Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
381/384 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan tanssia ja miehen lyhyydestä  on haittaa siinä. Miehen käden ali pitää mahtua selkä suorana, lantion ja kylkikaaren pitää asettua sopivaan kohtaan  partnerin  kanssa jos haluaa laadukasta tanssia 

Vierailija
382/384 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on tärkeä, mutta toisaalta, mikään ei estä rakastumasta pätkään, jos sellainen tulee vastaan. Kokemuksesta. Jos mies täsmää muuten, mutta pituus ei, niin se ei tule häiritsemään. Mies ei luultavasti ole muutenkaan sopiva, jos "pituus häiritsee" niin, että jää "muutamasta sentistä kiinni".

Pituus, kuten moni ulkoinen ominaisuus, on kyllä este jos se on oikeasti naiselle tärkeä kriteeri. Koska ulkonäön huomaa ennen sitä rakastumista, sen perusteella tapahtuu torjuntoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/384 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun mies on sen 15-20 cm pidempi kuin minä, ettei tunnu kuin seurustelisi pikkuveljen kanssa.

t nainen 155 cm

Mihin tarvitset 20 cm pidempää miestä? 

Vierailija
384/384 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun mies on sen 15-20 cm pidempi kuin minä, ettei tunnu kuin seurustelisi pikkuveljen kanssa.

t nainen 155 cm

Minun pikkuveli on 2 m, pitäisikö minun etsiä vielä pidempi mies ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi