Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen seksiin on aasialaisilla naisilla yleisesti terveempi ja arkisempi. Seksistä ei tehdä niin suurta numeroa kuin Suomessa vaan sitä harrastetaan aktiivisesti elämään kuuluvana arkisena asiana. Suomalaisilla menee monista epäolennsista syistä johtuen seksielämä helposti suorittamiseksi ja pihtailuksi ja suhteessakin siitä tulee aika monelle velvoite ja taakka eikä mukava asia. Tämä on nähty. Aina voi toki suomalainenkin petrata ja herätä elämään.
Tää on kyllä hyvä, kun välillä suominaiset jakaa kaikille ja on oikein tunnettuja siitä ja välillä sitten taas ovat pelkkiä pihtareita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset antavat halveeraavaa silmää kun menen suomalaisen erittäin kauniin naiseni kanssa kauppakeskukseen. Ja olen suomalainen mies. Kun menen yksin, myyjä lirkuttaa. Kun kaksin, naiset luovat naiseeni halveksuntaa ja ylenkatsetta.
Omassa päässäsi kaikki.
No eihän se kauniskaan vaimo ole mitään, ellei kaikki ole kateellisia.
Ymmärsinkö minä nyt oikein. Kaunis kumppani hankitaan toisten reaktioiden vuoksi?
Joillekin miehille kuulemma naisen valintaan vaikuttaa mm. se, että kaverit ovat kateellisia. Tai kaunis ja haluttava vaimo nostattaa miehen statusta. En sit tiedä, onko tällaista. En tunne tällaisia. Oma mies ei kyl valinnut minua noilla kriteereillä...
Lähipiirissäni on yksi suomi/thai -liitto. Minustä on täysin käsittämätöntä, että äiti jättää kaksi pientä lasta kotimaahansa tullakseen tänne ikääntyneen juntin puolisoksi. Siinä on sitä aasialaista perheen arvostamista.
Aina se saa ihmiset miettimään, kun mennään "hakemaan vaimo" köyhästä maasta. Koska ei kukaan itsekseen toimeentuleva ole noin vain haettavissa toiselle puolelle maailmaa.
Ja toinen syy on se, miten huonosti niitä naisia kohdellaan länkkärien toimesta. On tullut katseltua dokumentteja, missä ne naiset kertoo tästä.
Kolmanneksi olen lukenut joskus vuosia sitten yrjölaudalta miesten kertomuksia näistä naisista. Kuinka ne suostuu kaikkeen ja antaa panna perseeseen sun muuta.
Mitä kadehtimista näissä naisissa on, sekö ettei saa itse olla heidän tilalla?
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni on yksi suomi/thai -liitto. Minustä on täysin käsittämätöntä, että äiti jättää kaksi pientä lasta kotimaahansa tullakseen tänne ikääntyneen juntin puolisoksi. Siinä on sitä aasialaista perheen arvostamista.
Rahan takia ne tota tekee. Se on ihan normaalia siellä, että lähdetään vaikka töihin ulkomaille vuosiksi, isoäiti kasvattaa lapset. Onhan ne Suomeen töihin tulleet Filippiiniläis hoitsutkin perheellisiä suurin osa.
Suomessa on vielä paljon rotuvihaa. Rasistissa ideologioissa rotujen sekoittumista on katsottu aina erittäin pahalla. Harva sen tunnustaa kysyttäessä, mutta teot kertovat totuuden synkästä mielenmaisemasta.
Tässä pää syy ap:n ja muiden kokemiin asiattomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaiset eivät ole ikinä hylänneet perhettään? Huoh, mikä todellinen suurjuntti sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaiset eivät ole ikinä hylänneet perhettään? Huoh, mikä todellinen suurjuntti sinä olet.
Suomalaiset miehet useinkin, ehkä viehtymys johtuukin samanlaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia ne tota tekee. Se on ihan normaalia siellä, että lähdetään vaikka töihin ulkomaille vuosiksi, isoäiti kasvattaa lapset. Onhan ne Suomeen töihin tulleet Filippiiniläis hoitsutkin perheellisiä suurin osa.
Juuri näin. Mutta suomimies uskoo kyseessä olevan suuren rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt useampi eri syy tälle: Rasismia, kateutta, jotain thaimaalaisten vähättelyä ja vääriä johtopäätöksiä?
Kumppani on Etelä-Koreasta ja toinen puoli suvustaan on pohjoisesta lähtöisin. Sanoo itse olevansa korealainen. En aikaisemmin edes huomannut ilmiötä ennen kuin hän mainitsi siitä, sen jälkeen en voi olla näkemättä tuota.
Tavattiin ensin yliopistossa vuosituhannen alkupuolella ja sittemmin ruvettiin tapailemaan 7 vuotta sitten. Hän on sievä, tavanomaisen kaunis ja hyväkäytöksinen, ihana tyyppi.
-AP
No oletetaan syyksi se kateus. Nyt kerrotko mistä syystä kateus? Etenkin naisilla? Miehillä voisin vielä ymmärtääkin, mutta naiset....?
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen seksiin on aasialaisilla naisilla yleisesti terveempi ja arkisempi. Seksistä ei tehdä niin suurta numeroa kuin Suomessa vaan sitä harrastetaan aktiivisesti elämään kuuluvana arkisena asiana. Suomalaisilla menee monista epäolennsista syistä johtuen seksielämä helposti suorittamiseksi ja pihtailuksi ja suhteessakin siitä tulee aika monelle velvoite ja taakka eikä mukava asia. Tämä on nähty. Aina voi toki suomalainenkin petrata ja herätä elämään.
Niin, Japanilaiset naiset ovat perinteisesti rinnastaneet seksin kotitöihin. En yhtään ihmettele miksei se enää kiinnosta heitä(kään). Miten seksielämä voisi olla jatkuvaa ja tervettä, jos se on joku arkinen asia? Suorittamista se silloin nimenomaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt useampi eri syy tälle: Rasismia, kateutta, jotain thaimaalaisten vähättelyä ja vääriä johtopäätöksiä?
Kumppani on Etelä-Koreasta ja toinen puoli suvustaan on pohjoisesta lähtöisin. Sanoo itse olevansa korealainen. En aikaisemmin edes huomannut ilmiötä ennen kuin hän mainitsi siitä, sen jälkeen en voi olla näkemättä tuota.
Tavattiin ensin yliopistossa vuosituhannen alkupuolella ja sittemmin ruvettiin tapailemaan 7 vuotta sitten. Hän on sievä, tavanomaisen kaunis ja hyväkäytöksinen, ihana tyyppi.
-AP
No oletetaan syyksi se kateus. Nyt kerrotko mistä syystä kateus? Etenkin naisilla? Miehillä voisin vielä ymmärtääkin, mutta naiset....?
Tämä juuri. Siitä thainaisen miehestäkö nyt pitäisi olla kateellinen vai mistä?
Ylipäätään ihan outo ajatus olla yhtään minkäänlaisen naisen kumppanista kateellinen. Useammin sitä tulee ajateltua jostain parisuhteista, että mitä tuokin tuossa ukossa näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapan naama voi olla vain kateutta. Sinä oletat että sen vuoksi että hän on korealainen, mutta happamia ne sinkut, kun ei ole miestä. Mieheni on minua paremman näköinen monen mielestä ja minäkin saan hapanta naamaa että miksi olen saanut miehen, vaikka he eivät ole.
Et tiedä toisten hapannaamojen syytä. Voi olla vaikka rakko jalassa tai peräpukamat vaivaavat tai ihan mitä vaan. Olet vaan itse sitä mieltä, että koska puolisosi ei näytä suohirviöltä, kaikki kadehtivat sinua.
En väittänyt että kadehtivat vaan inhoavat. Heidän mielestään en ansaitse miestä. Sinäkin olit heti vihamielinen. Ja olen sitä mieltä kuin sinä minusta, niin apeen kohdalla. Luulee että kaikki katsovat hänen puolisoa joko rasistisesti tai kateellisena.
Minulla on kanssani samanikäinen, korkeasti koulutettu venäläisvaimo, enkä ole huomannut, että yhtäkään suomalaisnaista olisi ärsyttänyt mikään meidän liitossamme.
Nähnyt pari kertaa, kuinka möhömahaisella, vähän vanhemmalla suomalaisella miehellä kaunis ja nuori ulkomaalainen thaiccu nainen vierellä.
Lähinnä säälittää sitä naista, kun mieleen tulee että olosuhteiden pakosta varmaankin joutuu moiseen tyytymään.
Jos kummatkin suhteellisen saman ikäisiä ja ok näköisiä niin ei herätä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hyvä, kun välillä suominaiset jakaa kaikille ja on oikein tunnettuja siitä ja välillä sitten taas ovat pelkkiä pihtareita :D
Se on se pihtarihuora-syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä pännii että minulla on brittiläinen mies?
Siksi, että se mies ei olisi saanut kotimaastaan naista, mutta Suomesta löytyi pillua helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinaista on, että suomalainen äiti hylkää pienet lapset. Ja rahan takia, eli elannon takia, nämä aasialaisetkin osin näin tekee. Se on raakaa, mutta ehkä elinehto. Ehkä niillä lapsilla on kuitenkin helpompi siell oman isoäidin huomassa, kuin täällä syrjivässä ilmapiirissä.
Niin se kristinuskoko suo suojaa menemästä naimisiin muslimin kanssa, eikä esim. vapaatahto?
Btw, mun muslimikaveri on naimisissa kristityn kanssa.