Miehet eivät ahdistele minua, tässä syitä siihen:
- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)
- Minulla ei ole tekoripsiä eikä rakennekynsiä
- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja
- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti
- En polta tupakkaa
- En vedä kännejä
- En etsi miesten huomiota (mutta saan silti ihailua)
- Olen ystävällinen ja huumorintajuinen
- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua
Viimeinen kohta on ensimmäisten pohjana. Kiitos kuuluu tietysti vanhemmilleni. Muistakaa kaikki vanhemmat tärkeä roolinne!
Kommentit (106)
Minua ahdisteltiin ensimmäistä kertaa 9-vuotiaana, ennen kuin rintani olivat edes alkaneet kasvaa ja olin pukeutunut toppahaalareihin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus tekee rumaksi.
Mutta se suojaa, kun lihavana muuttuu näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ahdistele naisia. Tällä tavalla saan sen aikaan:
1. En vain ahdistele naisia.
Tämän ansiosta kaikki naiset pukeutumisesta riippumatta ovat turvassa ahdistelulta minun taholtani. Tämä vinkiksi kaikille, saa ottaa omaan käyttöön!
En minäkään ahdistele naisia. En koskaan ole ahdistellut. En koskaan tule ahdistelemaan. Ei sillä tosin mitään väliä ole. Olen mies. Olen siis ahdistelija. End of story. Millään muulla ei ole väliä. Ei mielipiteelläni. Ei käytökselläni. Hyvin jos käy, vielä kaupan päälle syytetään valehtelusta. Tai vaikka keksitään jokin asia, josta voisi syyttää.
"Edelleen se on silti se mies joka ahdistelee. Tietenkin olisi hienoa jos jokaisella naisella olisi hyvä itsetunto mutta naisen heikko itsetunto ei oikeuta ahdistelua. Se ahdistelu on sen ahdistelevan miehen syytä. Ei sen naisen. Syyllistät uhrin. Niin tyypillistä. "
Ahdistelija ahdistelee. Se nyt on itsestään selvää. Eikä mikään oikeuta ahdistelua. Jotkut ahdistelevat mistä tahansa syystä. Mutta. Jos oletetaan, että erittäin paljastavalla pukeutumisella on todennäköisempää joutua ahdistelluksi, olisiko aihetta pukeutua hieman vähemmän paljastaviin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen se on silti se mies joka ahdistelee. Tietenkin olisi hienoa jos jokaisella naisella olisi hyvä itsetunto mutta naisen heikko itsetunto ei oikeuta ahdistelua. Se ahdistelu on sen ahdistelevan miehen syytä. Ei sen naisen. Syyllistät uhrin. Niin tyypillistä. "
Ahdistelija ahdistelee. Se nyt on itsestään selvää. Eikä mikään oikeuta ahdistelua. Jotkut ahdistelevat mistä tahansa syystä. Mutta. Jos oletetaan, että erittäin paljastavalla pukeutumisella on todennäköisempää joutua ahdistelluksi, olisiko aihetta pukeutua hieman vähemmän paljastaviin vaatteisiin?
Eli se kesämekko pitää jättää kaappiin ja pukeutua löysään toppahaalariin myös kesällä?
Ei minuakaan enää kukaan ahdistele. Saattaa johtua iästä.
Nuorempana koin valitettavan paljon ahdistelua. Se alkoi teininä, silloin kun rinnat kasvoivat. Ne kasvoivat melkoisen suuriksi ja ovat herättäneet miehissä runsaasti mielenkiintoa.
Pukeutuminen ei vaikuttanut millään tavalla ahdistelun määrään. Edes sadeviittaan pukeutuminen sateisena päivänä ei sitä estänyt.
Vieläkin tulee tuijottelua, mutta iholle ei enää tulla.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä surullista, että nämä ahdistelijat näkee sen niin, että jos nainen laittautuu tai esim pukeutuu kauniiseen kesämekkoon, niin se nainen hakee huomiota miehiltä. Oikeastihan jotkut naiset vaan tykkää koristella itseään ja tykkää kauniista vaatteista. Ei siinä sen kummempaa.
On sellaisiakin, jotka tarkoituksella esittelevät itseään ja tavallaan "haistattelevat" ohikulkijoille. Ei tuo tietenkään oikeuta ketään mitään tekemään, mutta typeräähän se silti on. Ei kaikilla ole kykyä hillitä itseään. Jos olisi, ei olisi ahdistelua. Ei olisi ensimmäistäkään henkirikosta tai pahoinpitelyä.
Mua ei ahdistele kukaan, olen yli 180cm. Miehet kai pelkää tän pituisia naisia, lol. Onneksi oma mies ei pelkää xD
"enablismi. Ajatteletko, että naiset ovat luonnostaan kiinnostuneita kasvattamaan aikuisia mieslapsia? Onko meillä joku kirjoittamaton poliisina toimimisen velvollisuus? Me jo välttelemme ja syrjimme tällaisiam iehiä, pitäisikö meidän lisäksi alkaa harrastamaan kamppailulajeja ja potkimaan heitä päähän siksi, että kiusaavat meitä? kasva"
Joillain (aika monilla, jopa useimmilla?) naisilla on vastustamaton halu kontrolloida kaikkea miehessä. Jopa niin pitkälle, että alkaa kohtelemaan miestä kuin lasta, kun/jos mies ei suostu pompoteltavaksi. Ja jos mies suostuu pompoteltavaksi, on lopputulos täysin sama. Miksi kukaan kohtelisi puolisoaan noin? Miksi ei voi kohdella ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi.
Olet osa ongelmaa.
Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.
teineinä seisottiin kaverini kanssa junassa. Miehiä tuli käytävää pitkin, ohittivat meidät ja ohi kävellessään puristi kaverini takapuolta.
Ei siinä he ehtineet arvioida aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuudesta. Täysin spontaani kuorinta.
Aivan varmasti ehti.
Jos ois ollu 2 rekkalespoo nyrkkiraudat käsissä, bodybuildattu kroppa, sininen irokeesi ja rautaa naamassa, kaula, silmätatuoinnit, nahkarotsit niiteillä, ois pojat juossu itkien äitin hameen alle karkuun
Minua ahdistellaan, vaikkei minullakaan ole tekokynsiä, -ripsiä, --tissejä tai -peppua. Ei ole tatuointeja, en pukeudu provosoivasti, en tupakoi tai käytä alkoholia, mutta silti jotkut miehet iskee perseeseen kiinni. Vedän heitä kyllä pataan.
Olen kyllä urheilullinen, luonnostaan blondi ja hoikka. Syy on näissä miehistä, ei minussa.
Mistä vetoo Tarja Halosta ei kourita junan käytävällä. Kyllä siinä pojat haistaa että pidä näppis erossa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi.
Olet osa ongelmaa.
Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.
teineinä seisottiin kaverini kanssa junassa. Miehiä tuli käytävää pitkin, ohittivat meidät ja ohi kävellessään puristi kaverini takapuolta.
Ei siinä he ehtineet arvioida aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuudesta. Täysin spontaani kuorinta.
Aivan varmasti ehti.
Jos ois ollu 2 rekkalespoo nyrkkiraudat käsissä, bodybuildattu kroppa, sininen irokeesi ja rautaa naamassa, kaula, silmätatuoinnit, nahkarotsit niiteillä, ois pojat juossu itkien äit
Ulkonäkö ei kerro itsetunnosta tai siitä, miten arvokkaiksi he tuntevat itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ahdistele naisia. Tällä tavalla saan sen aikaan:
1. En vain ahdistele naisia.
Tämän ansiosta kaikki naiset pukeutumisesta riippumatta ovat turvassa ahdistelulta minun taholtani. Tämä vinkiksi kaikille, saa ottaa omaan käyttöön!En minäkään ahdistele naisia. En koskaan ole ahdistellut. En koskaan tule ahdistelemaan. Ei sillä tosin mitään väliä ole. Olen mies. Olen siis ahdistelija. End of story. Millään muulla ei ole väliä. Ei mielipiteelläni. Ei käytökselläni. Hyvin jos käy, vielä kaupan päälle syytetään valehtelusta. Tai vaikka keksitään jokin asia, josta voisi syyttää.
Jospa vaikka tatuoisit tuon kirjoituksen otsaasi. Mistä sen muuten tietää, ettet ole ahdistelija?
Ap vetää kyllä aika lailla mutkat suoriksi, mutta kyllä hänen viestissään pienen pieni totuuden siemen on.
Ihminen on eläin ja eläimen lailla ahdistelijat (=saalistajat) pyrkivät aina valitsemaan uhrikseen sen heikoimmalta vaikuttavan yksilön. Tällöin ahdistelun ja suoranaisen hyväksikäytön kohteeksi joutuminen on on todennäköisempää, jos ei ole saanut kotona vanhemmiltaan (erityisesti isältään) varauksetonta tukea naiseksi kasvamisessa. Tästä taitaa olla ihan tutkimuksiakin tehty.
Silti "väärässä paikassa väärään aikaan" oleminen on yleisin syy ahdistelluksi joutumiselle. Eli toisin sanoen paska säkä kohdata kusipää. Ja ne kusipääthän ehtii joka paikkaan halutessaan ja pilaavat normaalien miesten maineen sitten samalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistellaan, vaikkei minullakaan ole tekokynsiä, -ripsiä, --tissejä tai -peppua. Ei ole tatuointeja, en pukeudu provosoivasti, en tupakoi tai käytä alkoholia, mutta silti jotkut miehet iskee perseeseen kiinni. Vedän heitä kyllä pataan.
Olen kyllä urheilullinen, luonnostaan blondi ja hoikka. Syy on näissä miehistä, ei minussa.
Tuommosesta huokuu heikkous. Enkä sano että pitäis muuttua, mutta jos et hakkaa niitä kourioita siinä paikalla, niin annat heidän tehdä niin aina. Jos kykenet tappeluun ja voittamaan kourijan, se näkyy sinusta. Tietty uhmakkuus. No, aniharva nainen on tämmönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se kesämekko pitää jättää kaappiin ja pukeutua löysään toppahaalariin myös kesällä?
Kuka kesämekosta on puhunut? En minä ainakaan. Olet todennäköisesti trolli, mutta vastaan silti. Eräs varsin nuori naisihminen (oletan että oli nuori, en kysynyt, ihmettelin vain asuvalintaa) pukeutui kuin halpa prostituoitu (hädin tuskin peitti strategiset alueet - melkein kaikki muu näkyi). Toivon, ettei mitään ole käynyt, mutta hölmöä tuollaista silti on päälle laittaa.
>(mutta saan silti ihailua)
Minkälaista ihailua?
Ehkä ei sun - ja muista olla kiitollinen siitä.