Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät ahdistele minua, tässä syitä siihen:

Vierailija
28.06.2024 |

- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)

- Minulla ei ole tekoripsiä eikä rakennekynsiä

- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja

- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti

- En polta tupakkaa

- En vedä kännejä

- En etsi miesten huomiota (mutta saan silti ihailua)

- Olen ystävällinen ja huumorintajuinen

- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua

Viimeinen kohta on ensimmäisten pohjana. Kiitos kuuluu tietysti vanhemmilleni. Muistakaa kaikki vanhemmat tärkeä roolinne!

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vetää kyllä aika lailla mutkat suoriksi, mutta kyllä hänen viestissään pienen pieni totuuden siemen on. 

Ihminen on eläin ja eläimen lailla ahdistelijat (=saalistajat) pyrkivät aina valitsemaan uhrikseen sen heikoimmalta vaikuttavan yksilön. Tällöin ahdistelun ja suoranaisen hyväksikäytön kohteeksi joutuminen on on todennäköisempää, jos ei ole saanut kotona vanhemmiltaan (erityisesti isältään) varauksetonta tukea naiseksi kasvamisessa. Tästä taitaa olla ihan tutkimuksiakin tehty.

Silti "väärässä paikassa väärään aikaan" oleminen on yleisin syy ahdistelluksi joutumiselle. Eli toisin sanoen paska säkä kohdata kusipää. Ja ne kusipääthän ehtii joka paikkaan halutessaan ja pilaavat normaalien miesten maineen sitten samalla.

Mua on kyllä ihmiset kiusanneet läpi elämän joten vaikutan kai heikolta tai erilaiselta mutta ahdistelija (ONNEKSI) jättäneet rauhaan

Vierailija
62/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ahdistele naisia. Tällä tavalla saan sen aikaan:

1. En vain ahdistele naisia.

Tämän ansiosta kaikki naiset pukeutumisesta riippumatta ovat turvassa ahdistelulta minun taholtani. Tämä vinkiksi kaikille, saa ottaa omaan käyttöön!

En minäkään ahdistele naisia. En koskaan ole ahdistellut. En koskaan tule ahdistelemaan. Ei sillä tosin mitään väliä ole. Olen mies. Olen siis ahdistelija. End of story. Millään muulla ei ole väliä. Ei mielipiteelläni. Ei käytökselläni. Hyvin jos käy, vielä kaupan päälle syytetään valehtelusta. Tai vaikka keksitään jokin asia, josta voisi syyttää.

Jospa vaikka tatuoisit tuon kirjoituksen otsaasi. Mistä sen muuten tietää, ettet ole ahdistelija?

Miksi tatuoisin? Siksikö että joku pienisieluinen (vaihda tuohon sanan sieluinen tilalle vaikka sana munainen, mikäli et pointtia ymmärtänyt) idiootti niin vaatii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi. 

Olet osa ongelmaa. 

Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.

teineinä seisottiin kaverini kanssa junassa. Miehiä tuli käytävää pitkin, ohittivat meidät ja ohi kävellessään puristi kaverini takapuolta.

Ei siinä he ehtineet arvioida aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuudesta. Täysin spontaani kuorinta.

Aivan varmasti ehti.

Jos ois ollu 2 rekkalespoo nyrkkiraudat käsissä, bodybuildattu kroppa, sininen irokeesi ja rautaa naamassa, kaula, silmätatuoinnit,

No harvempi poju alkaa rettelöimään friikkisirkuksen kanssa. Ulkonäkö kertoo enemmän kin tuhat sanaa. Et sinä hyvällä itsetunnolla välty kourijoilta, mutta se suojelee laittamasta itseäsi esille, kourittavaksi, alttiiksi vaaroille paremmin.

Vierailija
64/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen se on silti se mies joka ahdistelee. Tietenkin olisi hienoa jos jokaisella naisella olisi hyvä itsetunto mutta naisen heikko itsetunto ei oikeuta ahdistelua. Se ahdistelu on sen ahdistelevan miehen syytä. Ei sen naisen. Syyllistät uhrin. Niin tyypillistä. "

Ahdistelija ahdistelee. Se nyt on itsestään selvää. Eikä mikään oikeuta ahdistelua. Jotkut ahdistelevat mistä tahansa syystä. Mutta. Jos oletetaan, että erittäin paljastavalla pukeutumisella on todennäköisempää joutua ahdistelluksi, olisiko aihetta pukeutua hieman vähemmän paljastaviin vaatteisiin?

Eli se kesämekko pitää jättää kaappiin ja pukeutua löysään toppahaalariin myös kesällä?

Kuka kesämekosta on puhunut? En minä ainakaan. Olet todennäköisesti trolli, mutta vastaa

Enpä ole vielä ikään asti nähnyt ketään tuollainen asu päällä.

Vierailija
65/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kyllä tupakointi, juominen tai paljastava pukeutuminen vaikuta. Energia vaikuttaa eniten. 

Itseänikään ei ahdistella, ja poltan kyllä kesäisin/lämpimissä maissa lomilla, juon viiniä ja saatan olla bilettämässä esim. musta nahkainen minihame, musta toppi, korkkarit, iso tukka, isot korut-asussa. Ei tosiaan ahdistella koskaan, ja puutun aina jos näen jonkun muun joutuvan epämääräisen käytöksen kohteeksi riippumatta siitä onko "uhri" nainen, mies, lapsi vai mikä. Eli olen itsevarma enkä pelkää yhtään jotain random miehiä, sen varmasti aistii jotenkin. 

Vierailija
66/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon kyllä tupakointi, juominen tai paljastava pukeutuminen vaikuta. Energia vaikuttaa eniten. 

Itseänikään ei ahdistella, ja poltan kyllä kesäisin/lämpimissä maissa lomilla, juon viiniä ja saatan olla bilettämässä esim. musta nahkainen minihame, musta toppi, korkkarit, iso tukka, isot korut-asussa. Ei tosiaan ahdistella koskaan, ja puutun aina jos näen jonkun muun joutuvan epämääräisen käytöksen kohteeksi riippumatta siitä onko "uhri" nainen, mies, lapsi vai mikä. Eli olen itsevarma enkä pelkää yhtään jotain random miehiä, sen varmasti aistii jotenkin. 

Ei johdu tuostakaan. Itse olen epävarma ja heikko itsetunto ja ei ahdistella koskaan.

Vierailija
67/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas solvataan miehiä. Alankin tässä ilmiantamaan naisten miesvihakommentteja. ~Mies26

Vierailija
68/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin samanlainen kuten aloituksessa kuvailtiin, silti minua on vuosien varrella eri tilanteissa ahdistelu, kourittu ja perääni on huudeltu, seuraani on vastoin tahtoani tuppauduttu, minua on seurattu jne.

Taitaa olla miehen väsäämä aloitus. 

Vierailija
69/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä ikään asti nähnyt ketään tuollainen asu päällä.

En minäkään ennen tuota. Tai sen jälkeen. Eli herättää kyllä huomion, kun tulee vastaan.

Vierailija
70/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin alle 30-vuotiaana baarissa osa-aikaisena töissä useamman vuoden. Ylipainoa oli ja isot rinnat. Työpaitana perus t-paidat mitä työnantaja tarjosi. Yleensä en meikannut tai jos meikkasin niin vain vähän. Silti ahdistelijoita ja ehdottelijoita riitti. Monen ikäisiä. 

Nyt on vielä enemmän ylipainoa (painonpudotus menossa toki), mutta sen lisäksi myös ikä suojelee koska olen yli 40v. Ja nykyään tatuoinnit osittain jo näkyvillä paikoilla. Rakennekynnet ja ripsienpidennykset mulla on ollut avioliitossa ollessa. Toki otan tänäkin vuonna rakennekynnet loman ajaksi ja olen sinkku nykyään, tuskin lisää ahdisteluita. Mitään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä ja pistoksia ei ole eikä tule. 

Ap:lta todella törkeää uhrien syyllistämistä. Ap on joko mies tai sitten todella hyvällä tuurilla varustettu nainen. Kun ahdistelun uhriksi voi joutua ihan jo esiteininä tai jopa lapsena. Miten nämä muka antaa miehille ymmärtää, että on ok lähestyä?

Mä olin 14v. ja kaverit 13v ja 12v. kun oltiin uimarannalla. Oltiin pukeuduttu ihan tavallisiin uikkareihin. Uitiin ja sitten mentiin rannalle ottamaan aurinkoa. Vähän matkan päässä joku mies yksin ja makasi vatsallaan. Vähän väliä vilkuili meitä, en tiedä ketä meistä. Mulla oli jo ihan kohtuullisen kokoiset rinnat tuossa iässä, mutta mistä tuota tietää vaikka miestä olisi kiinnostanut kehittymättömämpi. Aikansa mies meitä vilkuili ja sitten hän kääntyi selälleen. Huomattiin miehen uimahousujen kohoumasta, että hänellä seisoo ja siinä kohtaa lähdettiin paikalta pois todella nopeasti. Olisi pitänyt varmaan heti tuolloin kertoa jollekin aikuiselle, mutta paniikissa vain haluttiin pois tilanteesta.

Vierailija
71/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ahdistele minua.

Ai miksikö? Minulla on moottorisaha käsissäni. 

Vierailija
72/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Unohdit mainita sen 40kg ylipainon.

Vierailija
73/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Unohdit mainita sen 40kg ylipainon.

Kyllä mua on ahdisteltu vaikka on ollut 30kg ylipainoa. Typerää kuvitella, että ylipainoisia ei ahdistella.

Vierailija
74/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin liikkuva nainen joutuu herkemmin ahdistelluksi kuin toisten seurassa kulkeva. Yksinäinen nainen on helppo kohde.

Kun liikun mieheni tai ystäväni seurassa, kukaan ei taatusti ahdistele. Mutta kun kuljen yksin esim. työmatkat (vuorotyö) olen vuosien varrella kohdannut monenlaista ahdistelijaa. Päällekarkaushälytin on aina mukanani.

Luulisi iänkin alkavan jo suojella, mutta ei. Käsiksi käyminen on vähentynyt, mutta edelleen huudellaan.

Vierailija
75/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen ikä ahdistelun alkamiselle on noin kymmenen vuotta. Tuon ikäisillä lapsilla ei kyllä aloituksessa mainittuja asioita yleensä ole...

Vierailija
76/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen ulkoinen olemus suorastaan huutaa huomioita aloituksessa mainituilla keinoilla ynnä tekotisseillä ja muhkupepulla, onko jotenkin ihme jos sitä saa ylen määrin?

Minua ei ole nuorempanakaan ulkomuoto suojannut, mutta ehkä tikkuinen luonteeni on jotenkin näkynyt päälle päin. Vaikka en ole erityisen viettelevästi silmäillyt miehiä, niitä on saanut silti kivittää vähemmäksi.

Minä olen kiukkuisen ja maskuliinisen näköinen sekä kaiken päälle vielä lesbo, ja silti miehet ovat ahdistelleet seksuaalisesti ja huudelleet kadulla. :D Varmaan oma vikani kun poistuin keittiöstä!

Vierailija
77/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hiustenpidennykset, täyteaineita ja geelikynnet. Tykkään pukeutua pieniin sortseihin ja minimekkoihinkin. Minua ei ahdistella. Ystäväni on poikatyttö, ja häntä ahdistellaan koko ajan.

Meitä erottaa ikä. Nuoria naisia ahdistellaan todella paljon kaikkialla. Kaikenikäiset miehet ahdistelevat nuoria naisia, ja tämä on se ongelma.

Vierailija
78/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Pick Me Boy eli "mies", itse haluaisi tusinainkkelinä niin paljon huomiota/seksiä naisilta ettei hän kerta kaikkiaan pysty käsittämään ja näkemään käsitettä "ahdistelu" naisen/naisten kannalta kun se on itselle mahdottomuus ja saavuttamaton unelma. 

Mikään uhrissa, ympäristössä, planeettojen asennossa, maailmassa, jneuliuu ei oikeuta ahdistelua = ÄLÄ AHDISTELE.

Rautalankaa: ÄLÄ AHDISTELE = ÄLÄ AHDISTELE = ÄLÄ AHDISTELE (yhtään koskaan ikinä ketään mistään huolimatta).

Vierailija
79/106 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suorastaan pelottavan täydellinen omasta mielestäsi. Pysyvätkö naisetkin etäällä.

Vierailija
80/106 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua sitten ahdisteltiin ekan kerran, kun olin 7-vuotias? Listasi päti minuun.