Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät ahdistele minua, tässä syitä siihen:

Vierailija
28.06.2024 |

- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)

- Minulla ei ole tekoripsiä eikä rakennekynsiä

- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja

- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti

- En polta tupakkaa

- En vedä kännejä

- En etsi miesten huomiota (mutta saan silti ihailua)

- Olen ystävällinen ja huumorintajuinen

- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua

Viimeinen kohta on ensimmäisten pohjana. Kiitos kuuluu tietysti vanhemmilleni. Muistakaa kaikki vanhemmat tärkeä roolinne!

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi jossain määrin auttaa. Ja jos välttää baarit ja muut deitit. Muut friikit. Keski-iässä ylipaino suojaa joitakin.

Töissäkään ei kannata käydä, jos joutuu kulkemaan ruuhka-aikoina. Mua on puristettu persuksesta aamulla puoli kahdeksan bussissa matkalla töihin ja iltapäivällä liikennevaloissa seistessäni, kun olin matkalla röistä kotiin.

Vierailija
22/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi jossain määrin auttaa. Ja jos välttää baarit ja muut deitit. Muut friikit. Keski-iässä ylipaino suojaa joitakin.

Töissäkään ei kannata käydä, jos joutuu kulkemaan ruuhka-aikoina. Mua on puristettu persuksesta aamulla puoli kahdeksan bussissa matkalla töihin ja iltapäivällä liikennevaloissa seistessäni, kun olin matkalla röistä kotiin.

Tekoripset ja huulitäytteet löytynee silti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär oli opintojen ohella postissa töissä. Vaikka oli ihan vaan farkuissa ja postin vermeissä meikittä, miehet huutelivat hänelle, että on hyvä perse ja saisiko vähän jne. Miesten on turha yrittää puolustella toisiaan. Näitä tekoja puolustelevat ovat ihan yhtä kuvottavia kuin tekijät.

Vierailija
24/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ahdistele naisia. Tällä tavalla saan sen aikaan:

1. En vain ahdistele naisia.

Tämän ansiosta kaikki naiset pukeutumisesta riippumatta ovat turvassa ahdistelulta minun taholtani. Tämä vinkiksi kaikille, saa ottaa omaan käyttöön!

Vierailija
25/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kohtasi pitää paikkansa minun kohdallani, paitsi että tatuointeja minulla ei ole ollenkaan, mutta saan silti ahdistelua. Viimeksi mies lähti junasta seuraamaan (jouduin menemään kauppaan turvaan) ja yritti pakottaa treffeille ja saada yhteistietojani, vaikka sanoin monta kertaa ei. En tiedä, ehkä ulkonäkösi on sellainen, ap?

Vierailija
26/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan lihava. 

Vierailija
27/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten jo lapset joutuvat ahdistelun kohteeksi?

Itse olen kokenut sitä jo murrosiässä, eikä taatusti ole ensimmäistäkään  operaatiota tai huulitäytettä tai muuta kosmeettista toimenpidettä.

Ei edes paljastavaa pukeutumista tai viettelevää käytöstä  mitkä, vaikka näin olisi ollut EIVÄT oikeuta yhtään minkäänlaiseen ahdisteluun.

Olen saanut, ja ystävänä saivat, erittäin ällöttäviä ja oksettavia lähentymisyrityksiä ja jopa koskettelu limaisten setämiesten taholta. Jopa erään luokkakaverin isältä!  Tultiin tarjoamaan jopa rahaa.

Minulla on kuitenkin hyvä itsetunto jonka kasvatin kun kasvoni ulos murrosiästä ja nuoruuden epävarmuudesta.  Osaan ja uskallan antaa näille niljaisille ällötyksille takaisin ja pidän puoleni. Ja siitähän ei tykätä tietenkään.

Annan itsellen iuvan ja uskallan kulkea ja liikkua missä tahansa asussa minkä laisessa meikissä tahansa. Minuun ei tulla koskemaan ja jos yritetään osaan vastata aika kipeästi. Toista kertaa ei varmasti halua yrittää.

Halveksin sydämeni ja sieluni pohjasta näitä niljakkeita ja tiedän että oikeat miehet halveksuvat heitä. Oikean miehen ei tarvitse alentua sille tasolle koska he tuntevat oman arvonsa ja myös naisen arvon ja kunnioittavat sitä. He eivät jää ilman eikä paitsi mitään koska  normaali miehisyys on heille itsestäänselvyys.

On olemassa miehiä ja sitten on niitä toisia.

Vierailija
28/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi. 

Olet osa ongelmaa. 

Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.

Kokemukseni mukaan ahdistelijoita kiinnostaa eniten nuoruus. Sain nuorena kokea jatkuvaa ahdistelua etenkin vanhempien miesten taholta. Nyt 38-vuotiaana en enää vaikka en ole mitenkään huimasti rapistunut. Ei enää vuosiin ole kukaan yrittänyt, ei heitä aikuiset naiset näytä niin kiinnostavan. Ehkä joku ikäiseni kokee sitä vieläkin ja en todellakaan usko, että naisen olemuksessa mikään on syy siihen.

Vierailija
29/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Eli naisen oma vika jos joutuu ahdistelun kohteeksi. 

Olet osa ongelmaa. 

Kaikki miehet eivät ahdistele naisia, mutta ne jotka ahdistelevat, etsivät aktiivisesti merkkejä naisen heikosta itsetunnosta ja arvottomuuden tunteesta.

Edelleen se on silti se mies joka ahdistelee. Tietenkin olisi hienoa jos jokaisella naisella olisi hyvä itsetunto mutta naisen heikko itsetunto ei oikeuta ahdistelua. Se ahdistelu on sen ahdistelevan miehen syytä. Ei sen naisen. Syyllistät uhrin. Niin tyypillistä. 

Huutista kun tää asenne oikein huutaa pick me girliä. Että saatu huomio ei sittenkään riitä kun pitää muita naisia painaa alaspäin. 

Vierailija
30/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät minuakaan. Minun ratkaisuni ovat olleet

- välttelen kaikkia miehiä

- pakollisissa asioinneissa pyrin välttämään kaikkea ylimääräistä, mm. ilmeitä tai rupattelua

- vältän miesten ylläpitämiä palveluja

- minulla ei ole yhtäkään mieskaveria

- sukulaismiehilläni ei ole pääsyä elämääni

Silti tämän vuoden puolella jouduin hankalaan tilanteeseen erään viranomaisen kanssa, sillä hän juoksi perässäni haluten kätellä ja koskettaa minua. Asiointi kuitenkin onneksi loppui

Vierailija
31/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahdistelu on vain erityisherkkien naisten pään sisällä

Jos mies kysyy kadulla kävelevän naisen hintaa, niin onko se ahdistelua?

Vierailija
32/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

- Minulle ei ole tehty kosmeettisia toimenpiteitä (huulten täyttö, silikonit jne)

- Minulla ei ole näkyviä tatuointeja

- Pukeudun tyylikkäästi enkä liian paljastavasti

- En polta tupakkaa

- En vedä kännejä

- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua"

Minä olen kaikkea tuota, ja minua on miehet ahdistelleet jopa useasti. Mitäs siihen sanot, ap? 

Vierailija
33/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen ja mua on ahdisteltu.

- Minulla ei ole tatuointeja

- Pukeudun tavallisesti, en paljastavasti

- En polta tupakkaa

- Juon joskus alkoholia

- Minulla on vahva itsetunto, tiedän olevani arvokas ja ansaitsevani hyvää kohtelua

Vierailija
34/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus tekee rumaksi.

Vierailija
35/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on typerys. Onko edes nainen?

Vierailija
36/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lisää tuohon listaan vaan se mikä oikeasti merkitsee: et vaan ole ollut sopivassa paikassa juuri sopivaan aikaan. Voisin luetella monta tyttöä ja naista, jotka eivät ole mitenkään noihin tuntomerkkeihin sopivia, ja ahdisteltu on. Miesten ahdistelu on häpeä, mutta naisten enablismi ja lällättäminen yhtä lailla häpeä.

Vierailija
37/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä surullista, että nämä ahdistelijat näkee sen niin, että jos nainen laittautuu tai esim pukeutuu kauniiseen kesämekkoon, niin se nainen hakee huomiota miehiltä. Oikeastihan jotkut naiset vaan tykkää koristella itseään ja tykkää kauniista vaatteista. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
38/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ahdistele naisia. Tällä tavalla saan sen aikaan:

1. En vain ahdistele naisia.

Tämän ansiosta kaikki naiset pukeutumisesta riippumatta ovat turvassa ahdistelulta minun taholtani. Tämä vinkiksi kaikille, saa ottaa omaan käyttöön!

Totta, tämähän se on! Ahdistelu ei ole naisen ulkonäöstä kovinkaan paljon kiinni, vaan siitä jos törmää siihen pieneen vähemmistöön miehiä, joiden mielestä on "hauskaa" puristella pahaa-aavistamattomia naisia, tai heittää ala-arvoista kommenttia. Suurin osa tapaamistani miehistä on ollut kohteliaita ja rajansa tietäviä, ja sitten on ne muutama, jotka eivät osaa arvostaa vastakkaista sukupuolta. Näistä vähemmistöahdistelijamiehistä tulee suhteessa niitä jänniä pettäjäsankareita, koska he eivät arvosta naisia. Se on sitten taas oma soppansa, joka vaatisi oman ketjun.

Vierailija
39/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai lisää tuohon listaan vaan se mikä oikeasti merkitsee: et vaan ole ollut sopivassa paikassa juuri sopivaan aikaan. Voisin luetella monta tyttöä ja naista, jotka eivät ole mitenkään noihin tuntomerkkeihin sopivia, ja ahdisteltu on. Miesten ahdistelu on häpeä, mutta naisten enablismi ja lällättäminen yhtä lailla häpeä.

enablismi. Ajatteletko, että naiset ovat luonnostaan kiinnostuneita kasvattamaan aikuisia mieslapsia? Onko meillä joku kirjoittamaton poliisina toimimisen velvollisuus? Me jo välttelemme ja syrjimme tällaisiam iehiä, pitäisikö meidän lisäksi alkaa harrastamaan kamppailulajeja ja potkimaan heitä päähän siksi, että kiusaavat meitä? kasva

Vierailija
40/106 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mieshoitaja oli hyväksikäyttänyt dementikkoja hoitokodissa.

Oletko sitä mieltä että ne vanhukset itse aiheuttivat sen vai että se mies teki väärin?

Vaikka kulkisi nakuna kännissä kaupungilla ei se oikeuta ketään käymään käsiksi. Se että ei ole itse tullut ahdistelluksi on vain hyvää tuuria.