Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti

Kommentit (419)

Vierailija
321/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi miten noin kieroon voi edes kasvaa ja ajatuskin juuttuu jauhamaan sitä yhtä ja samaa

Vierailija
322/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että kunta-alan tätien pitkät kesälomat on alkaneet 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Jospa annettaisiin naisten itse päättää haluavatko he itsestään kuvia nettiin vai ei ja jos haluavat, niin millaisia.

Pojat saavat harrastaa valokuvataidetta aivan laillisesti jos niin haluavat. Mitä se laillinen harrastus teille naisille kuuluu?

Vierailija
324/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se yksi ketju teille psykoottisille suomihuorille riittänyt?

Ai olitkin venäjän tyyppi.

Aina mietinkin sitä.

Ilmankos olet niin aktiivinen täällä, saat palkkaa.

Vierailija
325/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin taas tarkastamasssa deittiprofiilit jos olisi tullut tykkäyksiä. Ei vieläkäån yhtään. Näköjään kaikki tykkäykset meni taas jääkiekonpelaajille ja bemarikuskeille.

Vihaan teitä inhottavat h u o r a t

Olet jumissa omassa negatiivisessa asenteessa. Yritä keksiä jokin rakentava tapa päästä asenteestasi eroon, yritä löytää kiitollisuuden aiheita ja iloa.

Ei ole myöskään naisten syy että luonto on muovannut ihmisistä ja eläimistä tollaisia.

Viha on kuluttavaa, yritä kääntää ajatuksesi positiivisuuteen.

Paljon on omasta mielestäsi kiinni. Vihainen ihminen ei ole hyvä pohja edes millekään suhteelle.

Ehdota jollekin opiskelupaikan henkilökunnalle, voisivatko järjestää jotain kerhoja missä pääsisi tutustumaan toisiin opiskelijoihin yhteisen tekemisen ohella.

Kyllä minä tunnen koulukaverini. Siellä järjestetään kaiken maailman bileitä missä on muistakin ainejärjestöistä opiskelijoita. Ei kukaan nainen ole kiinnostunut seurastani niissä tapahtumissa. Olen jo käynyt niissä monta kertaa ja ne ovat aina täynnä naisia mutta ne eivät ole minusta kiinnostuneita koska olen liian ruma. Niissä tapahtumissa käy myös miehiä jotka ovat minua komeampia. Naiset hakeutuvat mielummin niiden seuraan.

Kyllä minulla on joitain kiitollisuuden aiheita. Joskus saan lohtua siitä että ainakaan en ole halvaantunut, ainakaan en ole sokea, ainakaan en ole elinkautisvanki jne.

Vierailija
326/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
327/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöissä ja naisen itse julkaisemissa kuvissa ero on siinä että näissä kuvissa naisilla on vaatteita päällä eikä esitellä paljasta persettä

Jospa annettaisiin naisten itse päättää haluavatko he itsestään kuvia nettiin vai ei ja jos haluavat, niin millaisia.

Teillä ok jo some ja sekin on täynnä perseitä ja tossivakoja eli missä ero?

Vastaus ei ole että naiset ovat vapaaehtoisesti ne kuvat sinne laittaneet, kyllä keskinäinen sosiaalinen paine on siinä isoin asia. 

Vierailija
328/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä noilla kuvilla tekevät itsensä naurettaviksi ne, jotka kuvia ovat ottaneet ja sinne galleriaan ladanneet!

Aika epänormaalia puuhaa, mutta kyseessä lienevätkin vähemmän kehittäviin harrastuksiin ohjautuneet teinipellet!

Ylilaudalla on maksumuuri. Käyttäjät on vähintään 18-vuotiaita ja enimmäkseen äärioikeistolaisia eli persuja.

Miksi sitten täällä tuo samanlaiselta vaikuttava sekopääroskajengi huutaa persuista niin että räkä roiskuu harva se tunti? Ei tuo nyt ihan natsaa.

Vierailija
329/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset esittelee itseään? Pitäisi pukeutua tavallisesti niinkuin miehetkin. Nyt pata kattilaa soimaa tässä asiassa. Naisilla peiliin katsomisen paikka. Ja julkisilla paikoilla saa kuvata.

Vierailija
330/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin huomaa sen, miten ylilaudan maksullisuus sai sairaiden pillerimiesten joukon tänne.

Vierailija
331/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai olitkin venäjän tyyppi.

Aina mietinkin sitä.

Ilmankos olet niin aktiivinen täällä, saat palkkaa.

Hyvä yritys valjastaa Venäjä tähän. 

Vierailija
332/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä seksikäs kuin ilmapallo johon tuherrettu naama ja jotain naruja. Taidetaan nyt jotakuta panna ihan kunnolla halvalla.

Vierailija
333/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko kovastikin, kun teidän toimintaa arvostellaan?

Vierailija
334/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki, että onhan tuo ihan perseestä (kuten kuvatkin) mutta ihan oikeasti, jos kyseessä on siten otetut kuvat, ettei niissä näy naamaa, niin en kyllä kovin paljoa laittaisi poliisin resursseja juttujen selvitykseen.

Ei niistä kuitenkaan kenellekään ole mitään oikeaa haittaa.

Lisään vielä kyllä tähän loppuun sen, että en pidä toimintaa silti millään tavalla hyväksyttävänä ja jos toimintaan voi helposti puuttua, niin silloin se kannattaa tehdä.

Niinhän se tosiaan menee kuten jutussakin sanottiin, että kaikki huono ja loukkaava käytös ei riko lakia. Poliisilla on ihan oikeitakin rikoksia tutkittavana, joten toivottavasti ihmiset ei innostu tehtailemaan turhia rikosilmoituksia kaikista persekuvista.

Vierailija
335/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset itse päättävät niin ne kuvat ovat silti perseestä. Vai etkö ole Instagramissa?

Vierailija
336/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin taas tarkastamasssa deittiprofiilit jos olisi tullut tykkäyksiä. Ei vieläkäån yhtään. Näköjään kaikki tykkäykset meni taas jääkiekonpelaajille ja bemarikuskeille.

Vihaan teitä inhottavat h u o r a t

Olet jumissa omassa negatiivisessa asenteessa. Yritä keksiä jokin rakentava tapa päästä asenteestasi eroon, yritä löytää kiitollisuuden aiheita ja iloa.

Ei ole myöskään naisten syy että luonto on muovannut ihmisistä ja eläimistä tollaisia.

Viha on kuluttavaa, yritä kääntää ajatuksesi positiivisuuteen.

Paljon on omasta mielestäsi kiinni. Vihainen ihminen ei ole hyvä pohja edes millekään suhteelle.

Ehdota jollekin opiskelupaikan henkilökunnalle, voisivatko järjestää jotain kerhoja missä pääsisi tutustumaan toisiin opiskelijoihin yhteisen tekemisen ohella.

Kyllä minä tunnen koulukaverini. Siellä järjestetään kaiken maailman bileitä missä on muistakin ainejärjestöistä opiskelijoita. Ei kukaan nainen ole kiinnostunut seurastani niissä tapahtumissa. Olen jo käynyt niissä monta kertaa ja ne ovat aina täynnä naisia mutta ne eivät ole minusta kiinnostuneita koska olen liian ruma. Niissä tapahtumissa käy myös miehiä jotka ovat minua komeampia. Naiset hakeutuvat mielummin niiden seuraan.

Kyllä minulla on joitain kiitollisuuden aiheita. Joskus saan lohtua siitä että ainakaan en ole halvaantunut, ainakaan en ole sokea, ainakaan en ole elinkautisvanki jne.

Sittenhän sulla on seuraa ainakin siellä. Ei kaikkien tarvitse löytää naista opiskelukavereista. Itse en edes halunnut ajatella että olisin jonkun opiskelukaverin kanssa aloittanut mitään, ajattelin heitä mielummin kavereina.

Vierailija
337/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon valokuvaajan älykkyystasosta. Eo jatkoon. Miehet tekevät itsestään vain pellen.

Vierailija
338/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset itse päättävät niin ne kuvat ovat silti perseestä. Vai etkö ole Instagramissa?

Ei ole sama asia, eikä kaikki naiset jaa itsestään persekuvia.

Vierailija
339/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi salakuvaisitte jotain takapuolia kun sen voi ihan tehdä luvan perässä ja joku jopa siitä maksaisikin vielä.

Ei muuta kuin kalusto kuntoon, portfolio ja taidot tappiin ja kuvailemaan kauniita naisia :D

-m

Heteromies nauttii seksikkäistä naisista ja toivoo naisten haluavan häntä.

Häiriintynyt luuseri taas nauttii siitä, että naiset eivät halua tulla kuvatuksi.

Kuin kaksi eri lajia.

Vierailija
340/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin huomaa sen, miten ylilaudan maksullisuus sai sairaiden pillerimiesten joukon tänne.

Koita mummo nyt jo ymmärtää että siinä internetissä on jonkin verran muitakin paikkoja kuin av ja ylis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi