Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka paha turn off on, jos naisella ei ole kavereita?

Vierailija
29.06.2024 |

Voisitko kiinnostua yksinäisestä naisesta? 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun just turn on! Vähemmän ihmissuhteita mistä nainen pitäisi eristää pois.

Lakkaa trollaamasta ja hommaa elämä.

Okei, sori. Aina yhtä vaikea päätellä, että koska noihin sarjaspämmättyihin trolliavauksiin saa trollata takaisin ja koska pitäisi keskustella vakavasti aiheesta. 

Vierailija
22/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät arvota naisia samoin perustein kuin naiset miehiä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, onko naisilla kavereita vai ei.

Ikävä kyllä, niitä kiinnostaa. Olen kuullut lukemattomia kertoja erittäinkin negatiivisia kommentteja siitä ettei mulla ole (paikallisia) kavereita. Vähintään sitä ihmetellään kovin säälivästi, pahimmillaan pilkataan kuinka minussa on varmaan jokin pahasti vialla. Isoimmalla osalle miehistä tämä on ISO ongelma.

Ps. Kaverit != elämä. Kyllä mulla on oma elämä ja en todellakaan haluaisi viettää kaikkea aikaa miehen kanssa, ihan kerta pari viikossa olisi optimi, työni on henkisesti väsyttävää ja kaipaan paljon omaa aikaa sekä aikaa liikunnalle jne. 

Ehkä olet tavanut presidenttimme tyylisiä ekstrovertteja jotka ei sovi sulle. Ei kaikki miehet sellasia ole. Suomessa varsinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi ihmisen kanssa, jolla ei ole tuttavia edes harrastuksien kautta. Liian iso riski otettavaksi, koska yksinäisyyden taustalla on usein jokin selittävä syy.

Odotan seurustelukumppaniltani sujuvia sosiaalisia taitoja enkä halua, että minuun takerrutaan. Olisi ahdistavaa olla toiselle ainoa ihmiskontakti.

Vierailija
24/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuntuu, että mitä kukaan mies näkisi tällaisessa yksinäisessä naisessa. Ehkä tässä sitten kuitenkin on toivoa. 

Kaverittomuus ei haittaa, mutta tuollainen itsesäälivoivottelu saattaisi haitatakin, jos jatkuvaa.

Vierailija
25/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään mitä väliä onko kavereita vai ei, miten ne parisuhteeseen liittyvät?

Vierailija
26/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä pieni pelko olisi eläisitkö vain minun kauttani. Toki, jos kaipaat paljon omaa aikaa, jne eli riippuu naisesta olisko turn off. 

Oleellinen asia onkin nyt mitä ap itse vastaa esittämäänsä kysymykseen. Eiköhän me kaikki etsitä kumppania joka on sinut omien valintojensa kanssa. 

Vierailija
27/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei, hyvin monet ovat nykyisin yksinäisiä. Ei se tee kenestäkään huonompaa ihmistä.

Vierailija
28/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään mitä väliä onko kavereita vai ei, miten ne parisuhteeseen liittyvät?

No, tota . . . minulla on työ, harrastuksia, läheiset, ystävät, jne. eli tasapainoinen elämä. On se vähän kaukaa haettua mitä yhteistä löytyy ihmisen kanssa,  joka no, tiedä mihin kaveriton ihmisen aikansa käyttää. 

Vierailija
29/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei, hyvin monet ovat nykyisin yksinäisiä. Ei se tee kenestäkään huonompaa ihmistä.

Yksinoleminen ei tarkoita automaattisesti sitä että olisi yksinäinen. 

Vierailija
30/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen että naisella on päihdeongelma

Vierailija
31/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen noita täytyy olla, jos naisella ei ole kavereita.

Vierailija
32/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. En minä niiden kavereiden kanssa seurustele.

M37

Juuri näin! Tässä on jännä ero miesten ja naisten välillä. Yksikin nainen lopetti tapailun, kun kaverini olivat hänen mielestään liian juntteja. Oikeasti mitä ihmettä?

Vierailija
33/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, monet ovat. Ymmärtääkö yksinäinen ihmistä, joka ei ole yksinäinen? Ja toki myös päin vastoin. 

Se miten yksinäinen itse suhtautuu yksinäisyyteensä on se oleellisin kysymys.

Jos on piilonarsisti, eli pahin marttyyri sitten jeesuksen se on turn off. 

Vierailija
34/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. En minä niiden kavereiden kanssa seurustele.

M37

Juuri näin! Tässä on jännä ero miesten ja naisten välillä. Yksikin nainen lopetti tapailun, kun kaverini olivat hänen mielestään liian juntteja. Oikeasti mitä ihmettä?

No, kyllähän se kertoo aika paljon ihmisestä itsestään millaisten ihmisten kanssa tämä viettää sitä aikaansa. 

Vierailija
35/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät arvota naisia samoin perustein kuin naiset miehiä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, onko naisilla kavereita vai ei.

Miksi nainenkaan välittäisi miehen kohdalla, onko miehellä kavereita? Parempi ehkä jos ei ole, sillä liikaa kavereiden kanssa notkuva mies on todennäköisesti huono puoliso ja isä. Minä en ainakaan ryhtyisi hoitamaan kakaroita, kun miehellä on jatkuvasti menoa kavereiden kanssa.

Vierailija
36/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi ihmisen kanssa, jolla ei ole tuttavia edes harrastuksien kautta. Liian iso riski otettavaksi, koska yksinäisyyden taustalla on usein jokin selittävä syy.

Odotan seurustelukumppaniltani sujuvia sosiaalisia taitoja enkä halua, että minuun takerrutaan. Olisi ahdistavaa olla toiselle ainoa ihmiskontakti.

Entä jos kaikki harrastukset on yksilöharrastuksia? Ei lenkiltä, salilta, museoista jne tule mitään tuttavuuksia. Sano mieluummin suoraan että haluat (jostain kumman syystä) kumppanin joka harrastaa joukkue/ryhmäharrastuksia. 

Vierailija
37/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen noita täytyy olla, jos naisella ei ole kavereita.

Ei tarvitse olla kuin sosiaalisesti laiska kuten minä. Ihania ihmisiä on ollut tarjolla kavereiksi, mutta olen tietoisesti pudottanut heidät elämästäni. Ei yksinkertaisesti ole ollut suurta kiinnostusta nähdä vaivaa kaverisuhteiden ylläpidossa. Ehkä noidat ovat tällaisia laiskimuksia, mene ja tiedä.

Vierailija
38/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen että naisella on päihdeongelma

Heillä on usein paljon "kavereita*.  Meillä, jotka emme juo. Juokse kaikenmaailman tapahtumissa on usein vähemmän. 

Vierailija
39/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tuskin takertuisi sinuun, kun ei ole vaivautunut takertumaan keneenkään muuhunkaan.

Vierailija
40/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainenkaan välittäisi miehen kohdalla, onko miehellä kavereita? Parempi ehkä jos ei ole, sillä liikaa kavereiden kanssa notkuva mies on todennäköisesti huono puoliso ja isä. Minä en ainakaan ryhtyisi hoitamaan kakaroita, kun miehellä on jatkuvasti menoa kavereiden kanssa.

Ja minä en alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, joka yrittäisi varastaa kaiken minun ajan itselleen. 

Totta hitossa sillä on väliä millaista elämää se toinen elää, kun etsitään itselleen oikeaa kumppania. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme