Kun omasta vaimosta on tullut vanha täti
Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "tädille"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijatyttönen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?
Kommentit (180)
Rakasta sitä tätiä, se on sun vaimo.
Mitäs peilistä näkyy, tätä nykyä?
Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.
Heti meni mammoilla tunteisiin :D
Eläköön vanha kiveshiki ja kitkerä jalkahiki 💪👴
Tässä nyt muistutetaan aapeetä siitä, että hänkin on jo keski-ikäinen setä. Mutta oikeasti vielä pahempaa on, jos hän onkin jäänyt ikuiseksi mieslapseksi.
Jospa kävisit kurkkaamassa peilistä, millainen vanha setä sinusta on tullut. Joku muu kuin kotipeili toimii paremmin realistisen kuvan saamiseksi. Kuten vaikka vaatekaupan sovituskopin peili, kun olet puolipukeissa.
Olen kateellinen niille, jotka voivat vitsailla keskenään pariskuntana, minne se söpö nuoripari on mahtanut kadota. t. sinkkutäti (silti kaukana incel-kurasta)
Vastauksista voi päätellä että moni tunnisti itsensä jo otsikosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista voi päätellä että moni tunnisti itsensä jo otsikosta :D
Sellaista se elämä on. Kukaan ei ole parikymppinen ikuisesti.
Totuushan on, että kaikki vanhenemme 😄.
Muistan järkytyksen parin vuoden takaa, kun istuin junassa matkalla kotiin ajatuksissani ja sitten vilkaisin käsiäni. Huomasin jossain vaiheessa saaneeni jonkun mummon muhkuraiset sormet ja ryppyiset kädet.
Mitä jos eroaisit jä jättäisit tädin rauhaan niin hän voisi etsiä timmin nuoren miehen itselleen.
Miehet on joskus huvittavia. Näkevät kyllä vaimonsa muutokset ulkonäössä ja olemuksessa, mutta omassa itsessään eivät huomaa mitään muutosta. Tai sitten vain sivuuttavat sen kylmän tosiasian, että itselläkin on nuoruudenpäivät takana.
Voi ei. Kyllä meidän mammojen on nyt kannustettava taas tätä miesparkaa päästämään tuo tätimäinen vaimo vapaille markkinoille miettimään tekosiaan.
Sillä onhan tuo nyt vallan epäoikeudenmukaista rouvaltasi.
Nyt otat seuraavaksi asiaksi valita nuorista tiimalasivartaloisista missitytöistä itsellesi uuden vaimon, vaikka määräajaksi, vaihdat sitten taas uuteen sorjasääreen.
T. Täti
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos eroaisit jä jättäisit tädin rauhaan niin hän voisi etsiä timmin nuoren miehen itselleen.
Harvalla miehellä on grannyfetissi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niitä mysteereitä joita ihmiskunta on miettinyt aikojen alusta alkaen.
Sekö mysteeri, että miksi juuri minä olen ainoa ihminen, jota vanheneminen ei koske, muut ikääntyvät silmissä?
Tähän on jo löydetty ratkaisu: itsepetos.
Vierailija kirjoitti:
Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.
Olen kyllä edelleenkin varsin urheilullinen ja hyvin säilynyt. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt muistutetaan aapeetä siitä, että hänkin on jo keski-ikäinen setä. Mutta oikeasti vielä pahempaa on, jos hän onkin jäänyt ikuiseksi mieslapseksi.
Sitä olenkin aina miettinyt, että missä vaiheessa keski-ikäisestä ihmisestä tulee keski-äkäinen ihminen?
Varmaan samaan paikkaan kuin se nuori mies, joka sinä olit tavatessanne.