Miehet eivät ahdistele minua, tässä syitä siihen:
- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)
- Minulla ei ole tekoripsiä eikä rakennekynsiä
- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja
- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti
- En polta tupakkaa
- En vedä kännejä
- En etsi miesten huomiota (mutta saan silti ihailua)
- Olen ystävällinen ja huumorintajuinen
- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua
Viimeinen kohta on ensimmäisten pohjana. Kiitos kuuluu tietysti vanhemmilleni. Muistakaa kaikki vanhemmat tärkeä roolinne!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi.
Olet osa ongelmaa.
Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.
teineinä seisottiin kaverini kanssa junassa. Miehiä tuli käytävää pitkin, ohittivat meidät ja ohi kävellessään puristi kaverini takapuolta.
Ei siinä he ehtineet arvioida aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuudesta. Täysin spontaani kuorinta.
Aivan varmasti ehti.
Jos ois ollu 2 rekkalespoo nyrkkiraudat käsissä, bodybuildattu kroppa, sininen irokeesi ja rautaa naamassa, kaula, silmätatuoinnit, nahkarotsit niiteillä, ois pojat juossu itkien äit
Miehet sanovat tällaisia asioita ja sitten kuitenkin valittavat, jos joku nainen ottaa tatuointeja ja lävistyksiä ja värjää tukan siniseksi.
Sama täällä, pukeudun normivaatteisiin. Kukaan ei olenkoskaan ahdistellut.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen!
Musta on kyllä vaikea uskoa, ettei kukaan mies ole koskaan esim puristanut sua perseestä sun sitä toivomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen!
Musta on kyllä vaikea uskoa, ettei kukaan mies ole koskaan esim puristanut sua perseestä sun sitä toivomatta.
no ei ainkaana minua ole. En käy baareissa tai oudoissa paikoissa missä humalaisia
Ap:ta ei ahdistella koska hän on mies.
Semmosta. Mä poltan tupakkaa, joskus juon jopa kännit. Olen hoikka ja isorintainen, en ole koskaan ottanut mitään kosmeettisia toimenpiteitä, en edes rakennekynsiä. Meikkaan jos huvittaa eli en läheskään joka päivä. Ei mua ole koskaan ahdisteltu, iskeä on kyllä yritetty kymmeniä kertoja. En pidä sitä ahdisteluna jos mies osoittaa kiinnostustaan.
Raportoitu aloitus. Jospa jätettäisiin nämä postaukset tekemättä. Se että itselle ei ole käynyt on äärimmäisen harvinaista eikä pidä antaa kuvaa että olisi normaali tilanne ettei ahdistella. Lähes kaikki miehet ahdistelee naisia tavalla tai toisella. Osa jättää ahdistellut ajattelun tasolle, mutta ovat osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen!
no ei ainkaana minua ole. En käy baareissa tai oudoissa paikoissa missä humalaisia
Minua on ahdisteltu esim työmatkalla. Älä viitsi syyllistää uhria.
Minua ahdistellaan päivittäin. Osa on lähes huomaamattomia, jos asiaan ei ole perehtynyt. Tietyt eleet ja liikkeet paljastavat ahdistelun vaikka suoraan fyysistä tai sanallista ahdistelua ei tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistellaan päivittäin. Osa on lähes huomaamattomia, jos asiaan ei ole perehtynyt. Tietyt eleet ja liikkeet paljastavat ahdistelun vaikka suoraan fyysistä tai sanallista ahdistelua ei tapahtuisi.
Eli mitään ei ole tapahtunut ja kutsut sitä ahdisteluksi? Alkaa käymään sääliksi miehiä.
Jospa jokainen saa itse päättää milloin tuntee olonsa ahdistelluksi. Ainako pitää tapahtua se pahin? Jo mahdollinen tarkoitus/ajatus ahdistelusta on liikaa.
Meinaako aloittaja, että ahdistelu tapahtuu aina jossain ollessa humalassa ja vapaalla? Ja olisi jotenkin aina kontrolloitavissa? Ahdistelun kohteeksi voi joutua ja ihmisiä joutuukin työpaikallaan. Esimerkiksi asiakaspalveluammateissa, ihmiset jotka myyvät palveluita kotiin, hoitoalalla olevat ihan keskellä kirkasta päivää ei humalassa oleva siistin oloinen asiakas saattaa käyttäytyä asiattomasti. Päällä on työvaatetus ja olemus asiallinen. Osassa ammateista mennään ihmisten koteihin, jossa vastassa saattaa olla ihminen joka "vitsillä" heittää ehdotuksia millaisia palveluita haluaisi ostaa. Ja yrittää töitä tehdessä lähennellä. Joskus yritetään halata ja kosketella. Omaan ammattiini ei liity mitään fyysistä kontaktia toiseen ihmiseen. Työni on erittäin kaukana mistään eroottisista mielikuvista. Koen itse tuon vallankäytöksi ja usein siihen näillä henkilöillä liittyykin mielikuva, kun maksetaan jostain se myös oikeuttaa käytöksen. En itse ainakaan oleta, jos tarvitsen kotiini ammattilaisen apua esimerkiksi remottiin tai korjaustöihin tämän henkilön muuta tekevän, kuin ammattinsa mukaista työtä. Kaikille tämä ei näköjään ole selvää.
Olisit kilttien miesten unelma nainen mutta sinä et halua kilttiä miestä vaan jonkun pitkän ja komean jännämiehen jolla on pitkä rikosrekisteri. Hyvää kohtelua haluava nainen aina päätyy huonosti kohtelevan miehen tyttöystäväksi.
Miehet ovat sikoja. 90% baareissa "iskemään" tulevat ahdistelevat. Juoman tarjoaminen on kaikista oksettavinta, ikäänkuin heti halutaan palata takaisin 1800 luvulle jossa mies päätti rahankäytöstä ja nyt antaa naiselle yhden juoman hyvyyttään. Hyi yöks.
Minä en ole koskaan tehnyt naiselle aloitetta. En ole mennyt juttelee naiselle missään tilanteessa koskaan. Enkä tule tekemään aloitetta naisille koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tehnyt naiselle aloitetta. En ole mennyt juttelee naiselle missään tilanteessa koskaan. Enkä tule tekemään aloitetta naisille koskaan.
Aloite on eri asia kuin ahdistelu. Voit ahdistella vaikket aloitetta tekisikään. Kuulostat siltä että olet siis potentiaalinen ahdistelija. Et kieltänyt etkä tuominnut ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistellaan, vaikkei minullakaan ole tekokynsiä, -ripsiä, --tissejä tai -peppua. Ei ole tatuointeja, en pukeudu provosoivasti, en tupakoi tai käytä alkoholia, mutta silti jotkut miehet iskee perseeseen kiinni. Vedän heitä kyllä pataan.
Olen kyllä urheilullinen, luonnostaan blondi ja hoikka. Syy on näissä miehistä, ei minussa.
Tuommosesta huokuu heikkous. Enkä sano että pitäis muuttua, mutta jos et hakkaa niitä kourioita siinä paikalla, niin annat heidän tehdä niin aina. Jos kykenet tappeluun ja voittamaan kourijan, se näkyy sinusta. Tietty uhmakkuus. No, aniharva nainen on tämmönen.
Etkö lukenut, mitä kirjoitin? Minä aivan primitiivireaktiona vedän kourijoita lättyyn.
Ehkä tämä tulee sitten heille yllätyksenä ja on ristiriidassa ulkoisen olemukseni kanssa. Olen ns. kiltti tyttö. Jos joudun kulkemaan yksin yöllä niin yritän näyttää vihaiselta ( ja olen valmiina pakenemaan).
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sikoja. 90% baareissa "iskemään" tulevat ahdistelevat. Juoman tarjoaminen on kaikista oksettavinta, ikäänkuin heti halutaan palata takaisin 1800 luvulle jossa mies päätti rahankäytöstä ja nyt antaa naiselle yhden juoman hyvyyttään. Hyi yöks.
Ja drinkin ostamalla setämies luulee maksaneensa etumaksun pillusta.
Tiedän naisen joka tuli joukkoraiskatuksi 11-vuotiaana. Ap:n mielestä varmaan hänen omasyy.
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Eikä kynsiä. Hiuksia värjäsin silloin tumman ruskeaksi, se lienee sun mielestä lupa ahdistella.