miehen kanssa.