Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!
Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.
Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.
Kommentit (261)
"Olen keskustellut kyllä pariinkin kertaan tästä tilanteesta. Aina kun yritän alkaa keskustella tästä, niin nainen vaihtaa puheenaiheen tai sanoo "että kyllä mä pärjään hänen kanssaan, ei sun tarvii huolehtia musta". Tämä hänen koulukaverinsa on sanonut suoraan "että häntä ei työnteko kiinnosta lainkaan ja että vaan tyhmät käyvän töissä". Nainen itse on tai ainakin ennen ollut ideologisesti työttömiä vastaan. Tietenkin tämän "koulukaverinsa" kohdalla nainen ymmärtää työttömyyden... koska koulukaverilla on niin rankkaa ollut aikuisena... tai niin mies on hänelle kertonut.
T. Ap"
Eli nainen hakee nyt juoppoa, persaukista, ideologista työtöntä sekä pummimiestä vai länsimaisen elintason tarjoamiseen kykenevää miestä? Toivottavasti jos nainen alkaa seurustella tuon miehen kanssa, niin ei ainakaan synnytä yhtään lasta miehelle. Sillä lapsista tulee samanlaisia kuin isästään se on 100%! Suomessa on jo muutenkin lasten lasten mielenterveys ongelmat räjähtäneet käsiin muutaman viimeisen vuoden aikana... Suomen tulevaisuus näyttää hyvin pahalta tätä menoa.
Jätkän on pakko olla joku tyttiksesi nuoruuden ihastus... Asiaan ei auta kuin se, että kerrot suoraan ja rehellisesti tunteesi ja huomiosi, ja kysyt häneltä, missä oikein mennään.
Vierailija kirjoitti:
On kyl ihme hyypiö tää mies, joka tunkee väliin toisen parisuhteeseen. Ihan kuin helsingis ei olisi tarpeeks sinkkunaisii, joita hän voisi käydä iskemäs. Taitaa olla tää mies ihan luuseri, koska kehuskelee sil et on omasta halustaan työtön. Ei taida olla miehel mitään muutakaan millä kehuskella.
Mies on itseasiassa aika ovela, kun on taktisesti luikerrellut parisuhteen väliin hyvällä menestyksellä. Jos hän vielä kaataa naisen sänkyyn, niin miehen markkina-arvo tulee nousemaan parisuhdemarkkinoilla naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoitteko kumpikin omat lippunne /voiko matkan vielä perua? Tai saisitko siihen naisen tilalle jonkun kaverin lähtemään?
Kuulostaa siltä, että naisella on jotain käsittelemättömiä juttuja tai ongelmia, rajattomuutta, vastaavaa tulisi tapahtumaan jatkossakin. Miten voisi seurustella ihmisen kanssa, keneltä kuka tahansa saa mitä tahansa ihan vaan pyytämällä, kun ei kehtaa sanoa ei.
Älä kuitenkaan luovuta naisystävän etsinnässä ap. Täytyy vain jaksaa jatkaa, kyllä sinä vielä jonkun mukavan naisen lopulta tapaat.
Joo, kumpikin meistä maksoi omat matkat, kyllä matkan voi vielä perua. Tuskin kukaan kavereistaan haluaa nyt tulla näin lyhyellä varoitusajalla, joten jos nainen ei lähde, niin en lähde minäkään.
Sitä minäkin tässä olen miettinyt, että miten hän jaksaa olla tuon miehen kanssa. He
Minusta sinä ap kuulostat järkevältä ja fiksulta mieheltä. Analysoit myös hienosti niiden kahden toimintaa. Älä luovuta seurustelun suhteen.
Mutta tuo nainen ei kuulosta sinulle oikealta. Sanon tämän koska samaistun siihen naiseen. Kyllä hån on ihastunut siihen mahdolliseen narsistimieheen. Se on hänen miestyyppinsä ja sellaiset miehet löytävät hänet aina, ellei tuo mies, niin sitten joku toinen. Silä naisella on jotain traumoja tms, jotka aikaansaavat sen, älä ota elämäntehtäväksesi ns rakastaa häntä terveeksi. Ei tule onnistumaan ja pilaat siinä elämäsi.
Sinä kuulostat tasapainoiselta ja ansaitset jonkun tasapainoisen naisen. Niitä on paljon! Pariutuminen tapahtuu useimmilla yrityksen ja erehdyksen kautta ja pikkuhiljaa opitaan osumaan yhä paremmin maaliin. Nyt sinä olet oppinut jo yosi hyvin havaitsemaan, millaista naista et tarvitse. Osaat sen takia valita seuraavan taas pikkuisen paremmin oikein. Eli se on prosessi, jonka lopuksi löytää sen sopivan, kun ensin oppii erehdysten kautta. Olen 100%, että löydät kumppanin.
Olen jo yli 10v ollut parisuhdemarkkinoilla ja seurustellut eri naisten kanssa, mutta mitään vakavaa niistä suhteista ei ole syntynyt. Täytän kohta 30v ja ajattelin lopettaa parisuhteen etsimisen, jos tästä nykyisestä ei tule mitään.
Tietenkin, jos joku nainen nyt haluaa seurustella minun kanssani, niin minut löytää jatkossa kodistani sohvalla pc:llä pelaamasta. Naisen pitää tulla hakemaan minua kodistani ja järjestää ensitreffit sekä kaiken itse, niin ettei minun tarvitse tehdä tai suunnitella mitään, voin vaan tulla istumaan valmiiseen pöytään. Tuollainen kyllä minulle käy, mikään muu ei enää. Itse en tee enää aloituksia naisille. En aio enää kuluttaa aikaani kumppanin etsimiseen, sillä se aika meni jo.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä estä naistasi vaan pistä hänet valitsemaan. Estäminen vaan etäännyttää teidät.
Mullakin oli tämmöinen ressukka kaverimiehenä, joka herätti hoivaviettini, vaikka en erityisemmin hänen seurasta nauttinut tai edes viihtynyt. Oli liian negatiivinen ihminen. Silmäni avautuivat vasta, kun alkoi haukkumaan exää ahneeksi käärmeeksi yms. Tunnen hänen exänsä ja hän vaikutti yhtä kiltiltä kuin minä. En halunnut, että minusta puhutaan selkäni takana yhtä pahoilla termeillä, jos en taipunut ressukan tahtoon. Nostin kytkintä.
Naisille pitää opettaa paremmin asettamaan rajoja, eikä pelätä sitä, että joku pahoittaa mielensä. Minutkin on opetettu olemaan helppo, vaivaton, näkymätön. Näinhän siinä jää yhteiskunnassa jalkoihin. Lopulta ei seuraa muu kuin katkeruus, enkä halua sellaista elämää.
En ole koskaan estänyt häntä vielä valitsemasta meidän välillä, mutta pian sen teen. Jos hän valitsee sen toisen miehen, niin olkoon sitten niin. Nainen kyllä on todella herkkä ja pahoittaa helposti mielensä, jos hänelle sanoo asioita suoraan. Joten olen pyrkinyt välttämään tätä toistaiseksi, en kyllä voi kovin pitkään enää teeskennellä, että kaikki olisi hyvin meidän kahden välillä.
T. Ap
Jätä se nainen, kun hänestä ei ole muuta kuin ongelmia sinulle.
Kannattaa ap kokeilla vetää sitä miestä kunnolla turpaan. Eiköhän ala mies sitten ymmärtämään, että toisten seurusteluun väliin ei noin vain tulla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja jäähyväis panoa suosittelen kanssa ilman kumia. Kannattaa pitää huolen, että laukeat naisen sisään. Siitä seuraa kiva pikku yllätys hyypiö miehelle :).
Onko se mies jota nainen tapailee ulkkis kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja jäähyväis panoa suosittelen kanssa ilman kumia. Kannattaa pitää huolen, että laukeat naisen sisään. Siitä seuraa kiva pikku yllätys hyypiö miehelle :).
HAHAHA! Äijä dumppaa samantien eukon helvettiin, jos saa kuulla eukkonsa pikku yllätyksestä! Tuskin äijä edes jaksais hoitaa omia ipanoitaan, niin mitäs luulette vieraiden ipanoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies jota nainen tapailee ulkkis kenties?
Ei ole ulkomaalainen, vaan ihan suomalainen on.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap kokeilla vetää sitä miestä kunnolla turpaan. Eiköhän ala mies sitten ymmärtämään, että toisten seurusteluun väliin ei noin vain tulla.
Ite ainakin käväisin vähän leipomassa miest lättyyn, jos olisin apn tilantees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka sitä kakaraa kasvattaa sitten? Naisesta tuskin on yksin siihen ja tuo hänen koulukaveri ei varmasti edes halua kakaroita naisen kanssa.
Nainen vaihtoon vaan. Hajotkoon työttömän rotan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyl ihme hyypiö tää mies, joka tunkee väliin toisen parisuhteeseen. Ihan kuin helsingis ei olisi tarpeeks sinkkunaisii, joita hän voisi käydä iskemäs. Taitaa olla tää mies ihan luuseri, koska kehuskelee sil et on omasta halustaan työtön. Ei taida olla miehel mitään muutakaan millä kehuskella.
Mies on itseasiassa aika ovela, kun on taktisesti luikerrellut parisuhteen väliin hyvällä menestyksellä. Jos hän vielä kaataa naisen sänkyyn, niin miehen markkina-arvo tulee nousemaan parisuhdemarkkinoilla naisten silmissä.
Tämä on totta, sillä naisen haluavat miehen, jolla on kokemusta naisten kanssa sängyssä ja hyvät rakastelutaidot. Miehen tulee osata käsitellä naista oikein sängyssä, olemalla peto, mutta ei liian vaan silleen sopivalla tavalla. Tällaisen kokemuksen mies saa ainoastaan, jos hänellä on vilkas seksielämä.
Ei kannata pitää väkisin jotain naista, joka ei halua olla sinun kanssasi. Sinulle löytyy varmasti joku kunnon nainen markkinoilta.
Ap, kerroit että nainen asuu edelleen vanhempien kanssa. Miten naisen vanhemmat suhtautuvat siihen, että nainen hengailee ideologisesti työttömän miehen kanssa, joka vielä seksuaalisesti ahdistelee naista? Vai onko niin, että vanhemmat eivät tiedä tästä miehestä mitään tai nainen ei ole kertonut kaikkea miehestä heille? Voi olla myös, että naisen vanhemmat eivät välitä kenen kanssa tytär liikkuu. Jos oma tytär hengailisi tuollaisen miehen kanssa, niin olisin kyllä huolissani tyttärestä. Pitäisin tiukan puhuttelun tyttärelle sekä miehelle. Miestä käskisin jättämään tyttäreni rauhaan tai teen miehestä rikosilmoituksen. En voisi katsoa vierestä, kun omaa tytärtä, joku ideologisesti työtön mies seksuaalisesti ahdistelee sekä tuhoaa tyttäreni mielenterveytensä. Menisin vaikka vankilaan suojellakseni tytärtä kaiken maailman sekopäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eli mies seksuaalisesti ahdistelee kännissä naistasi ja hänen mielestä siinä ei ole mitään pahaa? Nyt taitaa nainen olla ihan pihalla, mitä se seksuaalinen ahdistelu käytännössä on.
Jokainen kokee sen erilailla, toinen saattaa sietää pitkääkin ahdistelua ja toinen taas ei. Toiselle ahdistelu saattaa merkitä yhtä ja toiselle toista. Se että mitä se seksuaalinen ahdistelu käytännössä on, niin jokainen nainen määrittelee sen ihan itse. Se voi olla puhetta, koskettelua tai jotain muuta. Nainen on se joka loppujen lopuksi päättää siitä, että onko hän kokenut seksuaalista ahdistelua vai ei. Sitä ei kukaan muu voi naisen puolesta päättää.
Naisella on varmaan pikkarit kosteana aina 😍, kun kaverimies vähän häntä lähentelee 😋
Voi apta, kun hän ei näytä saavan naista sitten millään 😢