Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aivan turha valittaa jos et käyttänyt deittiäppejä. Tiedät kyllä että olisit saanut satoja tai ainakin kymmeniä tykkäyksiä viikossa niinkuin kaikki te saatte. Itse saan tykkäyksiä muutaman kuukaudessa jos edes sitäkään
En olisi saanut koska en ole kaunis ja ylipainoinen. Naisissa ne eivät vain ole ihailtavia ja haluttuja ominaisuuksia ollenkaan. Sen takia tein tietoisen valinnan olla menemättä deittiäppseihin.
Kyllä olisit saanut
En ja sitäpaitsi, miksi olisin mennyt paikkaan missä minua olisi vain suoranaisesti hyväksikäytetty? Jopa ne discordissa saadut kommentit satuttivat, ei ne silti minusta miesvihaista ihmistä tehnyt, sen sijaan aloin vain miettimään ympäristöni ja serverit, yms paremmin missä aikaani vietän.
Lähinnä noilla kuvilla tekevät itsensä naurettaviksi ne, jotka kuvia ovat ottaneet ja sinne galleriaan ladanneet!
Aika epänormaalia puuhaa, mutta kyseessä lienevätkin vähemmän kehittäviin harrastuksiin ohjautuneet teinipellet!
Voi voi, kuinkhan paljon teitä on kuvattu ja videoitu uimarannoilla?
Tätätä harrastaa enemmänkin nämä suome puhumattomat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Sen takia sun pitääkin olla rento ja jutella ihmisten kanssa ihan muuten vain, tutustut ihmisiin ystävänä, käyt ulkona tapahtumissa, harrastat ym. etkä istu passiivisena kotona odottamassa."
Kerroin jo että kävin viime lukuvuotena ainakin 10 kertaa opiskelijabileissä ja myös yritin lähestyä naispuolisia koulukavereitani. Naiset eivät vaan ole kiinnostuneita seurastani koska olen liian ruma
Koitit iskeä naisia, lopeta iskeminen ja yritä tutustua ihmisiin kaverina ja nauti elämästä.
En koittanut vaan aivan sellaista normaalia small talkkia. Ne aina vastaa niin lyhyesti kuin pystyvät eivätkä sano mitään muuta enää takaisin. Sen jälkeen ottavat joko kännykän esiin ja liimaa katseen siihen tai sitten kävelevät vaan pois.
Eli ei kannata yrittää. Heti kun tajuavat, että kyse on iskemisestä niin loppuu siihen. Et voi voittaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisilla ei resursseja jahdata, jotain anonyymeja netissä.
Varmasti on mutta täytyy ylittyä epäily rikoksesta.
Täytynee vilkaista ne kuvat ja tehdä tutkintapyyntö omaa peppua muistuttavasta kuvasta. Vaatia kuvan levittäjälle rangaistusta ja vahingonkorvausta.
Näin saadaan rikostutkinta käyntiin.
Luulisin että suurin osa kuvista on kuvakaappauksella otettu jostain netistä, myös tekoälyllä saa tehtyä mitä vaan.
Jos 100% kuvista olisikin tehty tekoälyllä niin suuttuisiko joku myös silloin?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä noilla kuvilla tekevät itsensä naurettaviksi ne, jotka kuvia ovat ottaneet ja sinne galleriaan ladanneet!
Aika epänormaalia puuhaa, mutta kyseessä lienevätkin vähemmän kehittäviin harrastuksiin ohjautuneet teinipellet!
Ylilaudalla on maksumuuri. Käyttäjät on vähintään 18-vuotiaita ja enimmäkseen äärioikeistolaisia eli persuja.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että suurin osa kuvista on kuvakaappauksella otettu jostain netistä, myös tekoälyllä saa tehtyä mitä vaan.
Jos 100% kuvista olisikin tehty tekoälyllä niin suuttuisiko joku myös silloin?
Kyllä naiset senkin taidon osaavat.
Miettikää että siellä voi olla miehet omien tyttärien perseitä pisteyttämässä, tai omien äitiensä, siskojen, tätien, mummojen.
Esim millasofia on täysin tekoälyn luoma hahmo
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei jää kuin ne laittomat keinot mikä sinällään on hyvin ikävää .. Kuvaajan pahoinpitely ei sitten myöskään ole laitonta .. itseasiassa se ei ole pahoinpitely ensinkään vaan kasvatusta ..
Kai ymmärrystä väkivaltaan löytyy myös silloin, jos se kuvaaja antaa takaisin? Ihan kasvatusmielessä tietenkin.
"Naiset yleensä antaa vinkkejä ennen lähestymistä kannattaako lähestyä, katsovat pitkään yms. Jos nämä asiat puuttuu, silloin ei iskuyritys tuota tulosta."
Ei naiset ikinä katso minua pitkään, koska olen niille liian ruma. Päinvastoin pyrkivät aina välttämään katsekontaktia. Näen kyllä millä tavalla ne katsovat niitä komeampia miehiä. Ja se millä tavalla olen yrittänyt jututtaa niitä naisia small talkilla, ne naiset yrittävät jututtaa minua komeampia miehiä aivan samanlaisella small talkilla. Ja suurin osa näistä tapahtumista tapahtuu juurikin erilaisissa opiskelijatapahtumissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla on maksumuuri. Käyttäjät on vähintään 18-vuotiaita ja enimmäkseen äärioikeistolaisia eli persuja.
Milloin ikäraja on pidätellyt nuorisoa, eikö tiktokiin ole myös ikäraja ja sitäkin käyttää kaiken ikäiset? Lopeta toi persukohellus, se vie sun sanomalta pohjan.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset yleensä antaa vinkkejä ennen lähestymistä kannattaako lähestyä, katsovat pitkään yms. Jos nämä asiat puuttuu, silloin ei iskuyritys tuota tulosta."
Ei naiset ikinä katso minua pitkään, koska olen niille liian ruma. Päinvastoin pyrkivät aina välttämään katsekontaktia. Näen kyllä millä tavalla ne katsovat niitä komeampia miehiä. Ja se millä tavalla olen yrittänyt jututtaa niitä naisia small talkilla, ne naiset yrittävät jututtaa minua komeampia miehiä aivan samanlaisella small talkilla. Ja suurin osa näistä tapahtumista tapahtuu juurikin erilaisissa opiskelijatapahtumissa
Ala järjestää pikadeitt-tapahtumia opiskelijoille, toimi, tee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisilla ei resursseja jahdata, jotain anonyymeja netissä.
Varmasti on mutta täytyy ylittyä epäily rikoksesta.
Täytynee vilkaista ne kuvat ja tehdä tutkintapyyntö omaa peppua muistuttavasta kuvasta. Vaatia kuvan levittäjälle rangaistusta ja vahingonkorvausta.
Näin saadaan rikostutkinta käyntiin.
Se on hyvä, että käyt pyörittämässä laskuria, niin näkevät että ihmisiä kiinnostaa tuollainen materiaali. Ja tsemppiä vaan pelkän persposken perusteella rikosilmoituksen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tapaat vielä jonkun joka arvosta sinua omana itsenäsi eikä kuolaa laatikkoleukien perään. Kehitä itseäsi ihmisenä ja tee asioita mistä tykkäät, se vetää puoleensa naisia.
Kävin taas tarkastamasssa deittiprofiilit jos olisi tullut tykkäyksiä. Ei vieläkäån yhtään. Näköjään kaikki tykkäykset meni taas jääkiekonpelaajille ja bemarikuskeille.
Vihaan teitä inhottavat h u o r a t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala järjestää pikadeitt-tapahtumia opiskelijoille, toimi, tee jotain.
Ota sinä joku reppana mieheksesi. Toimi, tee jotain.
Naisille se on ollut iskuyritys, käytös kuulostaa juuri siltä että ovat käsittäneet sen iskemisenä. Onko teillä mitään yhteistä opiskelijaporukkaa jossa tiedätte toisenne, jossa voisit olla mukana ilman iskemistarkoitusta ihan vain viettämässä mukavaa aikaa? Jos ei ole, onko jotain kerhoja, harrastusporukoita minkä seurassa voisit olla?
Olet kyllä tosi rohkea kun uskallat lähestyä naisia, pisteet siitä.
Naiset yleensä antaa vinkkejä ennen lähestymistä kannattaako lähestyä, katsovat pitkään yms. Jos nämä asiat puuttuu, silloin ei iskuyritys tuota tulosta.