Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
161/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisilla ei ole, kuin yhdenlainen miesmaku. "

Siltikin arkikokemuksen mukaan naiset ovat ihan tyytyväisinä hyvin eri näköisten miesten kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?

Pitäisi nähdä, millaisia nämä erinäköiset miehet ovat ja ennen kaikkea, millaisia heidän naisensa ovat.

Käy vaikka Prismassa katsomassa kun ovat ostoksilla yhdessä.

No pahaltahan tuo näyttää lyhyen ja/tai kaljun miehen osalta.

Aika nopeasti ehdit käydä katsomassa. Katsoitkohan varmasti ihan riittävän tarkasti?

Vierailija
162/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Joskus oli väliä kunnes tapasin mieheni joka 164cm kuten minäkin. Hällä on naisia ollut ennen minua ja varmasti olisi ottajia nytkin kun on sitä karismaa joka pituutta tärkeämpi sekä erittäin mukava ja toisia kunnioittava tyyppi. Tiedän että pari exää katuu eroa. Hyvä että erosivat niin sain hänet itselleni ja onnellista, tasapainoista parisuhdetta ja avioliittoa on takana reilu 15 vuotta eikä aikomustakaan erota.

Nämä ovat näitä poikkeustapauksia, joita aina nostetaan esiin näistä true tappi -luokan 150-170cm miehistä. Heillä on tyypillisesti:

1) varsin miehekkäät kasvot, kunnon laatikkoleuka yms

2) isoluinen ruumiinrakenne, joka nyt ei tietenkään tee 165 senttisestä korstoa, mutta helpottaa seksikkäältä näyttämisessä

3) loppuun asti hiottu supliikki, ei mitään jäätäviä latteuksia ja rivouksia kuten pidemmiltä miehiltä,

Joo se on se karisma tärkein kuten kirjoitinkin. Pitkä mies ilman karismaa ei saa naisia sen enempää kuin lyhyt mies ilman karismaa. Eikä mun mies kyllä salilla käy. Hän on kyllä hyvä seuramies ja en oo kuullut ketään joka ei olisi häben seurassa viihtynyt. Mutta kuten mainitsin niin ei pituudella oo väliä vaan sillä miten itsensä kantaa ja onko kiinka hyvä itsetunto. Tiedän pitkiä miehiä jotka sellaisia hissukoita eikä lainkaan karismaattisia niin ei niillä naisia oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskityn mieluummin kehittämään itseäni ulkoisesti siihen suuntaan, jota kauniit naiset haluavat. Mikäli tämä tavoite ei koskaan täyty, niin sekin on fine. Yritinpä ainakin."

Elät tietenkin juuri kuten itse haluat. Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että parisuhteen henkisen yhteensopivuuden kriteerit eivät poistu vaikka ulkonäkösi olisi miten hyvä tahansa. Edelleen jokainen hyvännäköinen nainen ei kiinnostu parisuhdemielessä jokaisesta hyvännäköisestä miehestä vaan juuri niistä hyvännäköisistä miehistä jotka sopivat heille myös monella muulla tavalla. Esim. erot elämäntavoissa tai sosiaaliluokissa eivät katoa vaikka miten olisi kaunis ja komea.

Vierailija
164/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä ja kasvoiltaan ruma, sosiaalisesti kömpelö, eikä ole hankkinut jotain seksikästä tutkintoa tai ole rahakkaassa työssä, niin eipä se pituus paljoa auta. 

Vierailija
165/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esim. eräs mies, joka ei minusta edes ollut kovin lyhyt, jotain 173 cm, oli ihan kauhean angstinen pituudestaan ja joskus puhui, muutaman kaljan jälkeen, miten minäkin kuulemma vaan haudon päästä lisääntymään pitkien alfojen kanssa ja aion hyväksikäyttää häntä kilttinä elättäjä sille käenpoikaselle. "

Tämä on erittäin surullinen ja huolestuttava suuntaus :( Miehet jakavat myrkyllistä jargoniaan keskenään, vahvistavat  sairaita näkemyksiään p*skasivuilla niin että mantroista tulee uskonto, ja lopulta pilaavat suhteen alut ihan itse. Ei siihen "lyhyyteen" vaan aggressiiviseen ja negatiiviseen asenteeseensa. Siitä on rakkaus kaukana.

Ensin ihmisen pitää rakastaa ja hyväksyä itsensä, vasta sitten voi miettiä parisuhdetta! 

Tuo pituusjuttu on joku miesten kollektiivinen psykoo

Minä syytän omalta kohdaltani tätä palstaa. En tiedä onko miesten vai naisten syy enemmän, mutta ennen näitä "miehen pitää olla pitkä"- juttuja en ollut valehtelematta koskaan ajatellut, että pituus olisi jotenkin näin iso juttu. Miehen nähdessäni saatoin kyllä ajatella, et onpa pitkä tai onpa lyhyt, MUT siihen ei sisältynyt arvotusta. Olen ollut ihastunut yhtä lailla pitkiin ja lyhyihin, tuo pituus-seikka ei ole ollut mitenkään oleellinen minulle.

Nyt minua harmittaa et olen nähnyt näitä juttuja, luo ihan turhia lisäajatuksia. Vaikkei edelleenkään ole oleellista minulle parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
166/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Surullista että jollekin tämä on "ei tarkoita juuri mitään"- juttu."

No oikeasti iso osa näistä valittajista ei hae mitään yhtä pitkää suhdetta (tai ehkä sitten joskus) vaan paljon irtoseksiä useiden naisten kanssa. Ja on sitten katkera kun ei sitä saa.

Miksi mies ei saisi hakea irtoseksiä siinä, missä nainenkin?

Ihan sama mitä muut hakee, itse en ole koskaan hakenut irtoseksiä vaan parisuhdetta. Enkä ole mennyt sänkyyn ilman sitä suhdetta.

Vierailija
167/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli isääni pari senttiä pitempi. Hyvin heillä meni 25 vuotta.

Itse ihastuin nuoruudessani palavasti mieheen joka oli samanmittanen, mutta meillä ei tullut suhdetta.

Lapsieni isä, exäni, oli minua 12 cm pitempi.

Uutta rakkautta ei ole tullut eron jälkeen,  pituus ei merkitse. Hyvin kävisi mulle pocket King.

Olen 168 cm. Ikää 54 v.

Vierailija
168/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan silmään seksikkäimpiä ovat noin 187 cm pitkät miehet. Itse olen 168 cm. Eli parinkymmenen sentin pituusero on bueno. 

Makuasioita. Minusta 20 cm on liian iso pituusero. Minulla ja miehelläni on 15 cm ja sekin tuntuu liian isolta, koska hän joutuu kyyristymään ja minun pitää kurkotella jos meinataan pussata seisten. Optimaalisin olisi minulle 5-10 cm ero, mutta toki rakkaus meni pituusasioiden edelle ja otin "liian pitkän" miehen.

Vierailija
169/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pitkä ja kasvoiltaan ruma, sosiaalisesti kömpelö, eikä ole hankkinut jotain seksikästä tutkintoa tai ole rahakkaassa työssä, niin eipä se pituus paljoa auta. 

Mitä olen ihmisiä seuraillut kohta jo 50 vuotta, niin minusta sosiaalinen kömpelöys ja/tai ujous on ehdottomasti miehellä isoin ennustava tekijä että jää yksin vastoin tahtoaan. Paljon enemmän vaikuttaa kuin jotkut pituudet tai leuan muodot. Valitettavasti kun homma menee aika pitkälti vieläkin niin, että miehen pitäisi tehdä se aloite ja alussa saada nainen kiinnostumaan itsestään. Jos olet ujo, et ehkä uskalla lähestyä ollenkaan, tai teet sen niin kömpelösti, että naiselle tulee vaivaantunut olo, ja hän vain haluaa pois tilanteesta äkkiä - ja sehän käy antamalla pakit nopeiten.

Vierailija
170/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä olen ihmisiä seuraillut kohta jo 50 vuotta, niin minusta sosiaalinen kömpelöys ja/tai ujous on ehdottomasti miehellä isoin ennustava tekijä että jää yksin vastoin tahtoaan. "

Tämä perustuu jo ihan tilastolliseen todennäköisyyteen. Suhteen löytäminen vaatii aina paljonkin onnistuneita kohtaamisia erilaisten ihmisten kanssa koska suhdetta ei synny läheskään jokaisen kohdatun ihmisen kanssa.

Jos ihminen on kovin sosiaalisesti  kömpelö, näitä hyviä kohtaamisia syntyy vääjäämättä paljon vähemmän kuin mitä sosiaalinen ihminen samalla ulkonäöllä saisi ja sitä myötä myös mahdolisuus parisuhteen syntymiseen vähenee.

Vierailija
171/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen ihmisiä seuraillut kohta jo 50 vuotta, niin minusta sosiaalinen kömpelöys ja/tai ujous on ehdottomasti miehellä isoin ennustava tekijä että jää yksin vastoin tahtoaan. Paljon enemmän vaikuttaa kuin jotkut pituudet tai leuan muodot. Valitettavasti kun homma menee aika pitkälti vieläkin niin, että miehen pitäisi tehdä se aloite ja alussa saada nainen kiinnostumaan itsestään. Jos olet ujo, et ehkä uskalla lähestyä ollenkaan, tai teet sen niin kömpelösti, että naiselle tulee vaivaantunut olo, ja hän vain haluaa pois tilanteesta äkkiä - ja sehän käy antamalla pakit nopeiten.

Juu, tiedän miehiä joiden "pitäisi" ulkonäöltään ja saavutuksiltaan olla yksin, jos internetiä on uskominen, mutta ovat juuri sellaisia luonteita, että pystyvät puhumaan mistä tahansa kenen kanssa vaan, ja näin ovat olleet suhteissa niin pitkään kuin muistan. 

Vaikea se on kehenkään tutustua tai kenenkään kiinnostua, jos ei koskaan puhu ihmisille tai ylipäätään tapaa ketään. 

Vierailija
172/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä jo ihan sen takia että naiset hakevat keskimäärin useammin vakavampaa suhdetta kuin pelkkää satunnaista seksiä. Tämä fakta on monilta miehiltä unohtunut.

Se ei tarkoita etteikö näillä naisilla olisi ollenkaan yhden yön juttuja mutta se ei ole se mitä he ensisijassa hakevat."

Eli miesten kannattaa jatkossakin panostaa vain ulkonäön kehittämiseen ja toksiseen "bad boy" -mentaliteettiin.

Kerrotko miten päädyit tähän täysin kommenteistani irralliseen johtopäätökseen?

Koska toistuvien irtosuhteiden saaminen vaatii mieheltä niitä ihanneominaisuuksia ja parisuhteeseen pääsee vähän vaatimattomampikin mies, kunhan on valmis alistumaan monogamian kärsimykseen.

Se että sinusta monogamia on kärsimystä kertoo sinusta paljon, ja on luultavasti se isoin syy, miksi et löydä irtoseuraakaan. Rivien välistä jokainen huomaa, ettet arvosta naista, vaan haluaisit vaan päästä käyttämään häntä/hänen kroppaansa omiin nautintoihisi.

Sorry, kyllä se välittyy vaikket suoraan kenellekään sanoisikaan, ja on suurimalle osalle iso punainen lippu.

Vierailija
173/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Mitä olen ihmisiä seuraillut kohta jo 50 vuotta, niin minusta sosiaalinen kömpelöys ja/tai ujous on ehdottomasti miehellä isoin ennustava tekijä että jää yksin vastoin tahtoaan. "

Monestihan tämä vielä yhdistyy siihen että ei ehkä ymmärretä niin hyvin sosiaalisia suhteita kun niitä ei ole päästy niin harjoittelemaan. Silloin voi olla jäänyt tajuamatta moni pariutumisen puoli kuten se että kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan samalla pitäisi mennä yksiin myös ajatusmaailma, arvot, huumorintaju jne. Ihmisten pitää aidosti viihtyä yhdessä eikä vain tuntea seksuaalista vetoa. 

Vierailija
174/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö te ikinä ulkomailmassa? Jos käytte katsokaa ihmisiä. 50% on lihavia, 60% ei ole mitään tyylitajua. 

Ihanko oikeasti luulette että normi ihmisillä on varaa pitää jostain pituus kriteeristä kiinni.

Vierailija
175/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. "

Ja se koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia. Joskus tuntuu että jopa enemmän miehiä kun jatkuvasti lukee miesten ajatuksia miten he eivät millään voisi "tyytyä" naiseen johon eivät tunne seksuaalista vetoa. Ja sitten tuo käytännössä sulkee pois heidän listaltaan kaikki paitsi ihan kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Tavallinen nainen ei enää herätä heissä mitään haluja.

Tyytyvätkö naiset sitten miehiin, joihin eivät tunne seksuaalista vetoa? Kuulostaa kummalliselta kaverisuhteita lukuunottamatta.

Seksuaalinen veto usein tulee henkisen yhteyden kautta hitaasti. En minä esimerkiksi ensinäkemältä tuntenut mieheeni mitään seksuaalista vetoa. Hän näytti niin tavanomaiselta kuin vaan mies voi näyttää. Mutta kun sitten tutustuttiin ja huumorintajut, kiinnostukset yms. sopi yhteen ja jokaista juttelumahdollisuuttta oikein odotti perhosia vatsassa, alkoi myös hänen ulkonäkönsä kiihottaa.

Vierailija
176/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut."

Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. Ja voit uskoa, olen kuunnellut näitä satoja niin suomeksi kuin englanniksi.

"mitä nainen ajattelee." Jos kuuntelet tietynlaisia podcasteja, siellä puhuu tietynlaiset naiset. Muistutan itsestäänselvyydestä, mutta nämä parisataa naista EI edelleenkään ole kaikki naiset. Yleensä tavisnaiset eivät edes halua pitää podasteja, eli mitäpä jos siirtäisit katseesi näistä podcast-mimmeistä taviksiin?

Vierailija
177/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikea se on kehenkään tutustua tai kenenkään kiinnostua, jos ei koskaan puhu ihmisille tai ylipäätään tapaa ketään. "

Kyllä. Hieman karrikoiden pelimiehen ja yksin jäävän hissukan erottaa lopulta vain se, että se pelimies tekee yhden illan aikana enemmän aloitteita kuin se yksin jäävä koko elämänsä aikana.

Vierailija
178/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskityn mieluummin kehittämään itseäni ulkoisesti siihen suuntaan, jota kauniit naiset haluavat. Mikäli tämä tavoite ei koskaan täyty, niin sekin on fine. Yritinpä ainakin."

Elät tietenkin juuri kuten itse haluat. Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että parisuhteen henkisen yhteensopivuuden kriteerit eivät poistu vaikka ulkonäkösi olisi miten hyvä tahansa. Edelleen jokainen hyvännäköinen nainen ei kiinnostu parisuhdemielessä jokaisesta hyvännäköisestä miehestä vaan juuri niistä hyvännäköisistä miehistä jotka sopivat heille myös monella muulla tavalla. Esim. erot elämäntavoissa tai sosiaaliluokissa eivät katoa vaikka miten olisi kaunis ja komea.

Painotat itsekin tuossa tuota sanaa "parisuhde". Minua kiinnostaa seksi, ei parisuhde.

Vierailija
179/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisesti katsot pitkään sinkkuina olleita miehiä, niin kyllä heitä yhdistää myös tietyt ulkoiset piirteet. Jos mies on geneettinen muotovalio, niin naiset tekevät kyllä työn. Ja jos mies on ujo ja käy salilla (ja saa siellä tuloksia), on pitkä, täydellinen hiusraja sekä on vielä nuori, niin mies ei voi jäädä ilman naista, ellei todella halua sitä.

Vierailija
180/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on kyllä totta, että ihan nuoret, varsinkin teinit, on usein paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin vaikka kolmikymppiset. "

Ja se koskee yhtä lailla miehiä kuin naisia. Joskus tuntuu että jopa enemmän miehiä kun jatkuvasti lukee miesten ajatuksia miten he eivät millään voisi "tyytyä" naiseen johon eivät tunne seksuaalista vetoa. Ja sitten tuo käytännössä sulkee pois heidän listaltaan kaikki paitsi ihan kaikkein kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Tavallinen nainen ei enää herätä heissä mitään haluja.

Tyytyvätkö naiset sitten miehiin, joihin eivät tunne seksuaalista vetoa? Kuulostaa kummalliselta kaverisuhteita lukuunottamatta.

Seksuaalinen veto usein tulee henkisen yhteyden kautta hitaasti. En minä esimerkiksi ensinäkemältä tuntenut mieheeni mitään seksuaalista vetoa.

Sama juttu. Oma mieheni vain onnistui luomaan minulle sellaisen tosi turvallisen olon jossa pystyin rentoutumaan ihan kokonaan, joka taas on asia joka on minulle ehdoton vaatimus jotta voin kunnolla kiihottua. Hän oli ensimmäinen mies jonka kanssa laukesin vaikka sitä ennen oli ollut useitakin sinällään komeampia yrittäjiä. Henkinen yhteys ei vain niihin koskaan kunnolla syntynyt eikä sitä mikään ulkonäkö voinut tuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän