Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeä miehen pituus oikeasti on?

Vierailija
20.06.2024 |

Siinä mielessä todella subjektiivinen asia, kun riippuu naisen omasta pituudesta. Pitkiä miehiä kuitenkin suositaan medissa, seuranhakusovelluksissa ja maailmassa ylipäätään. Miehen fyysisistä ominaisuuksista puhuttaessa mainitaan naama, mutta pituus tulee vähintään toisena tai kolmantena. Yleisesti puhuttaessa erittäin tärkeä asia (yleisesti), vaikka sitä ei haluta myöntää.

Asialla ei ole välttämättä mitään väliä, eikä silloinkaan jos ei etsi seurustelukumppania. En myöskään sano, että se estäisi mitään, koska se ei estä.

Olen itse 173cm, enkä pidä itseäni hirveän lyhyenä. Tiedän, tunnen ja nään paljon itseni pituisia tai lyhyempiä. Nykyaikana tämä pituus on kuitenkin väistämättä liian lyhyt, kun keskipituus taitaa olla miehillä jo yli 180cm. Nykynuoret käytännössä kaikki ovat ainakin tuon 180cm.

Kommentit (384)

Vierailija
121/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurustellut 3 naisen kanssa joilla ollut pituus kriteerit joita en täyttänyt."

Olet sinä nyt jotain täyttänyt kun olet kuitenkin heidän kanssaan seurustellut. Ja luultavasti myös jotain muuta on jäänyt puuttumaan kuin vain pituus.

Vierailija
122/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä jo ihan sen takia että naiset hakevat keskimäärin useammin vakavampaa suhdetta kuin pelkkää satunnaista seksiä. Tämä fakta on monilta miehiltä unohtunut.

Se ei tarkoita etteikö näillä naisilla olisi ollenkaan yhden yön juttuja mutta se ei ole se mitä he ensisijassa hakevat."

Eli miesten kannattaa jatkossakin panostaa vain ulkonäön kehittämiseen ja toksiseen "bad boy" -mentaliteettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mulle pituus ei ole se juttu, vaan harteikkuus ja tietynlainen luolamiesmäisyys:D Tällaisia miehiä löytyy eniten juuri alle 180 cm joukosta.

Vierailija
124/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä jo ihan sen takia että naiset hakevat keskimäärin useammin vakavampaa suhdetta kuin pelkkää satunnaista seksiä. Tämä fakta on monilta miehiltä unohtunut.

Se ei tarkoita etteikö näillä naisilla olisi ollenkaan yhden yön juttuja mutta se ei ole se mitä he ensisijassa hakevat."

Eli miesten kannattaa jatkossakin panostaa vain ulkonäön kehittämiseen ja toksiseen "bad boy" -mentaliteettiin.

Kerrotko miten päädyit tähän täysin kommenteistani irralliseen johtopäätökseen?

Vierailija
125/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esim. eräs mies, joka ei minusta edes ollut kovin lyhyt, jotain 173 cm, oli ihan kauhean angstinen pituudestaan ja joskus puhui, muutaman kaljan jälkeen, miten minäkin kuulemma vaan haudon päästä lisääntymään pitkien alfojen kanssa ja aion hyväksikäyttää häntä kilttinä elättäjä sille käenpoikaselle. "

Tämä on erittäin surullinen ja huolestuttava suuntaus :( Miehet jakavat myrkyllistä jargoniaan keskenään, vahvistavat  sairaita näkemyksiään p*skasivuilla niin että mantroista tulee uskonto, ja lopulta pilaavat suhteen alut ihan itse. Ei siihen "lyhyyteen" vaan aggressiiviseen ja negatiiviseen asenteeseensa. Siitä on rakkaus kaukana.

Ensin ihmisen pitää rakastaa ja hyväksyä itsensä, vasta sitten voi miettiä parisuhdetta! 

Ja samalla miehet osaavat kyllä lukea ja kuunnella naisten keskusteluita komeista miehistä. Ei ole kovi

No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut.

Vierailija
126/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pituus yhtään, olen tykännyt sellaisista vähän päälle 160 senttisistä miehistäkin. Mutta itse sytyn siitä että lihasta ja harteikkuutta kuitenkin löytyy. 

Vierailija
127/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään seksikkäimpiä ovat noin 187 cm pitkät miehet. Itse olen 168 cm. Eli parinkymmenen sentin pituusero on bueno. 

Vierailija
128/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten päädyit tähän täysin kommenteistani irralliseen johtopäätökseen?

Koska toistuvien irtosuhteiden saaminen vaatii mieheltä niitä ihanneominaisuuksia ja parisuhteeseen pääsee vähän vaatimattomampikin mies, kunhan on valmis alistumaan monogamian kärsimykseen.

Vierailija
129/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160 senttisenä en ole koskaan tavannut aikuista miestä, joka olisi minua lyhyempi. Joidenkin niin pitkien kanssa olen ollut tekemisissä, että tiedän, että en voisi olla parisuhteessa, koska en halua taittaa niskojani katsoessani toista kasvoihin. 

Vierailija
130/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta pituus yhtään, olen tykännyt sellaisista vähän päälle 160 senttisistä miehistäkin. Mutta itse sytyn siitä että lihasta ja harteikkuutta kuitenkin löytyy. 

Minullekaan ei pituudella on paljoakaan väliä mutta en taas halua lihaksikasta vaan enemmän sellaisen jäntevän "juoksijatyypin".

Miesten kannattaisi jo tajuta että naisilla on miesmakuja ihan joka lähtöön ja miehen pitää vain löytää se nainen joka viehättyy juuri hänen laisistaan miehistä.

Vierailija
131/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minulle myös lihaksikkuus/harteikkuus on ehkä seksikkäintä miehessä. 

Vierailija
132/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut."

Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. Ja voit uskoa, olen kuunnellut näitä satoja niin suomeksi kuin englanniksi.

Vierailija
133/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekaan ei pituudella on paljoakaan väliä mutta en taas halua lihaksikasta vaan enemmän sellaisen jäntevän "juoksijatyypin".

Miesten kannattaisi jo tajuta että naisilla on miesmakuja ihan joka lähtöön ja miehen pitää vain löytää se nainen joka viehättyy juuri hänen laisistaan miehistä.

Naisilla ei ole, kuin yhdenlainen miesmaku. Totta kai siellä voi joukossa olla joku nainen, joka ei välitä siitä, painaako mies 150 kg. Mutta jos haluat oikeasti löytää helposti useammankin naisen, niin mitä lähempänä näitä klassisia ihanneominaisuuksia ollaan, sitä helpompaa on sitä seuraa löytää. Naisetkin harvoin viettävät loppuelämän yhden miehen kanssa, vaan hankkivat kokemuksia kymmenien miesten kanssa.

Vierailija
134/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska toistuvien irtosuhteiden saaminen vaatii mieheltä niitä ihanneominaisuuksia ja parisuhteeseen pääsee vähän vaatimattomampikin mies, kunhan on valmis alistumaan monogamian kärsimykseen."

Jos monogamia on sinulle kärsimys niin se on ehdottomasti suurin karsiva tekijä miksi et saa suhteita. Lopulta varsin harva nainen haluaa pidemmän päälle suhteita joissa ei haluta millään tavalla sitoutua.

Ja jos ajatellaan vain seksiäkin niin 99% miehistä saa enemmän ja useammin seksiä hyvässä parisuhteessa kuin etsimällä irtoseuraa. Ei ole mikään juttu harrastaa seksiä parisuhteessa 2-3 kertaa viikossa mutta yritäpä löytää aina uusi halukas nainen yhtä usein. Aika harvalta mieheltä onnistuu.

Vierailija
135/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No miehet voisivat välttää myös naispuolisia p*skapodcasteja. Miksi ihmeessä pilaatte mielenne ja ajattelunne joidenkin bimbojen juttuja kuunnellessa? Jotain itsesuojelua nyt hei! 

Toinen juttu sit on, et "kumman kaa"- läppää nyt kaikki voi heittää ilman, että se mitenkään määrittäisi omaa puolisovalintaa. Jos mulle sanottais et Niinistö vai Stubb, ni vastaisin Niinistö, mutten silti haluaisi hänen kanssaan naimisiin. Kannattaa siis erottaa toisistaan leikki- ja tosijutut."

Koska haluan kuulla totuuden, ja näistä podcasteista yleensä sen saa kuulla. Siellä kun keskustellaan rehellisesti siitä, mitä nainen ajattelee. Ja voit uskoa, olen kuunnellut näitä satoja niin suomeksi kuin englanniksi.

Toivottavasti ymmärrät että podcasteissa puhuvat hyvin harvoin ihan tavalliset naiset vaan julkkisnaiset joiden kokemus koko maailmasta on aina kaukana taviksen maailmasta.

Vierailija
136/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kumma, että naiset kerrankin on jossain rehellisiä eivätkä valehtele kuten yleensä tekevät, niin sitten se onkin väärin kuunnella tätä. En tiedä, näin nelikymppisenä olen tullut vähitellen siihen johtopäätökseen, että suurin osa naisista ei edes tiedä mitä haluaa, ja on kroonisesti tyytymättömiä. Kyllä ne sitten sen 190 senttisen rikkaan julkkisalfankin kanssa keksii jotain tyytymättömyyden aihetta, jos ei muuta niin sitten siitä ( tosiasiasta), että sillä alfalla on jonossa paljon parempiakin naisia.

Vierailija
137/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne kertovat vain tietynlaisten naisten ajatusmaailmasta. Siksi me fiksut naiset emme sellaisia kuuntele. 

Vierailija
138/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska toistuvien irtosuhteiden saaminen vaatii mieheltä niitä ihanneominaisuuksia ja parisuhteeseen pääsee vähän vaatimattomampikin mies, kunhan on valmis alistumaan monogamian kärsimykseen."

Jos monogamia on sinulle kärsimys niin se on ehdottomasti suurin karsiva tekijä miksi et saa suhteita. Lopulta varsin harva nainen haluaa pidemmän päälle suhteita joissa ei haluta millään tavalla sitoutua.

Ja jos ajatellaan vain seksiäkin niin 99% miehistä saa enemmän ja useammin seksiä hyvässä parisuhteessa kuin etsimällä irtoseuraa. Ei ole mikään juttu harrastaa seksiä parisuhteessa 2-3 kertaa viikossa mutta yritäpä löytää aina uusi halukas nainen yhtä usein. Aika harvalta mieheltä onnistuu.

Ja koska se onnistuu harvalta mieheltä, niin eikö ole aika loogista, että moni mies haluaisi kuulua tähän harvalukuiseen joukkoon? Ja kuten itsekin käytit sanaa "onnistua", niin juuri tämä on se juttu: se on onnistuminen. Se vaatii sinulta miehenä jotain, mitä vain sillä yhdellä prosentilla miehistä on.

Vierailija
139/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podcastit! Kannattaa mieluummin lukea kirjoja kuin kuunnella tota, niinku, sillee, tavallaan, siis mä olin ihan, et se on et et -podcasteja.

Vain idiootit tekee ja kuuntelee podcasteja. Ja siitä seurasta sitten kumppania etsitään. Onnea matkaan!

Vierailija
140/384 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyin miesystävä oli mua leukaan. Pisin 25 cm pidempi. Olen itse 168 cm. Ei sillä oikeastaan ole väliä. Käytännössä jotkin asiat vaativat pienen lisävaivan, jos pituuseroa on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi