Miehet eivät ahdistele minua, tässä syitä siihen:
- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)
- Minulla ei ole tekoripsiä eikä rakennekynsiä
- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja
- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti
- En polta tupakkaa
- En vedä kännejä
- En etsi miesten huomiota (mutta saan silti ihailua)
- Olen ystävällinen ja huumorintajuinen
- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua
Viimeinen kohta on ensimmäisten pohjana. Kiitos kuuluu tietysti vanhemmilleni. Muistakaa kaikki vanhemmat tärkeä roolinne!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, pukeudun normivaatteisiin. Kukaan ei olenkoskaan ahdistellut.
Ole onnellinen!
Musta on kyllä vaikea uskoa, ettei kukaan mies ole koskaan esim puristanut sua perseestä sun sitä toivomatta.
no ei ainkaana minua ole. En käy baareissa tai oudoissa paikoissa missä humalaisia
No minua puristettiin perseestä kun oli ruokakaupassa! Kaadoin sen setämiehen hyllykköjä päin. Sinne jäi pöllähtäneenä lattialle istumaan. Ikää oli minulla tuolloin n. 20 v.
lol hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, pukeudun normivaatteisiin. Kukaan ei olenkoskaan ahdistellut.
Ole onnellinen!
Musta on kyllä vaikea uskoa, ettei kukaan mies ole koskaan esim puristanut sua perseestä sun sitä toivomatta.
no ei ainkaana minua ole. En käy baareissa tai oudoissa paikoissa missä humalaisia
No minua puristettiin perseestä kun oli ruokakaupassa! Kaadoin sen setämiehen hyllykköjä päin. Sinne jäi pöllähtäneenä lattialle istumaan. Ikää oli minulla tuolloin n. 20 v.
lol hyvä :D
Niin muakin puristeltiin pyllystä Prismassa. Olin silloin raskaana ja kaksi lasta mukana ostoksilla. Häkellyin tästä kourimisesta niin, etten osannut edes sanoa mitään.
Onneksi olen jo keski-ikäinen, silti välillä vielä tulee näitä tilanteita. Nyt kun olen lihonut reilusti, niin se tuntuu suojaavan. Eli seuraavan kerran, kun tuntuu taas tarpeelliselta haukkua lihavia naisia, voi muistaa sen, että se on myös suojautumiskeino miehiä vastaan.
Monet täällä ilmoittavat ettei heitä ole ahdistelu. Se on täysin mahdoton ajatus. Ehkä kaikki ei vaan sitä huomaa vaan pitävät niitä limaisia katseita huomionosoituksia tai jotain muuta vaikka ovat eräs ahdistelun muoto.
Minua on puristeltu perseestä ruokakaupassa, esitelty sukupuolielimiä keskellä kirkasta päivää kaupungissa ja maaseudulla, suudeltu väkisin työpaikalla työaikana, työpaikan illanvietossa ja baarissa...kaikkea en edes muista, vaan olen pyrkinyt aktiivisesti unohtamaan.
Yleensä kyseessä on olleet minua 30 vuotta vanhemmat miehet eli n. 50-60- vuotiaat.