Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä pännii että minulla on brittiläinen mies?
Tuskin pännii, jos on valkoinen.
Älä nyt...omastapuolestani voin vain toivottaa teille kaikkea hyvää ja onnellista tulevaisuutta. Miksiihmeessä kukaan normaali ihminen kiinnittäisi mitään huomiota kenenkään kumppaniin kielteisessä mielessä, huom. kirjoitin normaali...onhan niitä mieleltään kipeitä jotka aukoo päätään, mutta omalle kohdalleni ei ole osunut. Itse annan myönteistä palautetta ihan tuntemattomillekin joskus kun sopiva paikka on. Viimeksi kehuin nuoren miehen pipoa, oli omaperäinen ja hauska. Kehut sai miehen hyvälle tuulelle ja hetki siinä jonossa juteltiin
n. 72v
On kahdenlaisia pariskuntia joissa aasialainen nainen, suomalainen mies:
- tätä tyyppiä tapaa yleensä vain isoimmissa kaupungeissa. Pariskunnasta näkee jo kauaksi että ovat vähintäänkin keskiluokkaa, koulutettuja, sivistyneitä ja hoikkia itsestään huolehtivis. Todennäköisesti ovat tavanneet opiskeluaikoina maailmalla tai kansainvälisessä työyhteisössä. Nämä pariskunnat ei herätä mitään ihmetystä.
- toinen tällaisten pariskuntien prototyyppi on lähiöissä, pienissä maalaiskaupungeissa tai maaseudulla elelevät, joissa tukeva tai lihava vähän epäsiisti, mitäänsanomattoman näköinen kaljuuntunut keski-ikäinen mies ja pieni aasialainen keski-ikäinen ei niin kovin viehkeä nainen. Mies kulkee edellä ja nainen perässä.
Tunnen erään tällaisen keski-ikäisen pariskunnan jossa mies oli nelikymppiseksi ollut yksin, on ujo ja lihavana vaaleana kaljuuntuvana ei ehkä saanut Suomesta tyttöystävää. Vaikka kielitaito oli tosi heikko ja kommunikointi sujui vain perus sanoja peräkkäin luettelemalla hän löysi Thaimaalaisen naisen. Tutustuivat netissä ja siitä alkoi suhde jossa tapasivat ehkä 1x vuodessa tosi pitkään. "Suhde" kuitenkin kesti, ovat olleet varmaan 10v kimpassa kunnes nainen muutti lastensa kanssa Suomeen. Netistä haetusta ostovaimosta tuli oikea vaimo ja pari vaikuttaa hyvinkin onnelliselta.
Sana suhde on sen takia lainausmerkeissä, että itse en pidä oikeana parisuhteena tai seurusteluna sitä että jutellaan ja viestitellään jonkun lähes tuntemattoman ihmisen kanssa toiselle puolelle maapalloa vuosikausia tapaamatta oikeasti ja luullaan että se nainen oikeasti rakastaa minua (tai vain minua). Monet noista naisista tekee tuota työkseen ja pummaavat rahaa vanhan äidin kaihileikkaukseen 5-10 mieheltä yhtä aikaa ja miesparat luulee että nainen on siellä odottamassa vain häntä. Joillakin tälläisilla nettivaimoilla on mies (miesystävä) ja lapset siellä paikanpäällä.
Mutta tuossa esimerkissäni kävi kuitenkin hyvin loppuviimein.
Höpö höpö. Kivaa on vaan kun saa pimpsaa.
Ehkä siksi katsotaan vähän kieroon ja puistellaan päätä, että ajatellaan naisen olevan jostain katalogista tilattu. Ei siis mikään oikea perinteinen ihastumis/rakastumis suhde vaan suhde on muodostunut haavoittuvassa asemassa olevaa köyhistä oloista lähtenyttä ihmistä hyödynyämällä.
Katseet voivat olla myös sääliä naista kohtaan tai paheksuntaa miestä kohtaan jonka oletetaan tilanneen itselleen palvelijan.
Höpö höpö. Kivaa on vaan kun saa
Minä keski-ikäinen nainen en ikimaailmassa ilkeisi kulkea ihmisten ilmoilla jonkun huomattavasti itseäni nuoremmalta näyttävän mustan miehen kanssa.
Miettikää mikä vaikutelma siitä tulisi muille! Vaikka kuinka mukava tuo tyyppi olisikin ja olisimme oikea pariskunta naimisissakin jo, tutustuttu kansainvälisissä työkuvioissa jne. Väistämättäkin siitä tulisi joku vähän per... o tms hyötysuhde mielikuva, miksi minulla on tuollainen mies....
Sama pätee mieheen jolla on itseään huomattavasti nuorempi ostovaimo aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kivaa on vaan kun saa
Nostit sitten oman vanhan provofantasiasi?
Ei ketään kiinnosta persujuntin haluamiset. Ikinä en huolisi noin typerää ja alkeellista miestä, ja siksipä sinäkin olet yksin.
N