Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Ei kiinnosta yhtään. Minun suhtautumiseni ihmisiin riippuu siitä miten he käyttäytyvät muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen erota korealaista ja thaimaalaista naista toisistaan. Luulevat thaimaalaiseksi.
Thaimaasta puolestaan naisen hakevat enimmäkseen miehet, jotka eivät saa suomalaista naista: yrittivät aikansa, mutta luovuttivat sitten ja hakivat helpon naisen Thaimaasta.
Aivan varmasti erotan. Suomeen ei tule kuin niitä lättänaamaisia ja länkisäärisiä thaikkuja, jotka on löydetty Phuketin ilokorttelin baarista. Alkujaan jostain takahikiän riisipellolta kaupunkiin muuttaneita onnenonkijoita, lähteneet köyhyyttä karkuun. Usein täysin kouluttamattomia ja sivistymättömiä tollukoita, jotka osaavat englantia sen verran, että voivat sanoa, Love you long time, daddy. Korealaiset ovat siroja, sivistyneitä ja kouluttautuneita ja elävät länsimaalaisten tapojen mukaan. Ihan erinäköisiä, ei voi erehtyä, ihokin korealaisilla vaalea, thaikuilla ruskea.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?"
Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?
Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.
Eikä näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää.
Miksi pitää kääntää? Pysy aiheessa!
Iso lattanaama ja lattaperse eukollasi?
Tällain oikeasti ulkomaalaisen kumppanin kanssa seurustelevana ihmettelen näitä ihmisten oletuksia siitä, että jotku ulkopuoliset edes kiinnittäisivät pahemmin huomiota johonkin sattumanvaraiseen, heille tuntemattomaan pariskuntaan.
Toki ennakkoluuloja on ja tietenkin rasismia, mutta täällä nyt vedetään jostain ilmeistäkin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. En myöskään usko hetkeäkään, että tuntemattomat tulisivat kommentoimaan tuon tuosta, mitä myös näissä kirjoituksissa annetaan ymmärtää. Siis suomalaiset, jotka ovat tunnettuja siitä, ettei mitään sanota päin naamaa, vaikka kuinka pienemmässä porukassa jälkikäteen kyräiltäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tällain oikeasti ulkomaalaisen kumppanin kanssa seurustelevana ihmettelen näitä ihmisten oletuksia siitä, että jotku ulkopuoliset edes kiinnittäisivät pahemmin huomiota johonkin sattumanvaraiseen, heille tuntemattomaan pariskuntaan.
Toki ennakkoluuloja on ja tietenkin rasismia, mutta täällä nyt vedetään jostain ilmeistäkin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. En myöskään usko hetkeäkään, että tuntemattomat tulisivat kommentoimaan tuon tuosta, mitä myös näissä kirjoituksissa annetaan ymmärtää. Siis suomalaiset, jotka ovat tunnettuja siitä, ettei mitään sanota päin naamaa, vaikka kuinka pienemmässä porukassa jälkikäteen kyräiltäisiin.
Spurgut, narkit ym huutelevat törkeyksiä. Käytännössä kaikille, ei vain ulkomaalaisille. Muuten kukaan ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo on virolainen. Alettiin seurustelee 2009 ja naimisiin 2014. Alkuun naisia ärsytti kun naiseni oli virolainen mutta se puhuu kuitenkin tosi hyvää suomea. Naisia ärsytti ja houkuttelivat pettämään minua mutta minä en koskaan petä. Suomalaiset naiset kyseli miksi olen virolaisen naisen kanssa. Sanoin ettei sillä ole niin paskamainen luonne kuin suomalaisilla naisilla ja naisille meni suu suppuun aika äkkiä.
Höpö höpö. Mulla on ollut useampi virolainen nainen työkaverina ja aina ovat sulautuneet joukkoon. Niitä ei edes pidetä ulkkiksina, ovat kuin Helsingin eteläisestä lähiöstä, samaa porukkaa kuin me.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme miniää: brasilialainen, kanadalainen ja italialainen. Kaikki fiksuja, pitkälle koulutettuja ja kauniita nuoria naisia. Lastenlapsia on jo kahdesta liitosta.
Suomalaisten naisten suhtautuminen poikieni vaimoihin on ollut järkyttävää. Etenkin brasiliatar on saanut kuullaa törkeyksiä naisilta heti kun hänen kotimaansa on selvinnyt. Häntä on haukuttu postiluettelomorsiameksi, maksulliseksi ja vaikka miksi. Erittäin varakkaan perheen tyttärelle on sanottu että miltä tuntuu kun poikani on ostanut hänet kehitysmaasta.
Kanadalainen miniäni on entinen valokuvamalli ja hänen ulkomuotoaan ja tyylikästä pukeutumustaan arvostellaan avoimesti esim julkisissa liikennevälineissä. Arvostelijat ovat tietysti suomalaisia naisia. Erityisen kovasti ulkomaalaisen naisen kauneus tuntuu sattuvan keski-ikäisiin, 35-50 vuotiaisiin suomalaisnaisiin. Nuoremmat ovat avoimempia ja kansainvälisempiä ja hyväksyvät erilaisuutta paremmin. Siis muuta ku
Omituisia kohtaamisia heillä. Oma miniä on Filippiineiltä. Kaunis kuin nukke. Hänellä ei mitään tuollaisia kokemuksia, eikä kukaan ole pojaltani kysynyt mitään. Ovat yhdessä olleet jo yli kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo on virolainen. Alettiin seurustelee 2009 ja naimisiin 2014. Alkuun naisia ärsytti kun naiseni oli virolainen mutta se puhuu kuitenkin tosi hyvää suomea. Naisia ärsytti ja houkuttelivat pettämään minua mutta minä en koskaan petä. Suomalaiset naiset kyseli miksi olen virolaisen naisen kanssa. Sanoin ettei sillä ole niin paskamainen luonne kuin suomalaisilla naisilla ja naisille meni suu suppuun aika äkkiä.
Voi viddu, mitä paskaa.
Suomalaiset naiset antavat halveeraavaa silmää kun menen suomalaisen erittäin kauniin naiseni kanssa kauppakeskukseen. Ja olen suomalainen mies. Kun menen yksin, myyjä lirkuttaa. Kun kaksin, naiset luovat naiseeni halveksuntaa ja ylenkatsetta.
Ap on incel, joka on nähnyt korealaisia muijia vain k draamoissa. Täysi trollaus, mitään naista ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spurgut, narkit ym huutelevat törkeyksiä. Käytännössä kaikille, ei vain ulkomaalaisille. Muuten kukaan ei sano mitään.
Tämäkin varmaan riippuu paljon siitä kuinka "ulkomaalaisen näköinen" se kumppani on.
Olen täällä aiemmin kertonut, mutta joku ihan siistin ja tavallisen oloinen mies otti asiakseen tulla haukkumaan minut m amupatjaksi kun olin työlounaalla Suomen vierailulle tulleen jenkkiläisen (tummaihoisen) kollegan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset antavat halveeraavaa silmää kun menen suomalaisen erittäin kauniin naiseni kanssa kauppakeskukseen. Ja olen suomalainen mies. Kun menen yksin, myyjä lirkuttaa. Kun kaksin, naiset luovat naiseeni halveksuntaa ja ylenkatsetta.
Omassa päässäsi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mulla on ollut useampi virolainen nainen työkaverina ja aina ovat sulautuneet joukkoon. Niitä ei edes pidetä ulkkiksina, ovat kuin Helsingin eteläisestä lähiöstä, samaa porukkaa kuin me.
Tämä. Neljä virolaista naista työkaverina ja kahdella heistä suomalaiset miehet. Aivan tavallisia naisia ja tavallisia parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kaunis filipina ja täällä filippiineillä valkoinen ihminen on jumalasta next eikä näy sitruuna naamoja
Niinkö ovat sinulle kertoneet 😂
Vierailija kirjoitti:
"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?"
Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?
Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.
Eikä näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ne suomalaiset naiset, joilla on ulkomaalainen mies, on kyllä sellaisia, etten pitkällä puutikullakaan koskisi niihin. Nykyään on jo oletus, että suomalainen nainen ulkomaalaisen miehen kanssa on ns. ylijäämäroskaa, joten ei aiheuta kuin korkeintaan sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on incel, joka on nähnyt korealaisia muijia vain k draamoissa. Täysi trollaus, mitään naista ei ole eikä tule.
Hän on M26/ M28/ M32/ M34 ja N monta eri ikää. Jo vuosia täällä trollanut inceli, animehullu, suomalaisia naisia vihaava pieni mies. Jauhaa olevansa nuori mies, joka matkustelee Japanissa ja saa siellä niin paljon naisia, että hitaammat ei pysy perässä. Säälittävä ja yksinäinen syrjäkylän hikikomori 😳
Mitä se korealainen on opiskellut?
Perustutkinto, ammattitutkinto.
Osaako jo puhua suomea.
Kerro.
Pitäisikö sitä katsetta vähän kohdistaa minäminän ulkopuolelle, jos kuvittelee että muita kovasti kiinnostaa tuntemattomien pariutumiset. Jokaisella on toivottavasti oma elämä.