Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa ettei tää oo totta!!!

Vierailija
18.06.2024 |

Lääkäriin ei pääse, jonot tolkuttomat, hoitajia lomautetaan ja joka sairaalassa muutosneuvottelut, neuvolapalveluita ajetaan alas ja terveyskeskuksia suljetaan, ambulanssit ei enää vie sydärin saaneita sairaalaan vaan sydäripotilaan pitää itse tilata taksi, hampaat mätänee ihmisillä suuhun eikä syöpiä enää hoideta yli 60-vuotiailta.

Ja nyt luen juuri paikallislehdestä miten sote-alue on hankkinut hevostallille hevosille kahluualtaan ja rakentanut ratsastushallin koska tää talli on saanut jonkun terapiamerkinnän. Voin kuvitella miten noi hevostyypit skoolaa skumppaa ja nauraa ääneen onnistunutta kusetusta. EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ, MIKÄ TÄTÄ MAATA VAIVAA!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo olekaan totta pöhelö.

Vierailija
2/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin noin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareiden sote-uudistus.

Nautitaan nyt.

Vierailija
4/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
5/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitaan nyt.

edellisenhän hallituksen syytä on se mitä on tehty viime 15 vuotta......mikäpä ikinä voisi olla persujen syy?

Vierailija
6/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti on totta. En päässyt pari viikkoa sitten terkkariin lääkärin vastaanotolle. Lääkäri teki väärän diagnoosin näkemättä minua ja kirjoitti vaivaani minulle sopimattoman lääkkeen. Oli tilattava yksityislääkäri, jolta sain vaivaan sopivan antibioottireseptin.

Vierailija
7/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on. Ja poliittisesti hankala pattitilanne, kun nykyinen hallitus voi syyttää kaikesta edellistä hallitusta eikä aio tehdä mitään koska se maksaisi aivan poskettomasti sekin.

Vierailija
8/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa tää vanhuus, multakin murtui olkapää mutta sitä ei leikattu koska olen niin "wanha".

Vierailija
9/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitaan nyt.

Vihervasarikin tietää että aloitus on sontaa. Mutta kiva tietää että äärioikeistolainen on jo herännyt tähän päivään?

Vierailija
10/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitaan nyt.

Kaikki puolueet halusivat sote-uudistuksen - "vihervassarit" sai sen viimein toteutettua kun muut tahivat vuosikymmenen.

Sen sijaan lisäleikkaukset terveydenhuoltoon, rahan siirto yksityislääkäreille ja hoitajamitoituksesta tinkiminen ovat yksin oikeistohallituksen temppuja, joilla rahoitetaan suurituloisten veroaele.

KIITOS

Vierailija
11/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Ilkkaa luen mummolassa.

Vierailija
12/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Äärioikeisto provon hanuri.

Vierailija
13/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin yksityisellä hakemassa perusrokotteen, joka oli vanhentunut.  Tuli haava multaiseen sormeen. Julkiselta pompotettiin ees taas, ja oli milloin missäkin takaisinsoittojonossa, eikä asia edennyt mihinkään suuntaan. Soitin yksityiselle ja maksoin 49 euroa siitä, mistä olen veroja maksanut koko ikäni. 

Vierailija
14/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti on totta. En päässyt pari viikkoa sitten terkkariin lääkärin vastaanotolle. Lääkäri teki väärän diagnoosin näkemättä minua ja kirjoitti vaivaani minulle sopimattoman lääkkeen. Oli tilattava yksityislääkäri, jolta sain vaivaan sopivan antibioottireseptin.

Et päässyt lääkäriin mutta lääkäri teki silti diagnoosin sinusta? Sitten sait vielä lääkeitä vaikka tarvitsit antibiootteja? Pitäisikö sinun kuitenkin ottaa ne lääkkeet?

Vierailija
15/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Äärioikeisto provon hanuri.

Nämä provot taitaa kyllä tulla itänaapurista. Vilkas päivä tänään.

Vierailija
16/16 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin yksityisellä hakemassa perusrokotteen, joka oli vanhentunut.  Tuli haava multaiseen sormeen. Julkiselta pompotettiin ees taas, ja oli milloin missäkin takaisinsoittojonossa, eikä asia edennyt mihinkään suuntaan. Soitin yksityiselle ja maksoin 49 euroa siitä, mistä olen veroja maksanut koko ikäni. 

Multakouristusrokote kanattaa pitää voimassa. Anna luoja voimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi