Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
61/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ole vielä tähän päivään mennessä jaksanut kenenkään käsikynkkäläiset kiinnostaa sen vertaa, että olisin viitsinyt oikein naamaliikkeitä lähteä harrastamaan saati puhumaan tehdyistä valinnoistaan yhtään niin kenellekään. Jokaisella oma "taakkansa" vierellään :D. Ja mitä tulee aspalaisiin, niin jos noin näkyvästi ja kuuluvasti asiakasta arvostellen ovat käyttäytyneet, niin se on jo palautteen antamisen arvoista ja työnjohdollista puuttumista asiaan.

Mutta.

Valitettavan usein olen nähnyt tässäkin kyläpahasessa sellaisen ilmiön, että suomalainen ikää jo kartuttanut mies taluttaa vanavedessään kaakkoisaasialaista syntyperää olevaa huomattavasti nuorempaa puoliskoaan ja tämä mies käyttäytyy todella huonosti naista kohtaan; äyskii kuin pahainen uhmaikäinen lapsi, on itse kuin myrsky almanakan laidassa eikä_tee_niin_mitään_muuta. Pieni naisihminen saa hampaat irvessä työntää ja käännellä kukkuralleen täynnä olevaa ostoskärryä, lapata tavarat kassahihnalle ja pakata ne vielä kasseihin. Sekä raahata ne autoon. Ja mies_ei_tee_mitään.

Tuossa vaiheessa kyllä tekee mieli sanoa sille miehenkutaleelle muutama sananen miten kohdella naista mutta - jokaisella oma taakkansa. En yhtään ihmettelisi jos joskus jossain vaiheessa kiirii tieto kuinka kamelin selkä - tässä tapauksessa ulkomailta tuodun kotitalousorjan - on napsahtanut ja suomalainen mies vetelee hiukan pidempiä päiväuniaan syömäpuikot työnnettynä nenän kautta aivoihin.

Bon apetit.

Vierailija
62/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me tiedetään, millaiset miehet hakee itselleen naisen aasiasta. Mies tietää itsekin, ettei saisi tuollaista naista muulla tavalla ja on siksi katkera naisille, myös sille aasiasta haetulle. Tätä on tullut todistettua ihan riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapan naama voi olla vain kateutta. Sinä oletat että sen vuoksi että hän on korealainen, mutta happamia ne sinkut, kun ei ole miestä. Mieheni on minua paremman näköinen monen mielestä ja minäkin saan hapanta naamaa että miksi olen saanut miehen, vaikka he eivät ole.

Vierailija
64/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä aina ihmetyttää, että miksei ne ulkomaalaiset kumppanit ole komeita/kauniita?

Joo, tuollainen on katsojan silmässä.. esim karrikoiden juurikin korealaisista on 80% taviksia, 15 %kauniita ja 5 % rumiluksia. Aivan varmasti suomalaisen kumppani on tuossa viidessä prossassa.

Ei se mua kuitenkaan saa happamaksi. Ilolla teitäkin palvelen. On se kuitenkin kiva, että ihmiset kohtaa ja löytää sen rakkauden.

Vierailija
65/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitaa toi mielenterveys ongelma pois. Kukaan ei oo kiinnostunut sun muijastas

Vierailija
66/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapan naama voi olla vain kateutta. Sinä oletat että sen vuoksi että hän on korealainen, mutta happamia ne sinkut, kun ei ole miestä. Mieheni on minua paremman näköinen monen mielestä ja minäkin saan hapanta naamaa että miksi olen saanut miehen, vaikka he eivät ole.

Et tiedä toisten hapannaamojen syytä. Voi olla vaikka rakko jalassa tai peräpukamat vaivaavat tai ihan mitä vaan. Olet vaan itse sitä mieltä, että koska puolisosi ei näytä suohirviöltä, kaikki kadehtivat sinua.

Vierailija
67/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-korealaiset ovat hyvin ra sis tisia, pitävät itseään paljon kauniimpina ja parempina, kuin muita aasialaisia. Edes japanilaiset ei kelpaa niille, vaan katsovat niitä nenänvarttansa pitkin. Mustia ne ei pidä edes ihmisinä. Saa olla kyllä aivan poikkeuksellinen valioyksilö Suomesta, että korealainen nainen ja hänen sukunsa ulkkismiestä hyväksyisi. Netistä löytää asiasta paljon klippejä, kuinka huonosti kohtelevat turisteja. 

Vierailija
68/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Suomalaisella naisella on päänirroittaja suomalaisella miehellä ei

Useammin suomalainen mies tulee putsatuksi omaisuudestaan aasialaisn vaimon toimesta kuin suomalainen nainen menetttää päänsä.

Vierailija
69/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Toistan kysymykseni, miksi ette vastaa?

Minulla on ulkomaalainen mies. Olemme naimisissa, olleet 9 vuotta.  Miksi se riepoo suomalaisia miehiä kuten kaikkien muittenkin naisten kohdalla joilla on ulkomaalainen mies?  Onko siis vain miehillä  olisi oikeus seurustella  ulkomaalaisen kanssa? Miksi? Mikä tekee miehestä siinä asissa paremman?

Miksi me saammer kuulla rasistisia heittoja ja pahempaakin kun kuljemme yhdessä? Kertokaa! Miksi se on paha jos joku katsoo karsaasti sinua ap sen korealaisesi kanssa, mutta ei, jos minä kuljen mieheni kanssa? Miksi me olemme julkista riistaa mutta teidän ei pitäisi olla?

Toki kenenkään ei tarvitsisi joutua minkäänlaisen  sopimattoman käytöksen kohteeksi, mutta Suomi joka on niin kovin pieni syrjäinen kolkka nyt vain on niin rasistinen. Ei oikein olla tultu vielä alas puusta.  Ja sinä joka solvauksia kylvät, en sinua huolisi vaikka en oman mieheni kanssa olisikaan joten mitään et menetä eikä hän sinulta mitään vie.

Vierailija
70/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen erota korealaista ja thaimaalaista naista toisistaan. Luulevat thaimaalaiseksi.

Thaimaasta puolestaan naisen hakevat enimmäkseen miehet, jotka eivät saa suomalaista naista: yrittivät aikansa, mutta luovuttivat sitten ja hakivat helpon naisen Thaimaasta.

Vierailija
71/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan häiritse millään tapaa, hyvät sulle! Itsekin haen mieheni mieluummin muualta Euroopasta. 

Vierailija
72/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi, suomalaisnaisten vääristyneet käsitykset, että idästä tulleet naiset ovat alistuneita orjia ja toisaalta miesten hyväksikäyttäjiä. 

N46

Vierailija
73/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua ärsyttäisi? Ei mua kiinnosta yhtään se että kenen kanssa kukin on. Se ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Vierailija
74/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Onnittelut. Ihmettelen ettei miehet hae seuraa espanjattarista! Naapurin vaalealla koulutetulla miehellä on espanjalainen vaimo. Ja kolme ihanaa lasta.

Vierailija
75/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tervetuloa 2020-luvulle. Nykyään naisilta ei enää odoteta mitään pakkohymyä ja siten tulkita naama peruslukemilla kulkemista miksikään hapannaamaisuudeksi. Muutenkin aivan absurdi ajatus, että joku tuntematon pariskunta herättäisi kenessäkään mitään sen suurempia tunteita.

Vierailija
76/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MayTree Etelä-Koreasta :)

Vierailija
77/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me tiedetään, millaiset miehet hakee itselleen naisen aasiasta. Mies tietää itsekin, ettei saisi tuollaista naista muulla tavalla ja on siksi katkera naisille, myös sille aasiasta haetulle. Tätä on tullut todistettua ihan riittävästi.

Ei kaikki mutta osa.

Tuttu on naimisissa aasialaisen kanssa ja mies kyllä on ihan komeahko varakas yrittäjä. Eli olis kyllä kelvannut muillekin. 

Vierailija
78/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo on virolainen. Alettiin seurustelee 2009 ja naimisiin 2014. Alkuun naisia ärsytti kun naiseni oli virolainen mutta se puhuu kuitenkin tosi hyvää suomea. Naisia ärsytti ja houkuttelivat pettämään minua mutta minä en koskaan petä. Suomalaiset naiset kyseli miksi olen virolaisen naisen kanssa. Sanoin ettei sillä ole niin paskamainen luonne kuin suomalaisilla naisilla ja naisille meni suu suppuun aika äkkiä.

Vierailija
79/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka kumppanina olisi jalava. Hienoa, jos löytää rakkauden, ihan sama mistä.

Vierailija
80/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-korealaiset ovat hyvin ra sis tisia, pitävät itseään paljon kauniimpina ja parempina, kuin muita aasialaisia. Edes japanilaiset ei kelpaa niille, vaan katsovat niitä nenänvarttansa pitkin. Mustia ne ei pidä edes ihmisinä. Saa olla kyllä aivan poikkeuksellinen valioyksilö Suomesta, että korealainen nainen ja hänen sukunsa ulkkismiestä hyväksyisi. Netistä löytää asiasta paljon klippejä, kuinka huonosti kohtelevat turisteja. 

Korealaiset ovat paljon vilkkaampia kuin japanilaiset. Heillä monella on myös hyvä koulutus.