100% sellainen mies josta olen unelmoinut ikäni käy muhun ihan kuumana, mut en vaan tunne vetoa häneen.
Olen etsinyt miestä jo pidemmän aikaa. Kriteerit on tietyllä tapaa korkealla. On paljon asioita, mistä haluan olla kumppanin kanssa samalla levelillä; arvoja ja mielipiteitä, tietynlaista seksuaalisuutta, tapaa olla ja elää ja nauttia pienistäkin asioista suurella liekillä. Huumorintaju, kiinnostuksen kohteet, tavoitteet, ihan kaikki tämän miehen kanssa mätsää. Voisin noin vaan kuvitella ihanan loppuelämän hänen kanssaan.
Ulkoisesti hän on komein mies jonka olen ikinä kohdannut. Ja hän on ihan pähkinöinä musta. Mutta helvetti soikoon, feromonitko tässä sitten vaan mättää? Vaikka olen kaikkeni yrittänyt, en vaan syty hänestä. Hän on unelmieni rakastaja, tekee kaikkensa mun nautinnon eteen. Hänessä on särmää ja rouheutta, kiihkoa ja miehekkyyttä, mutta myös ihanaa hidasta hellää herkkyyttä. Siis yhä vaan, juuri ihan kaikkea mistä olen aina haaveillut.
Olen tapaillut monia miehiä, joista olen syttynyt, mut koska isossa kuvassa on ollut asioita jotka ei ole mätsänneet, en ole alkanut suhteeseen. En kykene tinkimään tietyistä asioista tai arvoista.
Tää mies on kaikilla mittareilla liian hyvää ollakseen totta. Ja ilmeisesti se on nyt vaan hyväksyttävä että näin on, tästä ei tule totta. Hän kelpaisi varmaan lähes kelle vaan, mut hänkin on todella tarkka siitä kenen kanssa alkaa edes yrittämään. Jostain syystä mä olisin hänelle se, jota on koko elämänsä etsinyt.
Voiko tuo kemia kehittyä vasta ajan kanssa? Olen aiemmin ihan suorilta lopettanut tapailun, jos sitä ei ole ollut heti alkuun. Olen varma että näin täydellistä mätsiä ei tule enää ikinä vastaan, ja mietin että pitäisikö vaan jatkaa yrittämistä? Olen aivan lannistunut ja tuntuu että en enää jaksa etsiä, jos tästä ei tule mitään.
Apua.
N43
Kommentit (67)
Luonto ei oo tarkoittanut teitä yhteen, kyse on nimenomaan feromoneista ja biologiasta. Muista että sinä et pysty päättämään kehen tunnet vetoa ja kehen et. Luonto sen määrittelee ja siinä on kyse meitä suurimmista asioista
Vierailija kirjoitti:
Luonto ei oo tarkoittanut teitä yhteen, kyse on nimenomaan feromoneista ja biologiasta. Muista että sinä et pysty päättämään kehen tunnet vetoa ja kehen et. Luonto sen määrittelee ja siinä on kyse meitä suurimmista asioista
Näin mä itsekin ajattelen.. Aivan uskomattoman turhauttavaa ja surullista!
Ap
Joo o, itellä ei ole yhtään sellanen mies, jonka kuvittelin haluavani mutta seksuaalinen vetovoima on ollut alusta asti, ja rakkaus. Ehkä voit kuitenkin vielä ihastua häneen myöhemmin paremmin, naisellahan kestää usein pitempään se syttyminen.
Ehkä hormonisi ovat alhaalla iän vuoksi. Käy lääkärillä.
Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Se voi viedä halut.
Kuinka kauan olette tunteneet? Missä tutustuitte toisiinne?
Olet tyypillinen nainen, joka on koukussa epävarmuuteen, tunteiden vuoristorataan ja miesten jahtaamiseen. Tämä mies haluaa sinut ja pitää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, joten fiiliksesi lässähtävät. Haluat kokea sen jännemmän miehen, jonka tunteista ei ota selkoa, koska tyypin sanat ja teot ovat ristiriidassa.
Vaihdevuosimummo taas vinkuu. Ota suosiolla kissa ja boysoberiksi.
Mä kyllä olen aina kiihottunut lähes välittömästi, jos olen tuntenut vetoa mieheen. Sitä ovat edelliset hämmästelleetkin. Ei ole kyse iästä, edellisestä kerrasta ei ole niin kauaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen nainen, joka on koukussa epävarmuuteen, tunteiden vuoristorataan ja miesten jahtaamiseen. Tämä mies haluaa sinut ja pitää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, joten fiiliksesi lässähtävät. Haluat kokea sen jännemmän miehen, jonka tunteista ei ota selkoa, koska tyypin sanat ja teot ovat ristiriidassa.
Erittele tuosta shitistäsi oletukset ja sitten niiden motivaatio. Opit jotakin.
Parisuhteen etsiminen on parasta itsensätutkistelua.
Haaveet kaatui . . . sinä haluat ihan jotain muuta kuin niitä mitä olet paparille rustannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo edellisetkin ovat olleet musta ihan samalla tavalla kiinnostuneita, en usko että on kyse siitä.
Ap
No joka tapauksessa ei tuosta tule mitään, turha nyt aiheuttaa äijälle kärsimystä. Tee mitä pitää eli anna olla. Kerrot ettei vika ole hänessä jne.
En jaksanut lukea novelliasi loppuun saakka. Vaikutat todella rasittavalta tyypiltä, toivottavasti kyseinen mies löytää itselleen jonkun normaalin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Joo o, itellä ei ole yhtään sellanen mies, jonka kuvittelin haluavani mutta seksuaalinen vetovoima on ollut alusta asti, ja rakkaus. Ehkä voit kuitenkin vielä ihastua häneen myöhemmin paremmin, naisellahan kestää usein pitempään se syttyminen.
Onko oikein puhua että naisella kestää 'syttyminen' kauemmin? Mielestäni se syttyminen = kemiat toimii on heti tai ehkä ei edes koskaan mutta että haluaa fyysistä seksiä on sellainen mikä tulee hieman jälkijunassa kun tutustuu mieheen hieman paremmin. Tämä tällainen enemmän 'himomainen' juttu luulisin on enemmän miesten juttu kuin naisten.
Tavattiin tinderissä ja kolme viikkoa tässä tapailtu aika tiiviisti.
Ap
Vaikka kemiaa olisi kujnka paljon, seksi on yleensä miehen kanssa heikkotasoista. Nyt saat siitä iloa nautintoa.