Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen erota korealaista ja thaimaalaista naista toisistaan. Luulevat thaimaalaiseksi.
Thaimaasta puolestaan naisen hakevat enimmäkseen miehet, jotka eivät saa suomalaista naista: yrittivät aikansa, mutta luovuttivat sitten ja hakivat helpon naisen Thaimaasta.
Aivan varmasti erotan. Suomeen ei tule kuin niitä lättänaamaisia ja länkisäärisiä thaikkuja, jotka on löydetty Phuketin ilokorttelin baarista. Alkujaan jostain takahikiän riisipellolta kaupunkiin muuttaneita onnenonkijoita, lähteneet köyhyyttä karkuun. Usein täysin kouluttamattomia ja sivistymättömiä tollukoita, jotka osaavat englantia sen verran, että voivat sanoa, Love you long time, daddy. Korealaiset ovat siroja, sivistyneitä ja kouluttautuneita ja elävät länsimaalaisten tapojen mukaan. Ihan erinäköisiä, ei voi erehtyä, ihokin korealaisilla vaalea, thaikuilla ruskea.
Sellainen rasistinen pläjäys sieltä.
Kyllähän se aasialainen nainen yhä Suomessa miehestä säälittävän kuvan antaa, ei ole muuta saanut. Sama kuin naisilla musta mies. En kuitenkaan usko, että päin naamaa monikaan kehtaa kuvailusi mukaan käyttäytyä, selän takana se naureskelu pikemminkin tapahtuu. Ja ei ulkomaalaisuus ketään varmaankaan häiritse vaan nämä kansalaisuudet, jotka rahasta naisivat vaikka hirven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen erota korealaista ja thaimaalaista naista toisistaan. Luulevat thaimaalaiseksi.
Thaimaasta puolestaan naisen hakevat enimmäkseen miehet, jotka eivät saa suomalaista naista: yrittivät aikansa, mutta luovuttivat sitten ja hakivat helpon naisen Thaimaasta.
Aivan varmasti erotan. Suomeen ei tule kuin niitä lättänaamaisia ja länkisäärisiä thaikkuja, jotka on löydetty Phuketin ilokorttelin baarista. Alkujaan jostain takahikiän riisipellolta kaupunkiin muuttaneita onnenonkijoita, lähteneet köyhyyttä karkuun. Usein täysin kouluttamattomia ja sivistymättömiä tollukoita, jotka osaavat englantia sen verran, että voivat sanoa, Love you long time, daddy. Korealaiset ovat siroja, sivistyneitä ja kouluttautuneita ja elävät länsimaalaisten tapojen mukaan. Ihan erinäköisiä, ei voi erehtyä, ihokin korealaisilla vaalea, th
Totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?"
Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?
Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.
Eikä näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää.
Suomalaisella naisella on päänirroittaja suomalaisella miehellä ei
Useammin suomalainen mies tulee putsatuksi omaisuudestaan aasialaisn vaimon toimesta kuin suomalainen nainen menetttää päänsä.
Kumman ottaisit?
Ettei vaan olisi omassa asenteessasi se vika? Esimerkiksi mä tässä taannoin huomasin kaupassa ikäiseni suomalaismiehen katsovan mua todella halveksuvasti. Mietin, että mitähän pahaa mä nyt taas olen tehnyt?
Sitten vasta huomasin, että hänen seurassaan on aasialainen nainen. Mulle on ihan sama kuka seukkaa kenen kanssa, mutta aika huonoilla kantimilla on parisuhde, jos sillä on tarkoitus vain lesoilla muille. Ei ne aasialaisetkaan naiset mitään esineitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se aasialainen nainen yhä Suomessa miehestä säälittävän kuvan antaa, ei ole muuta saanut. Sama kuin naisilla musta mies. En kuitenkaan usko, että päin naamaa monikaan kehtaa kuvailusi mukaan käyttäytyä, selän takana se naureskelu pikemminkin tapahtuu. Ja ei ulkomaalaisuus ketään varmaankaan häiritse vaan nämä kansalaisuudet, jotka rahasta naisivat vaikka hirven.
Näin se on. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki miehet joilla tuontivaimo on ovat susirumia.
Tässä on nyt useampi eri syy tälle: Rasismia, kateutta, jotain thaimaalaisten vähättelyä ja vääriä johtopäätöksiä?
Kumppani on Etelä-Koreasta ja toinen puoli suvustaan on pohjoisesta lähtöisin. Sanoo itse olevansa korealainen. En aikaisemmin edes huomannut ilmiötä ennen kuin hän mainitsi siitä, sen jälkeen en voi olla näkemättä tuota.
Tavattiin ensin yliopistossa vuosituhannen alkupuolella ja sittemmin ruvettiin tapailemaan 7 vuotta sitten. Hän on sievä, tavanomaisen kaunis ja hyväkäytöksinen, ihana tyyppi.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo on virolainen. Alettiin seurustelee 2009 ja naimisiin 2014. Alkuun naisia ärsytti kun naiseni oli virolainen mutta se puhuu kuitenkin tosi hyvää suomea. Naisia ärsytti ja houkuttelivat pettämään minua mutta minä en koskaan petä. Suomalaiset naiset kyseli miksi olen virolaisen naisen kanssa. Sanoin ettei sillä ole niin paskamainen luonne kuin suomalaisilla naisilla ja naisille meni suu suppuun aika äkkiä.
Nää on aika koomisia nää sepustukset. Jotenkin ei ihan ole uskottavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tiedetään, millaiset miehet hakee itselleen naisen aasiasta. Mies tietää itsekin, ettei saisi tuollaista naista muulla tavalla ja on siksi katkera naisille, myös sille aasiasta haetulle. Tätä on tullut todistettua ihan riittävästi.
Ei pidä täysin paikkaansa. Itse olen ollut naimisissa ja sen jälkeen vielä suhteessa suomalaisen naisen kanssa mutta suosin nykyään aasialaistaustaista ja erityisesti filippiiniläisiä. Pää vain kääntyi. En silti syrji suomalaisia naisiakaan mutta olenpa nyt vaan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo on virolainen. Alettiin seurustelee 2009 ja naimisiin 2014. Alkuun naisia ärsytti kun naiseni oli virolainen mutta se puhuu kuitenkin tosi hyvää suomea. Naisia ärsytti ja houkuttelivat pettämään minua mutta minä en koskaan petä. Suomalaiset naiset kyseli miksi olen virolaisen naisen kanssa. Sanoin ettei sillä ole niin paskamainen luonne kuin suomalaisilla naisilla ja naisille meni suu suppuun aika äkkiä.
Nää on aika koomisia nää sepustukset. Jotenkin ei ihan ole uskottavia juttuja.
Myös apukoululaisilla on kesäloma. Tarinointi voi olla jopa kesäläksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?"
Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?
Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.
Eikä näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää.
Suomalaisella naisella on päänirroittaja suomalaisella miehellä ei
Useammin suomalainen mies tulee putsatuksi omaisuudestaan aasialaisn vaimon toimesta kuin suomalainen nainen menetttää päänsä.
Kumman ottaisit?
Miksi pitäisi ottaa kumpaakaan, kun on mahdollisuus ottaa juuri sellainen kumppani kuin itse haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällain oikeasti ulkomaalaisen kumppanin kanssa seurustelevana ihmettelen näitä ihmisten oletuksia siitä, että jotku ulkopuoliset edes kiinnittäisivät pahemmin huomiota johonkin sattumanvaraiseen, heille tuntemattomaan pariskuntaan.
Toki ennakkoluuloja on ja tietenkin rasismia, mutta täällä nyt vedetään jostain ilmeistäkin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. En myöskään usko hetkeäkään, että tuntemattomat tulisivat kommentoimaan tuon tuosta, mitä myös näissä kirjoituksissa annetaan ymmärtää. Siis suomalaiset, jotka ovat tunnettuja siitä, ettei mitään sanota päin naamaa, vaikka kuinka pienemmässä porukassa jälkikäteen kyräiltäisiin.
Spurgut, narkit ym huutelevat törkeyksiä. Käytännössä kaikille, ei vain ulkomaalaisille. Muuten kukaan ei sano mitään.
Tämäkin varmaan riippuu
Sairasta käytöstä. Voisin veikata että naiset eivät tollasia huutele. Itselläni on tummaihoisia kavereita ja oikeastaan vain miehet huutelevat rasistisia juttuja heille.
En tiedä vastausta kysymykseesi. Tiedän vain sen, mitä korealaiset vaimot kertoo suomalaisesta miehestä puolisona.
Eli, suomalainen mies ei arvosta pätkääkään, pitää jalkavaimona, palvelijana. Mies ei viihdy kotona, vaimo yksin lapsen/lasten kanssa. Pahimmassa tapauksessa mies ei edes koske vaimoon hellyyttävästi.
Se ärsyttää että nuo aasialaisnaiset luulevat vielä nelikymppisenäkin olevansa jotain parikymppisiä. Eivät liho niin kuin me muut. Todella epäreilua meitä isojen tyttöjen geeniä kantavia kohtaan.
Korealaiset naiset on yleensä kauniita ja hoikkia ja pitävät huolta itsestään, sillä ylipaino ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää Etelä-Koreassa, aivan kuten ei tietenkään pitäisikään. Tämähän lihavaa suomivalasta v ituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä liity kumppanisi etnisyyteen. Itsekään en hymyile ja flirttaile miehelle jos hänellä on puoliso-oletettu siinä vieressä.
Toki se voi olla rasismiakin. Olen huomannut, että erityisesti naisia haukutaan mamupatjoiksi tai rotupettureiksi jos heillä on ulkomaalaisen näköinen kumppani.
Jep, naisille on joka asiasta keksitty enemmän jotain halventavia nimiä ja yritetään saada häpeämään, oli kyse mistä tahansa, todella inhottavaa ja luulen että se kaikki liittyy johonkin yritykseen hallita naisia. Rasismia myös, tietenkin. Koska juuri kukaan ei sanoisi varmasti mitään, jos mies olisi suomalaisen näköinen. Toivon että ajan myötä tuollaiset asenteet vaipuvat unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tiedetään, millaiset miehet hakee itselleen naisen aasiasta. Mies tietää itsekin, ettei saisi tuollaista naista muulla tavalla ja on siksi katkera naisille, myös sille aasiasta haetulle. Tätä on tullut todistettua ihan riittävästi.
Ei pidä täysin paikkaansa. Itse olen ollut naimisissa ja sen jälkeen vielä suhteessa suomalaisen naisen kanssa mutta suosin nykyään aasialaistaustaista ja erityisesti filippiiniläisiä. Pää vain kääntyi. En silti syrji suomalaisia naisiakaan mutta olenpa nyt vaan varattu.
Yhyy, mikä menetys meille suomalaisille naisille 😭😭😭
Näin asiakaspalvelijan näkökulmasta: mun työpaikalla asioivista aasialaisen vaimon aviomiehistä 2/3 ei edes tervehdi. Saattaa olla ettei se oma asiakaspalvelu ole silloin kaikista lämpimintä ja jutustelevaisinta sinnekään suuntaan.
Mutta rasismia varmasti myöskin on. Turussa oli vastikään tapaus jossa teinitytöt irvailivat aasialaiselle naiselle joukkoliikenteessä. Rasismi on kamala vitsaus nyky-Suomessa ja jokainen sitä harjoittava voisi opetella sivistystä.
Täällä nyt taas ovat kertomassa mielikuvitusvaimoistaan korealaisen ja filippiiniläisen kanssa naimisissa olevat (tosin taitavat olla yksi ja sama henkilö), enää puuttuu M2+jotain jankuttamassa japanilaisista naisista sekä tietenkin se mies joka tarinoi siitä kotitöitä persusta pyöritellen tekevästä jättikokoisesta kirgiisialaisesta.
Hyvin pojat taas vetää :D
Mieheni on ruotsalainen, se vasta tuntuu ihmisiä ärsyttävän.