Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!
Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.
Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.
Kommentit (261)
Ap tässä hei!
Yritän vastata kaikille kyllä, mutta siinä menee vähän aikaa. Tästä lähtien kutsun naisystävääni vaikka nimeltään "Henna" ja toista miestä "Janne", niin helpompi on kaikkien pysyä kärryillä siitä missä mennään.
Kaikille asiallisille kommenteille suuri kiitos! Olen lukenut ne kaikki!
Kohta alkaa ensimmäiset erot ikäluokassasi, eli sieltä ehkä vapautuu joku sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerroit että nainen asuu edelleen vanhempien kanssa. Miten naisen vanhemmat suhtautuvat siihen, että nainen hengailee ideologisesti työttömän miehen kanssa, joka vielä seksuaalisesti ahdistelee naista? Vai onko niin, että vanhemmat eivät tiedä tästä miehestä mitään tai nainen ei ole kertonut kaikkea miehestä heille? Voi olla myös, että naisen vanhemmat eivät välitä kenen kanssa tytär liikkuu. Jos oma tytär hengailisi tuollaisen miehen kanssa, niin olisin kyllä huolissani tyttärestä. Pitäisin tiukan puhuttelun tyttärelle sekä miehelle. Miestä käskisin jättämään tyttäreni rauhaan tai teen miehestä rikosilmoituksen. En voisi katsoa vierestä, kun omaa tytärtä, joku ideologisesti työtön mies seksuaalisesti ahdistelee sekä tuhoaa tyttäreni mielenterveytensä. Menisin vaikka vankilaan suojellakseni tytärtä kaiken maailman sekopäiltä.
Hennan vanhemmat ovat kyllä tavanneet Jannen muutaman kerran, mutta Henna ei ole kertonut Jannesta ihan kaikkea vanhemmilleen. Vanhemmat kyllä tietävät että Janne on työtön, mutta he eivät tiedä sitä, että Janne on "omasta tahdostaan ideologisesti työtön" ja sen että Janne on kosketellut Hennaa sopimattomalla tavalla. Näin Henna on itse minulla näin ainakin kertonut. Henna on myös pyytänyt minua että "älä kerro vanhemmilleni Jannen työttömyydestä tai siitä, että Janne on kosketellut minua, sillä he eivät ymmärtäisi ja hermostuisivat turhaan". Enkä itse viitsi nyt mennä vasikoimaan Hennan vanhemmille Jannesta. Olen kyllä yrittänyt selittää Hennalle, että tuollainen salailu vanhemmilta ei johda mihinkään hyvään, mutta ihan turhaan. Sillä se on Hennan perheen sisäinen asia eikä minun.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika olla mies ja vetää raja tuohon touhuun. Sanot naiselle että se on nyt jompikumpi, sinä tai se rotta, mutta sitä heidän touhuaan et ala katselemaan enempää. Jos nainen valitsee rotan, olet väistänyt luodin koska jonkin sortin vajakkihan sen täytyy olla siinä tapauksessa.
Sitten menet reissuun ihan ominpäin ja unohdat koko akan. Keskity itseesi ja niihin asioihin joista nautit, naisia tulee sitten jos on tullakseen mutta se ei voi olla onnellisuutesi lähde, vaan sen täytyy tulla itsestäsi.
Kyllä, se rajan vetäminen on tulossa tähän touhuun. Olen miettinyt pitkään tätä meidän suhdetta ja uskon, että tiedän mitä itse nyt haluan oikeasti. En enää mieti naisia ollenkaan, vaan alan tekemään juuri sitä mistä itse pidän.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei ole ennen viime aikoja saanut kovin paljon huomiota miehiltä. Ei sitten osaa vetää rajoja, kun nyt saakin. Jännä ja uusi tilanne. Perinaiselliseen tapaan myös yrittää olla kaikille kiva ja ajattelee kaikista vaan hyvää.
Jos nainen ei oikeasti halua tuota toista miestä, joka mm. koskettelee häntä, ja sitli viettää aikaa hänen kanssaan, niin huonostihan tuossa sille naiselle käy. Jossain vaiheessa mies kyllä painostaa/pakottaa naisen seksiin vastoin tämän tahtoa.
Tämä kaikki on varmaan totta Hennan kohdalla. Sillä hän ajattelee aina kaikista hyvää, eikä oikein aavista tai usko sitä, että häntä voidaan käyttää hyväkseen. Mutta Henna sen loppujen lopuksi päättää mitä tahtoo tulevaisuudeltaan ja miten häntä kohdellaan enkä minä! Jos Janne painostaa Henna seksiin ja Henna suostuu, niin mitä minä voin siinä tilanteessa enää tehdä. Juuri niin en mitään! Henna on se jonka pitäisi sanoa suoraan Jannelle, että se on rikos ei minun!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap purkaa tyypilliseen tapaan katkeruuttaan haukkumalla sitä toista miestä pummiksi ja juopoksi ja ties miksi. Varmaan se voi hieman lääkitä kirvalevää itsetuntoa.
Katkeruus on totta kai kova, mutta mietipä olisiko se nainen sittenkään olllut "se oikea" jos noin helposti heivasi sinut yli laidan? Ei tainnut hän olla tosissaan kanssasi. Kannattaako itkeä perään ja marinoida itseään itsesäälissä ja katkeruudesssa vai jättää se kaikki taakseen ja jatkaa elämää.
Mitään sellaista "sitä oikeaa" on kyllä melko mahdoton löytää etsimällä. Yleensä hän tulee vastaan jos on tullakseen ihan muulla tavalla. Tietenkin jos omat kriteerit parisuhteen suhteen on melko vaatimattomat voi sitten helpommin löytyä se ns. oikea. Kun tyytyy vähempään.
Se nyt vain on niin että naisilla tuntuu olevan korkeammat vaatimukset parisuhteesta ja yhdessäolosta. Ei katsota läpi sormien niin helposti asioita joita mies ei edes huomaa toisessa eikä tajua itsessään. Vielä kun naiset ovat oppineet ja kasvaneet itsenäisiksi, tietävät mitä haluavat voi se miesparalle olla kova paikka.
Voi olla kyseinen nainen ei ollut liikkeellä yhtä vakavalla pohjalla kuin sinä. Ehkä ei tuntenut tarvetta alkaa liian sitoviin juttuihin.
Mielestäni on hyvä ja oikein ja tervettä että myös naiset ovat saavuttaneet itsenäisyden ja valinnan vapauden. sitä on nyt vain miesten opittava sietämään, Suomessa ei voi ketään pakottaa mihinkään.
Itse asiassa, minä olen jo päättänyt, että en puutu Hennan elämään enää millään. Se on totta, että Hennalla oma itsenäisyys ja valinnan vapaus. Henna saa tehdä mitä haluaa, ei ole minulta mitenkään pois enää.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Osoittaako nainen teoillaan haluavansa jatkaa suhdetta sinun kanssa? Jos haluaa, niin hänen pitäisi panostaa suhteeseenne tietoisesti ja siten, että tuo vanha kaverikin huomaa asian. Että sinä olet etusijalla.
Tavallaan joo ja ei! Olen kuulemma tärkein ihminen Hennalle kokomaailmassa, mutta aikaa tärkeimmälle ihmiselle eli minulle ei näytä enää löytyvät. Jos kaksi viimeistä viikkoa katsotaan, niin en ole nähnyt Hennaa kertaakaan, kun taas Janne melkein joka päivä. Ymmärrän että Hennallakin on omat menonsa, mutta silti Janne näyttää menevän minun edelle, jos Hennalla on hetkikin vapaata.
T. Ap
Nyt alkoi mennä jotenkin akkainlehtimäiseksi huutomerkkeineen, vedäs vähän tyyliä takaisin sp, niin saadaan satu jatkumaan.
Teillähän pitäisi olla vielä kiihkein alkuhuuma käynnissä eikä pitäisi kiinnostaa muu kuin toisen kainalossa nyhjääminen, niin on todella erikoista, että tyttöystäväsi edes jaksaa tavata jotain muuta miestä. Vähän luulen, että tyttöystäväsi tunteet sinua kohtaan ovat hyvin laimeat. Viheltäisin pelin tässä vaiheessa poikki. Ette taida olla toisillenne sopivia. Tämä nainen ei ole sinua varten ja löydät vielä paremmankin.
Ap kurita👊 vähän naistasi👱, niin oppiipahan olemaan💪!
Vierailija kirjoitti:
Olet seurustellut (kuvitellut seurustelevasi) jonkun kanssa ja nyt tämä "joku" on löytänyt uuden kumppaniehdokkaan. Mitä sinä uliset, et kai haluaisi pariksesi ihmistä, joka ei sinusta piittaa? Sinun näkemyksesi hänen kumppanistaan on vain omien mustasukkaisten ja katkerien lasiesi läpi hahmottamasi subjektiivinen kokemus. Te miehet osaatte olla uskomattoman paskamaisia toisiannekin kohtaan.
Yksin on hyvä olla kun rauhoittaa mielensä ja lakkaa kuvittelemasta, että muilla on velvollisuuksia tyydyttää sinun tarpeitasi.
Ei rakkautta voi pakottaa eikä tuo pakonomainen kumppanin etsiminenkään muuta aiheuta kuin katkeruutta. Joten poika hyvä, keskity tekemään elämästäsi hyvä, tee työtä ja jaa ympärillesi rakkautta ja hyvää mieltä. Silloin saat sitä samaa takaisin muilta.638
Miehet ovat monesti paskamaisia toisiaan kohtaan ja se johtuu siitä, että me näemme heti toistemme läpi. Naiset ovat umpisokeita miesten suhteen ja siksi päätyvät kaikenmaailman kusipäiden ja narsistien kanssa suhteisiin. Menevät sinne minne alapää vetää, vaikka muut yrittäisivät puhua järkeä päähän.
Siitä olen kyllä samaa mieltä että tämän naisen perään ei kannata ulista, ottakoon tuon paskan jos sen haluaa. Sen saa mitä tilaa. Ei kaikki voi olla yhdestä naisesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sellainen nainen, joka ei ole ennen viime aikoja saanut kovin paljon huomiota miehiltä. Ei sitten osaa vetää rajoja, kun nyt saakin. Jännä ja uusi tilanne. Perinaiselliseen tapaan myös yrittää olla kaikille kiva ja ajattelee kaikista vaan hyvää.
Jos nainen ei oikeasti halua tuota toista miestä, joka mm. koskettelee häntä, ja sitli viettää aikaa hänen kanssaan, niin huonostihan tuossa sille naiselle käy. Jossain vaiheessa mies kyllä painostaa/pakottaa naisen seksiin vastoin tämän tahtoa.
Ja nainen ei välttämättä edes tajua enää, että joutui pakotetuksi seksiin vastoin omaa tahtoa. Sillä tuo mies kokeilee naisen rajoja jatkuvasti, kun nainen näyttää jo hyväksyneen jonkinlaisen epämiellyttävän koskettelun, niin mies siirtyy uusiin ja vielä enemmän härskimpiin tekoihin. Hänellä näyttää tavoitteena olevan saada nainen sänkyyn ja sitä kautta
Eikö naiselta tosiaan löydy rohkeutta sanomaan "ei", kun tuollainen mies kuorii häntä?
Turha naisen on sitten vuosikymmenien päästä huutaa "me too", kun on sallinut kuorimisen nuoruudessa. Eikä tehnyt elettäkään sen estämiseksi, vaikka tilaisuuksia olisi ollut kuinka paljon.
Ei mitään oikeita kumppaneita ole olemassakaan. Jos sinulla on rahaa ja statusta, niin sitten olet "oikea".
Parasta olisi ap erota tuollaisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään oikeita kumppaneita ole olemassakaan. Jos sinulla on rahaa ja statusta, niin sitten olet "oikea".
Ei kiitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...
Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.
T. Ap
Haet kulissiliitosta kiinnostunutta naista. Et tuu löytämään Suomesta etkä varsinkaan ilmaiseksi.
Aasiasta saa tilaamalla kulissin ja kotiorjan samalla lyömällä. Näppärää. Voit harjoittaa persnaintia miehesi kanssa hamaan tappiin ja kullinnuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Teillähän pitäisi olla vielä kiihkein alkuhuuma käynnissä eikä pitäisi kiinnostaa muu kuin toisen kainalossa nyhjääminen, niin on todella erikoista, että tyttöystäväsi edes jaksaa tavata jotain muuta miestä. Vähän luulen, että tyttöystäväsi tunteet sinua kohtaan ovat hyvin laimeat. Viheltäisin pelin tässä vaiheessa poikki. Ette taida olla toisillenne sopivia. Tämä nainen ei ole sinua varten ja löydät vielä paremmankin.
Kello tikittää koko ajan. Paljonko aikaa jäljellä.
Tästäkin keskustelusta huomaa eritoten miesten haikailevan vanhanajan talousliittojen perään. Aiemmin naisten oli pakko mennä jonkun kanssa yhteen. Nykyään (kiitos somen) tieto kulkee ja nuoret naiset voivat hakea tietoa terveistä ihmissuhdemalleista. Siksi erojakin tapahtuu aiempaa enemmän.
Ap, miten sulla ja naisystävälläsi menee nytten?
Huomannut saman. Ehkä naiset ovat vain koko ajan tulossa tyhmemmäksi?