Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
141/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. "

Jos perustat kuvasi naisista vain podcasteihin niin olet kyllä vakavasti pihalla. Missä ovat kaikki normaalit kontaktisi naisiin? Eikö sinulla on naispuolisia sukulaisia, kavereita, kavereiden tyttöystäviä, harrastuskavereita, opiskelukavereita jne. joissa kuulisit ihan tavallisten naisten elämästä ja olisit luontevassa kanssakäymisessä heidän kanssaan?

Vierailija
142/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut."

Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. Ja voit uskoa, olen kuunnellut näitä satoja niin suomeksi kuin englanniksi.

Toivottavasti ymmärrät että podcasteissa puhuvat hyvin harvoin ihan tavalliset naiset vaan julkkisnaiset joiden kokemus koko maailmasta on aina kau

Suurin osa podcastien naisista ei ole julkkiksia nähneetkään. Suurin osa on tavallisia naisia, jotka ovat päättäneet perustaa ihmissuhdepodcastin, koska niille riittää kuuntelijoita. Ja kuten sanoin, olen kuunnellut näitä podcasteja vähintään satoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on kyllä kumma, että naiset kerrankin on jossain rehellisiä eivätkä valehtele kuten yleensä tekevät, niin sitten se onkin väärin kuunnella tätä."

Ei se ole väärin kunhan ei kuvittele että se on koko totuus. Ihan kuten miehetkin, naiset haluavat hyvin eri asioita ja pitävät hyvin eri asioista ihan yksilöstä riippuen.

Ei mistään podcastista siis voi kuulla mitään yhtä totuutta kaikista naisista vaan totuuden siitä yhdestä naisesta.

Vierailija
144/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta pituus yhtään, olen tykännyt sellaisista vähän päälle 160 senttisistä miehistäkin. Mutta itse sytyn siitä että lihasta ja harteikkuutta kuitenkin löytyy. 

Minullekaan ei pituudella on paljoakaan väliä mutta en taas halua lihaksikasta vaan enemmän sellaisen jäntevän "juoksijatyypin".

Miesten kannattaisi jo tajuta että naisilla on miesmakuja ihan joka lähtöön ja miehen pitää vain löytää se nainen joka viehättyy juuri hänen laisistaan miehistä.

Naisilla ei ole, kuin yhdenlainen miesmaku. Totta kai siellä voi joukossa olla joku nainen, joka ei välitä siitä, painaako mies 150 kg. Mutta jos haluat oikeasti löytää helposti useammankin naisen, niin mitä lähempänä näitä klassisia ihanneominaisuuksia ollaan, sitä helpompaa on sitä seuraa löytää. Naisetkin harvoin viettävät l

Niin? Mikä siinä on väärin tai outoa, että on olemassa joitain ominaisuuksia jotka tekevät miehestä niin komean, että lähes kaikki naiset tuntevat häneen vetoa? Sama pätee myös toisinpäin. Eli naisella tietyt piirteet vetoavat enemmistöön miehistä. Missä ongelma?

Vierailija
145/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut."

Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. Ja voit uskoa, olen kuunnellut näitä satoja niin suomeksi kuin englanniksi.

Tää on kyllä kumma, että naiset kerrankin on jossain rehellisiä eivätkä valehtele kuten yleensä tekevät, niin sitten se onkin väärin kuunne

Höpöhöpö! Suurin osa naisista on parisuhteessa miehen kanssa jota rakastavat ja ihan tyytyväisiä elämäänsä. Ja jos eivät ole, eroavat ja ehkä löytävät uuden miehen jota rakastaa ja elää hänen kanssaan tyytyväisenä. Omituista kuvitella että jos yksi julkkisnainen sanoo jotain jossain, mitä hän ajattelee, niin se koskisi ihan kaikkia muitakin naisia, jokainen ihminen on yksilö, niin mies kuin nainenkin, ja parisuhteeseen tarvitaan monia asioita että se onnistuu, ja vähintään molemminpuolista rakkautta. Miksi sinäkin puhut täällä joutavia, etkä puhu rakkaudesta?

Vierailija
146/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja koska se onnistuu harvalta mieheltä, niin eikö ole aika loogista, että moni mies haluaisi kuulua tähän harvalukuiseen joukkoon?"

Tietenkin kuten moni mies haluaisi Ferrarin, valtavan omakotitalon ja ison veneen. Mutta suurin osa on silti ihan onnellisia vaikka ei noita saa. Aikuinen ihminen osaa erottaa haaveet ja todellisuuden.

"Ja kuten itsekin käytit sanaa "onnistua", niin juuri tämä on se juttu: se on onnistuminen. Se vaatii sinulta miehenä jotain, mitä vain sillä yhdellä prosentilla miehistä on."

Miksi hukkaisin elämäni kadehtimalla jotain yhtä prosenttia kun voin silti saada paljon hyvää vaikka en täydellisyyttä saisikaan?

Vierailija
147/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin? Mikä siinä on väärin tai outoa, että on olemassa joitain ominaisuuksia jotka tekevät miehestä niin komean, että lähes kaikki naiset tuntevat häneen vetoa? Sama pätee myös toisinpäin. Eli naisella tietyt piirteet vetoavat enemmistöön miehistä. Missä ongelma?"

Ei päde toisinpäin. Naisissa kauneuden variaatiota on reilusti enemmän, kuin miehissä. Miehissä on se yksi ainoa vahva miestyyppi, joka kiinnostaa naisia. Nainen voi olla vaikka minkä värinen, minkä pituinen ja minkä ikäinen tahansa, ja silti miesseuraa tulee ovista ja ikkunoista.

Ja tässä ei ole mitään ongelmaa. Kunhan miehet itse ymmärtävät sen, että vain ulkonäöllä on merkitystä ja ne tietyt ominaisuudet vetoavat kaikkiin naisiin, vaikka naiset puhuisivat mitä. Ja toki ilmiö on havaittu: salilla käynti alkaa olla jokaiselle miehelle pakollista, jotta miehellä on mitään arvoa.

Vierailija
148/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska toistuvien irtosuhteiden saaminen vaatii mieheltä niitä ihanneominaisuuksia ja parisuhteeseen pääsee vähän vaatimattomampikin mies, kunhan on valmis alistumaan monogamian kärsimykseen."

Jos monogamia on sinulle kärsimys niin se on ehdottomasti suurin karsiva tekijä miksi et saa suhteita. Lopulta varsin harva nainen haluaa pidemmän päälle suhteita joissa ei haluta millään tavalla sitoutua.

Ja jos ajatellaan vain seksiäkin niin 99% miehistä saa enemmän ja useammin seksiä hyvässä parisuhteessa kuin etsimällä irtoseuraa. Ei ole mikään juttu harrastaa seksiä parisuhteessa 2-3 kertaa viikossa mutta yritäpä löytää aina uusi halukas nainen yhtä usein. Aika harvalta mieheltä onnistuu.

Tämä on taas valhetta. Monogamia ei ole naisille ykkösjuttu, vaan useammin miehille. Toki miehissä on sitten pieni osuus erittäin seksikkäitä miehiä, jotka saavat naisia sormia napsauttamalla, eivätkä halua sitoutua koko elämänsä aikana.

Niin tai näin, olen ehtinyt kohtuullisen monta kertaa olla lyhyissä tapailuissa/ seurusteluissa, tuollaisissa 2-6kk kestäneissä, ja kyllä ne käsittääkseni on siihen loppuneet, että en ole ollut "näyttelykelpoinen" eli minulla ei ole voinut kehuskella ystäville ja sukulaisille ja rahdata käsipuolessa joka kissanristiäisiin näyttämään, että katsokaa tällaisen saalistin. Se, miksi en ole ollut näyttelykelpoinen, johtuu monesta seikasta: lyhyys, mitättömän näköinen eli ei komea jos ei rumakaan, nuorempana vähävarainen nyttemmin keskituloinen, luonteelta ei erityisen supliikki vaan enemmän vähän outo nörtti. Mikään näistä ei olisi tehnyt minusta huonoa miestä naiselle avioliittoon ja perheenisäksi, mutta kaikki niistä on tehneet minusta miehen, jota ei ole kiva viedä näyteltäväksi muille ihmisille kun minun omistamisellani kehuminen on vaikeaa.

t. eri

Vierailija
149/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa podcastien naisista ei ole julkkiksia nähneetkään. Suurin osa on tavallisia naisia, jotka ovat päättäneet perustaa ihmissuhdepodcastin, koska niille riittää kuuntelijoita. Ja kuten sanoin, olen kuunnellut näitä podcasteja vähintään satoja."

Eivät he silti ole mitään tavisnaisia vaan naisia jotka haluavat olla esillä ja monista heistä tulee jonkin sortin julkkiksia podcastien myötä.

Podcastin suosio myös usein vaatii että siellä esitetään voimakkaita mielipiteitä jotka herättävät tunteita. Tavallinen tasaisen turvallinen elämä saman tavallisen miehen kanssa harvoin tarjoaa kauheasti materiaalia podcastiin.

Vierailija
150/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ikuisuuskysymys taas.  Kun elämme maailmassa jossa kaikkein tärkeintä on ulkoinen, sisältä voi olla vaikka skeidaa kunhan vain ulkoinen olemus on tietyissä standardeissa. Onkohan ketään muuta joka näkee tämän todella älyttömän?

Onko ihme että ihmiset ovat onnettomia?  Tuijotetaan peiliin ja itketään kun minulla on vääränlainen tuo ja liian iso se ja liian pieni tuo ja tuokin on vino ja tuota ei ole ollenkaan.  Kumppani valitaan jonkun tietyn määrätyn kaavan mukaan, ja koska erittäin harvat täyttää niiden sanelemat kriteerit valtava joukko jää niiden ulkopuolelle  menettää itseutnonsa, masentuu. Alkaa vihata toista sukupuolta jne.

Ajatellaan vaikka todella mukavaa ja lämminsydämistä miestä josta saisi takuulla hyvän kumppanin elämäntielle, mutta on 5 cm "liian" lyhyt. Ei kelpaa.  Mihin sitä viittä senttiä tarvitaan? Miten se romuttaa mahdollisuuden parisuhteeseen?  Missä se hyvässä te

Höpön löpön taas. Jos ei viehäty tietyn näköisistä ihmisistä niin ei sille mitään mahda. Se ei tarkoita että tietty ulkonäkökriteeri olisi ainut kriteeri minkä perusteella kumppani valitaan.

Minulla on pitkä ja joka tavalla ihana mies. En ottaisi lyhyttä vaikka hän olisi kuinka mahtava muuten, ja toisaalta en seurustelisi mieheni kanssa jos hän ei miellyttäisi minua myös luonteeltaan.

Vierailija
151/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilla ei ole, kuin yhdenlainen miesmaku. "

Siltikin arkikokemuksen mukaan naiset ovat ihan tyytyväisinä hyvin eri näköisten miesten kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?

Vierailija
152/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan mulle pituus ei ole se juttu, vaan harteikkuus ja tietynlainen luolamiesmäisyys:D Tällaisia miehiä löytyy eniten juuri alle 180 cm joukosta.

Luolamiesmäisyys viittaa persuun, hyi helv...

Vierailija
153/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltikin arkikokemuksen mukaan naiset ovat ihan tyytyväisinä hyvin eri näköisten miesten kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?

Pitäisi nähdä, millaisia nämä erinäköiset miehet ovat ja ennen kaikkea, millaisia heidän naisensa ovat.

Vierailija
154/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on taas valhetta. Monogamia ei ole naisille ykkösjuttu, vaan useammin miehille."

Sinulla lienee joku ihan perustelu tai todistekin tälle eikä vain oma väitteesi?

"Niin tai näin, olen ehtinyt kohtuullisen monta kertaa olla lyhyissä tapailuissa/ seurusteluissa, tuollaisissa 2-6kk kestäneissä, ja kyllä ne käsittääkseni on siihen loppuneet, että en ole ollut "näyttelykelpoinen" eli minulla ei ole voinut kehuskella ystäville ja sukulaisille ja rahdata käsipuolessa joka kissanristiäisiin näyttämään, että katsokaa tällaisen saalistin."

Suomeksi sanottuna olet ollut vain naisten kanssa jotka ovat monella tavalla ihan erilaisia kuin sinä ja joiden perheet, kaverit jne. ovat ihan erilaisia kuin sinä. Miksi päädyt yhteen noin erilaisten naisten kanssa? Tunnetko vetoa vain naisiin jotka poikkeavat paljon itsestäsi vai mistä on kyse?

Mitä taas katson omaa pitkää parisuhdettani niin yksi sitä lujittava seikka on juuri se että olen ihan tavallisena miehenäkin hyvin samanlainen kuin naiseni oma lapsuuden perhe, sukulaisten miehet, kaverien miehet jne. Silloin se valinta tuntuu naisestakin hyvältä ja turvalliselta. 

Vierailija
155/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä, millaisia nämä erinäköiset miehet ovat ja ennen kaikkea, millaisia heidän naisensa ovat.

Käy vaikka Prismassa katsomassa kun ovat ostoksilla yhdessä.

Vierailija
156/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pituuteen kiinnittää huomiota vain ne pölösimmät ja epävarmimmat naiset, jotka eivät muutenkaan kiinnostaisi. Lyhyys miehellä on kuin pienet rinnat naisella - karsii pois sen ääliöporukan.

Pienet rinnat on söpöt 😊

Vierailija
157/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutko koskaan ihmisten ilmoilla?

Vierailija
158/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka Prismassa katsomassa kun ovat ostoksilla yhdessä.

No pahaltahan tuo näyttää lyhyen ja/tai kaljun miehen osalta.

Vierailija
159/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on taas valhetta. Monogamia ei ole naisille ykkösjuttu, vaan useammin miehille."

Sinulla lienee joku ihan perustelu tai todistekin tälle eikä vain oma väitteesi?

"Niin tai näin, olen ehtinyt kohtuullisen monta kertaa olla lyhyissä tapailuissa/ seurusteluissa, tuollaisissa 2-6kk kestäneissä, ja kyllä ne käsittääkseni on siihen loppuneet, että en ole ollut "näyttelykelpoinen" eli minulla ei ole voinut kehuskella ystäville ja sukulaisille ja rahdata käsipuolessa joka kissanristiäisiin näyttämään, että katsokaa tällaisen saalistin."

Suomeksi sanottuna olet ollut vain naisten kanssa jotka ovat monella tavalla ihan erilaisia kuin sinä ja joiden perheet, kaverit jne. ovat ihan erilaisia kuin sinä. Miksi päädyt yhteen noin erilaisten naisten kanssa? Tunnetko vetoa vain naisiin jotka poikkeavat paljon itsestäsi vai mistä on kyse?

Mitä taas katson omaa pitkää parisuhdettani niin yksi sitä lujitta

Keskityn mieluummin kehittämään itseäni ulkoisesti siihen suuntaan, jota kauniit naiset haluavat. Mikäli tämä tavoite ei koskaan täyty, niin sekin on fine. Yritinpä ainakin.

Vierailija
160/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja koska se onnistuu harvalta mieheltä, niin eikö ole aika loogista, että moni mies haluaisi kuulua tähän harvalukuiseen joukkoon?"

Minä en ikinä jaksaisi pyörittää jatkuvasti uutta naista. Siihenhän menisi koko elämän aika ja energia.

Paljon parempaa on yksi hyvä tuttu nainen parisuhteessa jolloin energiaa ja aikaa jää muullekin kuin jatkuvalle seksin hakemiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi