Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka paha turn off on, jos naisella ei ole kavereita?

Vierailija
29.06.2024 |

Voisitko kiinnostua yksinäisestä naisesta? 

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä.

Vierailija
2/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän monella miehelläkään ole kavereita kuin muutama tai ei lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun just turn on! Vähemmän ihmissuhteita mistä nainen pitäisi eristää pois.

Vierailija
4/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kavereita ja puolisoa tuskin tulee löytymään, joten olen kai turn off. 

Vierailija
5/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun just turn on! Vähemmän ihmissuhteita mistä nainen pitäisi eristää pois.

Lakkaa trollaamasta ja hommaa elämä.

Vierailija
6/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En minä niiden kavereiden kanssa seurustele.

M37

Vierailija
7/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät arvota naisia samoin perustein kuin naiset miehiä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, onko naisilla kavereita vai ei.

Vierailija
8/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu, että mitä kukaan mies näkisi tällaisessa yksinäisessä naisessa. Ehkä tässä sitten kuitenkin on toivoa. 

Vierailija
9/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ei haittaisi yhtään kun ei itsellänikään ole.

Eihän tuo paras mahdollinen tilanne ole jos kummallakaan ei ole kavereita mutta en usko että suuremmin haittaisi parisuhteen menestymistä.

Vierailija
10/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi, exällä ei ollut ystäviä ja siten ystävät tulivat minun kavereideni puolisoista. Tosi raskasta kuin toisella ei ole omaa elämää ollenkaan.

Vierailija
11/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole sit edes mitään läheisiä sisarussuhteita tai vanhempiin suhteita niin laittaa mietityttää et onko kaikki kotona. 

Vierailija
12/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuntuu, että mitä kukaan mies näkisi tällaisessa yksinäisessä naisessa. Ehkä tässä sitten kuitenkin on toivoa. 

No hei, kivempi vaan kun ei aina ole joku akkalauma pitämässä jotain saunailtaa yhteisessä kodissa.

Vierailija
13/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua haittaisi, exällä ei ollut ystäviä ja siten ystävät tulivat minun kavereideni puolisoista. Tosi raskasta kuin toisella ei ole omaa elämää ollenkaan.

No eikö sillä ollut sitä omaa elämää sitten niiden kavereiden puolisoiden kanssa? Tai mitään omaa harrastusta? 

Vierailija
14/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä mitä taustalla. Syitä voi olla monia. Ikä ja elämäntilanteet? Minkälainen suku? Onko asunut ulkomailla ja sinne jäänyt koko elämä? Jos on jo iäkkäämpi niin voi hyvinkin tuntea paljon ihmisiä esim harrastuksista ja ties mistä mutta uusia ja läheisiä suhteita ei ole helppo löytää, niitä ei ehkä edes halua solmia.

Vierailija
15/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähentänyt kaverisuhteet minimiin, kun mikään vastavuoroisuus ei toiminut. Tulivat kotiini ja asettuivat taloksi silloin kun heille sopi, ilmoittamatta mitään etukäteen tai kysymättä että kävisikö. Vastakutsuja kylään en saanut ja jos yritin ehdottaa, se ei koskaan käynyt. En kaipaa tuollaisia ns. ystäviä.

Vierailija
16/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät arvota naisia samoin perustein kuin naiset miehiä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, onko naisilla kavereita vai ei.

Ikävä kyllä, niitä kiinnostaa. Olen kuullut lukemattomia kertoja erittäinkin negatiivisia kommentteja siitä ettei mulla ole (paikallisia) kavereita. Vähintään sitä ihmetellään kovin säälivästi, pahimmillaan pilkataan kuinka minussa on varmaan jokin pahasti vialla. Isoimmalla osalle miehistä tämä on ISO ongelma.

Ps. Kaverit != elämä. Kyllä mulla on oma elämä ja en todellakaan haluaisi viettää kaikkea aikaa miehen kanssa, ihan kerta pari viikossa olisi optimi, työni on henkisesti väsyttävää ja kaipaan paljon omaa aikaa sekä aikaa liikunnalle jne. 

Vierailija
17/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähentänyt kaverisuhteet minimiin, kun mikään vastavuoroisuus ei toiminut. Tulivat kotiini ja asettuivat taloksi silloin kun heille sopi, ilmoittamatta mitään etukäteen tai kysymättä että kävisikö. Vastakutsuja kylään en saanut ja jos yritin ehdottaa, se ei koskaan käynyt. En kaipaa tuollaisia ns. ystäviä.

Ja sitten vielä kyläilyt osalla kesti tuntikausia. Ei mitään 1-2 tuntia vaan jopa 8 tuntia. En vaan jaksanut. Hankkiuduin näistä vähitellen eroon.

Vierailija
18/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään. 

Vierailija
19/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä pieni pelko olisi eläisitkö vain minun kauttani. Toki, jos kaipaat paljon omaa aikaa, jne eli riippuu naisesta olisko turn off. 

Vierailija
20/72 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä. Mukava luonne, yhteinen sävel ja hyvä seksi tärkeimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi