Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsääntöisesti naisia ei "paneta". He haluavat huomiota, ihailua, kiintymystä sopivalta mieheltä, sitten voi seksihalutkin syttyä.

Vierailija
18.06.2024 |

Eli naisten seksuaalisuus on pääsääntöisesti reaktiivista, ei sisäsyntyistä kuten miehillä pääsääntöisesti.

Ja kiitos sinä nainen joka ryntäät tähän vastaamaan: "Ei pidä paikkaansa, minua ainakin panettaa ihan hirveästi ja on vähän väliä ihan pakko lähteä etsimään melkein mikä tahansa kulli!". Emme puhu nyt sinusta, vaan naisista pääsääntöisesti. Sinunkin kaltaisia on olemassa ja olette kyllä ilo ja siunaus meille miehille.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi pitkän linjan panomies (Pate?) juurikin todistaa, että naisensa halukkuus on siitä kiinni onko mies halukas ja motivoitunut tekemään seksin "metatyöt" että naisen halu säilyy. Jotain perustavanlaatuista eroa täytynee olla Paten ja vaimon seksuaalisuudessa sitten.

Niin pitkän linjan panemisen edellytys on ollut tehdä niitä juttuja jolla saanut vaimon pidettyä halukkaana, ilman kylmiä kausia tai ruuhkavuosien aiheuttamaan seksin vähenemistä. Mutt toki joku toinen mies mielummin itkee saitillla  naisensa tai naisten haluttomuutta, syyttää vaihdevuosia tai lapsien syntymää jne.  Mutta pitkän linjan panomiehen ei tarvitse syyttää ketään, vielä vähemmän vaimoa, kun seksiä ollut aina tarpeeksi paljon. Pilluakin saanut nuolla koko ikä viikoittain ja panna tiukkaa halukasta pillua. Kun pitkänlinjan panomiehestä aika jättää, niin hymy vain jää kasvoille kun tietää saaneensa tarpeeksi pillua.  Elämä on valintoja. Pitää vain valita oikein ja tehdä sen eteenkin jotain. Oma valintani ollut se, että kullini paikka on ollut vaimon pillussa ja sen eteen tehty kaikki tarvittava. Kun vanhana dementia iskee ja muistaa vain vanhat jutut nousee mieleen ne tuhannet vaimon orgasmit ja naimiset. Niitä muistoja riittää pidemmälle kuin jäljellä olevaa elinaikaa. Tokkopa elän 100 vuotiaaksi.

Vierailija
82/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tässä joku totuuden siemen. Kun oma mies ei kehu, ihaile tai katso himoiten niin ei tee mieli. Vaikka ihan fyysisesti panettaakin niin silti kyllä vähintään yhtä paljon kaipaa sitä huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.

Olettaisin, että enemmistö naisista on samanlaisia. Sisäänrakennettu ominaisuus, että haluaa kuulla ja tuntea olevansa himoittu ja rakastettu. Kaipaa huomiota, kiinnostusta ja arvostusta.  Kun näin on, niin jos mies on fiksu ja tuntee oman naisensa  näin myös tekee ja osoittaa naiselleen. Näin olen itse tehnyt jo siitäkin syystä, että sovittiin kauan kauan sitten, että vaimo päättää milloin meillä on seksiä omien halujensa mukaan. Jotta olen saanut nauttia tarpeeksi seksistä olen joutunut panostamaan vaimoni seksihalujen sytyttäm

Olettaminen on ensimmäinen harha-askel kohti erehtymistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia panettaa ihan fyysisestikin. Alapäässä sykkii ja supistelee ja paikat kostuu. 

Totta on kyllä sekin, että törppö mies voi pilata kaiken. Olen hyvin seksuaalinen ihminen itse, kiihotun ja kostun helposti, nautin seksistä ja läheisyydestä, saan orgasmeja jne. Mutta olin ihan karseassa parisuhteessa hetken viime vuonna ja täytyy vaan todeta, että paikat kuivui, seksihalut meni enkä vähään aikaan pystynyt saamaan orgasmia edes itsekseni. Se suhde vahingoitti itsetuntoani ja seksuaalisuuttani ja mies toki lensi luiskaan pian. 

Vierailija
84/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mua ei ainakaan fyysisesti ikinä paneta pelkästään. Siis että yhtäkkiä huomaisi että kylläpä panettaa, ei ei. Se halu syntyy vasta kun sille on kohde, on turvallinen ja hyväksytty olo jne. Onneksi näin, muuten olisi aika ikävää olla sinkku, koska ei huvita baareissa pikapanojen perässä juosta. Tällain on just hyvä :)

N32

Vierailija
85/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä syty vaikka joku mies minua ihailisikin. Juuri nyt panettaa ties kuinka monenetta päivää, vaikkei mistään miehestä tietoakaan. Masturbointi auttaa hetkeksi, mutta kun menkkojen takia ei voi oikein dildottaa, niin eihän tämä lopu ennen kuin saa sisälleen jotain ihanan kovaa (ja lujaan tahtiin). Toivottavasti huomenna piina loppuu. 

Vierailija
86/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluttaa, se tarkoittaa että haluan orgasmin tai monta.

Vierailija
87/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan paneta ennen kuin on sopiva kohde, ihminen johon tutustunut, kiintymys häneen, ihastuminen. En ole kyllä koskaan ajatellut vaikkapa komeasta miehestä, että pääsisipä panemaan ennen kuin olen häneen tarpeeksi tutustunut ja alkaa miellyttämään muuten ihmisenä. Mutta mies voi pilata kaiken omalla toiminnallaan ja käytöksellään, panetushalut lopahtaa hyvin nopeasti, jos mies käyttäytyy typerästi, vaikka olisinkin muuten kiintynyt tai ihastunut. 

Vierailija
88/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tuosta pääsääntöisyydestä, kyllä mua vaan panettaa vaikka sopivasta miehestä ihailuineen ei olisi tietoakaan. Mutta, toisin kuin ap luulee, en ole ilo ja siunaus miehille eli en ryntää etsimään satunnaista seksiä. Joskus on tullut kokeiltua ja todettua että ei ole vaivan arvoista.

Vierailija
89/143 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimollakin. Hän on saanut  pyydettäessä orgasmit koko ikänsä aina kun on halunnut. Lupasin jo nuorena olla aina valmis kuin partiolainen antamaan. Hänen ei ole tarvinnut jäädä ilman kun on haluttanut.

Vierailija
90/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pointti keskusteluun oli että naiset voisi enemmän kertoa missä mennään, en osaa lukea ajatuksia. "En tunne itseäni halutuksi", Jos mies on juhla kunnossa ja tisseissä kiinni? Jos mies tulee torjutuksi tai saa jopa huudot, mitä luulette miltä miehestä tuntuu. Tuntuu että naisten seksuaalisuus on jotenkin tärkeämpää, mies sitten saa tyytyä siihen. Aika surullista jos miehen tarvitsee runkata vessassa tai jossain autotallissa. Saatan olla väärässä mutta osa naisista odottaa aina jotain vine and dine kokemusta ennen seksiä. Miehetkin väsyy töistä mutta silti haluavat seksiä. Niin väsynyt en ole ikinä ollut etteikö nainen ole voinut tarrata vekeeseen ja taluttaa siitä makuuhuoneeseen. Mikään ei ole niin seksikästä kuin nainen joka tekee aloitteen ja jos joutuu aina miehenä vonkaamaan, ei siinä tunne itseään kovin haluttavaksi mieheksi.

Mutta asiasta ei voida edes puhua ilman että naisilla palaa sulake?

Vierailija
91/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan paneta ennen kuin on sopiva kohde, ihminen johon tutustunut, kiintymys häneen, ihastuminen. En ole kyllä koskaan ajatellut vaikkapa komeasta miehestä, että pääsisipä panemaan ennen kuin olen häneen tarpeeksi tutustunut ja alkaa miellyttämään muuten ihmisenä. Mutta mies voi pilata kaiken omalla toiminnallaan ja käytöksellään, panetushalut lopahtaa hyvin nopeasti, jos mies käyttäytyy typerästi, vaikka olisinkin muuten kiintynyt tai ihastunut. 

Kaikki miehetkö haluaa panna sinua välittömästi ja tuntematta sinua yhtään? Ehkä tapailet vääriä miehiä?

Vierailija
92/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni naisten kommetti tuntuu käsittelevän jotain muuta kuin parisuhdetta?

Vierailija
93/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani haluttu ja hyväksytty nykyisessä suhteessa, joten kyllä mua panettaa ajoittain, eikä miehen tarvi tehdä temppuja saadakseen seksiä. Se halu tosin kohdistuu vain omaan mieheen. Joskus riittää, että heittää vaatteensa pois. Usein se olen minä, joka ehdottaa seksiä. Sanoisin, että eivät ole haluni täysin reaktiivisiä, mutta jos mies vaikka alkaa haukkumaan /vertaamaan exään (ex teki noin sängyssä ja sen takia se on ex) seksin aikana niin se halu poistuu aika nopeasti. Eli halu voi syntyä jopa ilman reaktiota, mutta halun sammuminen on reaktiivistä. En kyllä usko, että moni mieskään haluaa jatkaa sksiä, jos kumppani vertailee kuinka hyvä ex oli sängyssä ja käskee toimimaan samoin.

Vierailija
94/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta olla yhdenkään naisen henkisen maailman orja tai palvelija oli sitten miten kuuma tahansa.

-Todella Komea Laatikkoleuka 200m 100kg 20cm

Vierailija
95/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani haluttu ja hyväksytty nykyisessä suhteessa, joten kyllä mua panettaa ajoittain, eikä miehen tarvi tehdä temppuja saadakseen seksiä. Se halu tosin kohdistuu vain omaan mieheen. Joskus riittää, että heittää vaatteensa pois. Usein se olen minä, joka ehdottaa seksiä. Sanoisin, että eivät ole haluni täysin reaktiivisiä, mutta jos mies vaikka alkaa haukkumaan /vertaamaan exään (ex teki noin sängyssä ja sen takia se on ex) seksin aikana niin se halu poistuu aika nopeasti. Eli halu voi syntyä jopa ilman reaktiota, mutta halun sammuminen on reaktiivistä. En kyllä usko, että moni mieskään haluaa jatkaa sksiä, jos kumppani vertailee kuinka hyvä ex oli sängyssä ja käskee toimimaan samoin.

Nainen tai mies, pitää olla idootti jos vertaa edellistä suhdetta nykyiseen. Naiset taitaa kyllä vertailla ja miehet ovat aika hiljaa kaikista suhteistaan? Sana reaktiivi ei välttämättä ole aktiivin vastakohta? Sana on passiivi ja reaktiivi tarkoittaa aivan eri asioita?

Vierailija
96/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja halun omaa miestäni, joka on komea ja todellakin hyvä rakastaja. Muita miehiä katselen mieluusti, ja mies tietää sen,eikä pahastu.Tuossa lähellä joku työmaa, ja ainaa tiirailenkin onko ne miehet ilman paitaa, no harvoin...ja mies aina sanoo, että katso nyt tarkkaan onko  se tatuoitu muskeli sielää. Huumori on hyvä kamu myös näissä jutuissa!

Elämä voi olla kivaakin, kun sen oikein ottaa!

Vierailija
97/143 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat orgasmin mieheltä jota et tunne ja et kerro mitä haluat?

Vierailija
98/143 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aivan oikeassa. Kumma kun pitää heti tulla vänkäämään vastaan.

Enemmistöllä naisista on responsiivinen halu, niin minullakin. Se että palstalla on naisia, joilla on itsekseen panetusta, ei muuta sitä tosiseikkaa, he ovat vähemmistöä.

Jos minulla ei ole miestä, jota haluaisin ja joka osoittaa haluavansa minua, niin ei minua seksi kiinnosta. Siksi on miehen tärkeää kehua naista esimerkiksi kauniiksi ja tehdä aloitteet seksiin. Jos sen lopettaa, niin loppuu naisen halutkin.

N

Vierailija
99/143 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pointti keskusteluun oli että naiset voisi enemmän kertoa missä mennään, en osaa lukea ajatuksia. "En tunne itseäni halutuksi", Jos mies on juhla kunnossa ja tisseissä kiinni? Jos mies tulee torjutuksi tai saa jopa huudot, mitä luulette miltä miehestä tuntuu. Tuntuu että naisten seksuaalisuus on jotenkin tärkeämpää, mies sitten saa tyytyä siihen. Aika surullista jos miehen tarvitsee runkata vessassa tai jossain autotallissa. Saatan olla väärässä mutta osa naisista odottaa aina jotain vine and dine kokemusta ennen seksiä. Miehetkin väsyy töistä mutta silti haluavat seksiä. Niin väsynyt en ole ikinä ollut etteikö nainen ole voinut tarrata vekeeseen ja taluttaa siitä makuuhuoneeseen. Mikään ei ole niin seksikästä kuin nainen joka tekee aloitteen ja jos joutuu aina miehenä vonkaamaan, ei siinä tunne itseään kovin haluttavaksi mieheksi.

Mutta asiasta ei voida edes puhua ilman että naisilla palaa sulake?

Se mieshän tuossa osoittaa haluavansa naista, kun on tississä kiinni. Sehän on aloite. Minä syttyisin siitä heti, koska seksuaslisuuteni on responsiivista.

Oma mieheni vain ei ole tehnyt aloitteita vuosiin, eikä kehunut nätiksi. Koska hän ei osoita halua minua kohtaan, niin ei minuakaan silloin tietenkään haluta yhtään.

Vierailija
100/143 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun panettaa, niin todellakin panettaa, ja ei tartte mitään ihailua tms, vaan kovaa kalua ja hyvää lantioliikettä orgguun asti

Jos sinulla olisi mies, joka ei ole vuosiin halunnut seksiä kanssasi, koska pitää sinua rumana, niin silti sinua panettaisi? Oikeastiko? Ihan tasan varmasti ei.

Kyllä se vaan on niin, että nainen tarvitsee miehen, joka haluaa häntä, jotta voisi itsekin haluta. Muusta syystä prostituutio olisi yhtä yleistä toisinpäin. Mutta naiset eivät kuitenkasn reaalimaailmassa ole panetushimoissaan ostamassa seksiä miehiltä. Ja se johtuu juuri siitä, että nainen ei voi kokea sen miehen haluavan itseään, koska maksaa siitä ja sen takia ei itsekään seksiä silloin halua.

Aloittaja on siis aivan oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi