Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100% sellainen mies josta olen unelmoinut ikäni käy muhun ihan kuumana, mut en vaan tunne vetoa häneen.

Vierailija
29.06.2024 |

Olen etsinyt miestä jo pidemmän aikaa. Kriteerit on tietyllä tapaa korkealla. On paljon asioita, mistä haluan olla kumppanin kanssa samalla levelillä; arvoja ja mielipiteitä, tietynlaista seksuaalisuutta, tapaa olla ja elää ja nauttia pienistäkin asioista suurella liekillä. Huumorintaju, kiinnostuksen kohteet, tavoitteet, ihan kaikki tämän miehen kanssa mätsää. Voisin noin vaan kuvitella ihanan loppuelämän hänen kanssaan.

Ulkoisesti hän on komein mies jonka olen ikinä kohdannut. Ja hän on ihan pähkinöinä musta. Mutta helvetti soikoon, feromonitko tässä sitten vaan mättää? Vaikka olen kaikkeni yrittänyt, en vaan syty hänestä. Hän on unelmieni rakastaja, tekee kaikkensa mun nautinnon eteen. Hänessä on särmää ja rouheutta, kiihkoa ja miehekkyyttä, mutta myös ihanaa hidasta hellää herkkyyttä. Siis yhä vaan, juuri ihan kaikkea mistä olen aina haaveillut.

Olen tapaillut monia miehiä, joista olen syttynyt, mut koska isossa kuvassa on ollut asioita jotka ei ole mätsänneet, en ole alkanut suhteeseen. En kykene tinkimään tietyistä asioista tai arvoista. 

Tää mies on kaikilla mittareilla liian hyvää ollakseen totta. Ja ilmeisesti se on nyt vaan hyväksyttävä että näin on, tästä ei tule totta. Hän kelpaisi varmaan lähes kelle vaan, mut hänkin on todella tarkka siitä kenen kanssa alkaa edes yrittämään. Jostain syystä mä olisin hänelle se, jota on koko elämänsä etsinyt. 

Voiko tuo kemia kehittyä vasta ajan kanssa? Olen aiemmin ihan suorilta lopettanut tapailun, jos sitä ei ole ollut heti alkuun. Olen varma että näin täydellistä mätsiä ei tule enää ikinä vastaan, ja mietin että pitäisikö vaan jatkaa yrittämistä? Olen aivan lannistunut ja tuntuu että en enää jaksa etsiä, jos tästä ei tule mitään. 

Apua.

N43

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on täydellistä, mutta lisää pitäisi olla. Eikö olekin kummallista, että naisia pidetään nirsoina?

Seksuaalinen vetovoima puuttuu. -eri

Vierailija
42/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että mies on narsisti joka tekee kaikkensa saadaakseen sinut kunnes kaikki muuttuu. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on.

Aika omituinen johtopäätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma hajuaistilla on mittava osa vetovoiman tuntemisessa: vaikka tuntuisi, että ei haista mitään erityistä toisessa niin jokaisella meistä on luontainen haju.

Haju sitten viestii aivoille, onko geenit liian lähellä tai jotain ja siitä sitten johtuu, syttyykö vai ei.

Liittynee lisääntymiseen ja biologiaan.

Vierailija
44/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisessa on jotain mystistä. Itselläni oli tarkat kriteerit sen suhteen mitä haluan kumppanilta. Koin, että parempi olla yksin kuin tyytyä mihinkään. Tapasin useita upeita naisia ja monissa kaikki oli ns. paperilla kohdillaan, mutta silti jokin puuttui. En osannut määritellä mikä. Sitten tapasin nykyisen naisystäväni ja vaikka hänessä oli paljon sellaisia piirteitä, jotka oliva miltei hakemani vastakohtia, olin heti myyty. Olemme olleet nyt viisi vuotta yhdessä ja edelleen, joka aamu katson häntä ja tunnen kiitollisuutta siitä, että hän on elämässäni. 

Olen tullut siihen tulokseen, että rakkaudessa on jokin sellainen puoli jolla ei ole mitään tekemistä rationaalisuuden kanssa.

Vierailija
45/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinenkello tikittää?

Vierailija
46/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin Ap:ta about 20 vuotta nuorempana parinkympin alussa tuota virhettä, että roikutaan väkisin kiinni siinä ns. paperilla täydellisessä paketissa, vaikka kemiaa ja tunteita ei ole. Yritin väkisin saada itseäni tuntemaan tunteita, joita ei ollut ja väänsin itseni kunnon umpisolmuun emotionaalisesti. Onneksi se kosahti suhteellisen nopeasti eikä muutettu yhteen, menty naimisiin tai saatu lapsia. 

Vierailija
47/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että mies on narsisti joka tekee kaikkensa saadaakseen sinut kunnes kaikki muuttuu. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on.

Omituista Ap:n aloituksessa on kaikillä mittareillä mitattuna täydellinen mies, joka ei kuitenkaan ole löytänyt ketään. Joku mättää.

Vierailija
48/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista Ap:n aloituksessa on kaikillä mittareillä mitattuna täydellinen mies, joka ei kuitenkaan ole löytänyt ketään. Joku mättää.

Kuulostaa rakkauspommitukselta. Narsistihan on mittatilausihminen, joka on juuri sellainen, mitä toivot. Usein vaan heihin kyllä valitettavasti tuntee myös seksuaalista vetovoimaa, tämä yksilö ei ole herättänyt sellaisia tunteita. Yksi vaihtoehto on sekin, että ap innostuu seksuaalisesti vain jännämiehistä ja normaali tapaus tuntuu ei-kiinnostavalta. 

Vierailija
49/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen nainen, joka on koukussa epävarmuuteen, tunteiden vuoristorataan ja miesten jahtaamiseen. Tämä mies haluaa sinut ja pitää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, joten fiiliksesi lässähtävät. Haluat kokea sen jännemmän miehen, jonka tunteista ei ota selkoa, koska tyypin sanat ja teot ovat ristiriidassa.

En ole ap, mutta minua ainakin kiehtoo ajatuksena enemmän se, että mies haluaisi minua enemmän kuin minä miestä. (Olettaen tietysti, että kyseinen mies kuitenkin olisi minusta puoleensavetävä eikä myöskään mikään stalkkeri.) En tajua, miksi kukaan haluaisi olla mikään hyljeksitympi osapuoli.

Paitsi erotilanteessa tietysti on turvallisempaa tulla jätetyksi kuin olla jättäjä...

Vierailija
50/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen nainen, joka on koukussa epävarmuuteen, tunteiden vuoristorataan ja miesten jahtaamiseen. Tämä mies haluaa sinut ja pitää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, joten fiiliksesi lässähtävät. Haluat kokea sen jännemmän miehen, jonka tunteista ei ota selkoa, koska tyypin sanat ja teot ovat ristiriidassa.

En ole ap, mutta minua ainakin kiehtoo ajatuksena enemmän se, että mies haluaisi minua enemmän kuin minä miestä. (Olettaen tietysti, että kyseinen mies kuitenkin olisi minusta puoleensavetävä eikä myöskään mikään stalkkeri.) En tajua, miksi kukaan haluaisi olla mikään hyljeksitympi osapuoli.

Paitsi erotilanteessa tietysti on turvallisempaa tulla jätetyksi kuin olla jättäjä...

Haluat olla halutumpi sen miehen suunnalta, mutta et ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla hyljeksitympi? Kirjoitit itsesi pussiin.

Vierailija
51/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010506131.html

Tapailin miestä, jonka piti olla kaikin puolin täydellinen tästä syystä ajatuskin hänestä puistattaa nyt"

Ja silti niissä listoissa toistuu samat asiat vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ja se päätös tehdään juurikin kaiken muun paitsi niiden tärkeiden asioiden perusteella - eli pukeutuminen, kampaus, oletettu varallisuus sun muut edelleen menevät kaiken muun edelle. Herää väkisinkin kysymys, haluavatko naiset edes miestä joka kunnioittaa ja arvostaa häntä? Vai onko se naisten "kompassi" näissä asioissa jo niin vääristynyt, ettei enää tunnista niitä oikeita hälytysmerkkejä?

Vierailija
52/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on täydellistä, mutta lisää pitäisi olla. Eikö olekin kummallista, että naisia pidetään nirsoina?

Seksuaalinen vetovoima puuttuu. -eri

Mistä vetoa, että seuraava on identtinen. Eli kaikki teoriassa täydellistä, mutta vetovoima puuttuu. Ja sitä seuraava. Ja sitä seuraava. Listojen tekemisessä on se ongelma, että suurin osa ihmisistä ei tunne itseään kovin hyvin. Eli se lista perustuu johonkin muuhun. Tai puhtaaseen valheeseen.

Vierailija
53/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010506131.html

Tapailin miestä, jonka piti olla kaikin puolin täydellinen tästä syystä ajatuskin hänestä puistattaa nyt"

Ja silti niissä listoissa toistuu samat asiat vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ja se päätös tehdään juurikin kaiken muun paitsi niiden tärkeiden asioiden perusteella - eli pukeutuminen, kampaus, oletettu varallisuus sun muut edelleen menevät kaiken muun edelle. Herää väkisinkin kysymys, haluavatko naiset edes miestä joka kunnioittaa ja arvostaa häntä? Vai onko se naisten "kompassi" näissä asioissa jo niin vääristynyt, ettei enää tunnista niitä oikeita hälytysmerkkejä?

Eihän ap puhu mitään noista ns tyypillisistä kriteereistä. Pituus, paino, koulutus, varallisuus, status.

Vierailija
54/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastumisessa on jotain mystistä. Itselläni oli tarkat kriteerit sen suhteen mitä haluan kumppanilta. Koin, että parempi olla yksin kuin tyytyä mihinkään. Tapasin useita upeita naisia ja monissa kaikki oli ns. paperilla kohdillaan, mutta silti jokin puuttui. En osannut määritellä mikä. Sitten tapasin nykyisen naisystäväni ja vaikka hänessä oli paljon sellaisia piirteitä, jotka oliva miltei hakemani vastakohtia, olin heti myyty. Olemme olleet nyt viisi vuotta yhdessä ja edelleen, joka aamu katson häntä ja tunnen kiitollisuutta siitä, että hän on elämässäni. 

Olen tullut siihen tulokseen, että rakkaudessa on jokin sellainen puoli jolla ei ole mitään tekemistä rationaalisuuden kanssa.

Syy on yksinkertainen. Se "lista" jonka olet luonut, perustuu valheeseen. Se perustuu yhteiskunnan "ihanteisiin" ja odotuksiin. Se ei perustu sinuun, tai siihen, mikä sinua ihmisessä viehättää. Omalla kohdallani kaikkein inhottavinta on ollut se, että ihmiset ovat laiskoja. Eivät vaivaudu katsomaan edes viittä minuuttia, josko olisi jotain kemiaa. Päätös tehdään sen (kuvitteellisen) listan perusteella, joten yksikin "puute" riittää kaatamaan koko homman.

Vierailija
55/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
56/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma hajuaistilla on mittava osa vetovoiman tuntemisessa: vaikka tuntuisi, että ei haista mitään erityistä toisessa niin jokaisella meistä on luontainen haju.

Haju sitten viestii aivoille, onko geenit liian lähellä tai jotain ja siitä sitten johtuu, syttyykö vai ei.

Mielenkiintoista tässä teoriassa on se, että toinen osapuoli saattaa kuitenkin tuntea voimakasta vetovoimaa. Eikö olisi loogista että kumpikaan ei tuntisi vetoa?

Vierailija
57/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein saman diagnoosin. Toisaalta voi myös olla, että vastakohdat viehättää eli jos mies liian samanlainen, se ei viehätä. Joku puhuu luonnon tarkoituksesta, mutta minä ajattelen että se on Luojan tarkoitus: vastakohdaltaan oppii mitä elämässä pitää vielä oppia.

Vierailija
58/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat olla halutumpi sen miehen suunnalta, mutta et ymmärrä miksi kukaan haluaisi

Enkä kirjoittanut. En tajua, miksi kukaan haluaisi TIETOISESTI olla se hyljeksitty osapuoli sellaisen ristiriitaisen miehen kanssa, "jonka tunteista ei ota selkoa". Sehän se väite tuossa ylempänä oli.

Jos saisin valita, niin mieluiten olisin se halutumpi osapuoli kuin se tuskailija.

Paitsi tietysti erotilanteessa, kuten sanoin.

Vierailija
59/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista. Ei mulla tosiaan ole mitään statukseen tai varallisuuteen saati silmien väriin tms liittyviä kriteereitä, ei todellakaan. Ne on henkisen tason juttuja mistä en halua tinkiä. Jos nyt jotain konkreettisia esimerkkejä, en voi kuvitella elämää miehen kanssa, jonka mielestä on naisen oma vika jos tulee ahdistelluksi vähäpukeisuuden takia, tai että masennus ei ole sairaus vaan laiskuutta, tai että ihmisen arvo mitataan sillä miten tuottava yksilö on yhteiskunnalle. 

Sitten kaipaan sellaista tiettyä elämänpaloa ja halua vaikuttaa omaan hyvinvointiinsa. En jaksa miestä, johon tunnen valtavaa seksuaalista vetoa, mutta jonka elämä ei ole tyydyttävää mutta hän ei ole valmis tekemään asioille mitään, vaan hän vaan valittaa kaikesta. 

Ja seksuaalisuus. Olen kokenut valtavaa halua yhtäkin miestä kohtaan, mut kävi ilmi että hän ei ole kovin aktiivinen eikä läheisyys merkitse hänelle niin paljoa. Miks lähtisin sellaisen kanssa elämää rakentamaan? Mä olen hyvin aktiivinen ja avoin seksin suhteen, ja olen jo kahdesta epätyydyttävästä pidemmästä suhteesta tuon epäsuhdan takia lähtenyt.

Tässä miehessä kaikki villeimmätkin unelmani ovat kohdallaan, mutta ilmeisesti luonto on tarkoittanut toisin. Viihdyn kyllä erittäin hyvin hänen seurassaan, mutta se suurin palo häntä kohtaan puuttuu. En tiedä, ehkä mun vaisto sanoo että kaikki on liian hyvin ollakseen totta. 

Ap

Vierailija
60/67 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista tässä teoriassa on se, että toinen osapuoli saattaa kuitenkin tuntea voimakasta vetovoimaa. Eikö olisi loogista että kumpikaan ei tuntisi vetoa?

Tätä mäkin olen kohdallani miettinyt, että jos toi on totta, niin miten on mahdollista että niin monesti vaan toinen tuntee vetoa.