Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka oli ensirakkautesi?

Vierailija
16.09.2023 |

Siis ei teininä tai nuorena aikuisenakaan. Vaan esim. päiväkodissa tai leikkipuistossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari, joka oli sellainen pihamme johtohahmo, vuotta minua vanhempi. Olin hänen parinsa pihan leikeissä ja sodassa naapuritaloa vastaan.

Vierailija
2/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku, Jouni, ennen kouluikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen puoleenväliin saakka ne ensirakkaudet oli vaan sellaisia jotain aika random valintoja joihon ei liittynyt mitään tunteita. Ensimmäinen kerta kun koin oikeaa ihastuksen tunnetta oli muistaakseni neljännen ja viidennen luokan välisenä kesänä leirillä, kun ihastuin leiriohjaaja Samiin. Hän oli silloin varmaan joku 16-17-vuotias, ja onnekkaasti oli leirin jälkeen pestautunut leikkaamaan meidän naapurin nurmikkoa säännöllisesti kerran viikossa. Vahtasin häntä sitten aina meidän pihalla kun ajoi ohi pyörällä ja tervehdin ujostellen. 

Vierailija
4/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat vähän hämäriä juttuja, mutta taisi olla naapurin Jari, joskus paljon ennen kouluikää

Vierailija
5/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pertti. Istuimme aina portailla vierekkäin ja pussailimme. Olimme muutenkin kuin paita ja peppu useita vuosia. Romanssimme katkesi perheemme muuttoon muualle.

Vierailija
6/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen nimeä, mutta tarhassa eräs ihana blondi. Asui omakotitalossa lähellä hoitopaikkaani ja usein pyöräilin hänen kotitalonsa ohitse nähdäkseni hänestä vilauksen. En muista nähneeni. Elämä erotti julmasti meidät, kun siirryin ala-asteelle enkä nähnyt häntä enää ikinä. 😥

Vierailija
7/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kouluikää samassa pihassa asunut perhetuttujen tytär, jonka nimen jätän mainitsematta koska harvinainen nimi. Oli ehkä molemminpuolista. Kivalta näyttää tänäkin päivänä, vaikka aikaa kulunut 45 vuotta. Koulussa enkelinkasvoinen Kati.

Vierailija
8/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus päiväkodissa mitä mä just luin 🤔👎

Vierailija
9/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko

Vierailija
10/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Tea päiväkodissa 6-vuotiaana. Veikkaan, että kaikki muutkin pojat olivat siihen lääpällään. 

Vierailija
11/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus päiväkodissa mitä mä just luin 🤔👎

Herää kysymys, mitä sellainen tuo juuri SINULLE mieleen?

Vierailija
12/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku Petri niminen. Joku kailotti sen julkisesti ja kaikki nauroivat.

Vierailija
13/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen naapurikauppiaan tyttö. Olimme silloin 3-4 vuotiaita ja hän muutti pois paikkakunnalta. Olin kuulemma luvannut hakea hänet vielä helikopterilla, vaikka ensimmäinen kopteri tulikin Suomeen 2 vuotta myöhemmin. Viimeksi olen tavannut hänet teininä yli 60 vuotta sitten.

Vierailija
14/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei muodosta mitään rakkaussuhteita tossa iässä vielä yhtään kehenkään, tunnesiteitä joo

Ensitakkaus on ensirakkaus mikä yleensä tulee eteen joskus teini/varhais aikuisiässä

Vierailija
15/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei muodosta mitään rakkaussuhteita tossa iässä vielä yhtään kehenkään, tunnesiteitä joo

Ensitakkaus on ensirakkaus mikä yleensä tulee eteen joskus teini/varhais aikuisiässä

Eli sinä et ymmärrä lapsellisen ihastumisen ja aikuisen rakastumisen eroa. 

Vierailija
16/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9, hän 11.

Ihastuin järisyttävästi.

Tyrmäävän kaunis tyttö.

Ihastus oli yksipuolinen.

En ole ihastunut aikuisena samalla tavalla, en edes nykyiseen puolisooni.

Vierailija
17/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin E, taisin olla siihen ihastunut koko ala-asteen. Ja ehkä vähän vielä yläasteella ja lukiossa, en tunnusta :) En usko että oli molemminpuolista, enkä ole hänestä kuullut lukion jälkeen. En tiedä oliko meillä lopulta mitään yhteistä., mutta eipä se ihastumista haitannut. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
18/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiekkalaatikkoleikeissä rakastuta (paitsi Petteri ja Riikka) 

Vierailija
19/21 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ammattikoulussa kun rakastuin nuoreen opettajaan. Sitä persettä en unohda ikinä. Oikein sellainen unelma säleikkö.

Vierailija
20/21 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän oli suloisia. Lisää!