Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
141/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suorastaan huvittavaa että "omasta tahdostaan työtön rotta" on se jonka kanssa nainen mieluummin viettää aikaa kuin sinun.

Vierailija
142/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoitteko kumpikin omat lippunne /voiko matkan vielä perua? Tai saisitko siihen naisen tilalle jonkun kaverin lähtemään?

Kuulostaa siltä, että naisella on jotain käsittelemättömiä juttuja tai ongelmia, rajattomuutta, vastaavaa tulisi tapahtumaan jatkossakin. Miten voisi seurustella ihmisen kanssa, keneltä kuka tahansa saa mitä tahansa ihan vaan pyytämällä, kun ei kehtaa sanoa ei.

Älä kuitenkaan luovuta naisystävän etsinnässä ap. Täytyy vain jaksaa jatkaa, kyllä sinä vielä jonkun mukavan naisen lopulta tapaat.

Joo, kumpikin meistä maksoi omat matkat, kyllä matkan voi vielä perua. Tuskin kukaan kavereistaan haluaa nyt tulla näin lyhyellä varoitusajalla, joten jos nainen ei lähde, niin en lähde minäkään.

Sitä minäkin tässä olen miettinyt, että miten hän jaksaa olla tuon miehen kanssa. He mukamassa vaan keskustelevat niitä näitä ja aina

Minusta sinä ap kuulostat järkevältä ja fiksulta mieheltä. Analysoit myös hienosti niiden kahden toimintaa. Älä luovuta seurustelun suhteen.

Mutta tuo nainen ei kuulosta sinulle oikealta. Sanon tämän koska samaistun siihen naiseen. Kyllä hån on ihastunut siihen mahdolliseen narsistimieheen. Se on hänen miestyyppinsä ja sellaiset miehet löytävät hänet aina, ellei tuo mies, niin sitten joku toinen. Silä naisella on jotain traumoja tms, jotka aikaansaavat sen, älä ota elämäntehtäväksesi ns rakastaa häntä terveeksi. Ei tule onnistumaan ja pilaat siinä elämäsi.

Sinä kuulostat tasapainoiselta ja ansaitset jonkun tasapainoisen naisen. Niitä on paljon! Pariutuminen tapahtuu useimmilla yrityksen ja erehdyksen kautta ja pikkuhiljaa opitaan osumaan yhä paremmin maaliin. Nyt sinä olet oppinut jo yosi hyvin havaitsemaan, millaista naista et tarvitse. Osaat sen takia valita seuraavan taas pikkuisen paremmin oikein. Eli se on prosessi, jonka lopuksi löytää sen sopivan, kun ensin oppii erehdysten kautta. Olen 100%, että löydät kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu väkivaltaa? Se auttaa monesti

Se ei auta koskaan. 

Vierailija
144/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele naisystäväsi kanssa asiasta neutraalisti, syyttelemättä ketään. Kerro, että välität hänestä ja että teidän juttu on vaikuttanut sinusta hyvältä ja näet teillä mahdollisuuden hyvään yhteiseen jatkoonkin. Totea myös, että odotat yhteistä matkaa Espanjaan. Sano, että sinua kuitenkin huolettaa ja osin myös loukkaa, että nainen tapaa entistä luokkakaveriaan niin usein. Kysy mitä nainen ajattelisi, jos tilanne olisi toisin päin. Esitä toive, että nainen vähentäisi yhteydenpitoa entiseen luokkakaveriinsa.

Jos nainen välittää sinusta ja teidän suhteesta, hän pyrkii ottamaan etäisyyttä siihen toiseen tyyppiin, kun kuulee asian häiritsevän ja loukkaavan sinua.

Jos hän on liian kiltti, eikä osaa torpata sen toisen tyypin lähestymisiä, autat häntä keskustelun kautta rajojen asettamisessa, kun hän voi jatkossa vedota luokka

No kun, sitähän minä tässä olen koko ajan yrittänyt. Olen kertonut hänelle, että välitän hänestä todella paljon jne. Myös kun kysyin, että haluaako hän olla kanssani, niin hänen vastaus oli "joo, haluan". Sitten hän alkoi kertomaan, "mutta kun mä oon tuntenut hänet eli (toisen miehen), niin koko peruskoulun ja hän on oikeesti sisimmissään ihan hyvä tyyppi"... Tämä toinen mies selvästi älyää, että nainen on liian hyvä uskoinen ja käyttää sitä hyväkseen. Teidän että hän yrittää erottaa meidän ja saada naisen itselleen tai ainakin sänkyynsä, sillä miehen käytös kertoo selvästi siitä. Kun hän on koko ajan mukamassa leikillään käpälöimässä naista, semmoisista paikoista mihin normaalit "mieskaverit" eivät naisessa koskisi. Ongelmana on että nainen ei näe asiaa samalla lailla kuin minä, hänen mielestään minun ei tarvitse olla mustasukkainen toisesta miehestä. Tämä minua suoraan sanottuna vituttaa eniten.

T. Ap

Eikö ole hyvä, et kundi pitää eukolles seuraa? Samal vähän panee sitä siinä sivussa () <3. Koska mistä sä voit tietää sen, mitä he kahdestaan ovat tehneet :).

Vierailija
145/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista apta 😄, kun tosimies vie naisesi suoraan nenäsi edestä 😆. Hajoa nyt se loppuelämä yksin 😁. 

Vierailija
146/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin Helsinkiä tämä "kiva, kiltti ja vähän ujo nainen" asustelee? Voin tulla kolmenneks mieheks ja näyttää mite naista tulee käsitellä ainaki sängyssä! Varmasti nainen oppii uutta multa.

Vierailija
147/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä estä naistasi vaan pistä hänet valitsemaan. Estäminen vaan etäännyttää teidät.

Mullakin oli tämmöinen ressukka kaverimiehenä, joka herätti hoivaviettini, vaikka en erityisemmin hänen seurasta nauttinut tai edes viihtynyt. Oli liian negatiivinen ihminen. Silmäni avautuivat vasta, kun alkoi haukkumaan exää ahneeksi käärmeeksi yms. Tunnen hänen exänsä ja hän vaikutti yhtä kiltiltä kuin minä. En halunnut, että minusta puhutaan selkäni takana yhtä pahoilla termeillä, jos en taipunut ressukan tahtoon. Nostin kytkintä.

Naisille pitää opettaa paremmin asettamaan rajoja, eikä pelätä sitä, että joku pahoittaa mielensä. Minutkin on opetettu olemaan helppo, vaivaton, näkymätön. Näinhän siinä jää yhteiskunnassa jalkoihin. Lopulta ei seuraa muu kuin katkeruus, enkä halua sellaista elämää.

Vierailija
148/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika olla mies ja vetää raja tuohon touhuun. Sanot naiselle että se on nyt jompikumpi, sinä tai se rotta, mutta sitä heidän touhuaan et ala katselemaan enempää. Jos nainen valitsee rotan, olet väistänyt luodin koska jonkin sortin vajakkihan sen täytyy olla siinä tapauksessa.

Sitten menet reissuun ihan ominpäin ja unohdat koko akan. Keskity itseesi ja niihin asioihin joista nautit, naisia tulee sitten jos on tullakseen mutta se ei voi olla onnellisuutesi lähde, vaan sen täytyy tulla itsestäsi.

Vierailija
149/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia

Helppoa se on omasta tahdosta työttömällä, kun hänellä on aikaa vahvistaa sitä kemiaa naisen kanssa. Mites sitten jos he vaikka alkaisivat seurustella, onko tämä nainen tullut ajatelleeksi, että jatkaako hän tuon miehen elättämistä? Entä jos saavat lapsia kuka niitä sitten elättää, kun nainen on äitiyslomalla? Naisen pitäisi ajatella myös omaa tulevaisuuttaan.

Vierailija
150/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei ole ennen viime aikoja saanut kovin paljon huomiota miehiltä. Ei sitten osaa vetää rajoja, kun nyt saakin. Jännä ja uusi tilanne. Perinaiselliseen tapaan myös yrittää olla kaikille kiva ja ajattelee kaikista vaan hyvää.

Jos nainen ei oikeasti halua tuota toista miestä, joka mm. koskettelee häntä, ja sitli viettää aikaa hänen kanssaan, niin huonostihan tuossa sille naiselle käy. Jossain vaiheessa mies kyllä painostaa/pakottaa naisen seksiin vastoin tämän tahtoa. 

Vierailija
151/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon ja mukautuva nainen on varmaan aika monen miehen toiveissa. No, tuossa nyt sellainen nainen on! 

Ap:sta ei valitettavasti ole riittävän perinteistä, tarvittaessa vähän toksistakin maskuliinista miestä vetämään niitä rajoja, joita nainen ei itse pysty asettamaan. Eli tekemään selväksi miehelle, että sun tyttöystävään ei kajota ja tekemään selväksi naiselle, että hänenkin pitää pitää vähän tarkempaa syyniä kenén kanssa hengaa.

Ei ap, sä tarviit naisen, joka on samalla levelillä rajojen, tulevaisuuden, elämänkokemuksen jne. suhteen. Riittävän jämäkkä, jotta sä voit olla asiallinen ja kiltti nykymies. Toivottavasti löydät sulle sopivan naisen. 

Vierailija
152/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisit hävitä taistelun tuosta naisesta.

Vierailija
153/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä estä naistasi vaan pistä hänet valitsemaan. Estäminen vaan etäännyttää teidät.

Mullakin oli tämmöinen ressukka kaverimiehenä, joka herätti hoivaviettini, vaikka en erityisemmin hänen seurasta nauttinut tai edes viihtynyt. Oli liian negatiivinen ihminen. Silmäni avautuivat vasta, kun alkoi haukkumaan exää ahneeksi käärmeeksi yms. Tunnen hänen exänsä ja hän vaikutti yhtä kiltiltä kuin minä. En halunnut, että minusta puhutaan selkäni takana yhtä pahoilla termeillä, jos en taipunut ressukan tahtoon. Nostin kytkintä.

Naisille pitää opettaa paremmin asettamaan rajoja, eikä pelätä sitä, että joku pahoittaa mielensä. Minutkin on opetettu olemaan helppo, vaivaton, näkymätön. Näinhän siinä jää yhteiskunnassa jalkoihin. Lopulta ei seuraa muu kuin katkeruus, enkä halua sellaista elämää.

Naiset valitse aina sen väärän tyypin, ainakin suurin osa heistä. Sitten jälkikäteen ihmettelevät, että miten tässä näin nyt kävi, kun mies osoittautui täysin kelvottomaksi kumppaniksi.

Vierailija
154/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja, ehdota naiselle kimppakyytiä makuuhuoneen puolella.

Vierailija
155/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan jos luovutat etkä häiritse meitä muita pitämästä hauskaa parisuhdemarkkinoilla naisten kanssa!

Vierailija
156/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap purkaa tyypilliseen tapaan katkeruuttaan haukkumalla sitä toista miestä pummiksi ja juopoksi ja ties miksi.  Varmaan se voi hieman lääkitä kirvalevää itsetuntoa. 

Katkeruus on totta kai kova, mutta mietipä olisiko se nainen sittenkään olllut  "se oikea" jos noin helposti heivasi sinut yli laidan? Ei tainnut hän olla tosissaan kanssasi. Kannattaako itkeä perään ja marinoida itseään itsesäälissä ja katkeruudesssa vai jättää se kaikki taakseen ja jatkaa elämää.

Mitään sellaista "sitä oikeaa" on kyllä melko mahdoton löytää etsimällä.  Yleensä hän tulee vastaan jos on tullakseen ihan muulla tavalla.  Tietenkin jos omat kriteerit parisuhteen suhteen on melko vaatimattomat voi sitten helpommin löytyä se ns. oikea. Kun tyytyy vähempään.

Se nyt vain on niin että naisilla tuntuu olevan korkeammat vaatimukset parisuhteesta ja yhdessäolosta. Ei katsota läpi sormien niin helposti asioita joita mies ei edes huomaa toisessa eikä tajua itsessään.  Vielä kun naiset ovat oppineet ja kasvaneet itsenäisiksi, tietävät mitä haluavat voi se miesparalle olla kova paikka.

Voi olla kyseinen nainen ei ollut liikkeellä yhtä vakavalla pohjalla kuin sinä.  Ehkä ei tuntenut tarvetta alkaa liian sitoviin juttuihin. 

Mielestäni on hyvä ja oikein ja tervettä että myös naiset  ovat saavuttaneet  itsenäisyden ja valinnan vapauden.  sitä on nyt vain miesten opittava sietämään, Suomessa ei voi ketään pakottaa mihinkään.

Vierailija
157/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihanaa tehdä töitä, kun toiset voivat vaan rattailla minun verorahoilla!

Vierailija
158/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan ilmianna te-toimistoon "ideologisesti työtöntä" miestä. Heitä varmaan kiinnosta katkaista tuet kokonaan häneltä.

Vierailija
159/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaako nainen teoillaan haluavansa jatkaa suhdetta sinun kanssa? Jos haluaa, niin hänen pitäisi panostaa suhteeseenne tietoisesti ja siten, että tuo vanha kaverikin huomaa asian. Että sinä olet etusijalla.

Vierailija
160/261 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, eli mies seksuaalisesti ahdistelee kännissä naistasi ja hänen mielestä siinä ei ole mitään pahaa? Nyt taitaa nainen olla ihan pihalla, mitä se seksuaalinen ahdistelu käytännössä on.