Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri aikoo jättää 15- ja 16-vuotiaat pojat viikoksi yksin kotiin

Vierailija
29.06.2024 |

Ja häipyy itse Kreikkaan lomalle. Mitä mieltä asiasta? Yksinhuoltajalla ei ole kuulemma muuta vaihtoehtoa.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieniä jäämään koko viikoksi, varsinkin tuo 15 v. Jos tosiaan tilanne se et ovat koko ajan täysin keskenään. Tekisin lastensuojeluilmoituksen . Äiti olis voinu joko ottaa lapset mukaan lomalle tai jättää itsekin menemättä !T. Sossu 

Oletko tosissasi? Syrjäkyliltä nuoret muuttavat peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Teettekö siitäkin lastensuojeluilmoituksen? 

Vierailija
82/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 iässä olin kokopäivätyössä ja asuin työsuhdeasunnossa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pieniä jäämään koko viikoksi, varsinkin tuo 15 v. Jos tosiaan tilanne se et ovat koko ajan täysin keskenään. Tekisin lastensuojeluilmoituksen . Äiti olis voinu joko ottaa lapset mukaan lomalle tai jättää itsekin menemättä !T. Sossu 

Oletko tosissasi? Syrjäkyliltä nuoret muuttavat peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Teettekö siitäkin lastensuojeluilmoituksen? 

Sossut ovat hyödytöntä saastaa, ei voi luokitella edes ihmisiksi. Mutta luulen että on provo.

Vierailija
84/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla koti hyvässä kunnossa kun äiskä palaa lomilta? Bileet pidetty, tavarat särjetty ja arvotavara varastettu. Toivottavasti on rahaa korjata kotinsa.;)

Osalla lapset on kasvatettu, eikä jätetty kasvattamatta, niin kuin sinulla.

Kasvatushan tunnetusti eliminoi teini-iän.

Vierailija
85/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla koti hyvässä kunnossa kun äiskä palaa lomilta? Bileet pidetty, tavarat särjetty ja arvotavara varastettu. Toivottavasti on rahaa korjata kotinsa.;)

Jos sun lapset on kasvatettu noin, niin ei ehkä muiden.

Vierailija
86/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin yksin 15-vuotiaasta lähtien 2010-luvulla (asuin vanhempien omistamassa kämpässä eri kaupungissa kuin vanhemmat, koska kävin lukiota siellä).

Vierailija
87/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mun kaverit oltiin täysiä nörttejä tuossa iässä eikä biletetty laisinkaan. 

Vierailija
88/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietokone ja some pitää heistä huolen viikon. Ihan huoletta voi jättää yksin kotiin. Jääkaappiin vaan mikrolla lämmitettäviä eineksiä, niin hyvin pärjäävät. Joka ilta voi vaikka pitää Whatssapp-puhelun, että varmasti kaikki hyvin. 

Vierailija
89/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ap:n huoli, kun oman kaverini poika muutti 16-vuotiaana yksinään Jenkkeihin. 

Takapakkia on menty. Itse menin kesäksi Saksaan töihin, hotellia siivoamaan, olin 16 vuotias. On kyllä erikoista jos ei voi jättää tuon ikäisiä teinejä yksin viikoksi. 

Vierailija
90/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viikonloppuja yksin 13 vuotiaasta lähtien, vanhempien luvalla tietenkin. En halunnut enää lähteä perhemökkireissuille. 16-vuotiaana kävin jo kokopäivätöissä. Eiköhän tuon ikäiset osaa jo olla yksin yhden viikon. 

Näkeehän sen näistä kommenteistä että eivät osaa. Sillä tavalla kasvatettu ja holhottu, etteivät mitään osaa, ovat rajattomia.

Vierailija
91/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta. Teinit pysyvät kyllä hengissä, mutta kyllä se on heille ankeaa, että äiti toimii noin.

Luulen, että suuri osa teineistä olisi riemusta sekaisin. Saisivat olla keskenään, syödä mitä tykkäävät ja valvoa niin myöhään kuin huvittaa. 

Vierailija
92/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa pojat olla iloisia. Viikon saavat tumputtaa rauhassa!

Vierailija
93/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö ne teinit koskaan reissuun ulkomaille? Edes isänsä kanssa?

Vierailija
94/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan lähteminen on ilmastosyistä erittäin tuomittavaa ja sinne eurojen vieminen rinnastettavissa maanpetokseen. Jokohan maksoivat ne "lainansa" Suomelle takaisin?

Vierailija
95/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö ne teinit koskaan reissuun ulkomaille? Edes isänsä kanssa?

Onko äidillä tiedossa, kuka pojat on siittänyt?

Vierailija
96/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuutonta. Teinit pysyvät kyllä hengissä, mutta kyllä se on heille ankeaa, että äiti toimii noin.

Luulen, että suuri osa teineistä olisi riemusta sekaisin. Saisivat olla keskenään, syödä mitä tykkäävät ja valvoa niin myöhään kuin huvittaa. 

Normaaleilla teineillä, elleivät ole kesätöissä, menisi niin että veljekset kohtaavat puolen yön jälkeen jääkaapilla jos edes näkevät toisiaan koko päivänä. Elävät kokiksella, energiajuomalla ja roiskeläpillä ja saattavat pistää nenänsä ulos ovesta sitten kun juotava loppuu. Ainoa yhteinen aktiviteetti saattaa olla wolttaus sitten kun äidin ostamat einekset on syöty. Ei mitään terveellistä elämää, mutta ei tuollainen viikko kesälomalla ketään tapakaan.

Vierailija
97/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esikoiseni oli 15-vuotiaana koiravahtina kotona kun itse livahdin Saksaan viikoksi rälläämään, nuoremmat lapset olivat isänsä luona. Hyvin oli mennyt, laitoin rahaa tilille, täytin kaapit ruualla ennen lähtöä, viestiteltiin monta kertaa päivän aikana. Sovitusti piti pienet bileetkin. Mummunsa käyttäytyi vastuuttomammin kuin poikani.

Vierailija
98/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleilla teineillä, elleivät ole kesätöissä, menisi niin että veljekset kohtaavat puolen yön jälkeen jääkaapilla jos edes näkevät toisiaan koko päivänä. Elävät kokiksella, energiajuomalla ja roiskeläpillä ja saattavat pistää nenänsä ulos ovesta sitten kun juotava loppuu. Ainoa yhteinen aktiviteetti saattaa olla wolttaus sitten kun äidin ostamat einekset on syöty. Ei mitään terveellistä elämää, mutta ei tuollainen viikko kesälomalla ketään tapakaan.

Juuri näin. Eineksiä vaan jääkaappi täyteen ja sitten woltilla loput. Ihan  varmasti pojat pärjäävät keskenään kotona. Todennäköisesti ovat vaan mielissään, kun kerrankin saavat olla ihan rauhassa. 

Vierailija
99/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä järkätään orgiat.

Vierailija
100/176 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa iässä pitäisi jo pärjätä, ainakin jos ei ole kersoilla persugeenejä. Persut ovat tuossa iässä vielä ihan lapsen tasolla, moni vielä aikuisenakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi