Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti

Kommentit (419)

Vierailija
341/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon valokuvaajan älykkyystasosta. Eo jatkoon. Miehet tekevät itsestään vain pellen.

Nimet esiin, jotta naiset tietää välttää niitä luusereita.

Vierailija
342/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Jospa annettaisiin naisten itse päättää haluavatko he itsestään kuvia nettiin vai ei ja jos haluavat, niin millaisia.

Teillä ok jo some ja sekin on täynnä perseitä ja tossivakoja eli missä ero?

Vastaus ei ole että naiset ovat vapaaehtoisesti ne kuvat sinne laittaneet, kyllä keskinäinen sosiaalinen paine on siinä isoin asia. 

Erotatko yksittäisen ihmisen massasta?

Ai niin, koska davai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian kumipamppua kaappihöylääjille anukseen, niin että tuntuu. Oppiipahan.

T. Täti

Vierailija
344/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Jospa annettaisiin naisten itse päättää haluavatko he itsestään kuvia nettiin vai ei ja jos haluavat, niin millaisia.

Kun naiset itse päättävät niin ne kuvat ovat silti perseestä. Vai etkö ole Instagramissa?

Ei ole sama asia, eikä kaikki naiset jaa itsestään persekuvia.

Se on sitä hienompaa kuvaamista kun nainen tekee itse sen.

Vierailija
345/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että kunta-alan tätien pitkät kesälomat on alkaneet 😄

Enemmänkin huomaa sen, miten ylilaudan maksullisuus sai sairaiden pillerimiesten joukon tänne.

Koita mummo nyt jo ymmärtää että siinä internetissä on jonkin verran muitakin paikkoja kuin av ja ylis. 

Täytyy ymmärtää että mummot eivät uskalla käydä kuin Osuuspankin ja vauvan sivuilla. 

Vierailija
346/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Täti

Sellaiset sairaat fantasiat tädillä.

Vierailija
347/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Täti

Nokialainen nuoriso-ohjaaja vois toimia🤔 .. Tai sitten innostuvat kahta kauheammin ..

Vierailija
348/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että kunta-alan tätien pitkät kesälomat on alkaneet 😄

Enemmänkin huomaa sen, miten ylilaudan maksullisuus sai sairaiden pillerimiesten joukon tänne.

Koita mummo nyt jo ymmärtää että siinä internetissä on jonkin verran muitakin paikkoja kuin av ja ylis. 

Täytyy ymmärtää että mummot eivät uskalla käydä kuin Osuuspankin ja vauvan sivuilla. 

Eivätkä enää nettipankissakaan kun on niin paljon uutisia pankkihuijauksista. Laskujen kanssa konttoriin jonottamaan 🤣

Vierailija
349/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat saavat harrastaa valokuvataidetta aivan laillisesti jos niin haluavat. Mitä se laillinen harrastus teille naisille kuuluu?

Älkää pistäkö kuvia jakoon. Voisitte myös pyytää luvan kuvaukseen, nyt te olette vain säälittäviä ja pelokkaita nössöjä. Iik, pitäisi naisille puhua, iik.

Vierailija
350/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon valokuvaajan älykkyystasosta. Eo jatkoon. Miehet tekevät itsestään vain pellen.

Vai voiko tollasta tekevää edes mieheksi sanoa. Mies siis Mies omaa käytöstavat.

Vierailija
351/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Täti

Nettivinkki poliisille tehty. 

Vierailija
352/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset itse päättävät niin ne kuvat ovat silti perseestä. Vai etkö ole Instagramissa?

Se on vain pieni osa joka kuvaa persettään instaan, he näkyvät vain eniten koska jakavat niitä kuviaan. Toistan, kaikki naiset eivät jaa itsestään persekuvia.

Vierailija
353/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain pieni osa joka kuvaa persettään instaan, he näkyvät vain eniten koska jakavat niitä kuviaan.

Kyllä valehtelu kannattaa. 

Vierailija
354/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se yksi ketju teille psykoottisille suomihuorille riittänyt?

Tajuatko, että paljastit tässä itsesi ja agendasi.

Yksikään suomalainen mies, oli sitten kuinka väkivaltainen tai salakuvaaja, ei sanoisi suomalaisesta naisesta näin. Kaikenlaista muuta roskaa sieltä saattaisi tulla, voimasanojen kera, muttei noin.

Paljastuit. Lietsot siis palstalla vihaa naisten ja miesten välille. Tämän takia olet täällä 7-23. 

Semmosta. Et olekaan niin älykäs kun luulit.

Vierailija
355/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras peppu

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a116e8fc-7889-43f1-87…

Mies, vastaa peppukyselyymme

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/ed59a941-80a8-40e1-99…

Onko sinulla jo rypytystrikoot? TikTok-leggingsit saavat pepun näyttämään muhkealta

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/13fef1a3-2395-40e0-b36b-dd5ec39c7484

Millaiset alushousut korostavat parhaiten takamusta?

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/1fa6345b-aac7-4935-8f72-20f77f56887f

Peppu pyöreäksi! Pieni yksityiskohta pikkareissa tekee takamuksesta upean

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/201711222200549996

Kylie Minoguen sisko: Kylien peppu ansaitsee huomionsa

https://www.is.fi/viihde/art-2000000137694.html

6 helppoa vaatekikkaa, joilla saat peppusi näyttämään hyvältä

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005278509.html

Kurveistaan tunnettu malli kuvattiin piukoissa housuissa

https://www.is.fi/viihde/art-2000000000512.html

Mikä peppu! Laulajahottis verhosi muhkean takamuksensa tiukkoihin trikoisiin

https://www.is.fi/viihde/art-2000000792650.html

Pippa Middletonin peppu tallentui paahtoleipään

https://www.is.fi/viihde/art-2000000415503.html

Vierailija
356/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset esittelee itseään? Pitäisi pukeutua tavallisesti niinkuin miehetkin. Nyt pata kattilaa soimaa tässä asiassa. Naisilla peiliin katsomisen paikka. Ja julkisilla paikoilla saa kuvata.

Koko kesän tulee paidattomia, lyhyet shortsit jalassa kulkevia miehiä vastaan. Käytkö ikinä ulkona?

Vierailija
357/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan varma, että jos alan kuvata julkisilla paikoilla miehiä, niin muutamassa minuutissa joku heistä tulee uhkailemaan minua. Vaikka ihan vaan omaksi ilokseni pitäisin kuvakansiota puhelimellani.

Vierailija
358/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan ymmärrettävää että vihaan naisia. Naiset inhoavat minua. Se tunne mitä ruma mies naisessa herättää on inho. Sen takia toivovat että pysyisimme vaan mahdollisimman kaukana, jotta  he voivat keskittyä h u o r a a m i s e e n. Sitä ikäistäni naisisa lähestulkoon kaikki tekevät. Nussivat tuntemattomia tinderistä tavattuja tai sitten oman kaveripiirin jääkiekonpelaajia, bemarikuskeja ja muita +180cm huippukomeita miehiä. Saavat niiltä sukupuolitauteja mutta h u o r a a se ei haittaa. H u o r a ei vaadi bemarikuskia tai lätkäpelaajaa tai muutakaan panomiestä käyttämään kondomia koska h u o r a n  koko elämän tarkoitus on  tyydyttää niinpä. Niinpä h u o r a tulee raskaaksi mutta vastuun kantamisen sijasta hän murhauttaa oman lapsensa. Tätä kutsutaan "lisääntymisoikeuksien harjoittamiseksi".

Alahan poju jo luistella takaisin sinne rakkaalle palstallesi missä muutkin kaltaisesi naisia vihaavat ja solvaavat roikkuvat yhdessä somassa ringissä r*nkkaamassa omalle katkeruudelleen toisiaan ruokkien. Täällä ei ole sinulle yhtään mitään. Olet tehnyt jo vihasi ja katkeruutesi riittävän moneen kertaan selväksi. Ei tarvitse enää jankuttaa. Sille on selkeät perusteet miksei sinulla naismarkkinoilla onnista eikä vika ole edelleenkään ulkonäössäsi vaan tuossa vihassasi ja katkeruudessasi joka sinut on jo peruuttamattomasti myrkyttänyt ja joka näkyy aina tavalla tai toisella myös ulospäin. Sinua ei voi auttaa. 

Vierailija
359/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan ymmärrettävää että vihaan naisia. Naiset inhoavat minua. Se tunne mitä ruma mies naisessa herättää on inho. Sen takia toivovat että pysyisimme vaan mahdollisimman kaukana, jotta  he voivat keskittyä h u o r a a m i s e e n. Sitä ikäistäni naisisa lähestulkoon kaikki tekevät. Nussivat tuntemattomia tinderistä tavattuja tai sitten oman kaveripiirin jääkiekonpelaajia, bemarikuskeja ja muita +180cm huippukomeita miehiä. Saavat niiltä sukupuolitauteja mutta h u o r a a se ei haittaa. H u o r a ei vaadi bemarikuskia tai lätkäpelaajaa tai muutakaan panomiestä käyttämään kondomia koska h u o r a n  koko elämän tarkoitus on  tyydyttää niinpä. Niinpä h u o r a tulee raskaaksi mutta vastuun kantamisen sijasta hän murhauttaa oman lapsensa. Tätä kutsutaan "lisääntymisoikeuksien harjoittamiseksi".

Hakeudu terapeutille juttelemaan, tuo on kovin harhaista ja yksipuolista katkeraa juttelua. Tarvitset jonkun joka oikoo käsityksiäsi ja selittää asioita.

Vierailija
360/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan varma, että jos alan kuvata julkisilla paikoilla miehiä, niin muutamassa minuutissa joku heistä tulee uhkailemaan minua. Vaikka ihan vaan omaksi ilokseni pitäisin kuvakansiota puhelimellani.

Et ikinä tekisi niin. Sellaisesta saa vain haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän