Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti

Kommentit (419)

Vierailija
301/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei jää kuin ne laittomat keinot mikä sinällään on hyvin ikävää .. Kuvaajan pahoinpitely ei sitten myöskään ole laitonta .. itseasiassa se ei ole pahoinpitely ensinkään vaan kasvatusta ..

Kai ymmärrystä väkivaltaan löytyy myös silloin, jos se kuvaaja antaa takaisin? Ihan kasvatusmielessä tietenkin. 

Kuvaaja voi toki yrittää mutta koska kuvaaja näissä tapauksissa on useimmiten joko tuulenn*ssima vinkuheinä tai ylipainoinen jo yhdestä askeleestakin hengästyvä rinkir*nkkulainen jolla heikko pidätyskyky niin eipä kovinkaan paljoa vastusta ole odotettavissa vaikka uho saattaakin olla kova. Kasvatusta kuvaajan suorittamassa huitomisessa ei ole sillä kuvaaja siinä on toiminut vastoin yleisiä sivistyneitä tapoja ja ansaitsee kunnon kasvatusmetodit voidakseen irtaantua huonoista tavoistaan. 

Vierailija
302/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset yleensä antaa vinkkejä ennen lähestymistä kannattaako lähestyä, katsovat pitkään yms. Jos nämä asiat puuttuu, silloin ei iskuyritys tuota tulosta."

Ei naiset ikinä katso minua pitkään, koska olen niille liian ruma. Päinvastoin pyrkivät aina välttämään katsekontaktia. Näen kyllä millä tavalla ne katsovat niitä komeampia miehiä. Ja se millä tavalla olen yrittänyt jututtaa niitä naisia small talkilla, ne naiset yrittävät jututtaa minua komeampia miehiä aivan samanlaisella small talkilla. Ja suurin osa näistä tapahtumista tapahtuu juurikin erilaisissa opiskelijatapahtumissa

Tapaat vielä jonkun joka arvosta sinua omana itsenäsi eikä kuolaa laatikkoleukien perään. Kehitä itseäsi ihmisenä ja tee asioita mistä tykkäät, se vetää puoleensa naisia.

T: Pillumagneetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, no jos joku vetää kuvaajaa turpiin niin siitä ei seuraa rangaistusta sitten. 

#naistenlogiikka

Vierailija
304/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset yleensä antaa vinkkejä ennen lähestymistä kannattaako lähestyä, katsovat pitkään yms. Jos nämä asiat puuttuu, silloin ei iskuyritys tuota tulosta."

Ei naiset ikinä katso minua pitkään, koska olen niille liian ruma. Päinvastoin pyrkivät aina välttämään katsekontaktia. Näen kyllä millä tavalla ne katsovat niitä komeampia miehiä. Ja se millä tavalla olen yrittänyt jututtaa niitä naisia small talkilla, ne naiset yrittävät jututtaa minua komeampia miehiä aivan samanlaisella small talkilla. Ja suurin osa näistä tapahtumista tapahtuu juurikin erilaisissa opiskelijatapahtumissa

Ala järjestää pikadeitt-tapahtumia opiskelijoille, toimi, tee jotain.

Ota sinä joku reppana mieheksesi. Toimi, tee jotain.

En ole homo.

Vierailija
305/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En järjestä yhtään mitään. Olen jo tehnyt voitavani eli lähestynyt arkielämässä kohtaamiani naisia jotka ovat tehneet selväksi ettei heitä kiinnosta ja laittanut itseni deittiäppeihin tyrkylle jos joku huolisi - ei huoli.

Vierailija
306/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä joku reppana mieheksesi. Toimi, tee jotain.

En o

Järjestä sitten ihan itseksesi tapahtumasi. 

Vierailija
307/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no jos joku vetää kuvaajaa turpiin niin siitä ei seuraa rangaistusta sitten. 

#naistenlogiikka

Eikä ainoastaan logiikka vaan naisten toimintatapa ja moraali.

Vierailija
308/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin taas tarkastamasssa deittiprofiilit jos olisi tullut tykkäyksiä. Ei vieläkäån yhtään. Näköjään kaikki tykkäykset meni taas jääkiekonpelaajille ja bemarikuskeille.

Vihaan teitä inhottavat h u o r a t

Siinähän vihaat. Itse sen kanssa joudut elämään koko loppuelämäsi. Me muut tiedämme vältellä sitä. Sinä et ole enää avun ulottumattomissa, se on tullut selväksi. Sinä olet menetetty tapaus. Onnea siitä. 

Vierailija
309/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei uskaltanut kirjoittaa sanaa perse koska palstalla päivystävänä pelkäsi banneja ja aloituksen poistamista 🤣

Vierailija
310/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin taas tarkastamasssa deittiprofiilit jos olisi tullut tykkäyksiä. Ei vieläkäån yhtään. Näköjään kaikki tykkäykset meni taas jääkiekonpelaajille ja bemarikuskeille.

Siinähän vihaat. Itse sen kanssa joudut elämään koko loppuelämäsi. Me muut tiedämme vältellä sitä. Sinä et ole enää avun ulottumattomissa, se on tullut selväksi. Sinä olet menetetty tapaus. Onnea siitä. 

Näin naiset harjoittavat henkistä väkivaltaa.

Vierailija
311/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jumissa omassa negatiivisessa asenteessa. Yritä keksiä jokin rakentava tapa päästä asenteestasi eroon, yritä löytää kiitollisuuden aiheita ja iloa.

Ei ole myöskään naisten syy että luonto on muovannut ihmisistä ja eläimistä tollaisia.

Viha on kuluttavaa, yritä kääntää ajatuksesi positiivisuuteen.

Paljon on omasta mielestäsi kiinni. Vihainen ihminen ei ole hyvä pohja edes millekään suhteelle.

Ehdota jollekin opiskelupaikan henkilökunnalle, voisivatko järjestää jotain kerhoja missä pääsisi tutustumaan toisiin opiskelijoihin yhteisen tekemisen ohella.

Vierailija
312/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jumissa omassa negatiivisessa asenteessa. Yritä keksiä jokin rakentava tapa päästä asenteestasi eroon, yritä löytää kiitollisuuden aiheita ja iloa.

Ei ole myöskään naisten syy että luonto on muovannut ihmisistä ja eläimistä tollaisia.

Viha on kuluttavaa, yritä kääntää ajatuksesi positiivisuuteen.

Paljon on omasta mielestäsi kiinni. Vihainen ihminen ei ole hyvä pohja edes millekään suhteelle.

Ehdota jollekin opiskelupaikan henkilökunnalle, voisivatko järjestää jotain kerhoja missä pääsisi tutustumaan toisiin opiskelijoihin yhteisen tekemisen ohella.

Joo, positiivisuus ja kiitollisuus kerhoja. Ja kun nainen tajuaa, että yrittää iskeä niin kiinnostus loppuu heti siihen paikkaan.

Vierailija
313/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ihan itse sitä henkistä väkivaltaa tuolla ajatusmaailmalla itsellesi varsin lahjakkaasti aiheutat. Samoin kaikille muille ympärilläsi olijoille ja saat heidät karkoitettua. Ei kenenkään tarvitse erityisesti siinä mitenkään avittaa. 

Vierailija
314/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosta näihin tulee lisätä ja mitä tehdä asialle, kuin muuttaa Suomen lakia. Miten se on niin vaikeaa muuttaa sitä lakia, että ihan harmaata aluetta? Kun se kohdistuisi miehiin, niin heti oltaisiin vääntämässä oikeutta, mutta jos se kohdistuu alaikäisiin lapsiin tai naisiin, niin kappas vain, se onkin harmaata aluetta?!!

Lainsäädäntö on ison prosessin takana, lain muuttaminen menee aina yli eduskuntakauden vaihdoksen. Ja täytyy tehdä perustuslailliset tarkastelut, laajat lausuntokierrokset jne. Oikeusvaltion toinen puoli on tämä, että lait säädetään huolella.

Vierailija
315/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Vierailija
316/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ihan itse sitä henkistä väkivaltaa tuolla ajatusmaailmalla itsellesi varsin lahjakkaasti aiheutat. Samoin kaikille muille ympärilläsi olijoille ja saat heidät karkoitettua. Ei kenenkään tarvitse erityisesti siinä mitenkään avittaa

Ja taas.

Vierailija
317/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En järjestä yhtään mitään. Olen jo tehnyt voitavani eli lähestynyt arkielämässä kohtaamiani naisia jotka ovat tehneet selväksi ettei

Pakkomielteinen ihminen ei ole puoleensavetävä ja kirjoitusten perusteella vaikutat siltä että sinulla on pakkomielle saada suhde naiseen. Se näkyy käytöksessä myös ja pitää naiset loitolla. Ota lomaa naisten hausta ja koita nauttia elämästä ihan muuten vain.

Vierailija
318/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuollainen ajattelumalli ei auta sinua eteenpäin ja sitäpaitsi se miten puhut naisista noin alentavaan sävyyn tulisi ilmi jopa siinä parisuhteessa jos sinulle sellainen tapahtuu. Tuollainen käytös ei katoa parisuhteen myötä pois, se on persoonassasi.

Vierailija
319/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yksi ketju teille psykoottisille suomihuorille riittänyt?

Vierailija
320/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Jospa annettaisiin naisten itse päättää haluavatko he itsestään kuvia nettiin vai ei ja jos haluavat, niin millaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan